O nas
Nasze Wirtualne Biuro to nie tylko miejsce, w którym kompleksowo postaramy się zająć Twoją firmą. Nie tylko odbierzemy za Ciebie pocztę ale też napiszemy pismo, wypełnimy druki, pomożemy w uzyskaniu kredytu, doradzimy jak obniżyć koszty.
Mamy ponad 10 lat doświadczenia w pracy biurowej. Zajmiemy się wszystkim tym czego nie lubisz i co zabiera Ci czas, który możesz poświęcić na zwiększanie zysków firmy.
Nasze główne specjalności to:
Usługi Sekretarskie
Usługi Administracyjno-Biurowe
Zarządzanie Grafikiem
Optymalizacja Kosztów
Zakładanie Działalności Gospodarczej
Doradztwo Energetyczne
Inne
Mamy ponad 10 lat doświadczenia w pracy biurowej. Zajmiemy się wszystkim tym czego nie lubisz i co zabiera Ci czas, który możesz poświęcić na zwiększanie zysków firmy.
Nasze główne specjalności to:
Usługi Sekretarskie
Usługi Administracyjno-Biurowe
Zarządzanie Grafikiem
Optymalizacja Kosztów
Zakładanie Działalności Gospodarczej
Doradztwo Energetyczne
Inne
Sprawdzona Firma
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma sprawdzona w GUS
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS.
Opinie
Wykonawca nie ma jeszcze opinii.
Specjaliści z Twojej okolicy
Oferty
Usługi administracyjno-biurowe
Polska
- Gdańsk
60.00 zł
Prowadzenie działalności gospodarczej wiąże się z tworzeniem różnorakich dokumentów. Zdajemy sobie sprawę, że prowadząc działalność woleliby Państwo zajmować się tym co przynosi zyski niż pisaniem pism, wypełnianiem wielu formalności itp. sprawami. Z tego też powodu przygotowaliśmy dal Państwa usługę zdalnej obsługi spraw administracyjno-biurowych....
Oprócz oszczędności czasu zdalna obsługa biura pozwala też na oszczędności związane z kosztami lokalu, wyposażenia stanowiska pracy, zatrudnienia i szkoleń pracowników (nie mówiąc już o kosztach urlopów, badan okresowych i zwolnień lekarskich)
W zakres prac administracyjno-biurowych wchodzą m. in. takie usługi jak:
- pomoc w wypełnianiu dokumentów urzędowych, handlowych i innych,
- sporządzanie protokołów, uchwał z posiedzenia zarządu, walnego zgromadzenia, zgromadzeń wspólników,
- sporządzanie dokumentów do KRS,
- pisanie umów,
- sporządzanie raportów,
- redagowanie wszelakich pism,
- fakturowanie,
- przepisywanie tekstów,
- uporządkowywanie dokumentów,
- skanowanie pism,
- wykonywanie odbitek ksero, wydruków,
- tworzenie tabel, wykresów,
- zaopatrzenie biura,
- negocjowanie i zamawianie materiałów reklamowych,
- formatowanie i korekta tekstów,
- i inne w zależności od Państwa potrzeb.
Cennik:
1h..……….……………………….…………… 60,00 zł
Pakiet 5h.……..…………………………...280,00 zł
Pakiet 10h..…….........……..……..…….560,00 zł
Pakiet 20h ………….......………….… 1.120,00 zł
Pakiet 30h …………….………..………1.680,00 zł
Powyżej 30 h…..…………….….. indywidualnie
Podane ceny są cenami netto do których zostanie naliczony podatek VAT.
Usługi sekretarskie
Polska
- Banino
50.00 zł
Każdy przedsiębiorca otrzymuje więcej lub mniej korespondencji na adres firmy lub na pocztę e-mail. Mają Państwo wrażenie, że dokumenty są wszędzie a ich ład pozostawia dużo do życzenia? Z natłoku obowiązków nie mają Państwo czasu zająć się "papierkami"? Nie chcą już Państwo jeździć na pocztę po kolejne AWIZO? Chcielibyście Państwo mieć je w końcu... uporządkowane w jednym miejscu z dostępem 24h/dobę gdziekolwiek jesteście? Korzystając z naszej usługi wirtualnego sekretariatu, nie będą już Państwo martwili się o dokumenty.
Usługa ta umożliwia bieżącą obsługę Państwa korespondencji zarówno tej w formie papierowej jak i tej elektronicznej. Pozwala też zaoszczędzić środki za które trzeba by było opłacić najem biura, koszty jego wyposażenia, oprogramowania i personelu. Jest to świetna oferta dla osób, które wykonują wolne zawody, freelancerów, prowadzących jednoosobowe działalności, startupów ale też spółek które chcą obniżyć swoje koszty obsługi biura.
W zakres prac sekretarskich wchodzą m. in. takie usługi jak:
- adres do korespondencji
- odbieranie poczty zwykłej i poleconej
- obsługa skrzynki mailowej
- powiadamianie o nowej przesyłce
- skanowanie i przesyłanie dokumentów
- umieszczanie skanów dokumentów na panelu klienta
- przechowywanie korespondencji
- przesyłanie raz w miesiącu korespondencji na wskazany adres
Cennik:
1. Adres do korespondencji + odbieranie poczty (bez limitu korespondencji) - 50,00 zł/mc
2. Adres do korespondencji + odbieranie poczty (bez limitu korespondencji) + skanowanie na e-mail:
- do 20 dokumentów - 80,00 zł/mc
- do 50 dokumentów - 150,00 zł/mc
- do 100 dokumentów - 280,00 zł/mc
- powyżej 100 dokumentów - cena ustalana indywidualnie
3. Adres do korespondencji + odbieranie poczty (bez limitu korespondencji) + skanowanie na e-mail +
dostęp do dokumentów 24/7:
- do 20 dokumentów - 130,00 zł/mc
- do 50 dokumentów - 210,00 zł/mc
- do 100 dokumentów - 490,00 zł/mc
- powyżej 100 dokumentów - cena ustalana indywidualnie
- przesyłanie korespondencji na wskazany adres - 20,00 zł
Podane ceny są cenami netto, do których zostanie naliczony podatek VAT.
Co chcesz zlecić lub kupić?
Wybierz usługę, której potrzebujesz, aby złożyć zapytanie:
Usługi dla firmy, biura
Wirtualne biuro
Doradztwo rekrutacyjne i personalne
Księgowość
Usługi podatkowe
Biura
Wynajem biur
Tele biura
Usługi prawne
Obsługa prawna firm
Marketing, reklama, teksty
Copywriting
Skład tekstu, przepisywanie
Doradztwo, audyt
Doradztwo finansowe
Biznes plany, audyt i doradztwo
Doradztwo księgowe
Doradztwo podatkowe
Doradztwo gospodarcze
Doradztwo marketingowe
Powiązane produkty i usługi:
Ubezpieczenia, Biuro rachunkowe, Biuro tłumaczeń, Dom mediowy, Księgowość, Prawnik nieruchomości Kartuzy, Prawo budowlane Kartuzy
O Firmie
Adres
Ulica
Żytnia 3Kod pocztowy
83-330Miasto
BaninoNIP
584-252-94-59Godziny pracy
Brak informacji
Preferowana forma kontaktu
e-mail, telefon
Obszar działania
Pomorskie
Dane rejestrowe
Firma
Nazwa firmy
VIRTUAL BUSINESS ŁUKASZ FALKOWSKI
Imię (pierwsze)
ŁUKASZ
Nazwisko
FALKOWSKI
Data rozpoczęcia działalności
2021-05-04
NIP
5842529459
Regon
221843925
Siedziba
Kraj
Polska
Województwo
POMORSKIE
Powiat
kartuski
Gmina
Żukowo
Miejscowość
Banino
Kod pocztowy
80297
Ulica
ul. Żytnia
Numer nieruchomości
3
Zakres działalności (PKD)
Kod PKD
Nazwa
8211Z
DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z ADMINISTRACYJNĄ OBSŁUGĄ BIURA
Przeważające PKD
3511Z
WYTWARZANIE ENERGII ELEKTRYCZNEJ
3514Z
HANDEL ENERGIĄ ELEKTRYCZNĄ
4791Z
SPRZEDAŻ DETALICZNA PROWADZONA PRZEZ DOMY SPRZEDAŻY WYSYŁKOWEJ LUB INTERNET