Jesteśmy kompleksowym centrum biznesowym, oferującym szeroki zakres usług dla przedsiębiorców. Jeśli szukasz efektywnego rozwiązania dla swojej firmy, jesteśmy tu, aby Ci pomóc. Oferujemy usługi wirtualnego biura, wirtualnego adresu i obsługi korespondencji, zapewniając profesjonalny wizerunek i oszczędność czasu. Nasze wsparcie administracyjne pozwoli Ci skoncentrować się na kluczowych aspektach działalności, a wynajem naszej nowoczesnej sali konferencyjnej umożliwi Ci organizację udanych spotkań. Ponadto, zapewniamy możliwość korzystania z naszego coworkingu, gdzie znajdziesz inspirujące środowisko pracy. Nasze doradztwo i wirtualny asystent staną się Twoimi niezawodnymi partnerami w rozwoju biznesu. Odwiedź naszą stronę, aby uzyskać więcej informacji i skorzystać z naszych pomocnych usług!"
Zachodniopomorskie
Potwierdziliśmy tożsamość właściciela konta na podstawie jego dokumentów identyfikacyjnych.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Każda Sprawdzona Firma może zdobyć certyfikat Polecają Nas Klienci.
Firma posiada pozytywne opinie i jest polecana przez swoich Klientów oraz partnerów biznesowych. Ma również status Sprawdzonej Firmy. Dlatego została nagrodzona certyfikatem Polecają Nas Klienci.
Wykonawca potwierdził ekspercką wiedzę branżową publikując lub recenzując Artykuł Eksperta w Serwisie Oferteo. Więcej w Regulaminie.
Specjalista z sukcesem ukończył szkolenie z zakresu profesjonalnej obsługi Klienta.
Chcesz znaleźć się na liście? Załóż bezpłatne konto.
Kolejność na liście zależy m.in. od wykupienia przez firmę opcji promowania, liczby złożonych ofert, opinii poprzednich klientów oraz stopnia wypełnienia wizytówki. Dowiedz się więcej.
Zasady publikacji opinii w naszym
Serwisie sa opisane w Regulaminie
Tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Niestety nie udało nam się potwierdzić, że tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała
z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Klient i Wykonawca potwierdzili współpracę pomiędzy sobą.
Dbamy o bezpieczną realizację Twojego
zlecenia. Więcej informacji tutaj.
Powiązane produkty i usługi: Agencje nieruchomości, Biura rachunkowe, Dom mediowy, Kredyt samochodowy, Sklep internetowy, Ubezpieczenia Szczecin, Upadłość konsumencka Szczecin, Utylizacja Szczecin
Nazwa firmy | Audit Expert Tomasz Mucharski |
Imię (pierwsze) | TOMASZ |
Nazwisko | MUCHARSKI |
Data rozpoczęcia działalności | 2022-07-04 |
NIP | 5993042778 |
Regon | 521951344 |
Kraj | Polska |
Województwo | ZACHODNIOPOMORSKIE |
Powiat | Szczecin |
Gmina | Szczecin |
Miejscowość | Szczecin |
Kod pocztowy | 71534 |
Ulica | ul. Gdyńska |
Numer nieruchomości | 3 |
Organ rejestrowy | MINISTER ROZWOJU, PRACY I TECHNOLOGII |
Data powstania | 2022-07-30 |
Kod PKD | Nazwa |
6399Z |
POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE INFORMACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA Przeważające PKD |
4789Z | SPRZEDAŻ DETALICZNA POZOSTAŁYCH WYROBÓW PROWADZONA NA STRAGANACH I TARGOWISKACH |
Dane zostaną pobrane i zaktualizowane w ciągu kilku minut.
W razie potrzeby prosimy o kontakt przez Formularz kontaktowy.