Zobacz wszystkie (5)
O nas
Jesteśmy polską spółką, działającą na rynku IT od 2002 roku. Naszym celem jest kompleksowe zaspokojenie potrzeb firm i instytucji w zakresie nowoczesnych rozwiązań IT. Support Online cieszy się opinią wiarygodnego oraz solidnego partnera w biznesie, o czym świadczy coraz większe grono zadowolonych Klientów.
Nasza oferta tworzona jest w oparciu o długoletnie doświadczenie pracowników oraz rozwiązania światowych dostawców technologii, takich jak Microsoft, Oracle, Cisco, Dell, HP i innych. O wysokiej wydajności i jakości usług świadczy rosnące grono zadowolonych Klientów krajowych i zagranicznych. Już ponad 80 firm i instytucji współpracuje z nami w ramach stałych umów w zakresie obsługi informatycznej. Stanowimy pełne wsparcie IT dla biznesu i na rynku instytucjonalnym.
OFERUJEMY PAKIET USŁUG IT DLA FIRM I INSTYTUCJI.
Outsourcing działu informatycznego realizujemy w dwóch wersjach:
- pełne przejęcie działu
- częściowe wsparcie działu IT.
Główne obszary naszego działania:
* administracja serwerami (pocztowe, plików, bazy danych, ftp, VPN i inne)
* zarządzanie infrastrukturą IT (stacje robocze i urządzenia peryferyjne)
* projektowanie, wdrażanie i administracja sieciami WAN/LAN
* projektowanie, wdrażanie i zarządzanie internetową telefonią VoIP
* system SBBS - tworzenie kopii zapasowych plików i folderów
* wsparcie użytkowników
* stały monitoring najważniejszych elementów rozwiązania IT
* system helpdesku czynny 24h/7 dni
Nasz zespół tworzą wykwalifikowanie specjaliści IT, a wsród nich certyfikowani inżynierowie (Microsoft, Novell, Unix). W swoich rozwiązaniach stosujemy nowoczesne technologie liderów rynku IT. Grono stałych Klientów potwierdza wysoką jakość naszych usług.
Zapraszamy do kontaktu:
SUPPORT ONLINE
+48 22 335 28 00
mail: support@so.com.pl
www.support-online.pl
Nasza oferta tworzona jest w oparciu o długoletnie doświadczenie pracowników oraz rozwiązania światowych dostawców technologii, takich jak Microsoft, Oracle, Cisco, Dell, HP i innych. O wysokiej wydajności i jakości usług świadczy rosnące grono zadowolonych Klientów krajowych i zagranicznych. Już ponad 80 firm i instytucji współpracuje z nami w ramach stałych umów w zakresie obsługi informatycznej. Stanowimy pełne wsparcie IT dla biznesu i na rynku instytucjonalnym.
OFERUJEMY PAKIET USŁUG IT DLA FIRM I INSTYTUCJI.
Outsourcing działu informatycznego realizujemy w dwóch wersjach:
- pełne przejęcie działu
- częściowe wsparcie działu IT.
Główne obszary naszego działania:
* administracja serwerami (pocztowe, plików, bazy danych, ftp, VPN i inne)
* zarządzanie infrastrukturą IT (stacje robocze i urządzenia peryferyjne)
* projektowanie, wdrażanie i administracja sieciami WAN/LAN
* projektowanie, wdrażanie i zarządzanie internetową telefonią VoIP
* system SBBS - tworzenie kopii zapasowych plików i folderów
* wsparcie użytkowników
* stały monitoring najważniejszych elementów rozwiązania IT
* system helpdesku czynny 24h/7 dni
Nasz zespół tworzą wykwalifikowanie specjaliści IT, a wsród nich certyfikowani inżynierowie (Microsoft, Novell, Unix). W swoich rozwiązaniach stosujemy nowoczesne technologie liderów rynku IT. Grono stałych Klientów potwierdza wysoką jakość naszych usług.
Zapraszamy do kontaktu:
SUPPORT ONLINE
+48 22 335 28 00
mail: support@so.com.pl
www.support-online.pl
Ekspert Oferteo
Specjalista potwierdził ekspercką wiedzę branżową publikując artykuły w Oferteo.pl.
Opinie
Wykonawca nie ma jeszcze opinii.
Specjaliści z Twojej okolicy
Artykuły
Raportowanie wykonania kopii zapasowych (DPM + PowerShell)
Do jednych z codziennych obowiązków administracyjnych należy analizowanie statusów przeprowadzania nocnych kopii zapasowych. Dla dziewięćdziesięciu procent ogółu społeczeństwa pierwszą czynnością wykonywaną tuż po uruchomieniu komputera w pracy jest...
Czytaj dalej
Instrukcja instalacji agenta OSC w środowisku domenowym Windows przy pomocy Zarządzania Zasadami Grupy (GPO)
Narzędzia służące do inwentaryzacji sprzętu jak również oprogramowania Open Computer and Software Inventory Next Generation – OCS zostały opracowane aby pomagać zarządcom sieci lub systemów. Służą one do monitorowania komputerów jak również...
Czytaj dalej
Zdalna administracja i zarządzanie ochroną antywirusową w organizacji – Eset Romote Administration.
Jednym z istotnych zadań każdej firmy jest dbanie o politykę bezpieczeństwa. Niniejsze zagadnienie jest nadzwyczaj istotne albowiem gwarantuje bezpieczeństwo i ochronę prywatności zarówno firmom, pracownikom jak i Klientom. Firmy w celu zapewnienia...
Czytaj dalej
BlackBerry 10 – rozwiązania dla firm
Firma Research In Motion (RIM) kilka miesięcy temu wypuściła na rynek swój nowy system o nazwie BlackBerry 10. Nowe oprogramowanie ma być innowacją w porównaniu do poprzednich systemów tej firmy, zapewniając zupełnie nowe funkcjonalności oraz nowy...
Czytaj dalej
Przygotowanie planu odzyskania Maszyn Wirtualnych w oparciu o narzędzia wbudowane w systemy Microsoft Windows
Wykonywanie backupu i odzyskiwanie zwirtualizowanych systemów operacyjnych znajdujących się na serwerze Microsoft jest ważne dla utrzymania dostępności i ciągłości funkcjonowania systemów IT organizacji w przypadku błędu lub awarii. Wykonanie kopii...
Czytaj dalej
Windows Server 2012 Hyper-V Replica
Jednym z nowych rozwiązań, jakie oferuje Windows Server 2012 jest replikacja maszyn wirtualnych Hyper-V.
Funkcjonalność ta oferuje replikację pracujących maszyn wirtualnych pomiędzy dwoma serwerami Windows Server
2012 z rolą Hyper-V. W przypadku...
Czytaj dalej
Konfiguracja połączenia VPN między dwoma ruterami Cisco c7200 algorytmem PSK wirtualnej sieci prywatnej opartej na protokole IPsec
Artykuł poświęcony zostanie tematyce związanej z bezpiecznym przesyłaniem danych wewnątrz firmy oraz z innych lokalizacji. Mobilność współcześnie jest ważnym czynnikiem warunkującym rozwój firm. Opisane rozwiązanie znacznie wpływa na możliwości...
Czytaj dalej
Serwer Apache – podstawy instalacji i administracji
Jednymi z najczęściej spotykanych serwerów w sieci Internet są serwery www. Współcześnie trudno wyobrazić sobie przedsiębiorstwo – nawet małe, które nie posiadałoby własnej strony www w sieci Internet. W moim przekonaniu – serwery te są w praktycznie...
Czytaj dalej
Backup Exec Disaster Recovery - konfiguracja płyty ratunkowej i przywracanie całego systemu operacyjnego z kopii bezpieczeństwa
Współczesne organizacje muszą dbać o ochronę kluczowych danych związanych z ich działalnością. W celu uzyskania zamierzonych efektów należy dokładnie zaplanować oraz skonfigurować, a następnie wykonywać backupy. Do wielu przyczyn mogących narazić...
Czytaj dalej
Microsoft Hyper-V Serwer – podstawowa konfiguracja i zarządzanie
Na pewno wielu z nas - informatyków, tych z mniejszym jak i tych z większym doświadczeniem, zadaje sobie pytanie jak to działa, jaki był cel powstania tego systemu lub narzędzia. Niestety fora internetowe, sieciowe tutoriale, a nawet opisy...
Czytaj dalej
Spiceworks - instalacja i wstępna konfiguracja środowiska aplikacji w otoczeniu ActiveDirectory
Podczas rutynowej wizyty u jednego z klientów dostałem za zadanie wykonanie szybkiej inwentaryzacji sprzętu i oprogramowania. Potrafi być to trudne zadanie - zwłaszcza, że wynik miał stanowić niejako listę kontrolną dla audytorów z zagranicznej...
Czytaj dalej
Windows Small Business Server 2011 - kompletne środowisko serwerowe dla małych i średnich organizacji
Współcześnie organizacje z sektora MSP, aby pozostać konkurencyjnymi na rynku, decydują się na planowanie szeroko zakrojonych inwestycji w technologie IT. Mają one na celu osiągnięcie wymiernych korzyści biznesowych jak najmniejszym kosztem oraz...
Czytaj dalej
Kopie bezpieczeństwa – o czym warto pamiętać?
W poniższym artykule skupiamy swoją uwagę na bezpieczeństwie danych w firmach. Publikacja wyjaśnia po krótce czym są kopie bezpieczeństwa i dlaczego należy je wykonywać, a także jak zaplanować wdrożenie i zarządzanie systemem, by przyniósł on...
Czytaj dalej
Migracja serwera Exchange 2007 do wersji Exchange 2010
Microsoft Exchange to funkcjonalny system pocztowy przeznaczony dla systemów Windows NT, istniejący na rynku od wersji 4.0. Następcą poprzedniej wersji 2007 jest MS Exchange 2010 zapewniający niezawodność i jeszcze bogatszą funkcjonalność. W artykule...
Czytaj dalej
Symantec Backup Exec jako przykład zaawansowanego systemu do tworzenia i zarządzania backup’ami
Posiadanie danych wiąże się z zapewnieniem ciągłości działania kluczowych aplikacji, poprawności funkcjonowania systemów produkcyjnych oraz bezpieczeństwa i bezbłędności przechowywanych danych. Do tych celów opracowano backup - rozwiązania...
Czytaj dalej
Telefonia Internetowa w firmie - system Asterisk
Na rynku pojawiła się ciekawa alternatywa dla centrali telefonicznych - oprogramowanie Asterisk. Rozwiązanie to stało się standardem w wielu środowiskach biznesowych, ograniczając do minimum nakłady inwestycyjne. ...
Czytaj dalej
Microsoft SharePoint Foundation 2010 – proces instalacji
Niemal każdy, kto korzysta w codziennych obowiązkach z komputera miał styczność z pakietem Microsoft Office. Praca zbiorowa w przedsiębiorstwie może łączyć wiele wątków i rodzajów informacji z nimi powiązanych. Kalendarze, zadania, dokumenty,...
Czytaj dalej
Oferty
Sieci komputerowe - kompleksowa obsługa
Polska
- Warszawa
W naszej ofercie przede wszystkim posiadamy dwa rodzaje:
1)SIECI LAN – lokalna sieć dotycząca określonego zbioru użytkowników; w połączeniu z Internetem pozwala na stosowanie takich rozwiązań jak telefonia internetowa, serwery plików, serwery baz danych i inne.
2) SIECI WAN - może łączyć kilka oddziałów firmy z różnych miast. Łączy ze sobą siec...i lokalne, umożliwia wymianę ramek i pakietów danych pomiędzy routerami oraz przełącznikami oraz obsługiwanymi sieciami LAN.
Proponujemy Państwu stosowanie połączeń przewodowych i bezprzewodowych. Przede wszystkim do sieci biznesowych proponujemy stosowanie niezawodnych sieci przewodowych. Wykorzystują one kable (Ethernet, Giga Ethernet, CAT 5) do przesyłania danych. Jest to stosunkowo tanie rozwiązanie, pozwalające uzyskać szybkie i wydajne połączenia.
Sieci bezprzewodowe stosujemy głównie dla ogólnych grup w firmie, np. dla kontrahentów czy Klientów, którzy wymagają dostępu do sieci oraz jako zabezpieczenie stałego dostępu do sieci dla pracowników.
SIEĆ BEZPRZEWODOWA – zalety i wady:
* przesyła dane za pomocą fal radiowych
* mobilność
* brak ograniczeń nakładanych przez kable i stałe podłączenie
* szybka i łatwa instalacja dostępu do sieci
* bardziej podatna na niechciane ataki z zewnątrz
* wolniejsze przesyłanie danych
* liczne zakłócenia sygnału
* wymaga infrastruktury IT (np. karty sieciowe do każdego komputera, punkty dostępu itp.)
Z uwagi na powyższe warunki swoim Klientom proponujemy stworzenie bezpiecznego środowiska sieciowego w oparciu o rozwiązania przewodowe i bezprzewodowe. Oferujemy również stworzenie strefy DMZ – czyli strefy ograniczonego zaufania. Chroni ona dane umieszczone w sieci wewnętrznej przed zagrożeniami z zewnątrz.
Poza wdrożeniem i konfiguracją sieci oferujemy Państwu stały nadzór nad zastosowanymi rozwiązaniami IT, który obejmuje przede wszystkim:
- profilaktyczne wizyty konsultanta,
- stały monitoring kluczowych urządzeń, w tym serwerów, routerów itp.
- konsultacje konsultanta w godzinach jego pracy,
- stały dostęp do helpdesku (24 h / 7 dni),
- opiekuna Klienta, który zarządzam zespołem i podejmowanymi działaniami,
- modernizacje i rozbudowę zastosowanych rozwiązań na życzenie Klienta.
Jeśli są Państwo zainteresowani otrzymaniem konkretnej oferty lub mają pytania zachęcamy do kontaktu:
+48 22 335 28 00
support@so.com.pl
www.support-online.pl
Rozwiązania telefoniczne VoIP
Mazowieckie
Telefonia internetowa cieszy się ogromnym powodzeniem szczególnie wśród firm, które posiadają kilka oddziałów. Daje ona możliwość nawiązywania połączeń i prowadzenia rozmów w ramach oddziałów firmy całkowicie za darmo.
W naszej ofercie znajdą Państwo trzy podstawowe działania niezbędne do prawidłowego funkcjonowania telefonii VoIP, a mianowi...cie:
1. Projektowanie rozwiązania,
2. Instalacja i konfiguracja,
3. Zarządzanie i modernizacja.
Telefonia VoIP cieszy się ogromnym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców. Z pewnością wpływ na popularność tego rozwiązania mają jego zalety. A oto kilka z nich:
1- niskie koszty połączeń – dużo niższe niż w sieciach operatorów analogowych, a w ramach tej samej sieci VoIP zazwyczaj darmowe. Pracownicy rozmawiają ze sobą zupełnie za darmo nawet wtedy, gdy oddziały firmy zlokalizowane są w różnych miastach.
2- brak opłaty abonamentowej, niskie koszty połączeń to niższe koszty funkcjonowania firmy oraz większa konkurencyjność na rynku,
3- mobilność numeru, która pozwala korzystać z telefonu w każdym miejscu, również poza biurem,
możliwość zapisywania, przechowywania i odtwarzania rozmów w dowolnej chwili (szczególnie przydatne w działach obsługi klienta),
4- łatwość użytkowania – z VoIP można korzystać zarówno tylko przez telefon VoIP, jak i przez komputer z oprogramowaniem typu softphone.
Szczegółowe informacje na temat naszej oferty uzyskają Pąństwo na naszej stronie lub kontaktując się z naszym przedstawicielem:
Support Online
+48 22 335 28 00
support@support-online.pl
www.support-online.pl
Zapraszamy do kontaku!
Administracja i helpdesk
Mazowieckie
Zdając sobie sprawę z rozwijającego się rynku IT oferujemy Państwu kompleksowe wsparcie informatyczne, obejmujące:
* pełne wsparcie informatyczne,
* wsparcie wybranych obszarów IT,
* realizacja projektów IT.
Zarządzanie Państwa architekturą IT wchodzi w skład każdego z wyżej wymienionych obszarów. Jest to ważny element w działalności naszych ...Klientów, dlatego oferujemy Państwu najwyższą jakość i wydajność naszego zespołu.
Podstawowe grupy rozwiązań IT którymi zarządzamy:
- serwery
- stacje robocze
- urządzenia peryferyjne
- telefonia VoIP
- sieci komputerowe WAN/LAN
Nasz zespół wykonuje pracę zarówno u Klienta jak i zdalnie, co pozwala na szybką reakcję eliminującą zagrożenia. Państwa infrastruktura jest pod stałym monitoringiem naszych specjalistów. Poza tym, do dyspozycji swoich Klientów pozostawiamy helpdesk czynny 24 h/ 7 dni w tygodniu.
Ceny usługi są ustalane indywidualnie z Klientem. Na cenę wpływa wiele czynników, m.in. wybrane pakiety usług, ilość stanowisk, złożoność projektów, infrastruktura IT i wymagania Klienta.
Co chcesz zlecić lub kupić?
Wybierz usługę, której potrzebujesz, aby złożyć zapytanie:
Komputery, telefony, internet, usługi
Hosting, kolokacja
Rejestracja domen
Telefonia internetowa
Usługi informatyczne
Inne usługi informatyczne
Strony internetowe
Tworzenie stron internetowych
Projektowanie stron internetowych
Obsługa stron internetowych
Inne usługi dotyczące stron internetowych
Usługi dla firmy, biura
Outsourcing pracowników
Usługi komputerowe i sieciowe
Modernizacja komputerów i sieci
Inne usługi komputerowe i sieciowe
Sklepy internetowe
Inne usługi dotyczące sklepów internetowych
Telekomunikacja
Telefony stacjonarne
Transmisja danych
Usługi IT
Systemy CMS
Inne usługi IT
Serwis i naprawa komputerów
Telefonia internetowa
Sieci komputerowe
Instalacja, konfiguracja komputerów i sieci
Pogotowie komputerowe
Analiza i projektowanie systemów IT
Programowanie
Konsulting IT
Kontrola jakości IT
Testowanie systemów IT
Zarządzanie projektami IT
Integracja systemów IT
Marketing IT
Obsługa klienta, help desk
Projektowanie CAD/CAM/CAE
Bezpieczeństwo systemów
Archiwizacja danych
Odzyskiwanie danych
Bazy danych
Systemy ERP
Powiązane produkty i usługi:
Biuro rachunkowe, Internet, Monitoring, Sprzątanie, Sprzątanie biur, Usługi informatyczne Warszawa, Wykończenia wnętrz Warszawa
Kontakt
Adres
Ulica
Poleczki 23Kod pocztowy
02-822Miasto
WarszawaNIP
951-20-32-692Godziny pracy
Brak informacji
Preferowana forma kontaktu
e-mail, telefon
Obszar działania
Mazowieckie
Dane rejestrowe
Firma
Nazwa firmy
"SUPPORT ONLINE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Data rozpoczęcia działalności
2002-01-02
NIP
9512032692
Regon
017431965
Siedziba
Kraj
Polska
Województwo
MAZOWIECKIE
Powiat
Warszawa
Gmina
Ursynów
Miejscowość
Warszawa
Kod pocztowy
02822
Poczta
Warszawa
Ulica
ul. Poleczki
Numer nieruchomości
23
Zakres działalności (PKD)
Kod PKD
Nazwa
6203Z
DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ZARZĄDZANIEM URZĄDZENIAMI INFORMATYCZNYMI
Przeważające PKD
9511Z
NAPRAWA I KONSERWACJA KOMPUTERÓW I URZĄDZEŃ PERYFERYJNYCH
7733Z
WYNAJEM I DZIERŻAWA MASZYN I URZĄDZEŃ BIUROWYCH, WŁĄCZAJĄC KOMPUTERY
6810Z
KUPNO I SPRZEDAŻ NIERUCHOMOŚCI NA WŁASNY RACHUNEK
6399Z
POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE INFORMACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
6311Z
PRZETWARZANIE DANYCH; ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI (HOSTING) I PODOBNA DZIAŁALNOŚĆ
6209Z
POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE TECHNOLOGII INFORMATYCZNYCH I KOMPUTEROWYCH
6202Z
DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z DORADZTWEM W ZAKRESIE INFORMATYKI
6201Z
DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z OPROGRAMOWANIEM
4651Z
SPRZEDAŻ HURTOWA KOMPUTERÓW, URZĄDZEŃ PERYFERYJNYCH I OPROGRAMOWANIA