Zajmujemy się kompleksową obsługą podatkowo-księgową dla podmiotów z sektora małych oraz średnich przedsiębiorstw, wymagające wsparcia w tym zakresie. W każdym elemencie współpracy dostosowujemy zakres obsługi do indywidualnych potrzeb klienta zachowując przy tym najwyższą jakość świadczonych usług. Nasz zespół tworzą ludzie o wysokich kompetencjach zarówno w dziedzinie podatków jak i rachunkowości dzięki czemu jesteśmy w stanie sprostać zróżnicowanym zadaniom powierzonym nam przez klientów. Naszym głównym celem jest rzetelna obsługa pod kątem podatkowo-księgowym, aby zapewnić naszym klientom bezpieczeństwo oraz czas na dalszy rozwój. Obsługę firm prowadzimy w oparciu o najnowsze, sprawdzone oprogramowania, gwarantujące poprawność dokonywanych rozliczeń oraz bezpieczeństwo przechowywania danych. Decydując się na wydzielenie procesów podatkowo – księgowych optymalizują Państwo procesy biznesowe zachodzące w swojej firmie.
Śląskie, Małopolskie, Opolskie
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe w GUS i to, że wskazana osoba reprezentuje tę firmę.
2 opinie
Jesteś Klientem firmy?
Potwierdziliśmy tożsamość właściciela konta na podstawie jego dokumentów identyfikacyjnych.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Każda Sprawdzona Firma może zdobyć certyfikat Polecają Nas Klienci.
Firma posiada pozytywne opinie i jest polecana przez swoich Klientów oraz partnerów biznesowych. Ma również status Sprawdzonej Firmy. Dlatego została nagrodzona certyfikatem Polecają Nas Klienci.
Wykonawca potwierdził ekspercką wiedzę branżową publikując lub recenzując Artykuł Eksperta w Serwisie Oferteo. Więcej w Regulaminie.
Specjalista z sukcesem ukończył szkolenie z zakresu profesjonalnej obsługi Klienta.
Chcesz znaleźć się na liście? Załóż bezpłatne konto.
Kolejność na liście zależy m.in. od wykupienia przez firmę opcji promowania, liczby złożonych ofert, opinii poprzednich klientów oraz stopnia wypełnienia wizytówki. Dowiedz się więcej.
Zasady publikacji opinii w naszym
Serwisie sa opisane w Regulaminie
Tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Niestety nie udało nam się potwierdzić, że tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała
z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Klient i Wykonawca potwierdzili współpracę pomiędzy sobą.
Dbamy o bezpieczną realizację Twojego
zlecenia. Więcej informacji tutaj.
Powiązane produkty i usługi: Agent ubezpieczeniowy, Dom, Kredyt konsolidacyjny, Nadzór budowlany, Prawnik rodzinny Tarnowskie Góry, Prawo gospodarcze Tarnowskie Góry, Rzeczoznawca budowlany Tarnowskie Góry
Wspieramy klientów w zakresie prowadzenia bieżącej działalności poprzez wykorzystanie narzędzi controllingu jak i analizy finansowej.
Wydzielamy obsługę w zakresie naliczania płac oraz prowadzenia kadr pozwalając na optymalizację kosztów zatrudnienia oraz na lepszą organizację pracy w przedsiębiorstwie.
Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniu klientów zajmując się obsługą firm które wymagają zarówno prowadzenia pełnej księgowości jak i prowadzenia ksiąg w formie przychodów i rozchodów.
Nazwa firmy | SECO CONSULTING RYMARCZYK SPÓŁKA JAWNA |
Data rozpoczęcia działalności | 2016-03-04 |
NIP | 6452546025 |
Regon | 363886904 |
Kraj | Polska |
Województwo | ŚLĄSKIE |
Powiat | tarnogórski |
Gmina | Tarnowskie Góry |
Miejscowość | Tarnowskie Góry |
Kod pocztowy | 42600 |
Poczta | Tarnowskie Góry |
Ulica | ul. Powstańców Śląskich |
Numer nieruchomości | 10 |
BIURO@SECOCONSULTING.PL |
Kod i nazwa podstawowej formy prawnej | 2 - Jednostka organizacyjna niemająca osobowości prawnej |
Kod i nazwa szczegółowej formy prawnej | 118 - Spółki jawne |
Kod i nazwa formy własności | 214 - Własność krajowych osób fizycznych |
Organ rejestrowy | SĄD REJONOWY W GLIWICACH, X WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO |
Rodzaj rejestru lub ewidencji | 138 - REJESTR PRZEDSIĘBIORCÓW |
Data wpisu do bazy REGON | 2016-03-04 |
Data wpisu do rejestru ewidencji | 2016-03-04 |
Data powstania | 2016-03-04 |
Data rozpoczęcia działalności | 2016-03-04 |
Kod PKD | Nazwa |
6920Z |
DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE Przeważające PKD |
6910Z | DZIAŁALNOŚĆ PRAWNICZA |
7010Z | DZIAŁALNOŚĆ FIRM CENTRALNYCH (HEAD OFFICES) I HOLDINGÓW, Z WYŁĄCZENIEM HOLDINGÓW FINANSOWYCH |
7021Z | STOSUNKI MIĘDZYLUDZKIE (PUBLIC RELATIONS) I KOMUNIKACJA |
7022Z | POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA |
Dane zostaną pobrane i zaktualizowane w ciągu kilku minut.
W razie potrzeby prosimy o kontakt przez Formularz kontaktowy.