Gwarantuję starannie wykonaną wycenę nieruchomości i wsparcie prawno-podatkowe. Posiadam ponad 20-letnie doświadczenie w obsłudze klientów indywidualnych, firm i podmiotów administracji publicznej. Przed uzyskaniem uprawnień rzeczoznawcy majątkowego wykonywałam m.in. studia wykonalności, biznes plany, audyty technologiczne, strategie i plany rozwoju. Od 20 lat sporządzam także sprawozdania finansowe, prognozy finansowe i analizy opłacalności inwestycji. Opracowywałam dokumentację cen transferowych dla podmiotów powiązanych – krajowych i zagranicznych. Byłam członkiem Polskiego Stowarzyszenia Ekspertów i Asesorów Unii Europejskiej, ekspertem w ramach LRPO powołanym przez Marszałka Województwa Lubuskiego. Prowadziłam szkolenia dla przedsiębiorców organizowane przez Centrum Przedsiębiorczości i Transferu Technologii Uniwersytetu Zielonogórskiego. Przewodziłam również grupie ekspertów Forum Cen Transferowych działającym przy Ministrze Finansów RP.
Dolnośląskie, Lubuskie, Wielkopolskie
Potwierdziliśmy tożsamość właściciela konta na podstawie jego dokumentów identyfikacyjnych.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Każda Sprawdzona Firma może zdobyć certyfikat Polecają Nas Klienci.
Firma posiada pozytywne opinie i jest polecana przez swoich Klientów oraz partnerów biznesowych. Ma również status Sprawdzonej Firmy. Dlatego została nagrodzona certyfikatem Polecają Nas Klienci.
Wykonawca potwierdził ekspercką wiedzę branżową publikując lub recenzując Artykuł Eksperta w Serwisie Oferteo. Więcej w Regulaminie.
Specjalista z sukcesem ukończył szkolenie z zakresu profesjonalnej obsługi Klienta.
Chcesz znaleźć się na liście? Załóż bezpłatne konto.
Kolejność na liście zależy m.in. od wykupienia przez firmę opcji promowania, liczby złożonych ofert, opinii poprzednich klientów oraz stopnia wypełnienia wizytówki. Dowiedz się więcej.
Zasady publikacji opinii w naszym
Serwisie sa opisane w Regulaminie
Tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Niestety nie udało nam się potwierdzić, że tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała
z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Klient i Wykonawca potwierdzili współpracę pomiędzy sobą.
Dbamy o bezpieczną realizację Twojego
zlecenia. Więcej informacji tutaj.
Powiązane produkty i usługi: Architekt, Budowanie domów, Kredyt, Kredyt hipoteczny, Nadzór budowlany, Prawo cywilne Zielona Góra, Remonty Zielona Góra, Upadłość konsumencka Zielona Góra
Posiadam ponad 20-letnie doświadczenie w obsłudze klientów indywidualnych, firm i podmiotów administracji publicznej. Przed uzyskaniem uprawnień rzeczoznawcy majątkowego wykonywałam m.in. studia wykonalności, biznes plany, audyty technologiczne, strategie i plany rozwoju. Od 20 lat sporządzam także sprawozdania finansowe, prognozy finansowe i anali...
Gwarantuję starannie wykonaną wycenę nieruchomości i wsparcie prawno-podatkowe, podparte 20-letnim doświadczeniem w obsłudze firm, podmiotów administracji publicznej i klientów indywidualnych.
Nazwa firmy | "A&M CONSULTING" S.C. ANNA OPALIŃSKA, MARIUSZ OPALIŃSKI |
Data rozpoczęcia działalności | 2005-04-01 |
NIP | 9730816724 |
Regon | 080011330 |
Kraj | Polska |
Województwo | LUBUSKIE |
Powiat | Zielona Góra |
Gmina | Zielona Góra |
Miejscowość | Zielona Góra |
Kod pocztowy | 66015 |
Poczta | Zielona Góra |
Ulica | ul. Przylep-Kolista |
Numer nieruchomości | 16 |
Telefon kontaktowy | 684517206 |
Fax | 684517206 |
Kod i nazwa podstawowej formy prawnej | 2 - Jednostka organizacyjna niemająca osobowości prawnej |
Kod i nazwa szczegółowej formy prawnej | 019 - Spółki cywilne prowadzące działalność na podstawie umowy zawartej zgodnie z Kodeksem cywilnym |
Kod i nazwa formy własności | 214 - Własność krajowych osób fizycznych |
Rodzaj rejestru lub ewidencji | 099 - PODMIOTY NIE PODLEGAJĄCE WPISOM DO REJESTRU LUB EWIDENCJI |
Data powstania | 2005-04-01 |
Data rozpoczęcia działalności | 2005-04-01 |
Kod PKD | Nazwa |
6920Z |
DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE Przeważające PKD |
6202Z | DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z DORADZTWEM W ZAKRESIE INFORMATYKI |
6612Z | DZIAŁALNOŚĆ MAKLERSKA ZWIĄZANA Z RYNKIEM PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH I TOWARÓW GIEŁDOWYCH |
6619Z | POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA USŁUGI FINANSOWE, Z WYŁĄCZENIEM UBEZPIECZEŃ I FUNDUSZÓW EMERYTALNYCH |
6820Z | WYNAJEM I ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WŁASNYMI LUB DZIERŻAWIONYMI |
6831Z | POŚREDNICTWO W OBROCIE NIERUCHOMOŚCIAMI |
6832Z | ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WYKONYWANE NA ZLECENIE |
6910Z | DZIAŁALNOŚĆ PRAWNICZA |
7022Z | POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA |
8211Z | DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z ADMINISTRACYJNĄ OBSŁUGĄ BIURA |
8219Z | WYKONYWANIE FOTOKOPII, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW I POZOSTAŁA SPECJALISTYCZNA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE BIURA |
8230Z | DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ORGANIZACJĄ TARGÓW, WYSTAW I KONGRESÓW |
8291Z | DZIAŁALNOŚĆ ŚWIADCZONA PRZEZ AGENCJE INKASA I BIURA KREDYTOWE |
8292Z | DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z PAKOWANIEM |
8299Z | POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA |
8559B | POZOSTAŁE POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE |
9609Z | POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA |
Dane zostaną pobrane i zaktualizowane w ciągu kilku minut.
W razie potrzeby prosimy o kontakt przez Formularz kontaktowy.