Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Karol
Oferteo.pl
12
minut
27 kwi 09:21
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
W grupie ProBono zajmujemy się , z sukcesami, działalnością skupioną na obszarach związanych z rozwojem zespołu i przedsiębiorstwa - są to m.in.szkolenia, coaching oraz konsultacje biznesowe, ...
Usługa wykonana zgodnie z umową, termin zlecenia dotrzymany, kontakt z osobami sprawny i rzeczowy. Polecam firmę.
58
minut
27 kwi 10:07
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma ZIELINET powstała w 2015 r. Świadczymy usługi call center/contact center. Specjalizujemy się w telefonicznej obsłudze klienta biznesowego. Naszą ofertę kierujemy w szczególności do małych firm ...
W ostatnim czasie przeprowadziłem dużo rozmów z przedstawicielami firm o zbieżnym profilu działalności, ale na ich tle firma ZIELINET wyróżniła się w znaczący sposób. W odpowiedzi na moje zapytanie ofertowe, błyskawicznie skontaktował się ze mną właściciel firmy, który profesjonalnie zakreślił profil jej działalności i możliwości współpracy. Szczegóły określam już z dedykowanym opiekunem, który dostosowuje ofertę do moich potrzeb i profesjonalnie reaguje na moje wymagania. Polecam zapoznanie się z profilem działalności firmy ZIELINET bez wahania.
7
godzin
27 kwi 16:19
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych). 1. ...
Przedstawicielka firmy skontaktowała się bardzo szybko i w rozmowie telefonicznej zadawała wiele szczegółowych pytań aby zapoznać się ze specyfika prowadzonej przez nas działalności dzięki temu przygotować dobrze dopasowaną ofertę. Propozycja została przygotowana i przesłana w ustalonym wcześniej terminie, a zaproponowane warunki są bardzo korzystne.
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Termin rozpoczęcia współpracy: w ciągu 3 miesięcy
...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy, organizacje
Termin rozpoczęcia współpracy: w ciągu miesiąca...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania...
|
Zakres zlecenia: dystrybucję etui na telefon komórkowy
Zakres usługi:
- sprzedaż etui przez stronę ebay - wystawianie ofert,
- wystawianie ogłoszeń na rynek zagraniczny - angielski i niemiecki,
- kontakt mailowy i/lub...
|
Zlecę telefoniczne umawianie spotkań handlowcom z branży pozycjonowania.
Proszę o oferty wraz z ceną za każde umówione lub odbyte spotkanie (z własnej bazy lub mojej).
Liczba ok. 2-9 spotkań dziennie dla handlowca.
Stawka będzie negocjowana.
Obecnie posiadam zawieszona...
|
Zlecę sprzedaż telefoniczną produktów sieci Play
Nowe aktywacje plus przedłużenia.
Rozpoczęcie współpracy możliwe od zaraz.
Proszę o o...
|
Zlecę umawianie spotkań pod tematy związane z ubezpieczeniem na życie.
Preferowane Firmy, które posiadają doświadczenie w...
|
Usługa: telemarketing, telesprzedaż, obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: firmy, organizacje, osoby...
|
Szukamy firmy (firm), które są zainteresowane współpracą z nami w zakresie przeprowadzania ankiet z potencjalnymi klientami (na podstawie naszych ankiet, na podstawie kryteriów klienta docelowego przekazanych od nas).
Interesuje nas...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Termin...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy, organizacje
Wymagania dodatkowe:...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: Firmy
Branża: usługi telekomunikacyjne
Termin rozpoczęcia współpracy:...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy, osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Klient zleci telemarketing, poszukiwanie klientów w branży bankowość, finanse, kredyty dla firm i osób prywatnych z województwa lubelskiego
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center:...
|
Zlecę wykonanie usługi pozyskiwania kontraktów i zleceń, na obróbkę mechaniczną stali, na zasadzie Call-Center.
Na początek posiadamy własną bazę Firm.
Należy dotrzeć do osób odpowiedzialnych za składanie...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe:
- umawianie tylko leadów,
- klient firmowy, głównie deweloperzy,
- Klieny posiada własną bazę do...
|
Usługa: usługi prawne
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby...
|
Zakres zlecenia: umawianie spotkań dla przedstawicieli i pozyskanie kontaktów
Branża: handlowa (AGD)
Dodatkowe informacje:
- umawianie spotkań z osobami prywatnymi,
- umawianie spotkań z osobami z województwa...
|
Zlecę umawianie spotkań dla przedstawicieli handlowych.
Baza telefonów po stronie Wykonawcy.
Rejon działania to województwa wielkopolskie, lubuskie, zachodnio-pomorskie, pomorskie, podlaskie, warmińsko-mazurskie, kujawsko- pomorskie.
Umawianie spotkań dla 6 handlowców.
Rozliczenie za efekt w postaci...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: Firmy, osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Klient poszukuje call center lub outsourcingu mailowego do sprzedaży usługi finansowej na zasadach success fee (prowizja od zawartej...
|
Poszukuję Call Center lub Outsourcing (ok. 15 osób) do projektu polegającego na pozyskiwaniu klientów na porządzenie wniosku o dofinansowanie.
TYLKO NA ZASADACH SUCCESS FEE
1. 40% brutto od opłaconej przez klienta zaliczki.
2. 1% od uzyskanego przez naszą firmę dofinansowania.
Zadania Call Center
1. Kontakt...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy, organizacje
Wymagania dodatkowe: w chwili obecnej jesteśmy na etapie poszukiwania partnera, z którym chcielibyśmy nawiązać współpracę odnośnie pozyskiwania klientów biznesowych w...
|
Poszukujemy Call Center do sprzedaży kampanii linków sponsorowanych.
Wynagrodzenie prowizyjne 50%.
Wymagana własna baza danych....
|
Poszukuję Firmy telemarketingowej do pozyskiwania klientów z terenu Krakowa.
Dotacje do 100% na wymianę kotłów...
|
Eye Media Rafał Ćwik
Podstawowym celem założenia Eye Media było wytwarzanie indywidualnych szablonów aukcji oraz sprzedażą dodatkowych narzędzi ułatwiających zarządzanie aukcjami.
Jednak poszczegółni klienci często chcieli prócz szablonu inne usługi, stąd rozbudowaliśmy się o:
- sprzedaż sklepu na autorskim silniku...
|
Perfect Call
Perfect Call to małe nietypowe call center stworzone z kilku osób posiadających kilku, a nawet kilkunastu letnie doświadczenie w obsłudze klienta. Specjalizujemy się w uzyskiwaniu danych kontaktowych do osób decyzyjnych i...
|
RSM-Consulting
Jesteśmy młodą firmą która działa na terenie Niemiec.
Naszym celem jest rozrost działalności na terenie Polski. Przyjmujemy również zlecenia od przedsiębiorców którzy chcą swój projekt w Niemczech zaprezentować.
Jesteśmy otwarci na nowe wezwania.Zaufaj naszemu doświadczeniu i rzetelności....
|
Hotmind sp. z o.o.
Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się agencją full-service. Powstaliśmy w roku 2003, a od roku 2007 działamy jako spółka z ograniczoną odpowiedzialnością. Oferujemy pełen wachlarz usług z zakresu marketingu i...
|
Call Center Katowice
Możesz odnosić niebagatelne korzyści bazując na naszym doświadczeniu, które zbieraliśmy świadcząc usługi dla wymagających klientów w każdej branży. Nasza firma skupia się przede wszystkim na zapewnieniu usług spełniających określone kryteria jakości. Natomiast każdy nowy projekt to nowe ciekawe wyzwanie. Aby im sprostać...
|
Cc one
Firma zajmuje się szeroko rozumianą obsługą projektów call center. W obecnej chwili prowadzimy projekty sprzedażowe ale także badawcze. Obszar działania obejmuje całą Polskę. Na ten moment prowadzone projekty są skierowane dla rynku b2c oraz b2b. Firma powstała w 2013 roku. Czynnikiem wyróżniającym jest doświadczenie...
|
Call Center Wrocław S.A.
Firma Call Center Wrocław S.A. świadczy usługi w zakresie telefonicznej obsługi klienta.
Posiadamy szerokie doświadczenie w sprzedaży usług telekomunikacyjnych.
Posiadamy profesjonalny zespół sprzedawców wyspecjalizowany w sprzedaży telefonicznej, kurierów - przedstawicieli handlowych, jak również wszelkie potrzebne narzędzia,...
|
M&M Sp. z o.o.
Zajmujemy się doradztwem i pomocą w uzyskaniu jak najlepszej oferty kredytu. Działamy na terenie całego kraju. Wyróżnia nas profesjonalne po...
|
Teleinvention Sp. z o.o.
Teleinvention Sp. z o.o.należy do grupy kapitałowej UNIMA 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A.
Od ponad 5 lat specjalizujemy się w świadczeniu usług zewnętrznego call/contact center. Oferujemy usługi w oparciu o outsourcing tradycyjnego call center, w tym obsługę zarówno ruchu przychodzącego, jak i...
|
Siły Sprzedaży
Marka Siły Sprzedaży to zespół handlowców i menadżerów z wieloletnim doświadczeniem w budowaniu struktur handlowych. Przejmujemy na siebie zadania od budowania najprostszych relacji naszych klientów z potencjalnymi odbiorcami ich towarów i/lub usług,...
|
Transcom Worldwide Poland sp. z o.o.
Transcom WorldWide Poland jest częścią międzynarodowej korporacji zajmującej się outsourcingiem usług call/contact center, mającej 70 lokalizacji w 27 krajach, zatrudniającej ok 30,000 specjalistów obsługujących...
|
TTC Training and Telemarketing Center - Mateusz Jemczura
Firma zajmuje się sprzedażą produktów bądź usług firm zewnętrznych w systemie Call Center. W dzisiejszych czasach sprzedaż przez telefon powoduje znaczne przyspieszenie sprzedaży produktu/usługi. Firma posiada wysoko wykształconą kadrę zarządzającą, która szkoli pracowników firmy z zakresu przeprowadzania rozmów z klientami, strategii...
|
xxxxxxx asdhauidhw
Prezesi, dyrektorzy zarządzający, managerowie sprzedaży i marketingu z którymi współpracujemy, stwierdzają że głównymi ich problemami są:
+ zwiększenie udziału w rynku
+ pozyskanie new sales leads
+ wzrost sprzedaży
+ zmniejszenie ko...
|
KEY.T
Firma KEY.T - telemarketing wyspecjalizowany głównie w branży farmaceutycznej.
Nasz zespół stanowią osoby posiadające szerokie, długoletnie (od 1992 roku) doświadczenie i kwalifikacje zawodowe związane z funkcjonowaniem rynku farmaceutycznego oraz obsługa klienta.
Jako wsparcie na rynku lokalnym oferujemy...
|
Compol II Spółka z o.o.
Firma Compol2 Sp. zo.o. jest producentem rejestratorów rozmów telefonicznych o nazwie Corsac. Urządzenia te przeznaczone są do rejestracji na platformie PC rozmów telefonicznych lub radiotelefonicznych...
|
Sanmarks sp. z o.o.
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych).
1. Pozyskiwanie klienta:
Sprzedaż B2C (firma do klienta)
Sprzedaż B2B (firma do firmy)
Stworzenie baz danych
Linie...
|
Perfektel Sp. z o.o.
Perfektel Sp. z o.o.
Prowadzimy profesjonalną obsługę klienta, telemarketing, telesprzedaż, kampanie wychodzące, infolinie i helpdesk. Współpracujemy między innymi z firmą Play – jednym z najszybciej rozwijających się operatorów sieci komórkowej w Polsce. Posiadamy doskonałą bazę treningową oraz wykwalifikowany i doświadczony sztab...
|
Contact Solutions
Contact Solutions dołączył do jednostki dominującej SGP – Sorting Group Poland, działającej na europejskim rynku od przeszło 9 lat w 10 różnych krajach. Wraz z pozostałymi spółkami SGP – Training & Consulting oraz Human & Hunter...
|
Interactive Tiger Jacolik Jacek
Instalacja i konserwacja central telefonicznych producentów m.in. Slican, Panasonic, Nec Philips, Elmeg, Platan, Tiptel (a także systemów bilingowych) oraz działających z nimi urządzeń końcowych (telefony, faxy, modemy, terminale płatnicze, bramki GSM, urządzenia VOiP).
Świadczę usługi doradcze z zakresu informatyki i telekomunikacji (ICT) w zakresie sprzętu...
|
W grupie ProBono zajmujemy się , z sukcesami, działalnością skupioną na obszarach związanych z rozwojem zespołu i przedsiębiorstwa - są to m.in.szkolenia, coaching oraz konsultacje biznesowe,...
|
Firma ZIELINET powstała w 2015 r.
Świadczymy usługi call center/contact center. Specjalizujemy się w telefonicznej obsłudze klienta biznesowego. Naszą ofertę kierujemy w szczególności do małych firm i osób fizycznych prowadzących...
|
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych).
1. Pozyskiwanie klienta:
Sprzedaż B2C (firma do klienta)
Sprzedaż B2B...
|
Liczba wyświetleń strony: 454 |