Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Justyna
Oferteo.pl
34
minuty
20 sty 16:19
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
W grupie ProBono zajmujemy się , z sukcesami, działalnością skupioną na obszarach związanych z rozwojem zespołu i przedsiębiorstwa - są to m.in.szkolenia, coaching oraz konsultacje biznesowe, ...
Usługa wykonana zgodnie z umową, termin zlecenia dotrzymany, kontakt z osobami sprawny i rzeczowy. Polecam firmę.
Usługa: Stworzenie Call center
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy, organizacje
Wymagania dodatkowe: Dzień dobry, szukamy firmy która może wycenić restrukturyzację callcenter który istnieje + dodatkowo dodanie AI Voice bota, podczas nieobecności.
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne
Termin rozpoczęcia współpracy: 2024-06-01
...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy, organizacje
Termin rozpoczęcia współpracy: Klient nie wie
...
|
Usługa: umawianie spotkań handlowych
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe:
- osoby pracujące w wieku 35-55 lat,
- mieszkające w swoim domu (nie mieszkaniu).
Informacje dodatkowe: Firma powinna posiadać własną bazę Klientów...
|
Usługa: umawianie spotkań
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby...
|
Zakres prac: usługi call center
Liczba kontaktów: 1 000
Średni czas rozmowy: około 30...
|
Usługa: telemarketing, telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe:
- poszukuję osoby/firmy do pozyskiwania klientów na naszej usługi poprzez...
|
Zlecę firmie telemarketingowej umawianie spotkań dla firmy.
Branża finansowa i ubezpieczeniowa.
Trójmiasto (Gdańsk, Gdynia,...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe:
- branża finansowa, kredyty dla firm,
- Firma powinna posiadać własną...
|
Poszukuję Firmy call-center.
Umawianie spotkań dla handlowców w temacie ubezpieczeń na życie.
Zasięg działalności - Górny Śląsk.
Termin skorzystania z ofert możliwy...
|
Zlecę umawianie spotkań na rozmowy handlowe z Klientami.
Firma zajmuje się nowatorskim projektem inwestycyjnym oraz kredytami dotowanymi z EU.
Teren umawianych spotkań na...
|
Usługa: telemarketing, umawianie spotkań
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: umawianie spotkań dla...
|
Usługa: telemarketing, telesprzedaż
Klient obecnie korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Lokalizacja: całe woj. mazowieckie
Wymagania dodatkowe: umawianie spotkań w telekomunikacji
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: sprzedaż telefoniczna, sprzedaż produktów Firmy (branża farmaceutyczna)
Klienci: apteki
Wymagania dodatkowe: niewielka liczba osób
Termin...
|
Onykscenter
Nasza działalność prowadzi usługi dla wszystkich od A do Z potrafimy wszystko i jesteśmy w stanie zrobić wszystko szybko i tanim kosztem.
liczy się dla nas zadowolenie klienta.
Specjalizujemy się tak, że:
-elektronice
-elektromechanice
-Naprawa oraz...
|
Human Advice FIRMA SZKOLENIOWO-DORADCZA
Są to szkolenia jednodniowe lub dwudniowe dotyczące technik zwiększających sprzedaż produktów lub usług Klienta. Odbywają się stacjonarnie w miejscu wybranym przez Klienta np. w siedzibie firmy lub oddziale albo w miejscu wybranym przez Klienta.Oferujemy również szkolenia produktowe, on the job, bezpośrednio dotyczą produktów i/lub...
|
Outcom Sp z.o.o.
Jesteśmy firmą z branży informatycznej. W głównym obszarze działalności spółki znajduje się:
• tworzenie oprogramowania dla firm i administracji publicznej
• dostawa sprzętu i oprogramowania
• outsourcing IT
Wieloletnie doświadczenie naszych pracowników w zakresie projektowania i tworzenia aplikacji, pozwala nam na...
|
JNS Sp. z o. o.
Firma JNS została założona w 2005 roku w odpowiedzi na coraz większy popyt na profesjonalne i niezawodne systemy informatyczne. Zajmujemy się tworzeniem systemów IT dla biznesu, a naszymi klientami są zarówno małe i średnie firmy, jak i korporacje. Nasi pracownicy to specjaliści z branży IT z dużym doświadczeniem, którzy są w stanie spełnić nawet najbardziej...
|
Transcom Worldwide Poland sp. z o.o.
Transcom WorldWide Poland jest częścią międzynarodowej korporacji zajmującej się outsourcingiem usług call/contact center, mającej 70 lokalizacji w 27 krajach, zatrudniającej ok 30,000 specjalistów...
|
ERBE CENTER
Małe Call Center z długoletnim doświadczeniem specjalizujące się w projektach wychodzących jak i przychodzących (sprzedaż usług telekomunikacyjnych, generowanie leadów, umawianie spotkań dla handlowców, obsługa infolinii).
Zapewniamy 100% zaangażowanie w realizację przekazanego celu.
Preferowany...
|
ARCE Call Center
ARCE Contact Center – to międzynarodowa firma działająca na rynku od 2007 roku. Świadczymy usługi klientom małych, średnich i dużych firm: dla płacówek dyplomatycznych, agencjii marketingowych, banków, firm ubiezpieczeniowych oraz sklepów internetowych na terytorium WNP, Stanów Zjednoczonych i Europy. Wykorzystujemy wszystkie kanały komunikacji aby...
|
Call Center Katowice
Możesz odnosić niebagatelne korzyści bazując na naszym doświadczeniu, które zbieraliśmy świadcząc usługi dla wymagających klientów w każdej branży. Nasza firma skupia się przede wszystkim na zapewnieniu usług spełniających określone kryteria jakości. Natomiast każdy nowy projekt to nowe ciekawe wyzwanie. Aby im sprostać wspólnie z Wami...
|
FPHU SILMAR
Firma SILMAR należy do dostawców produktów i usług z zakresu telekomunikacji, informatyki, systemów dyspozytorskich ,monitoringu, telewizji przemysłowej i bezpieczeństwa, sygnalizacji, domofonów, usług telefoni IP oraz systemów niskonapięciowego oświetlenia liniowego, dekoracyjnego...
|
Ozon Partner Sp. z o.o
Telecentrum Ozon Partner Sp. z o.o. powstało w 2012 roku w celu realizacji i obsługi projektów wsparcia sprzedaży, będąc odpowiedzią na potrzeby zmieniającego się rynku i potrzeb Klientów.
Po 2 latach działania jako...
|
Multi Interactive Solutions Sp. z o.o.
Multi Interactive Solutions, to marka tworzona przez doświadczonych praktyków branży Call/Contact Center. Jesteśmy firmą świadcząca usługi w zakresie obsługi klienta oraz sprzedaży wykorzystując Contact Center...
|
W grupie ProBono zajmujemy się , z sukcesami, działalnością skupioną na obszarach związanych z rozwojem zespołu i przedsiębiorstwa - są to m.in.szkolenia, coaching oraz konsultacje biznesowe, przygotowanie i wdrażanie pomocnych narzędzi i procesów w obszarze sprzedaży, obsługi klienta czy zarządzania Tymi działaniami...
|
Liczba wyświetleń strony: 313 |