Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Karol
Oferteo.pl
1
minuta
27 maj 13:10
Oferujemy usługi contact center w co najmniej 5 językach. Zajmujemy się kompleksową obsługą klienta zaczynając od sprzedaży przez realizację zamówień kończąc na pełnej obsłudze posprzedażowej w ...
Korzystam z ich usług call center i jestem zadowolona. Bez zastrzeżeń.
19
godzin
28 maj 08:12
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych). 1. ...
Przedstawicielka firmy skontaktowała się bardzo szybko i w rozmowie telefonicznej zadawała wiele szczegółowych pytań aby zapoznać się ze specyfika prowadzonej przez nas działalności dzięki temu przygotować dobrze dopasowaną ofertę. Propozycja została przygotowana i przesłana w ustalonym wcześniej terminie, a zaproponowane warunki są bardzo korzystne.
Usługa: Stworzenie Call center
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy, organizacje
Wymagania dodatkowe: Dzień dobry, szukamy firmy która może wycenić restrukturyzację callcenter który istnieje + dodatkowo dodanie AI Voice bota, podczas nieobecności.
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne
Termin rozpoczęcia współpracy: 2024-06-01
...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy, organizacje
Termin rozpoczęcia współpracy: Klient nie wie
...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Usługi mają dotyczyć kontaktów i umawianie spotkań z klientami...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne,...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy
Wymagania dodatkowe: branża związana z...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: Domy Kultury
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci:...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Dotyczy pozyskiwania klientów zainteresowanych zakupem apartamentów nad...
|
Usługa: obsługa infolinii, Obsługa maili
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy
Wymagania dodatkowe: Język francuski
Termin rozpoczęcia współpracy:...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Termin rozpoczęcia...
|
CC ZONE
Oferujemy Państwu profesjonalną obsługę, zarówno na etapie sprzedaży, jak również w późniejszym okresie.
W CC ZONE wierzymy, że wysoka jakość obsługi Twoich Klientów jest drogą do sukcesu Twojej firmy. Kluczem do uzyskania właściwego efektu jest słuchanie Klienta i to właśnie w CC Zone robimy...
|
Gbrothers
Usługi dla cudzoziemców, zakładanie spółek, usługi księgowe, kompleksowa obsługa firm, administracja, kadry, zarządzanie, rozliczenia podatkowe, doradztwo, event marketing, imprezy integracyjne, incentive, budowanie zespołu, import export wszystkich towarów na...
|
B2TM
Rozpoczęliśmy działalność od 2017.
Wykonamy dla Ciebie prace w zakresie takim jak umawianie spotkań, badania rynkowe i...
|
ZIELINET Wojciech Zieliński
Firma ZIELINET powstała w 2015 r.
Świadczymy usługi call center/contact center. Specjalizujemy się w telefonicznej obsłudze klienta biznesowego. Naszą ofertę kierujemy w szczególności do małych firm i osób fizycznych prowadzących własną działalność gospodarczą.
Realizujemy projekty z zakresu telefonicznej...
|
SANO MEDIC FIKRET SERCE
Jeżeli szukacie Państwo profesjonalnego, a co za tym idzie skutecznego call center do umawiania spotkań, prezentacji - zapraszamy do współpracy.
Wyróżnia nas :
-Skuteczność umawiania spotkań na poziomie pow.80 %,
-krótki czas wdrożenia projektu,
-elastyczne formy rozliczania.
Jeśli szukasz nowych rozwiązań i możliwości - zgłoś się do nas, pomożemy Ci...
|
Omega IT Consulting
Omega IT Consulting to firma informatyczna oferująca kompleksowe usługi IT.
Zespół Omega ITC stanowią inżynierowie i eksperci z doświadczeniem w dziedzinie zarządzania projektami informatycznymi, wdrożeniami systemów IT, obiegów dokumentów oraz outsourcingu IT.
Jedną z kluczowych kompetencji jest budowa dedykowanych rozwiązań w ...
|
Human Advice FIRMA SZKOLENIOWO-DORADCZA
Są to szkolenia jednodniowe lub dwudniowe dotyczące technik zwiększających sprzedaż produktów lub usług Klienta. Odbywają się stacjonarnie w miejscu wybranym przez Klienta np. w siedzibie firmy lub oddziale albo w...
|
MTM Digital Mikołaj Brzeziński
MTM Digital - firma informatyczna, działająca na rynku od 1994r. Usługi w zakresie instalacji sieci komputerowych, pomiarów, instalacji systemów alarmowych, telewizji przemysłowej.
Także producen...
|
Axionea
Świadczymy usługi kreacji, marketingu i PR, wzmacniające wizerunek marki oraz skutecznie promujące produkty i usługi za pomocą tradycyjnych nośników (na które składają się projektowanie materiałów marketingowych, copywriting, organizowanie imprez branżowych, czy audyt usług marketingowych), jak i technologii internetowych (e-marketing, e-PR, Social...
|
Telecentrum Elżbieta Nakiewicz
Nasza firma świadczy usługi w zakresie alarmów, kamery, światłowodów, sieci, ochrony.
Rozpoczęliśmy działalność od 2001.
Działamy na terenie woj. dolnośląskiego,...
|
Mercado
Oferujemy usługi call center w zakresie kampanii - inbound – obsługa po sprzedażowa, help desc oraz -outbound – telemarketing, badania rynku, ankieterzy, "tajemniczy klient".
W branży aktywnie działamy od kilku lat, przez ten czas...
|
Poziom7
CloudPBX to darmowa, wirtualna centrala telefoniczna IP-PBX dostępna w technologi "cloud-computing". Twój telefon VoIP jest obsługiwany przez CloudPBX za pośrednictwem sieci Internet. Możesz rozbudować swoją wirtualną centralę o dowolną ilość stacjonarnych numerów miejskich. Dzięki nim realizujesz połączenia telefoniczne a...
|
Oferujemy usługi contact center w co najmniej 5 językach.
Zajmujemy się kompleksową obsługą klienta zaczynając od sprzedaży przez realizację zamówień kończąc na pełnej obsłudze posprzedażowej w zakresie zwrotów lub reklamacji.
Gwarantujemy bieżący kontakt z Państwa klientami, szybką wysyłkę zamówień oraz...
|
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych)....
|
Liczba wyświetleń strony: 41 |