Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Karol
Oferteo.pl
1
godzina
17 paź 17:15
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Agencja reklamowa Format A4 została założona 13 stycznia 2014r. z myślą o potrzebach klientów. Tworzy ją młody zespół, dzięki któremu prężnie rozwija się na rynku reklamy. Naszym klientom oferujemy kompleksową obsługę reklamową z zakresu produktów oraz usług. Posiadamy maszyny do druku cyfrowego, wydruków wielkoformatowych oraz do produkcji gadżetów reklamowych. Oferujemy projektowanie stron www, ...
20
godzin
18 paź 11:30
W VoiceConnect specjalizujemy się w outsourcingu usług call center. Dostosowujemy kanały komunikacji z klientem do oczekiwań Kontrahentów. Realizujemy projekty sprzedażowe, przeprowadzamy analizę ...
20
godzin
18 paź 12:14
Od 2002 roku świadczymy usługi Business Process Outsourcing w zakresie Contact Center. Jesteśmy innowacyjną firmą, wykorzystującą zintegrowane kanały komunikacji oraz zaawansowane technologie ...
2
dni
20 paź 11:50
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
1. Sprzedaż / wsparcie sprzedażowe. Dla Klientów chcących poszerzyć swoją bazę odbiorców za pomocą nowych kanałów dotarcia oraz planujących zwiększyć wolumen sprzedaży. 2. Obsługa i utrzymanie ...
Portal www.salerezerwacje.pl współpracuje z Contact Center Trescor w zakresie przeprowadzania kampanii sprzedażowych, informacyjnych i marketingowych. Eksperci z Contact Center zdobyli nasze zaufanie poprzez szybkie działanie, elastyczne podejście do naszych potrzeb oraz rzetelną realizację powierzonych zadań. W związku z powyższym, serwis www.salerezerwacje.pl rekomenduje Contact Center jako rzetelnego i sprawdzonego partnera, który świadczy usługi na wysokim poziomie.
9
dni
27 paź 11:21
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Dzięki profesjonalnemu podejściu i bardzo elastycznej kadrze prowadzimy nie tylko skuteczny marketing telefoniczny, czy udzielamy rzeczowych informacji za pomocą infolinii, lecz przede wszystkim ...
Współpracujemy z IPTCC od 4 lat, prowadzą dla nas kampanie telefoniczne - umawiają spotkania z Klientami zainteresowanymi serwisem brokerskim. Wszystkie prace realizowane są terminowo i profesjonalnie z uwzględnieniem naszych spostrzeżeń. Współpracę z IPTCC oceniamy bardzo wysoko i polecamy wszystkim firmom korzystanie z ich usług. ProAsekuracja Sp. z o.o.
Usługa: Stworzenie Call center
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy, organizacje
Wymagania dodatkowe: Dzień dobry, szukamy firmy która może wycenić restrukturyzację callcenter który istnieje + dodatkowo dodanie AI Voice bota, podczas nieobecności.
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne
Termin rozpoczęcia współpracy: 2024-06-01
...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy, organizacje
Termin rozpoczęcia współpracy: Klient nie wie
...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci:...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: zlecenie usługi Call Center, która polegałaby na
- przyjęciu zlecenia,
- odnotowaniu zlecenia w aplikacji
- przekazania zlecenia do realizacji
-...
|
Szukam callcenter do przeprowadzenia kampanii skierowanej do firm.
Prosimy o podanie ceny roboczogodziny konsultanta.
Zgłoszenia prosimy...
|
Usługa: telemarketing, telesprzedaż, obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy, organizacje, osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: poszukuję firmy telemarketingowej lub kancelarii finansowej (małego call center), która podjęłaby się zachęcenia nowego klienta z własnej...
|
Zakres zlecenia: call center
Termin...
|
Zlecę telefoniczne umawianie spotkań handlowych.
Szczegóły do uzgodnienia.
Termin skorzystania z oferty do uzgodnienia z...
|
Usługa: windykacja wierzytelności
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe:
- czas obsługi maksymalnie 30 dni,
- windykacja telefoniczna połączona z "skip tracingiem",
- baza liczy 430...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: rozliczenie za każde umówione spotkanie
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
Klient składał podobne zapytanie i otrzymał oferty od Firm:
- Sanmarks sp. z...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: umawianie spotkań
Termin rozpoczęcia...
|
Zlecę pozyskanie firmy/nowego kontrahenta.
Zadanie będzie polegało na zdobyciu kontaktu osoby decyzyjnej w danej firmie, pozyskanie kontraktu lub innego rodzaju możliwości współpracy.
Wszelkie szczegóły do ustalenia z zainteresowaną...
|
Alsinus SA
- Tworzenie serwisów i stron www oraz aplikacji na telefony i tablety
- Tworzenie reklam wideo i filmowych - youtube, TV, kina, prowadzenie kampanii reklamowych.
- Dbamy o wizerunek w Internecie i pozycję w wyszukiwarkach
- Filmujemy, tworzymy animacje 2D/3D, efekty specjalne,...
|
KEY.T
Firma KEY.T - telemarketing wyspecjalizowany głównie w branży farmaceutycznej.
Nasz zespół stanowią osoby posiadające szerokie, długoletnie (od 1992 roku) doświadczenie i kwalifikacje zawodowe związane z funkcjonowaniem rynku farmaceutycznego oraz...
|
Outcom Sp z.o.o.
Jesteśmy firmą z branży informatycznej. W głównym obszarze działalności spółki znajduje się:
• tworzenie oprogramowania dla firm i administracji publicznej
• dostawa sprzętu i oprogramowania
• outsourcing IT
...
|
Call4U
Oferuję usługi Call Center, bardzo mały zespół 3 osób co znacznie ograniczy koszty tej usługi. Jestem nową osobą na rynku,lecz posiadam wystarczające doświadczenie, ażeby zapewnić Państwu najlepszą jakość usług. Kadra...
|
Polskie Kadry Sp. z o.o.
Agencja pracy tymczasowej i doradztwa personalnego Polskie Kadry to nowoczesna, prężnie rozwijająca się agencja zatrudnienia o ogólnopolskim zasięgu działania. Kreujemy rynek pracy, wspierając firmy w pozyskiwaniu pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej oferty. Dostarczamy usługi...
|
Sanmarks sp. z o.o.
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych).
1. Pozyskiwanie klienta:
Sprzedaż B2C (firma do klienta)
Sprzedaż B2B (firma do firmy)
Stworzenie baz...
|
WeTalking.pl
Firma We Talking to call center które tworzy zespół menagerów z wieloletnim doświadczeniem. Dzięki wykorzystaniu nowoczesnych rozwiązań oferujemy naszym klientom usługi na najwyższym poziomie
Dla naszych klientów realizujemy projekty w ruchu wychodzącym i przychodzącym. W szczególności polecamy projekty związane...
|
Agencja reklamowa Format A4 została założona 13 stycznia 2014r. z myślą
o potrzebach klientów. Tworzy ją młody zespół, dzięki któremu prężnie rozwija się
na rynku reklamy. Naszym klientom oferujemy kompleksową obsługę reklamową
z zakresu produktów oraz usług. Posiadamy maszyny do druku cyfrowego,
wydruków wielkoformatowych...
|
W VoiceConnect specjalizujemy się w outsourcingu usług call center. Dostosowujemy kanały komunikacji z klientem do oczekiwań Kontrahentów. Realizujemy projekty sprzedażowe, przeprowadzamy analizę potrzeb, zajmujemy się windykacją telefoniczną i nie tylko. Współpraca z VoiceConnect w zakresie...
|
Od 2002 roku świadczymy usługi Business Process Outsourcing w zakresie Contact Center.
Jesteśmy innowacyjną firmą, wykorzystującą zintegrowane kanały komunikacji oraz zaawansowane technologie IT.
Inwestujemy w...
|
1. Sprzedaż / wsparcie sprzedażowe.
Dla Klientów chcących poszerzyć swoją bazę odbiorców za pomocą nowych kanałów dotarcia oraz planujących zwiększyć wolumen sprzedaży.
2. Obsługa i utrzymanie Klienta.
Dla Klientów stawiających na wysoką jakość obsługi, którzy planują być bliżej tak obecnego, jak i potencjalnego...
|
Dzięki profesjonalnemu podejściu i bardzo elastycznej kadrze prowadzimy nie tylko skuteczny marketing telefoniczny, czy udzielamy rzeczowych informacji za pomocą infolinii, lecz przede wszystkim budujemy relacje.
Naszą wizją jest dostarczanie rzetelnych informacji oraz realizacja sprzedaży telefonicznej na masową skalę, przy...
|
Liczba wyświetleń strony: 150 |