Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Karol
Oferteo.pl
49
minut
6 cze 16:30
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych). 1. ...
Przedstawicielka firmy skontaktowała się bardzo szybko i w rozmowie telefonicznej zadawała wiele szczegółowych pytań aby zapoznać się ze specyfika prowadzonej przez nas działalności dzięki temu przygotować dobrze dopasowaną ofertę. Propozycja została przygotowana i przesłana w ustalonym wcześniej terminie, a zaproponowane warunki są bardzo korzystne.
3
godziny
6 cze 19:21
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
*Nasza działalność rozpoczęła się w 2006 roku. *Świadczymy usługi od 14 lat. *Projekty obsługiwane w trybie 24/7 *4 Telecentra, rozmieszczone w Polsce. *Możliwość realizowania projektow w trybie zdalnym. *Nasz kadra to około 280 Konsultantów plus osoby koordynujące. *Menadżerowie z wieloletnim doświadczeniem oraz Trenerzy sprzedaży, którzy dostosowują rozwiązania do oczekiwań Partnerów ...
18
godzin
7 cze 10:20
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Dzięki profesjonalnemu podejściu i bardzo elastycznej kadrze prowadzimy nie tylko skuteczny marketing telefoniczny, czy udzielamy rzeczowych informacji za pomocą infolinii, lecz przede wszystkim ...
Współpracujemy z IPTCC od 4 lat, prowadzą dla nas kampanie telefoniczne - umawiają spotkania z Klientami zainteresowanymi serwisem brokerskim. Wszystkie prace realizowane są terminowo i profesjonalnie z uwzględnieniem naszych spostrzeżeń. Współpracę z IPTCC oceniamy bardzo wysoko i polecamy wszystkim firmom korzystanie z ich usług. ProAsekuracja Sp. z o.o.
1
dzień
8 cze 10:37
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma ZIELINET powstała w 2015 r. Świadczymy usługi call center/contact center. Specjalizujemy się w telefonicznej obsłudze klienta biznesowego. Naszą ofertę kierujemy w szczególności do małych firm ...
W ostatnim czasie przeprowadziłem dużo rozmów z przedstawicielami firm o zbieżnym profilu działalności, ale na ich tle firma ZIELINET wyróżniła się w znaczący sposób. W odpowiedzi na moje zapytanie ofertowe, błyskawicznie skontaktował się ze mną właściciel firmy, który profesjonalnie zakreślił profil jej działalności i możliwości współpracy. Szczegóły określam już z dedykowanym opiekunem, który dostosowuje ofertę do moich potrzeb i profesjonalnie reaguje na moje wymagania. Polecam zapoznanie się z profilem działalności firmy ZIELINET bez wahania.
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Termin rozpoczęcia współpracy: w ciągu 3 miesięcy
...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy, organizacje
Termin rozpoczęcia współpracy: w ciągu miesiąca...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Zlecę pozyskanie firmy/nowego kontrahenta.
Zadanie będzie polegało na zdobyciu kontaktu osoby decyzyjnej w danej firmie, pozyskanie kontraktu lub innego rodzaju możliwości...
|
Zakres zlecenia: usługa telemarketingu
Specyfikacja:
- branża ubezpieczeniowa,
- klienci indywidualni,
- rejon - woj. wielkopolskie,
- umawianie spotkań.
Termin skorzystania...
|
Usługa: telemarketing, telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: stała współpraca w zakresie...
|
Usługa: umawianie spotkań
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy, organizacje
Termin...
|
Zakres zlecenia:
- współpraca z call center,
- telemarketing,
- baza danych,
- ankiety,
-...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe:
1. Obsługa klientów wirtualnych portfeli banków na dostarczonej aplikacji.
2. Języki angielski, niemiecki lub inne języki.
3....
|
Zlecimy umawianie spotkań handlowych dla doradców biznesowych sieci telefonii komórkowej.
Sprzedaż tylko dla klientów biznesowych, firm i instytucji.
Teren umawianych spotkań to Rybnik,...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: firmy, osoby...
|
Usługa: telemarketing, obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe:
- dobra komunikacja z Klientem,
- umiejętności...
|
Key Decisions Business Consulting Sp. z o.o.
Key Decisions Business Consulting Sp. z o.o.
Jesteśmy zespołem profesjonalnych, niezależnych, odpowiedzialnych i zaufanych ekspertów. Nasze usługi kierujemy do mikro, małych i średnich firm. Pozyskujemy kapitał na bieżącą działalność oraz rozwój przedsiębiorstw, wprowadzamy innowacyjne...
|
Transcom Worldwide Poland sp. z o.o.
Transcom WorldWide Poland jest częścią międzynarodowej korporacji zajmującej się outsourcingiem usług call/contact center, mającej 70 lokalizacji w 27 krajach, zatrudniającej ok 30,000 specjalistów obsługujących klientów w 33 językach....
|
Axionea
Świadczymy usługi kreacji, marketingu i PR, wzmacniające wizerunek marki oraz skutecznie promujące produkty i usługi za pomocą tradycyjnych nośników (na które składają się projektowanie materiałów marketingowych, copywriting, organizowanie imprez branżowych, czy audyt...
|
Call Center Katowice
Możesz odnosić niebagatelne korzyści bazując na naszym doświadczeniu, które zbieraliśmy świadcząc usługi dla wymagających klientów w każdej branży. Nasza firma skupia się przede wszystkim na zapewnieniu usług spełniających określone kryteria jakości. Natomiast każdy nowy projekt to nowe ciekawe wyzwanie. Aby im sprostać wspólnie z Wami przygotowujemy się...
|
Biznesport.pl
BiznesPort.pl (http://biznesport.pl)
Innowacyjna agencja interaktywna, specjalizująca się w projektowaniu, budowaniu oraz promocji i reklamie (SEO/SEM, PR, ATL/BTL, marketing etc.) portali i serwisów internetowych, platform biznesowych, a także świadczeniu pionierskich rozwiązań, efektywnie uzupełniających systemy kierowania...
|
WeTalking.pl
Firma We Talking to call center które tworzy zespół menagerów z wieloletnim doświadczeniem. Dzięki wykorzystaniu nowoczesnych rozwiązań oferujemy naszym klientom usługi na najwyższym poziomie
Dla naszych klientów realizujemy projekty w ruchu...
|
Studio Reklamy 11
Studio reklamy 11 jest firmą reklamowo-poligraficzno-telemarketingową.
Naszym klientom gwarantujemy pełen zakres usług w ramach szeroko rozumianej reklamy i promocji.Tworzymy wizerunek i markę od podstaw.
Pomagamy w realizacji celów...
|
CYFRANET
10 lat działamy w branży teleinformatycznej(sieci LAN, centralki, monitoring, sieci hotelowe), w najbliższym czasie, około 3 miesięcy, firma rozwinie działalność, ponieważ uruchamiamy nową linie technologiczną do konfekcjonowania płynów,...
|
Top Dialog
Zajmujemy się świadczeniem usług typu: call-center.
Mamy bogate doświadczenie szczególnie w umawianiu spotkań handlowych dla branż technicznych i nowych technologii jak:
• Energia Odnawialna / Kolektory słoneczne / Fotowoltaika / Pompy ciepła / Rekuperacja
• Operatorzy Energetyczni / dostawcy
• Operatorzy Telekomunikacyjni / stacjonarni oraz...
|
VOICE CENTER Sp. z o.o.
Contact center proponuje profesjonalne usługi skierowane do najbardziej wymagających Klientów, oczekujących również rozwiązań nietypowych, indywidualnego podejścia i profesjonalizmu.
Oferujemy:
- umawianie spotkań,
- poszukiwanie nowych odbiorców,
- przeprowadzanie kampanii reklamowych i marketingowych,
- badanie...
|
ProBono - szkolenia, mediacje,coaching Andrzej Zabawa
W grupie ProBono zajmujemy się , z sukcesami, działalnością skupioną na obszarach związanych z rozwojem zespołu i przedsiębiorstwa - są to m.in.szkolenia, coaching oraz konsultacje biznesowe, przygotowanie i wdrażanie pomocnych narzędzi i procesów w obszarze sprz...
|
TIM Call Center P. Kałużny Sp. K.
Firma TIM Call Center została założona w 2003 roku. Zdobyte doświadczenie, innowacyjna wiedza oraz zaufanie Klientów sprawia, ze należymy do ścisłej czołówki firm świadczących usługi z zakresu telemarketingu, telefonicznej sprzedaży i obsługi Klienta na rynku Europy Środkowo-Wschodniej (CEE).
Dzięki...
|
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych).
1. Pozyskiwanie...
|
*Nasza działalność rozpoczęła się w 2006 roku.
*Świadczymy usługi od 14 lat.
*Projekty obsługiwane w trybie 24/7
*4 Telecentra, rozmieszczone w Polsce.
*Możliwość realizowania projektow w trybie zdalnym.
*Nasz kadra to około 280...
|
Dzięki profesjonalnemu podejściu i bardzo elastycznej kadrze prowadzimy nie tylko skuteczny marketing telefoniczny, czy udzielamy rzeczowych informacji za pomocą infolinii, lecz przede wszystkim...
|
Firma ZIELINET powstała w 2015 r.
Świadczymy usługi call center/contact center. Specjalizujemy się w telefonicznej obsłudze klienta biznesowego. Naszą ofertę kierujemy w szczególności do małych firm i osób...
|
Liczba wyświetleń strony: 270 |