Pisma wnioski podania Koszalin 2025

Odpowiedz na kilka pytań
Powiedz nam czego potrzebujesz,
abyśmy dostarczyli Ci właściwe oferty
Otrzymaj oferty
Poznaj dopasowane oferty
specjalistów z Twojej okolicy
Wybierz najlepszą
Porównaj oferty i zadawaj pytania,
bezpłatnie i niezobowiązująco
Wszystkie firmy
4 lata w Oferteo
3 lata w Oferteo
5 lat doświadczenia
Jesteśmy na rynku od 2020 roku. Oferujemy pełną obsługę księgową oraz kadrowo-płacową. Usługi świadczymy również zdalnie. Obsługujemy klientów na terenie całej Polski.
Sprawdzona firma
3 lata w Oferteo
Pomagam firmom zwiększyć efektywność działania poprzez optymalizację procesów finansowych, księgowych i raportowych. Specjalizuję się w usprawnianiu pracy działów finansowych, automatyzacji zadań w Excelu oraz wdrażaniu przejrzystych struktur i procedur, które eliminują chaos i marnowanie zasobów. Działam głównie dla firm z branży transportowej i logistycznej, ale skutecznie wspieram także inne sektory. Co mogę dla Ciebie zrobić: Analiza i usprawnienie procesów finansowych – identyfikacja wąskich gardeł i zbędnych operacji Automatyzacja Excel – tworzenie inteligentnych narzędzi na bazie LET, LAMBDA, SCAN, MAP, FILTER itd. Optymalizacja raportowania – uproszczenie sprawozdawczości, wdrażanie automatycznych zestawień i raportów Wsparcie
Reklama
Miejsce na reklamę
4 lata doświadczenia
5.0 / 5
T Tomasz G.
Bardzo miła atmosfera Pani mecenas wie o czym mówi starająca się odpowiedzieć na każde pytanie służy fachową rada. Bardzo miła. Polecam
3 lata doświadczenia
O nas Jesteśmy firmą z 20-letnim doświadczeniem, specjalizującą się w pełnej i uproszczonej księgowości. Obsługujemy firmy z różnych branż, oferując profesjonalne i rzetelne usługi księgowe, kadrowo-płacowe oraz doradcze. Dzięki naszej wiedzy i indywidualnemu podejściu do każdego klienta, pomagamy w prowadzeniu biznesu w zgodzie z obowiązującymi przepisami, dbając o bezpieczeństwo finansowe i podatkowe. Nasza oferta 🔹 Pełna księgowość (księgi rachunkowe) Prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z ustawą o rachunkowości. Sporządzanie sprawozdań finansowych. Kontrola i analiza kosztów oraz przychodów. Obsługa rozliczeń VAT, CIT, PIT. Prowadzenie ewidencji środków trwałych i amortyzacji. Przygotowanie deklaracji podatkowych
Sprawdzona firma
Reklama
Miejsce na reklamę
6 lat doświadczenia
5.0 / 5
P Pawel P.
Ostatnio korzystałem z usług Kancelarii Radcy Prawnego P. Moniki i zostałem mile zaskoczony pełnym profesjonalizmem tej kancelarii. Z czystym sumieniem rekomenduje, polecam i zachęcam do współpracy. Pozdrawiam.
Sprawdzona firma
3 miesiące w Oferteo
Usługi BHP i ochrony przeciwpożarowej. Świadectwa charakterystyki energetycznej. Audyt. BHP-PPOŻ- Szkolenia. Dokumentacja. Instrukcje Bezpieczeństwa Pożarowego. Plany Ewakuacji. Projektowanie BIM- ISO. Instrukcje. Procedury. Audyt. Audyt zewnętrzny BHP ISO 45001. Analizy. Świadectwa charakterystyki energetycznej budynków. Audyt. Projektowanie BIM. Analizy opłacalności projektów ekonomicznych. bhpb3b.pl certyfikatyenergetyczneb3b.pl kontakt@bhpb3b.pl kontakt@certyfikatyenergetyczneb3b.pl Obsługiwany teren: Człuchów, Chojnice, Sępólno Krajeńskie, Tuchola, Złotów, Jastrowie, Czarne, Szczecinek i okolica Zapraszam
9 lat doświadczenia
Indywidualna działalność gospodarcza, założona w marcu 2016 roku. Początkowym obszarem działania firmy była pozostała działalność związana z udostępnianiem pracowników (zatrudnianie cudzoziemców i udostępnianie pracowników do innych firm - głównie branża budowlana). Aktualnie poza działalnością związaną z udostępnianiem pracowników, działalność została ukierunkowana głównie na doradztwo w zakresie zatrudniania cudzoziemców jak i pomocy w tworzeniu dokumentacji niezbędnej do legalizacji pobytu cudzoziemca i legalizacji pracy. Firma również od lipca 2018 roku trudni się w usługach z zakresu Bezpieczeństwa i Higieny pracy oraz PPOŻ.
22 lata doświadczenia
Biuro Podań i Pism Procesowych zajmuje się sporządzaniem projektów pism przedsądowych, urzędowych oraz procesowych z zakresu prawa cywilnego, karnego oraz administracyjnego, a także projektów umów cywilnoprawnych. W szczególności sporządzamy następujące pisma: 1. Pozwy – dotyczące każdej dziedziny prawa, w szczególności pozwy o zapłatę, o ustalenie ojcostwa, o zachowek, o rozwód, o separację, o alimenty, o uchylenie uchwały walnego zgromadzenia, 2. Wnioski – w nieprocesowym postępowaniu cywilnym (np. wniosek o stwierdzenie nabycia spadku, wniosek o dział spadku, wniosek o pozbawienie władzy rodzicielskiej), w postępowaniu egzekucyjnym (np. wniosek o wszczęcie egzekucji, wniosek o zawieszenie/umorzenie egzekucji), w postępowaniu
11 lat doświadczenia
Dlaczego MOJA FIRMA: - prowadzę legalny biznes; - możesz odliczyć koszty; - posiadam wysoką skuteczność w pozyskiwaniu dotacji; - oferta obejmuje komplet dokumentów do momentu podpisania umowy o dofinansowanie; - dzięki mojemu wsparciu możesz rozliczyć dotację; - pomagam w promocji firmy. Od ponad 15 lat związany jestem z rozwojem przedsiębiorczości funduszami europejskimi. Współpracuję z przedsiębiorcami, instytucjami otoczenia biznesu i organizacjami pozarządowymi oraz jednostkami samorządu terytorialnego. Jestem teoretykiem i praktykiem biznesu. W 2020 r. ukończyłem studia MBA w zakresie zarządzania przedsiębiorstwem społecznym. Specjalizuję się w marketingu internetowym i SEO/SEM i copywrithing’u. Prowadzę kilka profili
Sprawdzona firma
Wybrany przez 8 Zlecających
Lębork
5 lat doświadczenia
5.0 / 5
O Oferteo
Nawiązaliśmy współpracę, wszystko zostało dobrze wytłumaczone i otrzymałam pomoc w założeniu działalności. Szeroka wiedza i doświadczenie zasługują na jak najlepszą opinię. Polecam.
Sprawdzona firma
2 lata doświadczenia
Zapraszam do Biura Rachunkowego PITU-PITU profesjonalnego biura rachunkowego w Lęborku, gdzie uwagę koncentruje się na indywidualnym podejściu do każdego klienta. Jako ekspert w dziedzinie księgowości, oferuję kompleksowe usługi dostosowane do Twoich unikalnych potrzeb biznesowych. W PITU-PITU nie unika się wyzwań. Systematycznie rozwijana jest wiedza poprzez uczestnictwo w szkoleniach, aby być na bieżąco z najnowszymi trendami i zmianami przepisów podatkowych.
2 lata doświadczenia
4 lata doświadczenia
5.0 / 5
W W-B
Szybka i fachowa pomoc. Poszłam na konsultacje wyszłam z gotowym pozwem. Gdy mam jakieś pytania to wiem, że śmiało mogę do Niej podejść lub zadzwonić :) polecam na 120%
8 lat doświadczenia
Zajmujemy się : 1) Prowadzeniem księgowości -Księga przychodów i rozchodów -ryczałt -karta podatkowa -podatek od towarów i usług (deklaracje VAT i JPK) 2) Pomoc w zakładaniu działalności gospodarczej 3) Obsługa kadrowo-płacowa 4) Deklaracje ZUS 5) Rozliczenia roczne PIT-36,PIT-37,PIT-28 6) Pomoc w sporządzaniu wniosków o dofinansowania (PUP, LGD i inne) Korzystamy z najnowszych rozwiązań - możliwa współpraca ONLINE
18 lat doświadczenia
5.0 / 5
D Dariusz
Korzystanie z usług kancelarii prawnej Pani Justyny to świetne rozwiązanie dla każdego, kto potrzebuje fachowej pomocy w sprawach prawnych. Dzięki indywidualnemu podejściu do każdego klienta, wysokiej jakości usługom oraz doświadczeniu i wiedzy specjalisty, można mieć pewność, że sprawa zostanie załatwiona skutecznie i profesjonalnie. Tak było w moim przypadku dlatego bardzo polecam.
Sprawdzona firma
10 miesięcy w Oferteo
Wybrany przez 1 Zlecającego
Blękwit
2 lata doświadczenia
5.0 / 5
F Formar
Rzetelna i fachowa firma i cenowo, jedna z tańszych na rynku księgowości uproszczonej, polecam.
Sprawdzona firma

Dołącz do naszych Specjalistów od Pism, Wniosków i Podań w Koszalinie

Działasz na rynku jako Specjalista od Pism, Wniosków i Podań i szukasz nowych Klientów z Koszalina lub okolic? Załóż konto i realizuj potrzeby zainteresowanych Klientów z Oferteo!

Ranking Specjalistów od Pism, Wniosków i Podań w Koszalinie obejmuje również takie miejscowości jak Mielno, Sarbinowo, Sianów, Polanów, Bobolice, Gąski, Świeszyno, Biesiekierz, Konikowo, Będzino, Łazy, Mścice, Mielenko, Żydowo, Niekłonice, Tymień, Będzinko, Manowo, Chłopy.