Podany adres e-mail nie jest powiązany
z żadnym zapytaniem.
Powiedz jak możemy Ci pomóc

Perfect Dom Zarządzanie Nieruchomościami Sp. z o.o.

Warszawa

2

Wiadomość została wysłana

Trzymaj rękę na pulsie! Wykonawca
niedługo
powinien się z Tobą
skontaktować.

Wiadomość do:

O specjaliście

Od 12 lat kreujemy unikalne i nowoczesne podejście do administracji oraz zarządzania nieruchomościami.

Łączymy wartości niedużej firmy z gwarancją bezpieczeństwa i doświadczeniem osób pracujących od lat na rynku nieruchomości.

Doskonale zgrany zespół jest naszym ogromnym atutem, dzięki temu radzimy sobie nawet z największymi wyzwaniami.

Rzetelna praca zaowocowała zyskaniem wielu zadowolonych klientów w dziedzinie zarządzania i administrowania nieruchomościami oraz obsłudze Wspólnot Mieszkaniowych.

Posiadamy Państwowe Licencje Zawodowe więc jako profesjonaliści działamy zgodnie ze standardami zawodowymi i zasadami etyki zawodowej.

Rozpoznajemy różnorodne potrzeby Właścicieli nieruchomości i realizujemy śmiałe plany – dowodem są historie naszych zadowolonych Klientów.

Branża

Obszar działania

Mazowieckie

Weryfikacja Oferteo

Opinie

5.0 / 5
Gwiazdki opinii

11 opinii

5 5
(11)
4 4
(0)
3 3
(0)
2 2
(0)
1 1
(0)

Jesteś Klientem firmy?

Dodaj opinię
Piotr  16 listopada 2023
opinia potwierdzona
Dam zlecenie na obsługę prawną bloków mieszkalnych, 156 nieruchomości, Warszawa
Pozytywna opinia

Rozmowy z firmą na etapie konkursu ofert przebiegły w miłej atmosferze i profesjonalnie. Przejęcie dokumentacji od poprzedniego administratora firma ogarnęła bardzo sprawnie. Jak na razie widzę duże zaangażowanie w poznanie całej nieruchomości i jej problemów. Z czystym sumieniem polecam firmę Perfect Dom.

Magda D. 19 maja 2023
opinia niepotwierdzona
Pozytywna opinia

Profesjonalne podejście do zarządzania nieruchomościami. Szybka i fachowa reakcja na zgłaszane problemy.

Sara M. 25 października 2022
opinia niepotwierdzona
Pozytywna opinia

Polecam, profesjonalne podejście do klienta. Bardzo dobry kontakt, pracownicy zawsze starają się sprostać wszelkim problemom.

Katarzyna S. 21 września 2022
opinia niepotwierdzona
Pozytywna opinia

Jako członek Zarządu Wspólnoty polecam firmę Perfect Dom. Dobry kontakt z administratorem i działem księgowości. Zainteresowanie problemami budynku i sprawne ich rozwiązywanie. Bieżące informowanie zarówno Zarządu jak i mieszkańców o podjętych i planowanych działaniach. Polecam

Wspólnota D. 9 grudnia 2021
opinia niepotwierdzona
Pozytywna opinia

Polecam. Administratorzy bardzo pomocni, dobry kontakt z księgowością i administratorami, dużo tematów można załatwić online. Plus za głosowanie online nad uchwałami i dostęp do kartoteki lokalu.

Ewa Ż. 4 grudnia 2021
opinia niepotwierdzona
Pozytywna opinia

Profesjonalne podejście do każdego problemu, rzetelna wiedza poparta wieloletnim doświadczeniem.

Przemysław O. 25 listopada 2021
opinia niepotwierdzona
Pozytywna opinia

Szybki kontakt z administratorem i księgowością. Profesjonalna reakcja na problemy zgłaszane przez mieszkańców. Szczerze polecam!

Ewa Ż. 22 listopada 2021
opinia niepotwierdzona
Pozytywna opinia

Bardzo profesjonalna administracja z ogromnym doświadczeniem. Fachowe podejście do każdego problemu. Świetny kontakt zarówno z p. Anią jak i z księgowością. Polecam.

Jacek K. 24 sierpnia 2021
opinia potwierdzona
Dam zlecenie na obsługę prawną domów jednorodzinnych, 31-50 nieruchomości, Warszawa
Pozytywna opinia

Super rozmowy, były owocne, szefostwo podeszło do problemu efektywnie.

Tomasz S. 23 sierpnia 2021
opinia niepotwierdzona
Pozytywna opinia

Wszystko w jak najlepszym porządku płatność przed terminem. Duża chęć współpracy na miejscu. Polecam i pozdrawiam.

Preventa O. 9 lipca 2021
opinia niepotwierdzona
Pozytywna opinia

Bardzo rzetelna firma. Pracownicy znają dobrze temat administrowania nieruchomościami. Widać że pracują z pasją. Możemy polecić

Otrzymaj bezpłatną wycenę

od specjalistów takich jak Perfect Dom Zarządzanie Nieruchomościami Sp. z o.o.
Jakie usługi Cię interesują?

Oferta

Oferujemy obsługę TECHNICZNĄ

Polska - Warszawa

Pogotowie awaryjne - zawsze w gotowości Zapewniamy gotowość pogotowia awaryjnego 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. W razie awarii pogotowie usunie usterkę lub zabezpieczy budynek ograniczając rozmiar szkody. Kontrole budynków i instalacji Zlecamy i nadzorujemy wykonanie obowiązkowych kontroli budynku i jego instalacji przewidzianych ...

Rozwiń

OBSŁUGA FINANSOWO-KSIĘGOWA

Polska - Warszawa

Stale monitorujemy, a w razie konieczności windykujemy, zobowiązania finansowe należne Wspólnocie Mieszkaniowej. Realizujemy obowiązki finansowo-skarbowe Wspólnoty Mieszkaniowej. Prowadzimy pełną, przewidzianą w przepisach prawa, księgowość Wspólnot Mieszkaniowych. Udostępniamy każdemu właścicielowi wgląd do kartoteki online. Pracujemy na ...

Rozwiń

OFERTA DLA Wspólnot Mieszkaniowych

Polska - Warszawa

Nie jesteśmy korporacją, dlatego możemy zagwarantować spersonalizowane podejście do Klienta, zachowując elastyczność, tak cenioną przez wspólnoty mieszkaniowe. Prowadzimy cały proces przejęcia nieruchomości od poprzedniego Zarządcy. Sporządzamy analizę możliwości obniżenia kosztów obsługi nieruchomości. Prowadzimy cały proces wykonywania p...

Rozwiń

Kontakt

Formularz kontaktowy

captchaImage
Następny obraz
Klikając w przycisk „Wyślij” wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Oferteo S.A., która będzie ich Administratorem. Mamy siedzibę we Wrocławiu (50‑559) przy ul. Świeradowskiej 51‑57/102A. Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w celu zapewnienia komunikacji pomiędzy Tobą, a tym Dostawcą usług lub produktów, w tym poinformowania Dostawcy kto jest nadawcą wiadomości. Na wypadek rozstrzygania ewentualnych roszczeń lub sporów będziemy przechowywać Twoje dane przez 12 miesięcy. w ten sposób zabezpieczamy interesy Oferteo i wszystkich naszych Użytkowników. Gwarantujemy spełnienie Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO) tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, prawo wniesienia sprzeciwu, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji wyżej wymienionego celu. Więcej na temat sposobu, czasu przetwarzania i przekazywania Twoich danych osobowych oraz skarg, znajdziesz w Polityce Ochrony Prywatności.

Adres

Grzybowa 2B, 05-077 Warszawa

WWW

www.perfectdom.pl

Telefon

605 ••• ••• Pokaż numer

Facebook

https://www.facebook.com/Perfect-Dom-Zarz%C4%85dzanie-Nieruchomo%C5%9Bciami-104028321787778

Dane rejestrowe

Firma

Nazwa firmy PERFECT DOM ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Data rozpoczęcia działalności 2021-03-16
NIP 9522214443
Regon 388438394

Siedziba

Kraj Polska
Województwo MAZOWIECKIE
Powiat Warszawa
Gmina Wesoła
Miejscowość Warszawa
Kod pocztowy 05077
Poczta Warszawa
Ulica ul. Grzybowa
Numer nieruchomości 2 B

Forma prawna

Kod i nazwa podstawowej formy prawnej 1 - Osoba prawna
Kod i nazwa szczegółowej formy prawnej 117 - Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością
Kod i nazwa formy własności 214 - Własność krajowych osób fizycznych

Rejestracja

Organ rejestrowy SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Rodzaj rejestru lub ewidencji 138 - REJESTR PRZEDSIĘBIORCÓW
Data wpisu do bazy REGON 2021-03-18
Data wpisu do rejestru ewidencji 2021-03-18
Data powstania 2021-03-16
Data rozpoczęcia działalności 2021-03-16

Zakres działalności (PKD)

Kod PKD Nazwa
6832Z ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WYKONYWANE NA ZLECENIE
Przeważające PKD
4120Z ROBOTY BUDOWLANE ZWIĄZANE ZE WZNOSZENIEM BUDYNKÓW MIESZKALNYCH I NIEMIESZKALNYCH
4321Z WYKONYWANIE INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH
4322Z WYKONYWANIE INSTALACJI WODNO-KANALIZACYJNYCH, CIEPLNYCH, GAZOWYCH I KLIMATYZACYJNYCH
4329Z WYKONYWANIE POZOSTAŁYCH INSTALACJI BUDOWLANYCH
6820Z WYNAJEM I ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WŁASNYMI LUB DZIERŻAWIONYMI
8130Z DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENÓW ZIELENI
8211Z DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z ADMINISTRACYJNĄ OBSŁUGĄ BIURA
8219Z WYKONYWANIE FOTOKOPII, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW I POZOSTAŁA SPECJALISTYCZNA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE BIURA

Dane zostaną pobrane i zaktualizowane w ciągu kilku minut.
W razie potrzeby prosimy o kontakt przez Formularz kontaktowy.