Od 12 lat kreujemy unikalne i nowoczesne podejście do administracji oraz zarządzania nieruchomościami.
Łączymy wartości niedużej firmy z gwarancją bezpieczeństwa i doświadczeniem osób pracujących od lat na rynku nieruchomości.
Doskonale zgrany zespół jest naszym ogromnym atutem, dzięki temu radzimy sobie nawet z największymi wyzwaniami.
Rzetelna praca zaowocowała zyskaniem wielu zadowolonych klientów w dziedzinie zarządzania i administrowania nieruchomościami oraz obsłudze Wspólnot Mieszkaniowych.
Posiadamy Państwowe Licencje Zawodowe więc jako profesjonaliści działamy zgodnie ze standardami zawodowymi i zasadami etyki zawodowej.
Rozpoznajemy różnorodne potrzeby Właścicieli nieruchomości i realizujemy śmiałe plany – dowodem są historie naszych zadowolonych Klientów.
Mazowieckie
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe w GUS i to, że wskazana osoba reprezentuje tę firmę.
Specjalista potwierdził ekspercką wiedzę branżową publikując artykuły w Oferteo.pl.
Specjalista z sukcesem ukończył szkolenie z zakresu profesjonalnej obsługi Klienta.
11 opinii
Jesteś Klientem firmy?
Profesjonalne podejście do zarządzania nieruchomościami. Szybka i fachowa reakcja na zgłaszane problemy.
Polecam, profesjonalne podejście do klienta. Bardzo dobry kontakt, pracownicy zawsze starają się sprostać wszelkim problemom.
Jako członek Zarządu Wspólnoty polecam firmę Perfect Dom. Dobry kontakt z administratorem i działem księgowości. Zainteresowanie problemami budynku i sprawne ich rozwiązywanie. Bieżące informowanie zarówno Zarządu jak i mieszkańców o podjętych i planowanych działaniach. Polecam
Polecam. Administratorzy bardzo pomocni, dobry kontakt z księgowością i administratorami, dużo tematów można załatwić online. Plus za głosowanie online nad uchwałami i dostęp do kartoteki lokalu.
Profesjonalne podejście do każdego problemu, rzetelna wiedza poparta wieloletnim doświadczeniem.
Szybki kontakt z administratorem i księgowością. Profesjonalna reakcja na problemy zgłaszane przez mieszkańców. Szczerze polecam!
Bardzo profesjonalna administracja z ogromnym doświadczeniem. Fachowe podejście do każdego problemu. Świetny kontakt zarówno z p. Anią jak i z księgowością. Polecam.
Super rozmowy, były owocne, szefostwo podeszło do problemu efektywnie.
Wszystko w jak najlepszym porządku płatność przed terminem. Duża chęć współpracy na miejscu. Polecam i pozdrawiam.
Bardzo rzetelna firma. Pracownicy znają dobrze temat administrowania nieruchomościami. Widać że pracują z pasją. Możemy polecić
Potwierdziliśmy tożsamość właściciela konta na podstawie jego dokumentów identyfikacyjnych.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Każda Sprawdzona Firma może zdobyć certyfikat Polecają Nas Klienci.
Firma posiada pozytywne opinie i jest polecana przez swoich Klientów oraz partnerów biznesowych. Ma również status Sprawdzonej Firmy. Dlatego została nagrodzona certyfikatem Polecają Nas Klienci.
Wykonawca potwierdził ekspercką wiedzę branżową publikując lub recenzując Artykuł Eksperta w Serwisie Oferteo. Więcej w Regulaminie.
Specjalista z sukcesem ukończył szkolenie z zakresu profesjonalnej obsługi Klienta.
Chcesz znaleźć się na liście? Załóż bezpłatne konto.
Kolejność na liście zależy m.in. od wykupienia przez firmę opcji promowania, liczby złożonych ofert, opinii poprzednich klientów oraz stopnia wypełnienia wizytówki. Dowiedz się więcej.
Zasady publikacji opinii w naszym
Serwisie sa opisane w Regulaminie
Tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Niestety nie udało nam się potwierdzić, że tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała
z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Klient i Wykonawca potwierdzili współpracę pomiędzy sobą.
Dbamy o bezpieczną realizację Twojego
zlecenia. Więcej informacji tutaj.
Powiązane produkty i usługi: Agencje nieruchomości, Kredyt, Kredyt hipoteczny, Mieszkania, Remonty, Remonty mieszkań Warszawa, Sprzątanie Warszawa, Sprzątanie biur Warszawa, Sprzątanie po remontach Warszawa, Wykończenia wnętrz Warszawa
Pogotowie awaryjne - zawsze w gotowości
Zapewniamy gotowość pogotowia awaryjnego 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. W razie awarii pogotowie usunie usterkę lub zabezpieczy budynek ograniczając rozmiar szkody.
Kontrole budynków i instalacji
Zlecamy i nadzorujemy wykonanie obowiązkowych kontroli budynku i jego instalacji przewidzianych ...
Stale monitorujemy, a w razie konieczności windykujemy, zobowiązania finansowe należne Wspólnocie Mieszkaniowej.
Realizujemy obowiązki finansowo-skarbowe Wspólnoty Mieszkaniowej.
Prowadzimy pełną, przewidzianą w przepisach prawa, księgowość Wspólnot Mieszkaniowych.
Udostępniamy każdemu właścicielowi wgląd do kartoteki online. Pracujemy na ...
Nie jesteśmy korporacją, dlatego możemy zagwarantować spersonalizowane podejście do Klienta, zachowując elastyczność, tak cenioną przez wspólnoty mieszkaniowe.
Prowadzimy cały proces przejęcia nieruchomości od poprzedniego Zarządcy.
Sporządzamy analizę możliwości obniżenia kosztów obsługi nieruchomości.
Prowadzimy cały proces wykonywania p...
Nazwa firmy | PERFECT DOM ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ |
Data rozpoczęcia działalności | 2021-03-16 |
NIP | 9522214443 |
Regon | 388438394 |
Kraj | Polska |
Województwo | MAZOWIECKIE |
Powiat | Warszawa |
Gmina | Wesoła |
Miejscowość | Warszawa |
Kod pocztowy | 05077 |
Poczta | Warszawa |
Ulica | ul. Grzybowa |
Numer nieruchomości | 2 B |
Kod i nazwa podstawowej formy prawnej | 1 - Osoba prawna |
Kod i nazwa szczegółowej formy prawnej | 117 - Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością |
Kod i nazwa formy własności | 214 - Własność krajowych osób fizycznych |
Organ rejestrowy | SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO |
Rodzaj rejestru lub ewidencji | 138 - REJESTR PRZEDSIĘBIORCÓW |
Data wpisu do bazy REGON | 2021-03-18 |
Data wpisu do rejestru ewidencji | 2021-03-18 |
Data powstania | 2021-03-16 |
Data rozpoczęcia działalności | 2021-03-16 |
Kod PKD | Nazwa |
6832Z |
ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WYKONYWANE NA ZLECENIE Przeważające PKD |
4120Z | ROBOTY BUDOWLANE ZWIĄZANE ZE WZNOSZENIEM BUDYNKÓW MIESZKALNYCH I NIEMIESZKALNYCH |
4321Z | WYKONYWANIE INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH |
4322Z | WYKONYWANIE INSTALACJI WODNO-KANALIZACYJNYCH, CIEPLNYCH, GAZOWYCH I KLIMATYZACYJNYCH |
4329Z | WYKONYWANIE POZOSTAŁYCH INSTALACJI BUDOWLANYCH |
6820Z | WYNAJEM I ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WŁASNYMI LUB DZIERŻAWIONYMI |
8130Z | DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENÓW ZIELENI |
8211Z | DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z ADMINISTRACYJNĄ OBSŁUGĄ BIURA |
8219Z | WYKONYWANIE FOTOKOPII, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW I POZOSTAŁA SPECJALISTYCZNA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE BIURA |
Dane zostaną pobrane i zaktualizowane w ciągu kilku minut.
W razie potrzeby prosimy o kontakt przez Formularz kontaktowy.
Rozmowy z firmą na etapie konkursu ofert przebiegły w miłej atmosferze i profesjonalnie. Przejęcie dokumentacji od poprzedniego administratora firma ogarnęła bardzo sprawnie. Jak na razie widzę duże zaangażowanie w poznanie całej nieruchomości i jej problemów. Z czystym sumieniem polecam firmę Perfect Dom.