OptiWay Nowoczesne Biuro Rachunkowe oraz Centrum Eksperckie działa na rynku od 5 lat - pierwsze lata jako jednoosobowa działalność gospodarcza w tej chwili jako spółka z o.o.. Oferujemy kompleksowe usługi łączące zalety biura tradycyjnego i internetowego. Księgowość i inne usługi online 24 h na dobę 7 dni w tygodniu z każdego miejsca na świecie.
Sposób prowadzenia księgowości dostosowujemy indywidualnie do potrzeb każdego zleceniodawcy.
Aktualna oferta OptiWay:
Księgi Handlowe już od 599,00zł/m-c,
Podatkowa księga przychodów i rozchodów już od 150,00zł/m-c,
Ryczałt ewidencjonowany już od 109,00zł/m-c,
Kadry już od 25,00zł/m-c za pracownika,
Płace już od 35,00zł/m-c za pracownika,
Zapewniamy nowoczesną i profesjonalną obsługę w zakresie księgowości, kadr i płac. W ofercie mamy usługi dodatkowe zarówno dla firm jak i osób indywidualnych.
Ceny podlegają negocjacji !!!
Nasze Marki to :
A. OptiWay Biuro Coworkingowe
Tu dajemy Państwu możliwość skorzystania z Prestiżowego adresu siedziby dla Państwa działalności w centrum Wrzeszcza :
UL Grunwaldzka 76/78 pokój 419 IV piętro ( winda )
80-244 Gdańsk Wrzeszcz.
B. OptiWay Akademia Liderów Biznesu
- szkolenia dla biznesu z zakresu: podatków, kadry- płace, zusy, rozwijanie biznesu,
- blog o tematyce doradztwa podatkowo-gospodarczego.
C. OptiWay Centrum Wsparcia Biznesu
Tu będzie można skorzystać z usług:
- doradcy podatkowego,
- radcy prawnego,
- biegłego rewidenta,
- adwokata
- dotacje,
-usługi w zakresie BHP
- doradztwo finansowe( ubezpieczenia, kredyty, leasingi ) i gospodarcze.
Dodatkowo będzie można zamówić usługę gdzie eksperci z różnych dziedzin kompleksowo spojrzą na możliwości Państwa działalności oraz podpowiedzą w jakich obszarach jest potencjał by tą działalność rozwijać .
D. OptiWay Wirtualny Sekretariat
odbieranie połączeń telefonicznych (informowanie o działalności firmy Klienta, sporządzanie notatek z przeprowadzanych rozmów, bieżące raportowanie o połączeniach),
• prowadzenie i pomoc w planowaniu terminarza,
• przepisywanie tekstów i redagowanie pism w imieniu Klienta,
• organizowanie spotkań biznesowych w siedzibie biura,
• kompleksowa obsługa narad (catering, przygotowanie dokumentów, sporządzenie protokołu spotkania, drukowanie, kserowanie dokumentów, obsługa multimedialna - prezentacje),
• organizowanie tłumaczeń pisemnych jak również ustnych na spotkaniach biznesowych lub wideokonferencjach,
• pomoc w załatwianiu małych i dużych spraw,
• możliwość połączenia usługi wirtualnego sekretariatu z usługami biura Coworkingowego .
Dbamy o to by nasze usługi przyczyniły się do zwiększenia wartości Państwa Firmy.
Naszymi klientami są firmy wszystkich form prawnych: spółki akcyjne, spółki z o.o, spółki jawne, spółki komandytowe, komandytowo-akcyjne, stowarzyszenia, fundacje oraz osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą. Małe, średnie i duże przedsiębiorstwa o różnych profilach działalności.
Dokumenty można do nas dostarczyć: osobiście, pocztą lub kurierem, e-mailem, faxem za pomocą internetowej wymiany dokumentów, smartfonu czy tabletu lub odbierze je przedstawiciel naszego biura.
Kontakt odbywa się za pomocą:
poczty elektronicznej e-mail, darmowego telefonu dostępnego na stronie internetowej,telefonu komórkowego, czatu z księgową lub osobiście.
Informację o podatkach i rozliczeniach możecie Państwo otrzymać na e-mail lub podglądać dane księgowe, kadrowe i własne deklaracje za pomocą przeglądarki internetowej w panelu klienta- pulpit menadżera(z komputera, telefonu, tabletu).
Wszelkie deklaracje do urzędów wysyłamy w Państwa imieniu drogą elektroniczną (listownie, jeżeli klient podejmie taką decyzję).
Reprezentujemy w Państwa imieniu firmę przed Urzędem Skarbowym, ZUS, GUS, CEIDG.
Dodatkowo gratis w ramach umowy:
-Pulpit menadżera- informację o podatkach i rozliczeniach( księgowe, kadrowe i własne deklaracje) możecie Państwo podglądać za pomocą przeglądarki internetowej w panelu klienta- pulpit menadżera(z komputera, telefonu, tabletu) -24h/7dni w tygodni z każdego miejsca na świecie,
-Udostępniamy Państwu darmowy program do wystawiania faktur . Dodatkowo dostęp do programu z komputera, telefonu, tabletu -24h/7dni w tygodni z każdego miejsca na świecie,
-Internetowa wymiana dokumentów 24h/7 dni w tygodniu z każdego miejsca na świecie. Nie trać czasu na fizyczne dostarczanie dokumentów - wysyłaj także ze smartfona!
Zapraszamy do Współpracy !!!!
Zachodniopomorskie, Warmińsko-mazurskie, Pomorskie, Kujawsko-pomorskie, Mazowieckie
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe w GUS i to, że wskazana osoba reprezentuje tę firmę.
6 opinii
Jesteś Klientem firmy?
Solidna firma, nie trzeba się o nic martwić. Polecam.
Profesjonalna obsługa, bardzo miły kontakt, indywidualne podejście do klienta, rzetelne, szczegółowe wyjaśnienia i wsparcie w przypadku pojawiających się pytań. Zdecydowanie polecam.
Profesjonalna księgowość, która mogę polecić dla każdego :)
Rozliczenia zawsze na czas. W razie niejasności wszystko wytłumaczone dokładnie krok po kroku. Ceny też przystępne dla każdego. Polecam.
Powiązane produkty i usługi: Coaching, Firma it, Kredyt, Kredyt na samochód, Agencja interaktywna Gdańsk, Prawnik nieruchomości Gdańsk, Prawnik rodzinny Gdańsk, Ubezpieczenie na życie Gdańsk, Usługi księgowe Gdańsk
Adres
Grunwaldzka, 76/78/419, 83-010 Gdańsk -Wrzeszcz
WWW
Telefon
Nazwa firmy | OPTIWAY BIURO RACHUNKOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ |
Data rozpoczęcia działalności | 2017-06-06 |
NIP | 9571095783 |
Regon | 367550822 |
Kraj | Polska |
Województwo | POMORSKIE |
Powiat | Gdańsk |
Gmina | Gdańsk |
Miejscowość | Gdańsk |
Kod pocztowy | 80244 |
Poczta | Gdańsk |
Ulica | Aleja Grunwaldzka |
Numer nieruchomości | 76/78 |
Kod i nazwa podstawowej formy prawnej | 1 - Osoba prawna |
Kod i nazwa szczegółowej formy prawnej | 117 - Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością |
Kod i nazwa formy własności | 214 - Własność krajowych osób fizycznych |
Organ rejestrowy | SĄD REJONOWY GDAŃSK-PÓŁNOC W GDAŃSKU, VII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO |
Rodzaj rejestru lub ewidencji | 138 - REJESTR PRZEDSIĘBIORCÓW |
Data wpisu do bazy REGON | 2017-06-14 |
Data wpisu do rejestru ewidencji | 2017-06-14 |
Data powstania | 2017-06-06 |
Data rozpoczęcia działalności | 2017-06-06 |
Kod PKD | Nazwa |
6920Z |
DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE Przeważające PKD |
6399Z | POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE INFORMACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA |
6619Z | POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA USŁUGI FINANSOWE, Z WYŁĄCZENIEM UBEZPIECZEŃ I FUNDUSZÓW EMERYTALNYCH |
6820Z | WYNAJEM I ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WŁASNYMI LUB DZIERŻAWIONYMI |
7022Z | POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA |
7320Z | BADANIE RYNKU I OPINII PUBLICZNEJ |
7490Z | POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ PROFESJONALNA, NAUKOWA I TECHNICZNA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA |
8211Z | DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z ADMINISTRACYJNĄ OBSŁUGĄ BIURA |
8559B | POZOSTAŁE POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE |
8560Z | DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA EDUKACJĘ |
Dane zostaną pobrane i zaktualizowane w ciągu kilku minut.
W razie potrzeby prosimy o kontakt przez Formularz kontaktowy.
Bardzo profesjonalna obsługa oraz indywidualne podejście do potrzeb klienta.