O nas
OFFISIUM24 SP.Z.O.O. W RAMACH ŚWIADCZONYCH USŁUG OFERUJE:
Prowadzenie ksiąg rachunkowych
•dekretacja i księgowanie dokumentów;
•prowadzenie księgi głównej i ksiąg pomocniczych;
•sporządzanie zestawienia obrotów i sald;
•prowadzenie ewidencji dodatkowych (środki trwałe);
•sporządzanie bilansu na zakończenie roku obrotowego;
•sporządzenie rocznych sprawozdań finansowych
Prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów
•sprawdzenie dostarczonych dokumentów i bieżąca ewidencja;
•sporządzanie comiesięcznego podsumowania księgi
•prowadzenie ewidencji środków trwałych
•rozliczanie ZUS właściciela
Prowadzenie ewidencji dla celów zryczałtowanego podatku dochodowego
•dokonywanie zapisów w ewidencji przychodów
•obliczanie zaliczek na podatek dochodowy
Prowadzenie ewidencji dla celów podatku od towarów i usług, sporządzenie i składanie deklaracji VAT
Prowadzenie dokumentacji kadrowej
•listy płac i karty wynagrodzeń pracowników;
•rozliczanie umów zlecenie i o dzieło;
•sporządzanie i przekazywanie deklaracji ZUS;
•prowadzenie dokumentacji pracowników;
•prowadzenie rocznych rozliczeń PIT
Dodatkowe usługi za życzenie klienta (korekty wadliwych zapisów księgowych, analizy i raporty)
Wyprowadzamy zaszłości księgowe
Pomoc w zakładaniu firmy
Oferujemy pomoc w wyborze formy prowadzenia działalności (działalność jednoosobowa, spółka osobowa lub kapitałowa), formy opodatkowania oraz wsparcie podczas rejestracji firmy.
Pomoc w tworzeniu niezbędnych dokumentów
• polityki rachunkowości, bezpieczeństwa, instrukcje
Obsługujemy spółki, fundacje, stowarzyszenia, jednoosobową działalność gospodarczą.
Ceny usług ustalane są indywidualnie z każdym klientem, w zależności od formy prowadzonej działalności, liczby dokumentów księgowych oraz liczby pracowników.
Prowadzenie ksiąg rachunkowych
•dekretacja i księgowanie dokumentów;
•prowadzenie księgi głównej i ksiąg pomocniczych;
•sporządzanie zestawienia obrotów i sald;
•prowadzenie ewidencji dodatkowych (środki trwałe);
•sporządzanie bilansu na zakończenie roku obrotowego;
•sporządzenie rocznych sprawozdań finansowych
Prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów
•sprawdzenie dostarczonych dokumentów i bieżąca ewidencja;
•sporządzanie comiesięcznego podsumowania księgi
•prowadzenie ewidencji środków trwałych
•rozliczanie ZUS właściciela
Prowadzenie ewidencji dla celów zryczałtowanego podatku dochodowego
•dokonywanie zapisów w ewidencji przychodów
•obliczanie zaliczek na podatek dochodowy
Prowadzenie ewidencji dla celów podatku od towarów i usług, sporządzenie i składanie deklaracji VAT
Prowadzenie dokumentacji kadrowej
•listy płac i karty wynagrodzeń pracowników;
•rozliczanie umów zlecenie i o dzieło;
•sporządzanie i przekazywanie deklaracji ZUS;
•prowadzenie dokumentacji pracowników;
•prowadzenie rocznych rozliczeń PIT
Dodatkowe usługi za życzenie klienta (korekty wadliwych zapisów księgowych, analizy i raporty)
Wyprowadzamy zaszłości księgowe
Pomoc w zakładaniu firmy
Oferujemy pomoc w wyborze formy prowadzenia działalności (działalność jednoosobowa, spółka osobowa lub kapitałowa), formy opodatkowania oraz wsparcie podczas rejestracji firmy.
Pomoc w tworzeniu niezbędnych dokumentów
• polityki rachunkowości, bezpieczeństwa, instrukcje
Obsługujemy spółki, fundacje, stowarzyszenia, jednoosobową działalność gospodarczą.
Ceny usług ustalane są indywidualnie z każdym klientem, w zależności od formy prowadzonej działalności, liczby dokumentów księgowych oraz liczby pracowników.
Sprawdzona Firma
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma sprawdzona w GUS
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS.
Opinie
Wykonawca nie ma jeszcze opinii.
Specjaliści z Twojej okolicy
Specjaliści z branży
Co chcesz zlecić lub kupić?
Wybierz usługę, której potrzebujesz, aby złożyć zapytanie:
Księgowość
Uproszczona księgowość
Usługi podatkowe
Kadry i płace
Pełna księgowość
Rejestracja spółek
Inne usługi księgowe
Usługi finansowe
Biznes plany, usługi finansowe
Powiązane produkty i usługi:
Doradca finansowy, Kredyt, Kredyt dla firm, Obsługa prawna firm Wieliczka, Biznes plan Wieliczka, Wirtualne biuro Wieliczka
O Firmie
Adres
Ulica
oś.Adama Asnyka 5/2Kod pocztowy
32-020Miasto
WieliczkaNIP
683-208-96-34Godziny pracy
Brak informacji
Preferowana forma kontaktu
e-mail, telefon
Obszar działania
Małopolskie, Białoruś, Rosja, Ukraina, Wielka Brytania
Dane rejestrowe
Firma
Nazwa firmy
OFFISIUM24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Data rozpoczęcia działalności
2016-04-29
NIP
6832089634
Regon
364346720
Siedziba
Kraj
Polska
Województwo
MAŁOPOLSKIE
Powiat
wielicki
Gmina
Wieliczka
Miejscowość
Wieliczka
Kod pocztowy
32020
Poczta
Wieliczka
Ulica
os. Adama Asnyka
Numer nieruchomości
5
Zakres działalności (PKD)
Kod PKD
Nazwa
6920Z
DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE
Przeważające PKD
5811Z
WYDAWANIE KSIĄŻEK
5812Z
WYDAWANIE WYKAZÓW ORAZ LIST (NP. ADRESOWYCH, TELEFONICZNYCH)
5813Z
WYDAWANIE GAZET
5814Z
WYDAWANIE CZASOPISM I POZOSTAŁYCH PERIODYKÓW
5819Z
POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WYDAWNICZA
5821Z
DZIAŁALNOŚĆ WYDAWNICZA W ZAKRESIE GIER KOMPUTEROWYCH
5829Z
DZIAŁALNOŚĆ WYDAWNICZA W ZAKRESIE POZOSTAŁEGO OPROGRAMOWANIA
6201Z
DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z OPROGRAMOWANIEM
6203Z
DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ZARZĄDZANIEM URZĄDZENIAMI INFORMATYCZNYMI
6311Z
PRZETWARZANIE DANYCH; ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI (HOSTING) I PODOBNA DZIAŁALNOŚĆ
6312Z
DZIAŁALNOŚĆ PORTALI INTERNETOWYCH
6391Z
DZIAŁALNOŚĆ AGENCJI INFORMACYJNYCH
6399Z
POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE INFORMACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
6491Z
LEASING FINANSOWY
6492Z
POZOSTAŁE FORMY UDZIELANIA KREDYTÓW
6499Z
POZOSTAŁA FINANSOWA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA, Z WYŁĄCZENIEM UBEZPIECZEŃ I FUNDUSZÓW EMERYTALNYCH
6820Z
WYNAJEM I ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WŁASNYMI LUB DZIERŻAWIONYMI
7211Z
BADANIA NAUKOWE I PRACE ROZWOJOWE W DZIEDZINIE BIOTECHNOLOGII
7219Z
BADANIA NAUKOWE I PRACE ROZWOJOWE W DZIEDZINIE POZOSTAŁYCH NAUK PRZYRODNICZYCH I TECHNICZNYCH
7220Z
BADANIA NAUKOWE I PRACE ROZWOJOWE W DZIEDZINIE NAUK SPOŁECZNYCH I HUMANISTYCZNYCH
8211Z
DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z ADMINISTRACYJNĄ OBSŁUGĄ BIURA
8219Z
WYKONYWANIE FOTOKOPII, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW I POZOSTAŁA SPECJALISTYCZNA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE BIURA
8220Z
DZIAŁALNOŚĆ CENTRÓW TELEFONICZNYCH (CALL CENTER)
8230Z
DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ORGANIZACJĄ TARGÓW, WYSTAW I KONGRESÓW
8291Z
DZIAŁALNOŚĆ ŚWIADCZONA PRZEZ AGENCJE INKASA I BIURA KREDYTOWE
8292Z
DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z PAKOWANIEM
8299Z
POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
8559A
NAUKA JĘZYKÓW OBCYCH
8559B
POZOSTAŁE POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE