ODO&ARCHIV Radosław Knop zajmuje się kompleksowymi usługami z zakresu archiwistyki oraz ochrony danych osobowych.
Oferty archiwizacji i ochrony danych osobowych są skierowane do urzędów, jednostek samorządowych, w tym między innymi szpitali, szkół, przedszkoli, a także nadleśnictw, spółdzielni mieszkaniowych i produkcyjnych oraz firm prywatnych.
Nasze usługi świadczymy na terenie całego kraju.
Zapraszamy na naszą stronę internetową: www.odoarchiv.pl
Znajdą tam Państwo między innymi szczegóły naszej pracy, listę zadowolonych klientów, zdjęcia z wykonanych usług oraz wybrane referencję od klientów.
Ceny za nasze usługi ustalamy indywidualnie z Klientem, tak by obie strony były zadowolone z warunków współpracy i z efektów naszej pracy.
Lubuskie, Świętokrzyskie, Podkarpackie, Śląskie, Opolskie, Kujawsko-pomorskie, Małopolskie, Podlaskie, Dolnośląskie, Łódzkie, Zachodniopomorskie, Lubelskie, Pomorskie, Mazowieckie, Wielkopolskie, Warmińsko-mazurskie
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe w GUS i to, że wskazana osoba reprezentuje tę firmę.
Specjalista z sukcesem ukończył szkolenie z zakresu profesjonalnej obsługi Klienta.
23 opinie
Jesteś Klientem firmy?
Sprawna i szybka obsługa. Jestem bardzo zadowolony. Polecam.
Bardzo sprawna obsługa. Wszystko przebiegło w należytym porządku. Polecam
Wszystko przebiegło pomyślnie, cudowna obsługa. Polecam ze szczerego serca.
Usługa wykonana terminowo i prawidłowo z należytą starannością. Archiwum zakładowe zostało uporządkowane tak jak powinno. Serdecznie polecam usługi tego Pana każdemu.
Firma w porządku. Usługa wykonana wzorowo. Serdecznie polecam!
Firma ODO & ARCHIV Radosław z siedzibą w Szczecinie przy ulicy Maciejowickiej 8a/5 przeprowadziła prace archiwizacyjne dotyczące uporządkowania oraz zarchiwizowania materiałów archiwalnych kat. B w Środowiskowym Domu Samopomocy w Pułtusku. W wyniku ww. prac opracowano łącznie ok. 5 metrów bieżących akt kat. B. Prace archiwizacyjne wykonano zgodnie z umową, bez zastrzeżeń oraz zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami archiwalnymi. Akta zostały odpowiednio posegregowane, zakwalifikowane, usystematyzowane według Instrukcji Kancelaryjnej oraz Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt Środowiskowego Domu Samopomocy w Pułtusku. Opracowano je w sposób kompetentny i zadowalający, co pozwala nam polecić firmę ODO & ARCHIV Radosław jako rzetelnego i uczciwego partnera w zakresie świadczonych usług.
Bardzo profesjonalna obsługa. Wszystko na najwyższym poziomie, kontakt, współpraca na każdym etapie prac. Polecam.
Bardzo polecam, Pan bardzo dokładny, skrupulatny, wielki szacunek zrobił naprawdę dobrą robotę.
Zlecenie wykonywane w Nadleśnictwie, pełen profesjonalizm. Uporządkowanie kategorii A i B zgodnie z obowiązującymi przepisami PGLP. Sprawnie i szybko, wykonana również usługa brakowania dokumentacji.
Polecam firmę ODO&ARCHIV Radosław Knop, profesjonalne podejście do klienta, pomoc na każdym etapie i rzetelne odpowiadanie na pytania i wątpliwości. Wszystko w terminie, bezproblemowy kontakt, błyskawiczne działanie.
Bardzo solidna i rzetelna firma, Pan Radosław kompetentny i profesjonalny. Polecam wszystkim współpracę z Panem Radosławem. Teraz archiwum jest przyjaznym miejscem pracy, w którym łatwo i szybko można wszystko znaleźć. Polecam.
Polecam firmę. Wykonawca wykonywał zadania archiwizacyjne w Nadleśnictwie Barlinek.
Firma Odo&Archiv wykonywała dla mojej hodowli usługi związane z archiwizacją dokumentów. Współpracę oceniam jako profesjonalną i merytoryczną, a przedstawiona oferta była konkurencyjna w porównaniu do innych, podobnych firm.
Firma ODO&ARCHIV Radosław Knop wykazała się pełnym profesjonalizmem. Rzetelne i konkretne podejście do pracy. Na każdym etapie pracy Pan Radosław wszystko tłumaczył, służył poradą oraz pomocą. Zlecenie zrobione było w terminie. Firma ODO&ARCHIV Radosław Knop jest godna zaufania co jest bardzo ważne oraz polecenia.
Błyskawiczna odpowiedź na zapytanie, konkretna rozmowa i ustalenie wszystkich szczegółów dotyczących zlecenia (archiwizacja dokumentów), a przede wszystkim profesjonalna jego realizacja - to powody, dla których postanowiłam wystawić opinię, choć bardzo rzadko to robię, po prostu nienaganna współpraca Firmy z klientem. Polecam!
Znakomity, przyjazny kontakt. Pan Radosław sam znalazł i rekomendował firmę znacznie bliżej miejsca przechowywania bardziej przyjaznego do ewentualnego dostępu. Przykład profesjonalnego i zgodnego z najlepszymi praktykami biznesowymi zachowania. Polecam z całego serca, serdeczność.
Polecam firmę ODO&ARCHIV, bardzo szybki kontakt. Uzyskana pomoc od Pana Radosława na najwyższym poziomie. Pomimo, że niestety nie udało się nawiązać współpracy, Pan Radosław pomógł w kontakcie z firmą oferującą usługi którymi byłam zainteresowana. Bardzo dziękuję i polecam.
Pan Radosław wykonał archiwizacje dokumentów w RSP Kokorzyn na przełomie listopada i grudnia 2021 roku. Wykonanie zlecenia Zarząd RSP ocenia bardzo wysoko, a w szczególności skrupulatność i wiedzę fachową. Nie bez znaczenia pozostaje również przystępna cena za wykonaną usługę, oraz załatwienie formalności związanych z przechowywanie dokumentacji archiwalnej i ze zniszczenie dokumentacji niearchiwalnej. Całość usługi oceniamy celująco.
Jestem bardzo zadowolona z pomocy Pana Knop. Pracuje solidnie i szybko.
Potwierdziliśmy tożsamość właściciela konta na podstawie jego dokumentów identyfikacyjnych.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Każda Sprawdzona Firma może zdobyć certyfikat Polecają Nas Klienci.
Firma posiada pozytywne opinie i jest polecana przez swoich Klientów oraz partnerów biznesowych. Ma również status Sprawdzonej Firmy. Dlatego została nagrodzona certyfikatem Polecają Nas Klienci.
Wykonawca potwierdził ekspercką wiedzę branżową publikując lub recenzując Artykuł Eksperta w Serwisie Oferteo. Więcej w Regulaminie.
Specjalista z sukcesem ukończył szkolenie z zakresu profesjonalnej obsługi Klienta.
Chcesz znaleźć się na liście? Załóż bezpłatne konto.
Kolejność na liście zależy m.in. od wykupienia przez firmę opcji promowania, liczby złożonych ofert, opinii poprzednich klientów oraz stopnia wypełnienia wizytówki. Dowiedz się więcej.
Zasady publikacji opinii w naszym
Serwisie sa opisane w Regulaminie
Tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Niestety nie udało nam się potwierdzić, że tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała
z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Klient i Wykonawca potwierdzili współpracę pomiędzy sobą.
Dbamy o bezpieczną realizację Twojego
zlecenia. Więcej informacji tutaj.
Powiązane produkty i usługi: Copywriter, Firma transportowa, Giełda transportowa, Sprzątanie, Sprzątanie po remontach, Transport bus Szczecin, Transport hds Szczecin, Transport międzynarodowy Szczecin
Porządkowanie i archiwizacja dokumentów u Klienta. Szkolenia, Tworzenie Normatywów Kancelaryjno - Archiwalnych. Współpraca jednorazowa, a także cykliczna.
Przechowywanie, depozyt Państwa dokumentów w specjalnie dopasowanych do tego celu magazynach,
Poufne niszczenie dokumentów - zapewniamy dyskrecję i certyfikaty potwierdzające wykonanie usługi. Ceny ustalane indywidualnie.
Nazwa firmy | ODO&ARCHIV RADOSŁAW KNOP |
Imię (pierwsze) | RADOSŁAW |
Nazwisko | KNOP |
Data rozpoczęcia działalności | 2017-07-03 |
NIP | 9552176003 |
Regon | 367653462 |
Kraj | Polska |
Województwo | ZACHODNIOPOMORSKIE |
Powiat | Szczecin |
Gmina | Szczecin |
Miejscowość | Szczecin |
Kod pocztowy | 70786 |
Poczta | Szczecin |
Ulica | ul. Maciejowicka |
Numer nieruchomości | 8A |
Numer lokalu | 5 |
RADOSLAW.KNOP@GMAIL.COM |
Kod i nazwa podstawowej formy prawnej | 9 - Osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą |
Kod i nazwa szczegółowej formy prawnej | 099 - Osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą |
Kod i nazwa formy własności | 214 - Własność krajowych osób fizycznych |
Data wpisu do bazy REGON | 2017-06-28 |
Data powstania | 2017-06-28 |
Data rozpoczęcia działalności | 2017-07-03 |
Kod PKD | Nazwa |
8219Z |
WYKONYWANIE FOTOKOPII, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW I POZOSTAŁA SPECJALISTYCZNA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE BIURA Przeważające PKD |
7022Z | POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA |
Dane zostaną pobrane i zaktualizowane w ciągu kilku minut.
W razie potrzeby prosimy o kontakt przez Formularz kontaktowy.
Pragnę podziękować Panu Radosławowi Knop za pomoc w sprawie archiwizacji dokumentów spółki, ogromne zaangażowanie i pełen profesjonalizm.