Powiedz jak możemy Ci pomóc

ODO&ARCHIV Radosław Knop

Szczecin

7

Wiadomość została wysłana

Trzymaj rękę na pulsie! Wykonawca
niedługo
powinien się z Tobą
skontaktować.

Wiadomość do:

O specjaliście

ODO&ARCHIV Radosław Knop zajmuje się kompleksowymi usługami z zakresu archiwistyki oraz ochrony danych osobowych.

Oferty archiwizacji i ochrony danych osobowych są skierowane do urzędów, jednostek samorządowych, w tym między innymi szpitali, szkół, przedszkoli, a także nadleśnictw, spółdzielni mieszkaniowych i produkcyjnych oraz firm prywatnych.

Nasze usługi świadczymy na terenie całego kraju.

Zapraszamy na naszą stronę internetową: www.odoarchiv.pl

Znajdą tam Państwo między innymi szczegóły naszej pracy, listę zadowolonych klientów, zdjęcia z wykonanych usług oraz wybrane referencję od klientów.
Ceny za nasze usługi ustalamy indywidualnie z Klientem, tak by obie strony były zadowolone z warunków współpracy i z efektów naszej pracy.

Branża

Obszar działania

Lubuskie, Świętokrzyskie, Podkarpackie, Śląskie, Opolskie, Kujawsko-pomorskie, Małopolskie, Podlaskie, Dolnośląskie, Łódzkie, Zachodniopomorskie, Lubelskie, Pomorskie, Mazowieckie, Wielkopolskie, Warmińsko-mazurskie

Weryfikacja Oferteo

Opinie

5.0 / 5
Gwiazdki opinii

23 opinie

5 5
(23)
4 4
(0)
3 3
(0)
2 2
(0)
1 1
(0)

Jesteś Klientem firmy?

Dodaj opinię
Joanna  10 kwietnia 2024
opinia niepotwierdzona
Pozytywna opinia

Pragnę podziękować Panu Radosławowi Knop za pomoc w sprawie archiwizacji dokumentów spółki, ogromne zaangażowanie i pełen profesjonalizm.

Wojciech W. 18 stycznia 2024
opinia niepotwierdzona
Pozytywna opinia

Sprawna i szybka obsługa. Jestem bardzo zadowolony. Polecam.

Paulina G. 18 stycznia 2024
opinia niepotwierdzona
Pozytywna opinia

Bardzo sprawna obsługa. Wszystko przebiegło w należytym porządku. Polecam

Agnieszka L. 18 stycznia 2024
opinia niepotwierdzona
Pozytywna opinia

Wszystko przebiegło pomyślnie, cudowna obsługa. Polecam ze szczerego serca.

Gosia M. 18 stycznia 2024
opinia niepotwierdzona
Pozytywna opinia

Usługa wykonana terminowo i prawidłowo z należytą starannością. Archiwum zakładowe zostało uporządkowane tak jak powinno. Serdecznie polecam usługi tego Pana każdemu.

Anna B. 18 stycznia 2024
opinia niepotwierdzona
Pozytywna opinia

Firma w porządku. Usługa wykonana wzorowo. Serdecznie polecam!

Ilona M. 20 grudnia 2023
opinia niepotwierdzona
Pozytywna opinia

Firma ODO & ARCHIV Radosław z siedzibą w Szczecinie przy ulicy Maciejowickiej 8a/5 przeprowadziła prace archiwizacyjne dotyczące uporządkowania oraz zarchiwizowania materiałów archiwalnych kat. B w Środowiskowym Domu Samopomocy w Pułtusku. W wyniku ww. prac opracowano łącznie ok. 5 metrów bieżących akt kat. B. Prace archiwizacyjne wykonano zgodnie z umową, bez zastrzeżeń oraz zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami archiwalnymi. Akta zostały odpowiednio posegregowane, zakwalifikowane, usystematyzowane według Instrukcji Kancelaryjnej oraz Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt Środowiskowego Domu Samopomocy w Pułtusku. Opracowano je w sposób kompetentny i zadowalający, co pozwala nam polecić firmę ODO & ARCHIV Radosław jako rzetelnego i uczciwego partnera w zakresie świadczonych usług.

Marta K. 24 października 2023
opinia niepotwierdzona
Zapytanie dla specjalisty od archiwizacji dokumentów, Skarżysko-Kamienna
Pozytywna opinia

Bardzo profesjonalna obsługa. Wszystko na najwyższym poziomie, kontakt, współpraca na każdym etapie prac. Polecam.

Lucyna P. 13 października 2022
opinia potwierdzona
Zapotrzebowanie na specjalistów od archiwizacji dokumentów, Jawor
Pozytywna opinia

Bardzo polecam, Pan bardzo dokładny, skrupulatny, wielki szacunek zrobił naprawdę dobrą robotę.

Paweł P. Paweł Pęcherzewski, 17 maja 2022
opinia niepotwierdzona
Pozytywna opinia

Zlecenie wykonywane w Nadleśnictwie, pełen profesjonalizm. Uporządkowanie kategorii A i B zgodnie z obowiązującymi przepisami PGLP. Sprawnie i szybko, wykonana również usługa brakowania dokumentacji.

Katarzyna K. 29 kwietnia 2022
opinia niepotwierdzona
Pozytywna opinia

Polecam firmę ODO&ARCHIV Radosław Knop, profesjonalne podejście do klienta, pomoc na każdym etapie i rzetelne odpowiadanie na pytania i wątpliwości. Wszystko w terminie, bezproblemowy kontakt, błyskawiczne działanie.

Dominika B. 27 kwietnia 2022
opinia niepotwierdzona
Pozytywna opinia

Bardzo solidna i rzetelna firma, Pan Radosław kompetentny i profesjonalny. Polecam wszystkim współpracę z Panem Radosławem. Teraz archiwum jest przyjaznym miejscem pracy, w którym łatwo i szybko można wszystko znaleźć. Polecam.

Karol K. 26 kwietnia 2022
opinia niepotwierdzona
Pozytywna opinia

Polecam firmę. Wykonawca wykonywał zadania archiwizacyjne w Nadleśnictwie Barlinek.

Marta S. 22 kwietnia 2022
opinia niepotwierdzona
Pozytywna opinia

Firma Odo&Archiv wykonywała dla mojej hodowli usługi związane z archiwizacją dokumentów. Współpracę oceniam jako profesjonalną i merytoryczną, a przedstawiona oferta była konkurencyjna w porównaniu do innych, podobnych firm.

Anna S. 22 kwietnia 2022
opinia niepotwierdzona
Pozytywna opinia

Firma ODO&ARCHIV Radosław Knop wykazała się pełnym profesjonalizmem. Rzetelne i konkretne podejście do pracy. Na każdym etapie pracy Pan Radosław wszystko tłumaczył, służył poradą oraz pomocą. Zlecenie zrobione było w terminie. Firma ODO&ARCHIV Radosław Knop jest godna zaufania co jest bardzo ważne oraz polecenia.

Izabela T. 5 marca 2022
opinia potwierdzona
Zapotrzebowanie na specjalistów od archiwizacji dokumentów, Wieliczka
Pozytywna opinia

Błyskawiczna odpowiedź na zapytanie, konkretna rozmowa i ustalenie wszystkich szczegółów dotyczących zlecenia (archiwizacja dokumentów), a przede wszystkim profesjonalna jego realizacja - to powody, dla których postanowiłam wystawić opinię, choć bardzo rzadko to robię, po prostu nienaganna współpraca Firmy z klientem. Polecam!

Zbigniew D. 2 marca 2022
opinia niepotwierdzona
Zapotrzebowanie na specjalistów od archiwizacji dokumentów, Konin
Pozytywna opinia

Znakomity, przyjazny kontakt. Pan Radosław sam znalazł i rekomendował firmę znacznie bliżej miejsca przechowywania bardziej przyjaznego do ewentualnego dostępu. Przykład profesjonalnego i zgodnego z najlepszymi praktykami biznesowymi zachowania. Polecam z całego serca, serdeczność.

Olga D. 22 lutego 2022
opinia potwierdzona
Szukamy specjalistów od archiwizacji dokumentów, Poznań
Pozytywna opinia

Polecam firmę ODO&ARCHIV, bardzo szybki kontakt. Uzyskana pomoc od Pana Radosława na najwyższym poziomie. Pomimo, że niestety nie udało się nawiązać współpracy, Pan Radosław pomógł w kontakcie z firmą oferującą usługi którymi byłam zainteresowana. Bardzo dziękuję i polecam.

Jan F. 4 lutego 2022
opinia niepotwierdzona
Zapytanie dla specjalisty od archiwizacji dokumentów, Kościan
Pozytywna opinia

Pan Radosław wykonał archiwizacje dokumentów w RSP Kokorzyn na przełomie listopada i grudnia 2021 roku. Wykonanie zlecenia Zarząd RSP ocenia bardzo wysoko, a w szczególności skrupulatność i wiedzę fachową. Nie bez znaczenia pozostaje również przystępna cena za wykonaną usługę, oraz załatwienie formalności związanych z przechowywanie dokumentacji archiwalnej i ze zniszczenie dokumentacji niearchiwalnej. Całość usługi oceniamy celująco.

Agnieszka K. 22 marca 2021
opinia potwierdzona
Pozytywna opinia

Jestem bardzo zadowolona z pomocy Pana Knop. Pracuje solidnie i szybko.

pokaż więcej

Otrzymaj bezpłatną wycenę

od specjalistów takich jak ODO&ARCHIV Radosław Knop
Co chcesz zlecić lub kupić?

Oferta

Archiwizacja i porządkowanie dokumentów u Klienta.

Porządkowanie i archiwizacja dokumentów u Klienta. Szkolenia, Tworzenie Normatywów Kancelaryjno - Archiwalnych. Współpraca jednorazowa, a także cykliczna.

Przechowywanie, depozyt dokumentów.

Przechowywanie, depozyt Państwa dokumentów w specjalnie dopasowanych do tego celu magazynach,

Poufne niszczenie dokumentów.

Poufne niszczenie dokumentów - zapewniamy dyskrecję i certyfikaty potwierdzające wykonanie usługi. Ceny ustalane indywidualnie.

pokaż więcej

Kontakt

Formularz kontaktowy

captchaImage
Następny obraz
Klikając w przycisk „Wyślij” wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Oferteo S.A., która będzie ich Administratorem. Mamy siedzibę we Wrocławiu (50‑559) przy ul. Świeradowskiej 51‑57/102A. Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w celu zapewnienia komunikacji pomiędzy Tobą, a tym Dostawcą usług lub produktów, w tym poinformowania Dostawcy kto jest nadawcą wiadomości. Na wypadek rozstrzygania ewentualnych roszczeń lub sporów będziemy przechowywać Twoje dane przez 12 miesięcy. w ten sposób zabezpieczamy interesy Oferteo i wszystkich naszych Użytkowników. Gwarantujemy spełnienie Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO) tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, prawo wniesienia sprzeciwu, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji wyżej wymienionego celu. Więcej na temat sposobu, czasu przetwarzania i przekazywania Twoich danych osobowych oraz skarg, znajdziesz w Polityce Ochrony Prywatności.

Adres

Maciejowicka 8a/5, 70-786 Szczecin

WWW

www.odoarchiv.pl

Telefon

+48 ••• ••• Pokaż numer

Dane rejestrowe

Firma

Nazwa firmy ODO&ARCHIV RADOSŁAW KNOP
Imię (pierwsze) RADOSŁAW
Nazwisko KNOP
Data rozpoczęcia działalności 2017-07-03
NIP 9552176003
Regon 367653462

Siedziba

Kraj Polska
Województwo ZACHODNIOPOMORSKIE
Powiat Szczecin
Gmina Szczecin
Miejscowość Szczecin
Kod pocztowy 70786
Poczta Szczecin
Ulica ul. Maciejowicka
Numer nieruchomości 8A
Numer lokalu 5

Kontakt

Email RADOSLAW.KNOP@GMAIL.COM

Forma prawna

Kod i nazwa podstawowej formy prawnej 9 - Osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą
Kod i nazwa szczegółowej formy prawnej 099 - Osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą
Kod i nazwa formy własności 214 - Własność krajowych osób fizycznych

Rejestracja

Data wpisu do bazy REGON 2017-06-28
Data powstania 2017-06-28
Data rozpoczęcia działalności 2017-07-03

Zakres działalności (PKD)

Kod PKD Nazwa
8219Z WYKONYWANIE FOTOKOPII, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW I POZOSTAŁA SPECJALISTYCZNA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE BIURA
Przeważające PKD
7022Z POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA

Dane zostaną pobrane i zaktualizowane w ciągu kilku minut.
W razie potrzeby prosimy o kontakt przez Formularz kontaktowy.