Biuro Rachunkowe meritex zajmuje się kompleksową obsługą księgowo-rachunkową oraz kadrowo-płacową małych i dużych firm. Posiadamy certyfikat Ministerstwa Finansów oraz ubezpieczenie OC.
Naszymi atutami jest duży zasób wiedzy poparty wieloletnim doświadczeniem oraz miła i przyjazna atmosfera. Zapewniamy dyskrecję, rzetelność i fachową obsługę.
Do klienta podchodzimy indywidualnie, nasza oferta jest elastyczna. Działamy na terenie całego kraju.
Oferujemy m.in:
- Prowadzenie ksiąg handlowych zgodnie z ustawą o rachunkowości;
- Podatkowa Księga Przychodów i Rozchodów;
- prowadzenie ewidencji przychodów dla celów zryczałtowanego podatku dochodowego od osób fizycznych;
- rejestracja/zmiany w KRS, VAT/VAT EU;
- prowadzenie ewidencji podatku od towarów i usług- VAT;
- ewidencja środków trwałych i WNIP;
- obsługa kadr i płac;
- sporządzanie deklaracji do ZUS, US, GUS;
- sporządzanie wniosków kredytowych oraz dokumentacji niezbędnej do uruchomienia działalności gospodarczej;
- optymalizacja podatkowa.
Zachęcamy do podjęcia współpracy!
Finanse, Biuro rachunkowe, Usługi podatkowe, Kadry, Biznes plany, usługi finansowe, Usługi finansowe
Mazowieckie, Śląskie, Świętokrzyskie
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe w GUS i to, że wskazana osoba reprezentuje tę firmę.
Specjalista z sukcesem ukończył szkolenie z zakresu profesjonalnej obsługi Klienta.
7 opinii
Pozytywna
Neutralna
Negatywna
Jesteś zadowolonym Klientem firmy?
Witam, jestem zadowolona z usług biura rachunkowego Meritex. Profesjonalna obsługa, zaangażowanie i mila obsługa interesantów tak mogę ocenić biuro. Zachęcam do korzystania z usług tej firmy.
Obsługują moją firmę już od kilku lat, znajomość przepisów i fachowe doradztwo w sprawach podatkowych to najważniejsze elementy naszej współpracy a poza tym miła obsługa i atrakcyjne ceny. Polecam!
Bardzo miła oraz fachowa obsługa, nawet do tego stopnia ze nie raz jak czegoś zapomnę to biuro do mnie dzwoni i przypomina o terminach. Polecam jeśli ktoś szuka kompetentną księgową do pełnej księgowości.
Jestem bardzo zadowolona z usług. Profesjonalnie, rzetelnie, terminowo. Polecam!
Powiązane produkty i usługi: Księgowy, Rachunkowość, Zlecenia dla księgowych, Factoring firmy, Venture capital firmy, Księgowy Radom, Rachunkowość Radom, Zlecenia dla księgowych Radom, Factoring firmy Radom, Venture capital firmy Radom, Prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów, Rejestracjazmiany w krs, Vatvat eu, Prowadzenie ewidencji podatku od towarów i usług vat, Ewidencja środków trwałych i wnip, Obsługa kadr i płac, Sporządzanie deklaracji do zus, Optymalizacja podatkowa
biuro rachunkowe meritex oferuje bieżącą obsługę księgową 1. prowadzenie ksiąg handlowych, 2. prowadzenie podatkowej książki przychodów i rozchodów, 3. prowadzenie ewidencji przychodów, 4. prowadzenie ewidencji dla potrzeb podatku VAT, 5. prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz naliczanie amortyzacji,
biuro rachunkowe meritex oferuje obsługę kadrowo-płacową: 1. przygotowanie dokumentów dotyczących nawiązania i rozwiązania stosunku pracy, 2. naliczanie wynagrodzeń, 3. naliczanie podatku od wynagrodzeń, 4. naliczanie składek ZUS, 5. przygotowanie deklaracji DRA, 6. przygotowanie deklaracji PIT4,
Nazwa firmy | BIURO RACHUNKOWE MERITEX Leokadia Kowalczyk |
Imię (pierwsze) | LEOKADIA |
Drugie imię | EWA |
Nazwisko | KOWALCZYK |
Data rozpoczęcia działalności | 2011-11-01 |
NIP | 7961057861 |
Regon | 670759507 |
Kraj | Polska |
Województwo | MAZOWIECKIE |
Powiat | Radom |
Gmina | Radom |
Miejscowość | Radom |
Kod pocztowy | 26600 |
Poczta | Radom |
Ulica | ul. Zielna |
Numer nieruchomości | 6 |
Kod i nazwa podstawowej formy prawnej | 9 - Osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą |
Kod i nazwa szczegółowej formy prawnej | 099 - Osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą |
Kod i nazwa formy własności | 214 - Własność krajowych osób fizycznych |
Data wpisu do bazy REGON | 2011-10-27 |
Data powstania | 2011-10-26 |
Data rozpoczęcia działalności | 2011-11-01 |
Kod PKD | Nazwa |
6920Z |
DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE Przeważające PKD |
8211Z | DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z ADMINISTRACYJNĄ OBSŁUGĄ BIURA |
8219Z | WYKONYWANIE FOTOKOPII, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW I POZOSTAŁA SPECJALISTYCZNA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE BIURA |
Dane zostaną pobrane i zaktualizowane w ciągu kilku minut.
W razie potrzeby prosimy o kontakt przez Formularz kontaktowy.
Zweryfikowana opinia
Opinia wystawiona przez klienta, który realizował usługę w Oferteo.
Bardzo dobrze, polecam w 100%. Bardzo miła i fachowa obsługa, rzeczowe podejście do sprawy.