Zobacz wszystkie (8)
O nas
„Najlepsze szkolenie od 18 lat, w którym uczestniczyłam…” to słowa, które usłyszałam od jednego z uczestników prowadzonego przeze mnie szkolenia.
JESTEM MARTA DYDA, doświadczony trener i doradca biznesu.Miała przyjemność zdobywać doświadczenie prowadząc warsztaty i treningi dla takich organizacji jak: Nowa Era, VUCA, Santander, MedicCentre sp. z o.o. partner Luxmed, Swatch group, Pepco Poland, Sii Polska, Bakaland, Yes Biżuteria, Majonezy Kętrzyn, Rolmax, Sąd Apelacyjny w Poznaniu, Sąd Okręgowy w Słupsku, Urząd Miasta Poznania, Prokuratura Okręgowa w Warszawie, Sąd Rejonowy w Poznaniu, Sąd Okręgowy w Jeleniej Górze, Prokuratura Okręgowa w Poznaniu, Sąd Okręgowy w Rzeszowie, Sąd Okręgowy w Koszalinie, Sąd Okręgowy w Poznaniu i wiele innych.
Specjalizuje się w biznesie, w tematyce radzenia sobie w sytuacjach stanowiących szczególne wyzwanie jak warsztaty i treningi z obszaru budowania kompetencji managerskich, autentyczność w przywództwie, zarządzania zmianą, współpracy opartej na wartościach, praktyczne warsztaty komunikacji interpersonalnej, podnoszenie efektywności w środowisku biznesowym.
Ważne miejsce w mojej praktyce szkoleniowej zajmują tematy związane z zarządzaniem stresem, emocjami, dobrostanem psychicznym, wypaleniem zawodowym, odpornością psychiczną.
MARTA DYDA kultura szkoleń & biznesu została nominowana i doceniona, tym samym otrzymując wysoką pozycję na liście Krajowego Ratingu Firm Szkoleniowych. Dane do ratingu zostały pozyskane od ponad 1000 firm szkoleniowych działających na terenie całej Polski.
Będąc w środowisku biznesowym i sądowniczym, obserwując ludzi w organizacjach, rozmawiając z zespołami, managerami i liderami. W czasach dostępu do wszystkiego na wyciągnięcie ręki mam takie poczucie, że najbardziej cenny staje się dostęp do samego Siebie.
PRACUJĘ Z LUDŹMI I DLA LUDZI, dzielę się tym co sprawdza się w moim życiu, trenuję konkretne umiejętności i zachowania. Jestem twórcą autorskich procesów rozwojowych osadzonych w podejściu terapii akceptacji i zaangażowania, wzbogacanym indywidualnym wsparciem mentorskim i treningowym. Wdrażam procesy szkoleniowe dopasowane do indywidualnych potrzeb klientów.
Spędziłam na sali szkoleniowej 5000 godzin, pracując w środowiskach korporacyjnych, administracyjnych, sądowniczych.
Treningi i szkolenia odbywają się w oparciu o moje własne, bogate doświadczenia i zdobytą wiedzę, daję inspirację do samodzielnego poszukiwania rozwiązań.
W swojej pracy wykorzystuję wiedzę i różnorodne narzędzia i metody pracy warsztatowej co pozwala pracować z człowiekiem, zespołem, organizacją na głębszym poziomie dając wglądy, niemożliwe do osiągnięcia przy innych metodach pracy.
Terapia AKCEPTACJI I ZAANGAŻOWANIA
Terapia akceptacji i zaangażowania (acceptance and commitment therapy, „ACT” w tłumaczeniu na język polski oznaczające „działaj”) – podejście psychoterapeutyczne stworzone przez Stevena C. Hayesa, Kellyego G. Wilsona i Kirka Strosahla. Zapraszam do pracy na głębszym poziomie człowieka i organizacje pomagając odnaleźć wartościowy kierunek działań wyzwalając sprawczość. Daje narzędzia do rozwoju umiejętności i kształtowaniu postaw, tak by rozwinąć w sobie bardziej otwarte, skupione i zaangażowane podejście do sytuacji, ludzi i życia. Efektów podejścia ACT-u doświadczałam zatem najpierw na własnej skórze, by dzisiaj proponować ACT-ową drogę moim klientom.
Narzędzia FOTOterapii
Praca z narzędziami fototerapeutycznymi pozwala obserwować: sytuację, problem, dynamikę, relację Ja, my, inni…, emocje, reakcje. Pozwala przyjąć i zmienić określoną perspektywę, w czyje „buty wchodzę”, jaką rolę pełnię, ja dzisiaj czy raczej z przeszłości. Taka praca pozwala osiągnąć skupienie na problemie, emocji, potrzebie, roli, wnętrzu, otoczeniu. I co najważniejsze pozwala rozwijać siebie, grupę, kontrolę, akceptację, relację, komunikację.
Zaprasza do robienia, oglądania zdjęć, do pracy wspierając głębokie zmiany i procesy w życiu i w biznesie. Jako narzędzie dające wgląd nieosiągalny przy innych metodach pracy warsztatowej. Kiedy coś zostaje zobaczone i uświadomione, nie może działać już w ukryciu. Nawet jeśli od razu nie zniknie, następnym razem szybciej się w tym zorientujemy podejmując inne, skuteczne działania
Pracuję w metodologii SET®
To budowanie poczucia bezpieczeństwa podczas szkoleń, zapewnienie warunków do optymalnego doświadczania i testowania nowych umiejętności oraz dostarczenie wsparcia we wdrażaniu wiedzy uzyskanej na sali szkoleniowej do rozwiązywania realnych problemów osoby czy organizacji.
Pracuję w metodologii FRIS®
Zapraszam do badania kwestionariuszem FRIS® i sesji czy szkolenia informacji zwrotnej o twoim stylu myślenia i działania. Ludzie są rożni, zrozum ich, zaakceptuj i daj przestrzeń do wyrażenia siebie pamiętając jednocześnie o tym wszystkim co zdrowe i dobre dla Ciebie jako jednostki i organizacji.
Projekty szkoleniowe, podlegają stałej superwizji podczas spotkań grupowych i pracy indywidualnej, co oznacza, że pracuje według najwyższych standardów pracy w moim zawodzie.
JESTEM MARTA DYDA, doświadczony trener i doradca biznesu.Miała przyjemność zdobywać doświadczenie prowadząc warsztaty i treningi dla takich organizacji jak: Nowa Era, VUCA, Santander, MedicCentre sp. z o.o. partner Luxmed, Swatch group, Pepco Poland, Sii Polska, Bakaland, Yes Biżuteria, Majonezy Kętrzyn, Rolmax, Sąd Apelacyjny w Poznaniu, Sąd Okręgowy w Słupsku, Urząd Miasta Poznania, Prokuratura Okręgowa w Warszawie, Sąd Rejonowy w Poznaniu, Sąd Okręgowy w Jeleniej Górze, Prokuratura Okręgowa w Poznaniu, Sąd Okręgowy w Rzeszowie, Sąd Okręgowy w Koszalinie, Sąd Okręgowy w Poznaniu i wiele innych.
Specjalizuje się w biznesie, w tematyce radzenia sobie w sytuacjach stanowiących szczególne wyzwanie jak warsztaty i treningi z obszaru budowania kompetencji managerskich, autentyczność w przywództwie, zarządzania zmianą, współpracy opartej na wartościach, praktyczne warsztaty komunikacji interpersonalnej, podnoszenie efektywności w środowisku biznesowym.
Ważne miejsce w mojej praktyce szkoleniowej zajmują tematy związane z zarządzaniem stresem, emocjami, dobrostanem psychicznym, wypaleniem zawodowym, odpornością psychiczną.
MARTA DYDA kultura szkoleń & biznesu została nominowana i doceniona, tym samym otrzymując wysoką pozycję na liście Krajowego Ratingu Firm Szkoleniowych. Dane do ratingu zostały pozyskane od ponad 1000 firm szkoleniowych działających na terenie całej Polski.
Będąc w środowisku biznesowym i sądowniczym, obserwując ludzi w organizacjach, rozmawiając z zespołami, managerami i liderami. W czasach dostępu do wszystkiego na wyciągnięcie ręki mam takie poczucie, że najbardziej cenny staje się dostęp do samego Siebie.
PRACUJĘ Z LUDŹMI I DLA LUDZI, dzielę się tym co sprawdza się w moim życiu, trenuję konkretne umiejętności i zachowania. Jestem twórcą autorskich procesów rozwojowych osadzonych w podejściu terapii akceptacji i zaangażowania, wzbogacanym indywidualnym wsparciem mentorskim i treningowym. Wdrażam procesy szkoleniowe dopasowane do indywidualnych potrzeb klientów.
Spędziłam na sali szkoleniowej 5000 godzin, pracując w środowiskach korporacyjnych, administracyjnych, sądowniczych.
Treningi i szkolenia odbywają się w oparciu o moje własne, bogate doświadczenia i zdobytą wiedzę, daję inspirację do samodzielnego poszukiwania rozwiązań.
W swojej pracy wykorzystuję wiedzę i różnorodne narzędzia i metody pracy warsztatowej co pozwala pracować z człowiekiem, zespołem, organizacją na głębszym poziomie dając wglądy, niemożliwe do osiągnięcia przy innych metodach pracy.
Terapia AKCEPTACJI I ZAANGAŻOWANIA
Terapia akceptacji i zaangażowania (acceptance and commitment therapy, „ACT” w tłumaczeniu na język polski oznaczające „działaj”) – podejście psychoterapeutyczne stworzone przez Stevena C. Hayesa, Kellyego G. Wilsona i Kirka Strosahla. Zapraszam do pracy na głębszym poziomie człowieka i organizacje pomagając odnaleźć wartościowy kierunek działań wyzwalając sprawczość. Daje narzędzia do rozwoju umiejętności i kształtowaniu postaw, tak by rozwinąć w sobie bardziej otwarte, skupione i zaangażowane podejście do sytuacji, ludzi i życia. Efektów podejścia ACT-u doświadczałam zatem najpierw na własnej skórze, by dzisiaj proponować ACT-ową drogę moim klientom.
Narzędzia FOTOterapii
Praca z narzędziami fototerapeutycznymi pozwala obserwować: sytuację, problem, dynamikę, relację Ja, my, inni…, emocje, reakcje. Pozwala przyjąć i zmienić określoną perspektywę, w czyje „buty wchodzę”, jaką rolę pełnię, ja dzisiaj czy raczej z przeszłości. Taka praca pozwala osiągnąć skupienie na problemie, emocji, potrzebie, roli, wnętrzu, otoczeniu. I co najważniejsze pozwala rozwijać siebie, grupę, kontrolę, akceptację, relację, komunikację.
Zaprasza do robienia, oglądania zdjęć, do pracy wspierając głębokie zmiany i procesy w życiu i w biznesie. Jako narzędzie dające wgląd nieosiągalny przy innych metodach pracy warsztatowej. Kiedy coś zostaje zobaczone i uświadomione, nie może działać już w ukryciu. Nawet jeśli od razu nie zniknie, następnym razem szybciej się w tym zorientujemy podejmując inne, skuteczne działania
Pracuję w metodologii SET®
To budowanie poczucia bezpieczeństwa podczas szkoleń, zapewnienie warunków do optymalnego doświadczania i testowania nowych umiejętności oraz dostarczenie wsparcia we wdrażaniu wiedzy uzyskanej na sali szkoleniowej do rozwiązywania realnych problemów osoby czy organizacji.
Pracuję w metodologii FRIS®
Zapraszam do badania kwestionariuszem FRIS® i sesji czy szkolenia informacji zwrotnej o twoim stylu myślenia i działania. Ludzie są rożni, zrozum ich, zaakceptuj i daj przestrzeń do wyrażenia siebie pamiętając jednocześnie o tym wszystkim co zdrowe i dobre dla Ciebie jako jednostki i organizacji.
Projekty szkoleniowe, podlegają stałej superwizji podczas spotkań grupowych i pracy indywidualnej, co oznacza, że pracuje według najwyższych standardów pracy w moim zawodzie.
Sprawdzona Firma
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma sprawdzona w GUS
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS.
Opinie
Wykonawca nie ma jeszcze opinii.
Specjaliści z Twojej okolicy
Oferty
KOMPETENCJE SPRZEDAŻOWE
TRENING ROZWOJU KOMPETENCJI SPRZEDAŻOWYCH
Załóżmy, że pracownik korporacji zasnął w pracy około 30 lat temu i obudził się w dzisiejszych czasach. Rozglądając się zaspanym wzrokiem stwierdziłby, że organizacja zmieniła się diametralnie. Błąkając sie po dziale produkcji przecierałby oczy ze zdumienia, widząc nowe nieznane maszyny “Jest zupełnie i...naczej…” – mamrotałby do siebie. Hala fabryczna przypominałaby mu bardziej laboratrium niż dawny zakład. Wrażeń jest zbyt wiele i gość z przeszłości nie potrafi od razu wszystkiego zrozumieć. W innych działach powtarza się historia z hali produkcyjnej. Wszędzie stosuje się nowe technologie, nowe procesy. Ale chwileczkę…nie wszędzie. Dział sprzedaży gdzie kiedyś pracował ten człowiek przypomina w dużej mierze miejsce, w którym zasnął przed trzydziestu laty. Może rzeczywiście większość ludzi ma teraz laptopy, w nazwach stanowisk zapanowała polityczna poprawność, w większości jednak realia są znajome.
Przedsiębiorstwo decyduje się ponownie zaoferować przybyszowi z przeszłości jego dawne stanowisko. Wyrusza on ze swoim nowym kierownikiem, aby zobaczyć jak bardzo sprzedaż zmieniła się w ciągu ostatnich trzydziestu lat.
Fakt, asortyment jest dużo większy a poszczególne produkty bardziej złożone, konkurencja większa a tempo szybsze, klienci mają większe wymagania. Nadal jednak trzeba wypełniać raporty z wizyt u klientów wykorzystując dzisiaj specjalistyczne narzędzia. Kierownik jednak szkoli w taki sposób jakby czas się zatrzymał, czy to będzie skuteczne i się sprawdzi w nowych realiach?
Tradycyjne myślenie o sprzedaży w dzisiejszych czasach już nie wystarcza, zatem jak wygląda nowa sprzedaż? Najlepsze wyniki osiągają te osoby, które opanowały do perfekcji sztukę rozstawania się ze starymi, niedziałającymi już metodami. Wszyscy pragniemy osiągać lepsze rezultaty, lecz żeby one się pojawiły, musimy najpierw wprowadzić zmiany. Mistrzowie sprzedaży powinni zacząć od zmiany myślenia, żeby potem móc zmienić swoje zachowanie. Trening rozwoju kompetencji sprzedażowych pokazuje nam jak zrobić coś, czego wcześniej nie próbowaliśmy. Daje podstawy, procesy i wskazówki dotyczące najlepszych praktyk wyznaczając punkt startowy ścieżki rozwoju.
ZARZĄDZANIE STRESEM
CEL PROJEKTU SZKOLENIOWEGO
Te warsztaty są o tym jak funkcjonować dobrze w stresie w miejscu pracy, jak mądrze się stresować. To szkolenie uświadomi jak wielkie znaczenie dla zdrowia ma umiejętność wczesnego rozpoznawania swojej reakcji stresowej. Uczestnicy dowiedzą się jak rozpoznawać bodźce stresujące oraz wczesne objawy swojej reakcji streso...wej. Zachęcam do tego żebyśmy przyjrzeli się jak wyglądała by kultura miejsca pracy, gdyby nie tylko uwzględniono istnienie stresu ale nawet go zaakceptowano. Celem budowania swojej odporności jest doprowadzenie do stanu, w którym bez względu na okoliczności umiemy efektywnie wykonywać zadania i osiągać cele, więcej rozumiejąc i akceptując co przyczynia się do sprawniejszego poszukiwania skutecznych rozwiązań i dbania o siebie. Na szkoleniu dowiesz się jak zarządzać swoim nastrojem i emocjami w trudnych dla Ciebie sytuacjach. Poznasz przydatne techniki redukcji stresu na poziomie fizjologicznym, emocjonalnym oraz poznawczym.
SZUKASZ ODPOWIEDZI NA PYTANIA
Jak skutecznie radzić sobie w sytuacjach stresujących ?
Czy wiem co mnie tak naprawdę stresuje, na co mam wpływ?
Jak mogę zadbać o wewnętrzne zasoby energii w trudnych momentach?
Jak pracować nad swoją postawą i bardziej rozumieć innych ludzi ?
Jak zrozumieć siebie, o czym informuje mnie złość?
Jak wypracować w sobie talent dostrzegania małych sukcesów i radości ?
Czy wiesz, że ciało też ma swoją „inteligencję”?
Jak przygotować się do trudnych sytuacji w przyszłości?
Co w moim życiu oznacza skuteczność i jak reaguję na zmiany?
Dlaczego tak trudno jest mi dostosować się do nowych sytuacji?
Jak mogę robić to, co konieczne, sprawiając sobie przyjemność?
Jak przewidywać trudności i dostrzegać możliwości rozwoju?
Jak budować wysokiej jakości relacje i zamiast walki zachować spokój?
Co zrobić, żeby krok po kroku wzmacniać swoją odporność psychiczną i
lepiej radzić sobie ze stresem?
W jaki sposób przeciwdziałać wypaleniu zawodowemu?
Zmęczony czy wypalony, o czym informuje nas osłabiony organizm?
W jaki sposób zarządzać emocjami w sytuacjach trudnych, czyli jak radzić sobie z trudnymi, silnymi emocjami ?
W jaki sposób uwalniać napięcie z ciała?
Nasza postawa i jej wpływ na kształtowanie naszej rzeczywistości, dlaczego to takie ważne?
Jaka jest moja relacja ze stresem czyli stereotypy i przekonania będące przyczyną nadmiernego stresu ?
Dlaczego świadome planowanie zadań i odpoczynku jest kluczowe w codziennej praktyce budowania odporności?
Asertywne odmawianie i wyrażanie swoich potrzeb jako sposób na unikanie sytuacji stresowych, dlaczego to takie trudne?
OBSŁUGA KLIENTA
CEL PROJEKTU SZKOLENIOWEGO
Podczas warsztatów uczestnicy poznają najważniejsze zasady budowania pożądanego kontaktu w obsłudze klienta. Dzięki uświadomieniu sobie znaczenia swojego stanowiska pracy uczestnik szkolenia będzie w przyszłości właściwie kreować wizerunek instytucji. Zadamy sobie pytanie, w jaki sposób opanować stres i napięcie w trud...nych sytuacjach podczas kontaktu z klientem. Przyglądając się tym samym sobie i definiując nasze nawykowe zachowania w stresujących sytuacjach zawodowych. Dowiemy się, jak rozpoznać motywy kierujące różnymi typami trudnych klientów, jak reagować na ich różnorodne zachowania, rozbrajając ich negatywny ładunek, oraz jak zachowując szacunek do siebie zmienić trudnych klientów w tych, z którymi pracuje się efektywnie.
ZARZĄDZANIE ŚWIADOMOŚCIĄ W BIZNESIE
O CZYM JEST ZARZĄDZANIE ŚWIADOMOŚCIĄ W BIZNESIE
To nauka nowego sposobu zarządzania wszystkim, co mamy do dyspozycji, żeby z sukcesem funkcjonować w relacji z biznesem wykorzystując wiedzę, doświadczenie, zasoby, umiejętności, wartości, praktykę. Zobaczenie, że mamy do dyspozycji dużo więcej Siebie, zobaczenie, że mamy wpływ i gdzie mamy wpływ w... kierunku tego co skuteczne dla biznesu. Świadomość jest o akceptacji i zaangażowaniu, jest o poszerzaniu własnej skuteczności w podejmowaniu decyzji, jest o przechodzeniu od stanów bezradności, zastojów w stronę witalności i skuteczności. Świadomość jest o zauważaniu barier utrudniających osiąganie rezultatów i o angażowaniu się, bo bez zaangażowania tracimy czas, energię i motywację. Świadomość jako punkt wyjściowy do nazywania w biznesie tego co ukryte, tego co nieuświadomione, tego co przejmuje nad nami kontrolę, tego co potrzebuje dzisiaj być zauważone i zmienione w kierunku kształtowania zdolności współpracy nastawionej na podnoszenie efektywności, zrozumienia i ukierunkowania sposobu myślenia, reagowania, postaw, samoświadomości, zrozumienia biznesu oraz ukrytych schematów myślowych co przekłada się na zaangażowanie i realną zmianę zachowań w rzeczywistym środowisku zawodowym. Świadomość jako składnik osobistej efektywności w dynamicznie zmieniającej się codzienności zawodowej.
STYLE MYŚLENIA I DZIAŁANIA FRIS
Model FRIS® służy do zrozumienia oraz prostego i trafnego opisu kluczowych różnic w sposobie myślenia i działania każdego człowieka. Nazwa modelu stanowi skrót pierwszych liter słów: FAKTY-RELACJE-IDEE-STRUKTURY. Definiują one cztery perspektywy poznawcze, które z kolei służą do opisu Stylów Myślenia i Stylów Działania. Twój Styl Myślenia wynika z ...tego, jaki rodzaj informacji: fakty, relacje, idee czy struktury, jest dla Ciebie najbardziej istotny i przydatny w momencie zetknięcia z nową sytuacją. Wskazuje na to, czemu nadajesz największy priorytet i co najintensywniej wykorzystujesz, a także jakie procesy umysłowe wykonujesz najsprawniej. Twój Styl Działania natomiast wynika ze Stylu Myślenia oraz stopnia wykorzystania pozostałych perspektyw i określa sytuacje, w których jesteś najbardziej skuteczny.
CEL PROJEKTU SZKOLENIOWEGO
Na każdym etapie naszych działań z różnymi ludźmi w obszarze zawodowym i prywatnym prowadzimy dialog. Zdrowa relacja z drugim człowiekiem jest warunkiem sukcesu w wielu dziedzinach. Na szkoleniu poznasz zasady i praktyczne wskazówki, które otworzą przed Tobą nowe możliwości. Dowiesz się, jak skutecznie komunikować się, żeby zostać właściwie zrozumianym przez odbiorców. Poznając swój styl myślenia i działania, poznasz siebie i weźmiesz odpowiedzialność za swoją część komunikatu, wpływając tym samym na drugiego człowieka.
SZKOLENIA MANAGERSKIE
TRENING ROZWOJU KOMPETENCJI MANAGERSKICH
W dynamicznie zmieniających się warunkach, biznes potrzebuje skutecznych liderów, którzy sprawnie zarządzają swoimi zespołami. Jeśli chcesz dołączyć do tej grupy, naucz się umiejętnego stosowania narzędzi kierowniczych uwzględniając przy tym zróżnicowany poziom umiejętności i motywacji Twoich podwładnych.... Różnica między wybitnym a słabym przywódcą wynika z jego sposobu porozumiewania się. Zanim rozpoznamy nowe nawyki i strategie, jakie warto ukształtować i wykorzystać, musimy uwolnić się od wszystkiego, co stoi nam na przeszkodzie do budowania nowego modelu pracy z zespołem.Jeżeli mamy wypracować u podwładnych samodzielną, wewnętrzną motywację, a ponadto stworzyć kulturę opartą na odpowiedzialności i poczuciu obowiązku, powinniśmy pozbyć się wszystkich barier umysłowych uniemożliwiających porzucenie roli “menagera ds. rozwiązywania problemów” jednocześnie zachęcając zespół do ciągłego doskonalenia umiejętności, pozwolić im samodzielnie rozwiązywać problemy, kształtować innych przywódców w zespołach, motywować pracowników, nie wywierając nacisku i nie wyczerpując własnych zasobów energii.
EFEKTYWNOŚĆ OSOBISTA
FILARY EFEKTYWNOŚCI OSOBISTEJ
Efektywność to bardzo szerokie pojęcie i można je definiować na wiele sposobów. Można by powiedzieć, że to robienie nowych rzeczy w nowy sposób. To kreatywność i równocześnie otwartość we wdrażaniu nowatorskich rozwiązań, to umiejętność zarządzania sobą w czasie i radzenia sobie z napięciem i stresem. To ciągłe uspraw...nianie i poszukiwanie nowych trendów, zadawanie sobie pytań co mogę zrobić lepiej żeby być bardziej efektywnym? Otwartość na pomysły innych i dzielenie się własną wiedzą, umiejętnościami, myślami, bo jeden pomysł może zaowocować lawiną nowych idei.
Co chcesz zlecić lub kupić?
Wybierz usługę, której potrzebujesz, aby złożyć zapytanie:
Szkolenia i kursy
Szkolenia ze sprzedaży
Szkolenia z zarządzania
Szkolenia z marketingu
Szkolenia interpersonalne
Doskonalenie zawodowe
Inne szkolenia i kursy
Marketing, reklama, teksty
Budowa, rozwój marki
Powiązane produkty i usługi:
Agencja marketingowa, Firma audytorska, Fundusze europejskie, Kpp, Kurs na wózki widłowe, Kursy programowania Wrocław, Lekarze specjaliści Wrocław, Terapia uzależnień Wrocław, Usługi bhp Wrocław
O Firmie
Adres
Ulica
Ul. Generała Bema 26Kod pocztowy
50-000Miasto
WrocławNIP
775-243-40-06Godziny pracy
Brak informacji
Preferowana forma kontaktu
czat, e-mail, telefon
Obszar działania
Małopolskie, Podlaskie, Dolnośląskie, Pomorskie, Wielkopolskie, Lubuskie, Śląskie, Kujawsko-pomorskie, Lubelskie, Zachodniopomorskie, Opolskie, Warmińsko-mazurskie, Łódzkie, Podkarpackie, Świętokrzyskie, Mazowieckie
Dane rejestrowe
Firma
Nazwa firmy
MARTA DYDA kultura szkoleń & biznesu
Imię (pierwsze)
MARTA
Drugie imię
DOMINIKA
Nazwisko
DYDA
Data rozpoczęcia działalności
2015-11-18
NIP
7752434006
Regon
362981990
Siedziba
Kraj
Polska
Województwo
ŁÓDZKIE
Powiat
kutnowski
Gmina
Kutno
Miejscowość
Kutno
Kod pocztowy
99300
Ulica
ul. Generała Bema
Numer nieruchomości
26
Zakres działalności (PKD)
Kod PKD
Nazwa
8559B
POZOSTAŁE POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE
Przeważające PKD
9524Z
NAPRAWA I KONSERWACJA MEBLI I WYPOSAŻENIA DOMOWEGO
8122Z
SPECJALISTYCZNE SPRZĄTANIE BUDYNKÓW I OBIEKTÓW PRZEMYSŁOWYCH
6820Z
WYNAJEM I ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WŁASNYMI LUB DZIERŻAWIONYMI
5520Z
OBIEKTY NOCLEGOWE TURYSTYCZNE I MIEJSCA KRÓTKOTRWAŁEGO ZAKWATEROWANIA
4399Z
POZOSTAŁE SPECJALISTYCZNE ROBOTY BUDOWLANE, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE
4339Z
WYKONYWANIE POZOSTAŁYCH ROBÓT BUDOWLANYCH WYKOŃCZENIOWYCH
4334Z
MALOWANIE I SZKLENIE
4332Z
ZAKŁADANIE STOLARKI BUDOWLANEJ