Jesteśmy firmą LEXCEO, kompleksowo zajmujemy się doradztwem prawnym w zakresie spółek, przedsiębiorstw oraz osób fizycznych. Gwarantujemy obsługę prawną zarówno na etapie przedsądowym, sądowym, ale także w postępowaniu egzekucyjnym.
Specjalizujemy się w sprawach cywilnych, gospodarczych, rodzinnych, spadkowych oraz kompleksowo zajmujemy się prawem zamówień publicznych.
Największą część naszych spraw zajmuje odzyskiwanie należności.
Poniżej przedstawiamy Państwu zakres naszych usług, z których można skorzystać online bez wychodzenia z domu, poprzez kontakt mailowy, telefoniczny, lub za pomocą ogłoszenia:
1. udzielanie porad prawnych i konsultacji online, telefonicznie lub po wcześniejszym umówieniu spotkania, z możliwością elektronicznej wysyłki dokumentów.
2. sporządzanie pism sądowych oraz urzędowych w zakresie:
- opinie prawne,
- sporządzanie oraz weryfikacja umów,
- sporządzanie zapytań, interpelacji oraz wniosków o udostępnienie informacji publicznej do instytucji Państwowych
- sporządzanie pism skierowanych do osób fizycznych i przedsiębiorców np. wezwań do zapłaty, wniosków, zapytań itp.
- pozwy,
- pisma procesowe,
- wnioski o egzekucję wierzytelności,
- sporządzanie skarg na czynności komornika
- wnioski w postępowaniach cywilnych, administracyjnych, karnych, rodzinnych oraz spadkowych,
- sprzeciwy od nakazów zapłaty, apelację, zażalenia,
3. obsługa prawna firm oraz spółek
- sporządzanie umów zleceń, o roboty budowlane, o pracę itp.
- weryfikacja dokumentacji
- prowadzenie postępowań przetargowych na podstawie prawa zamówień publicznych w zakresie dokonania analizy zamówienia, weryfikacji dokumentacji, przystąpienia do przetargu, itp.
- doradztwo w zakresie optymalizacji kosztów przedsiębiorstwa
- obecnie współpracujemy z firmami budowlanymi oraz transportowymi w zakresie stałej obsługi prawnej.
W zakresie prowadzonej działalności gospodarczej współpracujemy z firmami budowlanymi o specjalności - budowa dróg i mostów, w zakresie analizy i prowadzenia postępowań przetargowych, sporządzania i weryfikowania umów/kontraktów itp., z projektantami, kierownikami i inspektorami robót do których przystąpili moi klienci.
Ponadto starając się uzupełnić działalność o pewną niszę na rynku oraz posiadając tzw. lekkie pióro i kilkuletnie doświadczenie w zakresie analiz, strategii i budowania wizerunku marki dla instytucji publicznych jak i małych i dużych firm ,oferujemy również usługi w zakresie doradztwa prawno - marketingowego w tym: - analiza rynku i konkurencji - strategia marki oraz sporządzania tekstów, czyli copywritingu.
Oprócz prawników posiadamy copywriterów posiadających doświadczenie w zakresie tworzenia i redagowanie tekstów marketingowych i reklamowych dla różnego typu działalności.
Specjalizujemy się w tekstach branżowych z zakresu prawa, lecz poszerzyliśmy zakres tematyczny sporządzanych tekstów, dostosowując się do klienta i danego zlecenia.
Pomorskie, Kujawsko-pomorskie, Lubelskie, Śląskie, Warmińsko-mazurskie, Łódzkie, Wielkopolskie, Opolskie, Podkarpackie, Dolnośląskie, Lubuskie, Świętokrzyskie, Zachodniopomorskie, Małopolskie, Mazowieckie, Podlaskie
Potwierdziliśmy tożsamość właściciela konta na podstawie jego dokumentów identyfikacyjnych.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Każda Sprawdzona Firma może zdobyć certyfikat Polecają Nas Klienci.
Firma posiada pozytywne opinie i jest polecana przez swoich Klientów oraz partnerów biznesowych. Ma również status Sprawdzonej Firmy. Dlatego została nagrodzona certyfikatem Polecają Nas Klienci.
Wykonawca potwierdził ekspercką wiedzę branżową publikując lub recenzując Artykuł Eksperta w Serwisie Oferteo. Więcej w Regulaminie.
Specjalista z sukcesem ukończył szkolenie z zakresu profesjonalnej obsługi Klienta.
Chcesz znaleźć się na liście? Załóż bezpłatne konto.
Kolejność na liście zależy m.in. od wykupienia przez firmę opcji promowania, liczby złożonych ofert, opinii poprzednich klientów oraz stopnia wypełnienia wizytówki. Dowiedz się więcej.
Zasady publikacji opinii w naszym
Serwisie sa opisane w Regulaminie
Tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Niestety nie udało nam się potwierdzić, że tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała
z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Klient i Wykonawca potwierdzili współpracę pomiędzy sobą.
Dbamy o bezpieczną realizację Twojego
zlecenia. Więcej informacji tutaj.
Powiązane produkty i usługi: Adwokat rozwodowy, Doradztwo finansowe, Kredyt, Kredyt dla firm, Kredyt hipoteczny, Nieruchomości Trzebnica, Prawnik rodzinny Trzebnica
Poniżej przedstawiamy Państwu zakres naszych usług, z których można skorzystać online bez wychodzenia z domu, poprzez kontakt mailowy, telefoniczny, lub za pomocą ogłoszenia:
1. udzielanie porad prawnych i konsultacji online, telefonicznie lub po wcześniejszym umówieniu spotkania, z możliwością elektronicznej wysyłki dokumentów.
2. sporządzan...
Nazwa firmy | LEXCEO MATEUSZ NARUĆ |
Imię (pierwsze) | MATEUSZ |
Nazwisko | NARUĆ |
Data rozpoczęcia działalności | 2021-03-08 |
NIP | 9151738642 |
Regon | 021870584 |
Kraj | Polska |
Województwo | DOLNOŚLĄSKIE |
Powiat | trzebnicki |
Gmina | Zawonia |
Miejscowość | Tarnowiec |
Kod pocztowy | 55106 |
Poczta | Zawonia |
Numer nieruchomości | 9c |
Kod i nazwa podstawowej formy prawnej | 9 - Osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą |
Kod i nazwa szczegółowej formy prawnej | 099 - Osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą |
Kod i nazwa formy własności | 214 - Własność krajowych osób fizycznych |
Data wpisu do bazy REGON | 2021-03-09 |
Data powstania | 2021-03-08 |
Data rozpoczęcia działalności | 2021-03-08 |
Kod PKD | Nazwa |
6910Z |
DZIAŁALNOŚĆ PRAWNICZA Przeważające PKD |
8211Z | DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z ADMINISTRACYJNĄ OBSŁUGĄ BIURA |
8219Z | WYKONYWANIE FOTOKOPII, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW I POZOSTAŁA SPECJALISTYCZNA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE BIURA |
Dane zostaną pobrane i zaktualizowane w ciągu kilku minut.
W razie potrzeby prosimy o kontakt przez Formularz kontaktowy.