O nas
Jesteśmy biurem rachunkowym działającym na rynku od 1998 r. Wieloletnie doświadczenie zawodowe w zakresie rachunkowości finansowej i zarządczej pozwala nam na rozliczanie podmiotów o zróżnicowanym zakresie działania. Obsługę firm prowadzimy w oparciu o najnowsze, sprawdzone oprogramowanie zapewniające poprawność i rzetelność dokonywanych rozliczeń oraz bezpieczeństwo przechowywanych danych. W przeciwieństwie do innych biur nie skupiamy się na zwiększaniu wielkości naszej firmy, ale jesteśmy ukierunkowani na ciągłe zdobywanie wiedzy, w celu rozwoju firm naszych Klientów. W dowolnej chwili służymy pomocą, oraz zapewniamy bezpieczeństwo i poufność informacji. Niewielka struktura organizacyjna sprawia, że mniej czasu poświęcamy na zarządzanie własną firmą i dlatego jesteśmy w stanie w większym stopniu niż inne Biura skupić się na problemach i potrzebach naszych Klientów. Działalność biura objęta jest ochroną ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej. Posiadamy certyfikat księgowy do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych. Jesteśmy zlokalizowani w samym centrum Wrocławia. Ofertę naszego biura kierujemy do osób, które wolą skoncentrować się na rozwoju własnej firmy i nie tracić czasu i energii na papierkową robotę.
1)Prowadzenie ksiąg handlowych:
- rejestracja podmiotów gospodarczych
- otwarcie ksiąg rachunkowych
- opracowanie zakładowego planu kont dostosowanego do indywidualnych potrzeb firmy
- bieżące ewidencjonowanie operacji gospodarczych
- przygotowanie miesięcznych rozliczeń oraz deklaracji podatkowych, ZUS
- sporządzanie ewidencji sprzedaży i zakupów VAT
- prowadzenie ewidencji środków trwałych
- sporządzanie sprawozdań wymaganych przez GUS
- sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych
- reprezentacja podatnika przed organami kontroli skarbowej
2)Prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów oraz innych ewidencji:
- rejestracja działalności gospodarczej
- bieżące ewidencjonowanie operacji gospodarczych
- przygotowanie miesięcznych rozliczeń oraz deklaracji podatkowych
- sporządzanie ewidencji sprzedaży i zakupów VAT
- prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia
- sporządzanie rozliczeń z ZUS właścicieli firmy
- reprezentacja podatnika przed organami kontroli skarbowej
3) Z zakresu finansów publicznych, doradztwo przy prowadzeniu rachunkowości samorządowych instytucji kultury:
- długoletnie doświadczenie (14 lat pracy) naszego pracownika na stanowisku głównego księgowego w instytucji, której struktura organizacyjna składała się ze świetlic i klubów oraz bibliotek.
4)Prowadzenie płac:
- prowadzenie dokumentacji płacowej,
- kalkulacja wynagrodzeń,
- sporządzanie list płac,
- prowadzenie rozliczeń z ZUS (rejestrowanie, aktualizacja i wyrejestrowanie z ZUS
sporządzanie i wysyłanie deklaracji),
- sporządzanie rocznych deklaracji podatkowych PIT-11, PIT-4R, PIT-8AR,
- prowadzenie spraw w zakresie zasiłków,
- reprezentacja klienta w ZUS.
1)Prowadzenie ksiąg handlowych:
- rejestracja podmiotów gospodarczych
- otwarcie ksiąg rachunkowych
- opracowanie zakładowego planu kont dostosowanego do indywidualnych potrzeb firmy
- bieżące ewidencjonowanie operacji gospodarczych
- przygotowanie miesięcznych rozliczeń oraz deklaracji podatkowych, ZUS
- sporządzanie ewidencji sprzedaży i zakupów VAT
- prowadzenie ewidencji środków trwałych
- sporządzanie sprawozdań wymaganych przez GUS
- sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych
- reprezentacja podatnika przed organami kontroli skarbowej
2)Prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów oraz innych ewidencji:
- rejestracja działalności gospodarczej
- bieżące ewidencjonowanie operacji gospodarczych
- przygotowanie miesięcznych rozliczeń oraz deklaracji podatkowych
- sporządzanie ewidencji sprzedaży i zakupów VAT
- prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia
- sporządzanie rozliczeń z ZUS właścicieli firmy
- reprezentacja podatnika przed organami kontroli skarbowej
3) Z zakresu finansów publicznych, doradztwo przy prowadzeniu rachunkowości samorządowych instytucji kultury:
- długoletnie doświadczenie (14 lat pracy) naszego pracownika na stanowisku głównego księgowego w instytucji, której struktura organizacyjna składała się ze świetlic i klubów oraz bibliotek.
4)Prowadzenie płac:
- prowadzenie dokumentacji płacowej,
- kalkulacja wynagrodzeń,
- sporządzanie list płac,
- prowadzenie rozliczeń z ZUS (rejestrowanie, aktualizacja i wyrejestrowanie z ZUS
sporządzanie i wysyłanie deklaracji),
- sporządzanie rocznych deklaracji podatkowych PIT-11, PIT-4R, PIT-8AR,
- prowadzenie spraw w zakresie zasiłków,
- reprezentacja klienta w ZUS.
Sprawdzona Firma
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma sprawdzona w GUS
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS.
Opinie
Wykonawca nie ma jeszcze opinii.
Specjaliści z Twojej okolicy
Co chcesz zlecić lub kupić?
Wybierz usługę, której potrzebujesz, aby złożyć zapytanie:
Księgowość
Uproszczona księgowość
Pełna księgowość
Rejestracja spółek
Inne usługi księgowe
Powiązane produkty i usługi:
Doradztwo finansowe, Doradztwo podatkowe, Kadry, Kredyt, Kredyt dla firm Wrocław, Obsługa prawna firm Wrocław, Wirtualne biuro Wrocław
Kontakt
Adres
Ulica
Tęczowa 4a/2Kod pocztowy
53-602Miasto
WrocławNIP
8992213682Godziny pracy
Brak informacji
Preferowana forma kontaktu
e-mail, telefon
Obszar działania
Dolnośląskie
Dane rejestrowe
Firma
Nazwa firmy
KONCESJONOWANE BIURO RACHUNKOWE "KOREKTA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Data rozpoczęcia działalności
1998-09-03
NIP
8992213682
Regon
931892265
Siedziba
Kraj
Polska
Województwo
DOLNOŚLĄSKIE
Powiat
Wrocław
Gmina
Wrocław-Stare Miasto
Miejscowość
Wrocław
Kod pocztowy
53602
Poczta
Wrocław
Ulica
ul. Tęczowa
Numer nieruchomości
4A
Zakres działalności (PKD)
Kod PKD
Nazwa
6920Z
DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE
Przeważające PKD
0113Z
UPRAWA WARZYW, WŁĄCZAJĄC MELONY ORAZ UPRAWA ROŚLIN KORZENIOWYCH I ROŚLIN BULWIASTYCH
6201Z
DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z OPROGRAMOWANIEM
6619Z
POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA USŁUGI FINANSOWE, Z WYŁĄCZENIEM UBEZPIECZEŃ I FUNDUSZÓW EMERYTALNYCH
6810Z
KUPNO I SPRZEDAŻ NIERUCHOMOŚCI NA WŁASNY RACHUNEK
7022Z
POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA
7311Z
DZIAŁALNOŚĆ AGENCJI REKLAMOWYCH