Kancelaria Doradztwa Podatkowego działa od 1994 r. Posiadamy doświadczenie w obsłudze księgowej i doradztwie podatkowym podmiotów gospodarczych dużych, średnich i małych oraz osób fizycznych. .
Zawód doradcy podatkowego jest zawodem zaufania publicznego, uregulowanym w ustawie o doradztwie podatkowym. Doradcy podatkowi zrzeszeni są w Krajowej Izbie Doradców Podatkowych, która sprawuje nadzór nad wypełnianiem obowiązków przez doradcę podatkowego zgodnie z zasadami etyki.
Zakres oferowanych usług:
Dla firm
- kompleksowe doradztwo podatkowe
- udzielanie podatnikom, płatnikom i inkasentom, na ich zlecenie lub na ich rzecz, porad, opinii i wyjaśnień z zakresu ich obowiązków podatkowych i celnych oraz w sprawach egzekucji administracyjnej związanej z tymi obowiązkami;
- kompleksowa obsługa księgowa:
prowadzenie ksiąg handlowych, podatkowych ksiąg przychodów i rozchodów, ewidencji dla zryczałtowanego podatku dochodowego
prowadzenie ewidencji dla podatku od towarów i usług
- sporządzanie, w imieniu i na rzecz podatników, płatników i inkasentów, zeznań i deklaracji podatkowych lub udzielanie im pomocy w tym zakresie;
- reprezentowanie podatników, płatników i inkasentów w postępowaniu przed organami administracji publicznej i w zakresie sądowej kontroli decyzji ( reprezentacja przed WSA i NSA), postanowień i innych aktów administracyjnych z zakresu ich obowiązków podatkowych i celnych oraz w sprawach egzekucji administracyjnej związanej z tymi obowiązkami
-sporządzanie sprawozdań finansowych ( bilans, rachunek zysków i strat,informacji dodatkowej, przepływów pieniężnych)
-sporządzanie deklaracji CIT, PIT, VAT, AKC
- sporządzanie sprawozdań do Urzędu Statystycznego
- obsługa księgowa przez jedną przydzieloną księgową
- obsługa kadrowo- płacowa
- sporządzanie dokumentacji ZUS
- sporządzanie umów o pracę, świadectw pracy, umów zlecenia
- sporządzanie list płac, rozliczanie umów zlecenia i o dzieło
- przygotowanie akt osobowych pracowników
- wnioski o refundacje wynagrodzeń osób niepełnosprawnych do PFRON
naliczanie składek do PFRON
- doradztwo w zakresie optymalizacji form zatrudnienia oraz obowiązków płatniczych ZUS i PIT
Dla osób fizycznych:
- sporządzanie deklaracji dla podatku od
spadków i darowizn ( SD-Z, SD-3)
- sporządzanie deklaracji dla podatku od czynności cywilnoprawnych
- doradztwo podatkowe przy sprzedaży nieruchomości – optymalizacja podatkowa
- rozliczenia dochodów uzyskanych w Polsce i za granicą (PIT- rozliczenia roczne)
- rozliczenia przychodów z najmu, pomoc przy wyborze najwłaściwszej formie opodatkowania
Oferujemy obsługę on line, podmioty gospodarcze uzyskują dostęp do Pulpitu Klienta i mają możliwość przesyłu dokumentów elektronicznie. Ponadto mogą w Pulpicie Klienta wystawiać faktury oraz na bieżąco mieć dostęp do dokumentacji.
Śląskie, Kujawsko-pomorskie, Pomorskie, Zachodniopomorskie, Opolskie, Łódzkie, Lubelskie, Warmińsko-mazurskie, Podkarpackie, Lubuskie, Mazowieckie, Świętokrzyskie, Wielkopolskie, Dolnośląskie, Małopolskie, Podlaskie
Potwierdziliśmy tożsamość właściciela konta na podstawie jego dokumentów identyfikacyjnych.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Każda Sprawdzona Firma może zdobyć certyfikat Polecają Nas Klienci.
Firma posiada pozytywne opinie i jest polecana przez swoich Klientów oraz partnerów biznesowych. Ma również status Sprawdzonej Firmy. Dlatego została nagrodzona certyfikatem Polecają Nas Klienci.
Wykonawca potwierdził ekspercką wiedzę branżową publikując lub recenzując Artykuł Eksperta w Serwisie Oferteo. Więcej w Regulaminie.
Specjalista z sukcesem ukończył szkolenie z zakresu profesjonalnej obsługi Klienta.
Chcesz znaleźć się na liście? Załóż bezpłatne konto.
Kolejność na liście zależy m.in. od wykupienia przez firmę opcji promowania, liczby złożonych ofert, opinii poprzednich klientów oraz stopnia wypełnienia wizytówki. Dowiedz się więcej.
Zasady publikacji opinii w naszym
Serwisie sa opisane w Regulaminie
Tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Niestety nie udało nam się potwierdzić, że tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała
z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Klient i Wykonawca potwierdzili współpracę pomiędzy sobą.
Dbamy o bezpieczną realizację Twojego
zlecenia. Więcej informacji tutaj.
Powiązane produkty i usługi: Dotacje unijne, Kredyt, Księgowy, Prawnik rodzinny
Nazwa firmy | SZAJER MARLENA Kancelaria Doradcy Podatkowego Marlena Szajer |
Imię (pierwsze) | MARLENA |
Nazwisko | SZAJER |
Data rozpoczęcia działalności | 1994-12-27 |
NIP | 8151000893 |
Regon | 690311056 |
Kraj | Polska |
Województwo | PODKARPACKIE |
Powiat | łańcucki |
Gmina | Łańcut |
Miejscowość | Łańcut |
Kod pocztowy | 37100 |
Poczta | Łańcut |
Ulica | ul. Tkacka |
Numer nieruchomości | 6 |
Kod i nazwa podstawowej formy prawnej | 9 - Osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą |
Kod i nazwa szczegółowej formy prawnej | 099 - Osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą |
Kod i nazwa formy własności | 214 - Własność krajowych osób fizycznych |
Data powstania | 1994-12-22 |
Data rozpoczęcia działalności | 1994-12-27 |
Kod PKD | Nazwa |
6920Z |
DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE Przeważające PKD |
Regon | Nazwa | Adres |
69031105600034 | SZAJER MARLENA Kancelaria Doradcy Podatkowego Marlena Szajer | ul.Podwisłocze Rzeszów PODKARPACKIE Rzeszów |
69031105600027 | SZAJER MARLENA Kancelaria Doradcy Podatkowego Marlena Szajer | ul.3-go Maja Łańcut PODKARPACKIE łańcucki |
Dane zostaną pobrane i zaktualizowane w ciągu kilku minut.
W razie potrzeby prosimy o kontakt przez Formularz kontaktowy.