O nas
Początki
Oferujemy profesjonalne wsparcie merytoryczne w zakresie rejestracji podmiotu na terenie Polski. Na podstawie profilu prowadzonej działalności wskazujemy na najbardziej optymalne ścieżki rozwoju. Nasi klienci mogą liczyć na profesjonalne doradztwo w zakresie formalności, które bezpośrednio przyczyniają się do minimalizacji kosztów związanych z uruchomieniem spółki. Wielu przedsiębiorców wkraczając na rynek ma obawę, że ich plany nie rozstaną zrealizowane zgodnie z założeniami, dlatego właśnie klienci spółki JEL FINANSE mogą liczyć na szczególne wsparcie podczas przeprowadzania pierwszych operacji gospodarczych.
OFERUJEMY
kompleksowe wsparcie podczas całego procesu rejestracji spółki, czy działalności: przygotowywanie wniosków o wpis do KRS i CEiDG,
adres siedziby na potrzeby rejestracyjne,
pełną obsługę administracyjną,
ścisłą współpracę z kancelarią notarialną,
w imieniu klienta zlecamy tłumaczenie dokumentów źródłowych,
długoletnie doświadczenie w rejestracji:
spółek jawnych
spółek partnerskich
spółek komandytowych
spółek z ograniczoną odpowiedzialnością
spółek akcyjnych
fundacji
stowarzyszeń
rejestrację w VAT i VAT-UE,
rejestrację spółki i pracowników w ZUS,
Na życzenie klienta dokonujemy także likwidacji spółek prawa handlowego, przekształcenia umów oraz statutów, zmian osobowych wspólników dokonywanych zmian w Krajowym Rejestrze Sądowym (KRS), jak i aktualizacji danych w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEiDG).
Prowadzimy księgi rachunkowe w zakresie:
Zasad księgowych określonych w polskich przepisach oraz Międzynarodowych Standardach Sprawozdawczości Finansowej,
Tworzenia polityki rachunkowości,
Opracowania zakładowego planu kont,
Bieżącego ewidencjonowania operacji gospodarczych w systemie Sage 50c Finanse i Księgowość i Sage Symfonia Start 2.0 Mała Księgowość, CDN Optima.
Ewidencji środków trwałych wraz miesięcznym naliczaniem amortyzacji,
Sprawozdania deklaracji rozliczeń podatku dochodowego (CIT) oraz podatku od towarów i usług (VAT),
Sporządzania informacji dotyczących transakcji unijnych VAT UE,
Wysyłki plików JPK VAT,
Sporządzania sprawozdań finansowych,
Rozliczania nabyć i dostaw wewnątrzwspólnotowych (WNT i WDT),
Współpracy z biegłymi rewidentami podczas audytów,
Okresowych sprawozdań dla GUS,
Sporządzania deklaracji INTRASTAT na potrzeby Urzędu Celnego,
Przygotowania zestawień pomocnych w zarządzaniu jednostką: dla Zarządu, Rady Nadzorczej, Grupy Kapitałowej i innych,
Konsolidacji sprawozdań finansowych,
Pomoc w przygotowaniu wniosków o odroczenie, rozłożenie na raty, umorzenie podatków,
W kwestii odbioru dokumentów jesteśmy otwarci na ich odbiór bezpośrednio z siedziby klienta na terenie Wrocławia, bez dodatkowych opłat. W pozostałych przypadkach przekazywane są nam one za pośrednictwem kuriera lub w formie elektronicznej, w zależności od indywidualnych ustaleń.
OBSŁUGA KADROWA W ROZUMIENIU spółki JEL FINANSE prowadzenie kompletnych akt osobowych pracowników,
przygotowanie dokumentów nawiązania i rozwiązania stosunku pracy, aneksów do umów,
planowanie kalendarza pracowniczego: urlopy wypoczynkowe, macierzyńskie, zwolnienia chorobowe,
dokumentacja dot. przebiegu zatrudnienia,
prowadzenie rejestru i monitorowanie ważności badań lekarskich i szkoleń BHP,
przygotowanie kompleksowej dokumentacji pracowników,
analiza sytuacji firmy oraz wykonanie regulaminów: pracy, BHP, zakładowego funduszu świadczeń socjalnych,
przygotowanie siatki wynagrodzeń,
sporządzenie umów cywilnoprawnych (umowy zlecenia, umowy o dzieło),
obsługa kontroli Państwowej Inspekcji Pracy i ZUS,
OBSŁUGA PŁACOWA W ROZUMIENIU spółki JEL FINANSE
przygotowanie listy płac: z umów o pracę i umów cywilnoprawnych dla różnych systemów wynagrodzeń,
miesięczne deklaracje rozliczeniowe oraz imienne raporty do ZUS,
wykonanie całorocznego i miesięcznego obliczenia podatku (PIT-11, PIT-4R),
naliczanie wynagrodzeń chorobowych, urlopowych, ekwiwalentu za niewykorzystany urlop,
przygotowanie świadectw pracy,
druki ZUS RMUA,
prowadzenie wymaganej sprawozdawczości dla Urzędu Skarbowego, Głównego Urzędu Statystycznego oraz PFRON,
Wykonujemy
analizy finansowe,
prognozy: bilansu, rachunku zysków i strat, przepływów pieniężnych,
analizę wskaźnikową,
analizę sprzedaży i kosztów,
analizę płynności finansowej,
analizę nakładów inwestycyjnych,
POMAGAMY W WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZYCH ŹRÓDEŁ POZYSKIWANIA KAPITAŁU
identyfikacja realnych potrzeb i wymagań biznesu,
analiza zapotrzebowania na środki finansowe,
przygotowanie wniosku,
przygotowanie dokumentów dodatkowych,
W zakresie zarządzania płatnościami oferujemy:
Prawidłowy przepływ pieniędzy to kluczowy proces dla właściwego funkcjonowania każdego przedsiębiorstwa. Pozwala on na dostarczenie przejrzystego obrazu bieżącej sytuacji finansowej i stanu rozrachunków z kontrahentami. W JEL FINANSE nie zajmujemy się tylko wyliczeniem podatków dla klientów, ale dbamy o dostarczanie konkretnych informacji związanych z ich przepływem. Z powodzeniem zarządzaliśmy płatnościami m.in. fundacji, dla których ze względu na specyfikę źródeł finansowania i ich wydatkowania, bardzo istotne jest raportowanie bieżących wydatków. W tym zakresie oferujemy:
cykliczne rozrachunki,
wyszukiwanie i monitorowanie przeterminowanych płatności,
wysyłanie powiadomień do dłużników,
ewidencjonowanie wyciągów bankowych,
obsługę rachunku bankowego klienta,
wprowadzanie przelewów do systemu,
weryfikację wpływów,
Likwidacji spółki, JDG
Likwidacja działalności, spółki osobowej czy kapitałowej nie jest zakończeniem planowanym przez przedsiębiorców. Wielokrotnie jest jednak najlepszym wyjściem, ponieważ umożliwia ochronę majątku, czy pozawala zakończyć destruktywny konflikt wspólników. W oparciu o nasze doświadczenie wskazujemy na procedury, które mają na celu ochronić zarząd przed negatywnymi skutkami utraty płynności finansowej. Wielu usatysfakcjonowanych z przeprowadzenia całej procedury klientów postanowiło także kontynuować współpracę z JEL Finanse, rozpoczynając kolejną działalność.
Zakres czynności przy likwidacji spółki
W zakresie usług związanych z likwidacją podmiotów oferujemy:
Szacowanie konieczności likwidacji,
Wskazanie kosztów likwidacji i możliwych zysków,
Przygotowanie planu likwidacji,
Zamknięcie ksiąg handlowych,
Wsparcie w przygotowaniu formalno-prawnym,
Dodatkowa informacja:
Zarząd Spółki a zarazem główny udziałowiec posiada ponad 30 letnie doświadczenie w prowadzeniu księgowości i finansów w podmiotach o różnej strukturze własnościowej, jak i różnych branż (handel, produkcja, budownictwo, turystyka)
Prezes zarządu jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.
Dane Teleadresowe:
JEL FINANSE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Siedziba 41-200 Sosnowiec ul. Stroma 32
Oferujemy profesjonalne wsparcie merytoryczne w zakresie rejestracji podmiotu na terenie Polski. Na podstawie profilu prowadzonej działalności wskazujemy na najbardziej optymalne ścieżki rozwoju. Nasi klienci mogą liczyć na profesjonalne doradztwo w zakresie formalności, które bezpośrednio przyczyniają się do minimalizacji kosztów związanych z uruchomieniem spółki. Wielu przedsiębiorców wkraczając na rynek ma obawę, że ich plany nie rozstaną zrealizowane zgodnie z założeniami, dlatego właśnie klienci spółki JEL FINANSE mogą liczyć na szczególne wsparcie podczas przeprowadzania pierwszych operacji gospodarczych.
OFERUJEMY
kompleksowe wsparcie podczas całego procesu rejestracji spółki, czy działalności: przygotowywanie wniosków o wpis do KRS i CEiDG,
adres siedziby na potrzeby rejestracyjne,
pełną obsługę administracyjną,
ścisłą współpracę z kancelarią notarialną,
w imieniu klienta zlecamy tłumaczenie dokumentów źródłowych,
długoletnie doświadczenie w rejestracji:
spółek jawnych
spółek partnerskich
spółek komandytowych
spółek z ograniczoną odpowiedzialnością
spółek akcyjnych
fundacji
stowarzyszeń
rejestrację w VAT i VAT-UE,
rejestrację spółki i pracowników w ZUS,
Na życzenie klienta dokonujemy także likwidacji spółek prawa handlowego, przekształcenia umów oraz statutów, zmian osobowych wspólników dokonywanych zmian w Krajowym Rejestrze Sądowym (KRS), jak i aktualizacji danych w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEiDG).
Prowadzimy księgi rachunkowe w zakresie:
Zasad księgowych określonych w polskich przepisach oraz Międzynarodowych Standardach Sprawozdawczości Finansowej,
Tworzenia polityki rachunkowości,
Opracowania zakładowego planu kont,
Bieżącego ewidencjonowania operacji gospodarczych w systemie Sage 50c Finanse i Księgowość i Sage Symfonia Start 2.0 Mała Księgowość, CDN Optima.
Ewidencji środków trwałych wraz miesięcznym naliczaniem amortyzacji,
Sprawozdania deklaracji rozliczeń podatku dochodowego (CIT) oraz podatku od towarów i usług (VAT),
Sporządzania informacji dotyczących transakcji unijnych VAT UE,
Wysyłki plików JPK VAT,
Sporządzania sprawozdań finansowych,
Rozliczania nabyć i dostaw wewnątrzwspólnotowych (WNT i WDT),
Współpracy z biegłymi rewidentami podczas audytów,
Okresowych sprawozdań dla GUS,
Sporządzania deklaracji INTRASTAT na potrzeby Urzędu Celnego,
Przygotowania zestawień pomocnych w zarządzaniu jednostką: dla Zarządu, Rady Nadzorczej, Grupy Kapitałowej i innych,
Konsolidacji sprawozdań finansowych,
Pomoc w przygotowaniu wniosków o odroczenie, rozłożenie na raty, umorzenie podatków,
W kwestii odbioru dokumentów jesteśmy otwarci na ich odbiór bezpośrednio z siedziby klienta na terenie Wrocławia, bez dodatkowych opłat. W pozostałych przypadkach przekazywane są nam one za pośrednictwem kuriera lub w formie elektronicznej, w zależności od indywidualnych ustaleń.
OBSŁUGA KADROWA W ROZUMIENIU spółki JEL FINANSE prowadzenie kompletnych akt osobowych pracowników,
przygotowanie dokumentów nawiązania i rozwiązania stosunku pracy, aneksów do umów,
planowanie kalendarza pracowniczego: urlopy wypoczynkowe, macierzyńskie, zwolnienia chorobowe,
dokumentacja dot. przebiegu zatrudnienia,
prowadzenie rejestru i monitorowanie ważności badań lekarskich i szkoleń BHP,
przygotowanie kompleksowej dokumentacji pracowników,
analiza sytuacji firmy oraz wykonanie regulaminów: pracy, BHP, zakładowego funduszu świadczeń socjalnych,
przygotowanie siatki wynagrodzeń,
sporządzenie umów cywilnoprawnych (umowy zlecenia, umowy o dzieło),
obsługa kontroli Państwowej Inspekcji Pracy i ZUS,
OBSŁUGA PŁACOWA W ROZUMIENIU spółki JEL FINANSE
przygotowanie listy płac: z umów o pracę i umów cywilnoprawnych dla różnych systemów wynagrodzeń,
miesięczne deklaracje rozliczeniowe oraz imienne raporty do ZUS,
wykonanie całorocznego i miesięcznego obliczenia podatku (PIT-11, PIT-4R),
naliczanie wynagrodzeń chorobowych, urlopowych, ekwiwalentu za niewykorzystany urlop,
przygotowanie świadectw pracy,
druki ZUS RMUA,
prowadzenie wymaganej sprawozdawczości dla Urzędu Skarbowego, Głównego Urzędu Statystycznego oraz PFRON,
Wykonujemy
analizy finansowe,
prognozy: bilansu, rachunku zysków i strat, przepływów pieniężnych,
analizę wskaźnikową,
analizę sprzedaży i kosztów,
analizę płynności finansowej,
analizę nakładów inwestycyjnych,
POMAGAMY W WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZYCH ŹRÓDEŁ POZYSKIWANIA KAPITAŁU
identyfikacja realnych potrzeb i wymagań biznesu,
analiza zapotrzebowania na środki finansowe,
przygotowanie wniosku,
przygotowanie dokumentów dodatkowych,
W zakresie zarządzania płatnościami oferujemy:
Prawidłowy przepływ pieniędzy to kluczowy proces dla właściwego funkcjonowania każdego przedsiębiorstwa. Pozwala on na dostarczenie przejrzystego obrazu bieżącej sytuacji finansowej i stanu rozrachunków z kontrahentami. W JEL FINANSE nie zajmujemy się tylko wyliczeniem podatków dla klientów, ale dbamy o dostarczanie konkretnych informacji związanych z ich przepływem. Z powodzeniem zarządzaliśmy płatnościami m.in. fundacji, dla których ze względu na specyfikę źródeł finansowania i ich wydatkowania, bardzo istotne jest raportowanie bieżących wydatków. W tym zakresie oferujemy:
cykliczne rozrachunki,
wyszukiwanie i monitorowanie przeterminowanych płatności,
wysyłanie powiadomień do dłużników,
ewidencjonowanie wyciągów bankowych,
obsługę rachunku bankowego klienta,
wprowadzanie przelewów do systemu,
weryfikację wpływów,
Likwidacji spółki, JDG
Likwidacja działalności, spółki osobowej czy kapitałowej nie jest zakończeniem planowanym przez przedsiębiorców. Wielokrotnie jest jednak najlepszym wyjściem, ponieważ umożliwia ochronę majątku, czy pozawala zakończyć destruktywny konflikt wspólników. W oparciu o nasze doświadczenie wskazujemy na procedury, które mają na celu ochronić zarząd przed negatywnymi skutkami utraty płynności finansowej. Wielu usatysfakcjonowanych z przeprowadzenia całej procedury klientów postanowiło także kontynuować współpracę z JEL Finanse, rozpoczynając kolejną działalność.
Zakres czynności przy likwidacji spółki
W zakresie usług związanych z likwidacją podmiotów oferujemy:
Szacowanie konieczności likwidacji,
Wskazanie kosztów likwidacji i możliwych zysków,
Przygotowanie planu likwidacji,
Zamknięcie ksiąg handlowych,
Wsparcie w przygotowaniu formalno-prawnym,
Dodatkowa informacja:
Zarząd Spółki a zarazem główny udziałowiec posiada ponad 30 letnie doświadczenie w prowadzeniu księgowości i finansów w podmiotach o różnej strukturze własnościowej, jak i różnych branż (handel, produkcja, budownictwo, turystyka)
Prezes zarządu jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.
Dane Teleadresowe:
JEL FINANSE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Siedziba 41-200 Sosnowiec ul. Stroma 32
Sprawdzona Firma
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma sprawdzona w GUS
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS.
Opinie
Wykonawca nie ma jeszcze opinii.
Specjaliści z Twojej okolicy
Co chcesz zlecić lub kupić?
Wybierz usługę, której potrzebujesz, aby złożyć zapytanie:
Księgowość
Uproszczona księgowość
Usługi podatkowe
Kadry i płace
Pełna księgowość
Rejestracja spółek
Inne usługi księgowe
Finanse
Doradztwo, pośrednictwo
Usługi finansowe
Biznes plany, usługi finansowe
Usługi dla firmy, biura
Wirtualne biuro
Usługi prawne
Pisma, wnioski, podania
Obsługa prawna firm
Doradztwo, audyt
Doradztwo finansowe
Biznes plany, audyt i doradztwo
Doradztwo księgowe
Doradztwo podatkowe
Doradztwo gospodarcze
Powiązane produkty i usługi:
Adwokat rozwodowy, Agencja nieruchomości, Kancelaria adwokacka, Kredyt Sosnowiec, Prawnik rodzinny Sosnowiec, Szkolenia menedżerskie Sosnowiec
O Firmie
Adres
Ulica
ul. Stroma 32Kod pocztowy
41-200Miasto
SosnowiecNIP
644-357-44-24Godziny pracy
Brak informacji
Preferowana forma kontaktu
czat, e-mail, telefon
Obszar działania
Śląskie
Dane rejestrowe
Firma
Nazwa firmy
JEL FINANSE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Data rozpoczęcia działalności
2023-05-18
NIP
6443574424
Regon
525341097
Siedziba
Kraj
Polska
Województwo
ŚLĄSKIE
Powiat
Sosnowiec
Gmina
Sosnowiec
Miejscowość
Sosnowiec
Kod pocztowy
41200
Poczta
Sosnowiec
Ulica
ul. Stroma
Numer nieruchomości
32
Zakres działalności (PKD)
Kod PKD
Nazwa
6920Z
DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE
Przeważające PKD
8299Z
POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
8219Z
WYKONYWANIE FOTOKOPII, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW I POZOSTAŁA SPECJALISTYCZNA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE BIURA
7810Z
DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z WYSZUKIWANIEM MIEJSC PRACY I POZYSKIWANIEM PRACOWNIKÓW
7022Z
POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA
6619Z
POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA USŁUGI FINANSOWE, Z WYŁĄCZENIEM UBEZPIECZEŃ I FUNDUSZÓW EMERYTALNYCH