Księgowa z kilkuletnim doświadczeniem , z licencją Ministra Finansów do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, w prowadząca biuro rachunkowe InfoBenefit w Gliwicach na ul. Jasnogórskiej 9 podejmie współpracę z nowymi przedsiębiorcami.
Oferuję kompleksową obsługę, pełen zakres, rzetelnie i w pełni profesjonalnie.
Więcej szczegółów www. infobenefit.com.pl
Zapytanie o współpracę na adres mailowy: infobenefit.biuro@gmail.com
Śląskie
Potwierdziliśmy tożsamość właściciela konta na podstawie jego dokumentów identyfikacyjnych.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Każda Sprawdzona Firma może zdobyć certyfikat Polecają Nas Klienci.
Firma posiada pozytywne opinie i jest polecana przez swoich Klientów oraz partnerów biznesowych. Ma również status Sprawdzonej Firmy. Dlatego została nagrodzona certyfikatem Polecają Nas Klienci.
Wykonawca potwierdził ekspercką wiedzę branżową publikując lub recenzując Artykuł Eksperta w Serwisie Oferteo. Więcej w Regulaminie.
Specjalista z sukcesem ukończył szkolenie z zakresu profesjonalnej obsługi Klienta.
Chcesz znaleźć się na liście? Załóż bezpłatne konto.
Kolejność na liście zależy m.in. od wykupienia przez firmę opcji promowania, liczby złożonych ofert, opinii poprzednich klientów oraz stopnia wypełnienia wizytówki. Dowiedz się więcej.
Zasady publikacji opinii w naszym
Serwisie sa opisane w Regulaminie
Tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Niestety nie udało nam się potwierdzić, że tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała
z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Klient i Wykonawca potwierdzili współpracę pomiędzy sobą.
Dbamy o bezpieczną realizację Twojego
zlecenia. Więcej informacji tutaj.
Powiązane produkty i usługi: Doradca finansowy, Doradca podatkowy, Kadry i płace, Kredyt, Kredyt dla firm Gliwice, Księgowość Gliwice, Obsługa prawna firm Gliwice, Wirtualne biuro Gliwice
Biuro świadczy usługi w zakresie prowadzenia: Książki przychodów i rozchodów; Ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych; Kadr i Płac; Doraźnych usług z wybranych czynności księgowych; Wyprowadzania zaległości księgowych; Pozostałe usługi księgowe Kontakt tel. 0 Gliwice, Jasnogórska 9 lok. 404 / na przeciwko czołgu w Gliwicach/
Biuro świadczy usługi w zakresie prowadzenia: Książki przychodów i rozchodów; Ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych; Kadr i Płac; Doraźnych usług z wybranych czynności księgowych; Wyprowadzania zaległości księgowych; Kontakt tel. ;
Księgowa z kilkuletnim doświadczeniem , z licencją MF prowadząca biuro rachunkowe w Gliwicach podejmie współpracę z nowymi przedsiębiorcami, oferuję kompleksową obsługę, pełen zakres, rzetelnie i tanio. Obsługa spółek z o.o., książka przychodów i rozchodów,rozliczenie zwrotu Vat-u budowlanego, kadry,płace, rozliczenia roczne i inne Serdecznie zapra...
Nazwa firmy | Biuro Rachunkowe InfoBenefit Magdalena Błach-Łukasik |
Imię (pierwsze) | MAGDALENA |
Nazwisko | BŁACH-ŁUKASIK |
Data rozpoczęcia działalności | 2009-06-01 |
NIP | 6491872421 |
Regon | 273768672 |
Kraj | Polska |
Województwo | ŚLĄSKIE |
Powiat | Gliwice |
Gmina | Gliwice |
Miejscowość | Gliwice |
Kod pocztowy | 44100 |
Poczta | Gliwice |
Ulica | ul. Jasnogórska |
Numer nieruchomości | 9 |
Kod i nazwa podstawowej formy prawnej | 9 - Osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą |
Kod i nazwa szczegółowej formy prawnej | 099 - Osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą |
Kod i nazwa formy własności | 214 - Własność krajowych osób fizycznych |
Data wpisu do bazy REGON | 2009-06-03 |
Data powstania | 2009-05-21 |
Data rozpoczęcia działalności | 2009-06-01 |
Kod PKD | Nazwa |
6920Z |
DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE Przeważające PKD |
6619Z | POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA USŁUGI FINANSOWE, Z WYŁĄCZENIEM UBEZPIECZEŃ I FUNDUSZÓW EMERYTALNYCH |
6621Z | DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z OCENĄ RYZYKA I SZACOWANIEM PONIESIONYCH STRAT |
6622Z | DZIAŁALNOŚĆ AGENTÓW I BROKERÓW UBEZPIECZENIOWYCH |
6810Z | KUPNO I SPRZEDAŻ NIERUCHOMOŚCI NA WŁASNY RACHUNEK |
6820Z | WYNAJEM I ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WŁASNYMI LUB DZIERŻAWIONYMI |
7022Z | POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA |
7111Z | DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE ARCHITEKTURY |
7112Z | DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE INŻYNIERII I ZWIĄZANE Z NIĄ DORADZTWO TECHNICZNE |
7410Z | DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE SPECJALISTYCZNEGO PROJEKTOWANIA |
7430Z | DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z TŁUMACZENIAMI |
8219Z | WYKONYWANIE FOTOKOPII, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW I POZOSTAŁA SPECJALISTYCZNA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE BIURA |
Dane zostaną pobrane i zaktualizowane w ciągu kilku minut.
W razie potrzeby prosimy o kontakt przez Formularz kontaktowy.