Oferuję zdalne wsparcie dla biznesu poprzez usługi Wirtualnego Project Managera i Asystentki.
Z przyjemnością odciążę Ciebie i Twój biznes z licznych obowiązków. Pomogę wprowadzić rozwiązania, które usprawnią codzienną współpracę w firmie. Delegując zadania, które są dla Ciebie najbardziej praco- lub czasochłonne zyskujesz cenny czas na to co w Twoim biznesie lub życiu jest najważniejsze.
W czasach których żyjemy to nie pieniądz, a czas jest najcenniejszym kapitałem Twojej firmy.
Oferuję wsparcie w zakresie:
- Project Managera (zarządzanie zadaniami, zespołem, przygotowywanie budżetu, harmonogramów),
- Wirtualnej asystentki - w takich zadaniach jak:
- administracja (zarządzanie kalendarzem, obsługa e-maila, przygotowywanie ofert, zestawień, reserch, copywriting ect.)
- marketing (prowadzenie Mediów Społecznościowych - przygotowywanie prostych grafik i tekstów do postów, odpowiadanie na zapytania klientów,)
- Event Managera (organizacja różnorodnych imprez od A do Z)
Posiadam ponad 15-letnie doświadczenia zawodowe w zarządzaniu biurem, 10-letnie w pracy jako certyfikowany Project Manager i zarządzaniu zespołami. Ukończyłam wiele szkoleń i kursów, które na co dzień usprawniają moją pracę.
Zapraszam serdecznie do kontaktu. Chętnie umówię się na rozmowę, aby sprawdzić, czy i jak mogę pomóc. :)
Lubuskie, Dolnośląskie, Wielkopolskie, Lubelskie, Pomorskie, Łódzkie, Świętokrzyskie, Warmińsko-mazurskie, Opolskie, Mazowieckie, Małopolskie, Podlaskie, Śląskie, Podkarpackie, Zachodniopomorskie, Kujawsko-pomorskie
Potwierdziliśmy tożsamość właściciela konta na podstawie jego dokumentów identyfikacyjnych.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Każda Sprawdzona Firma może zdobyć certyfikat Polecają Nas Klienci.
Firma posiada pozytywne opinie i jest polecana przez swoich Klientów oraz partnerów biznesowych. Ma również status Sprawdzonej Firmy. Dlatego została nagrodzona certyfikatem Polecają Nas Klienci.
Wykonawca potwierdził ekspercką wiedzę branżową publikując lub recenzując Artykuł Eksperta w Serwisie Oferteo. Więcej w Regulaminie.
Specjalista z sukcesem ukończył szkolenie z zakresu profesjonalnej obsługi Klienta.
Chcesz znaleźć się na liście? Załóż bezpłatne konto.
Kolejność na liście zależy m.in. od wykupienia przez firmę opcji promowania, liczby złożonych ofert, opinii poprzednich klientów oraz stopnia wypełnienia wizytówki. Dowiedz się więcej.
Zasady publikacji opinii w naszym
Serwisie sa opisane w Regulaminie
Tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Niestety nie udało nam się potwierdzić, że tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała
z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Klient i Wykonawca potwierdzili współpracę pomiędzy sobą.
Dbamy o bezpieczną realizację Twojego
zlecenia. Więcej informacji tutaj.
Powiązane produkty i usługi: Biuro rachunkowe, Firma outsourcingowa, Firma programistyczna, Kredyt, Kredyt dla firm, Projekty graficzne Chorzów, Ulotki Chorzów, Usługi księgowe Chorzów
Nazwa firmy | GIO Solutions Patrycja Kot |
Imię (pierwsze) | PATRYCJA |
Drugie imię | JOLANTA |
Nazwisko | KOT |
Data rozpoczęcia działalności | 2019-12-12 |
NIP | 6272574089 |
Regon | 385071355 |
Kraj | Polska |
Województwo | ŚLĄSKIE |
Powiat | Chorzów |
Gmina | Chorzów |
Miejscowość | Chorzów |
Kod pocztowy | 41500 |
Ulica | ul. 3 Maja |
Numer nieruchomości | 126 |
Numer lokalu | 15 |
Kod i nazwa podstawowej formy prawnej | 9 - Osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą |
Kod i nazwa szczegółowej formy prawnej | 099 - Osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą |
Kod i nazwa formy własności | 214 - Własność krajowych osób fizycznych |
Data wpisu do bazy REGON | 2019-12-13 |
Data powstania | 2019-12-12 |
Data rozpoczęcia działalności | 2019-12-12 |
Kod PKD | Nazwa |
4791Z |
SPRZEDAŻ DETALICZNA PROWADZONA PRZEZ DOMY SPRZEDAŻY WYSYŁKOWEJ LUB INTERNET Przeważające PKD |
4771Z | SPRZEDAŻ DETALICZNA ODZIEŻY PROWADZONA W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH |
4772Z | SPRZEDAŻ DETALICZNA OBUWIA I WYROBÓW SKÓRZANYCH PROWADZONA W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH |
4777Z | SPRZEDAŻ DETALICZNA ZEGARKÓW, ZEGARÓW I BIŻUTERII PROWADZONA W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH |
6820Z | WYNAJEM I ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WŁASNYMI LUB DZIERŻAWIONYMI |
8211Z | DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z ADMINISTRACYJNĄ OBSŁUGĄ BIURA |
8219Z | WYKONYWANIE FOTOKOPII, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW I POZOSTAŁA SPECJALISTYCZNA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE BIURA |
8230Z | DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ORGANIZACJĄ TARGÓW, WYSTAW I KONGRESÓW |
8299Z | POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA |
Dane zostaną pobrane i zaktualizowane w ciągu kilku minut.
W razie potrzeby prosimy o kontakt przez Formularz kontaktowy.