W zakresie obsługi naszego biura oferujemy, m.in. :
- bieżące księgowanie zdarzeń gospodarczych zgodnie z przepisami
- analiza przychodów i opracowywanie korzystnego lokowania kapitału
- przygotowywanie i informacja o bieżących zobowiązaniach publiczno-prawnych
- bieżąca pomoc w aspektach naprawczych, restrukturyzacyjnych
- przygotowywanie i wdrażanie wniosków o pomoc de minimis
- prowadzenie kadr i płac oraz spraw pracowniczych i osób zatrudnionych na umowy cywilno-prawne
- udostępnienie adresu korespondencyjnego
- prowadzenie bieżących spraw administracyjnych
- opracowywanie polityk, procedur zgodnie z przepisami i w razie zmiany praw
- prowadzenie spraw z Urzędami Skarbowymi i Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, w tym rozlicznie i przygotowanie i przekazywanie deklaracji JPK, VAT-7, PIT, CIT
- przygotowywanie zgodnie z przepisami zmian do Krajowego Rejestru Sądowego
- przygotowywanie protokołów Zgromadzeń Wspólników i projektów uchwał
- opracowywanie sprawozdań finansowych wg zapotrzebowania (np. bilans i RZIS okresowy)
- pomoc w negocjacjach i rozmowach z kontrahentami
Dodatkowo wskazujemy możliwości dofinansowania firm i organizacji pozarządowych ze środków zewnętrznych polskich i zagranicznych.
Opracowujemy wnioski dotacyjne i rozliczamy projekty dotacyjne.
Ponadto podmioty, dla których prowadzimy księgowość mają pierwszeństwo w nieodpłatnym korzystaniu z naszych projektów dotacyjnych, które realizujemy jako organizacja pozarządowa.
Dolnośląskie
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe w GUS i to, że wskazana osoba reprezentuje tę firmę.
Potwierdziliśmy tożsamość właściciela konta na podstawie jego dokumentów identyfikacyjnych.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Każda Sprawdzona Firma może zdobyć certyfikat Polecają Nas Klienci.
Firma posiada pozytywne opinie i jest polecana przez swoich Klientów oraz partnerów biznesowych. Ma również status Sprawdzonej Firmy. Dlatego została nagrodzona certyfikatem Polecają Nas Klienci.
Wykonawca potwierdził ekspercką wiedzę branżową publikując lub recenzując Artykuł Eksperta w Serwisie Oferteo. Więcej w Regulaminie.
Specjalista z sukcesem ukończył szkolenie z zakresu profesjonalnej obsługi Klienta.
Chcesz znaleźć się na liście? Załóż bezpłatne konto.
Kolejność na liście zależy m.in. od wykupienia przez firmę opcji promowania, liczby złożonych ofert, opinii poprzednich klientów oraz stopnia wypełnienia wizytówki. Dowiedz się więcej.
Zasady publikacji opinii w naszym
Serwisie sa opisane w Regulaminie
Tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Niestety nie udało nam się potwierdzić, że tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała
z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Klient i Wykonawca potwierdzili współpracę pomiędzy sobą.
Dbamy o bezpieczną realizację Twojego
zlecenia. Więcej informacji tutaj.
Powiązane produkty i usługi: Doradca finansowy, Doradztwo podatkowe, Kadry, Kredyt, Kredyt dla firm Wrocław, Księgowość Wrocław, Obsługa prawna firm Wrocław, Wirtualne biuro Wrocław
Nazwa firmy | FUNDACJA MAK |
Data rozpoczęcia działalności | 2014-03-06 |
NIP | 8961538041 |
Regon | 022428057 |
Kraj | Polska |
Województwo | DOLNOŚLĄSKIE |
Powiat | wrocławski |
Gmina | Czernica |
Miejscowość | Czernica |
Kod pocztowy | 55003 |
Poczta | Czernica |
Ulica | ul. Wrocławska |
Numer nieruchomości | 15 |
Kod i nazwa podstawowej formy prawnej | 1 - Osoba prawna |
Kod i nazwa szczegółowej formy prawnej | 148 - Fundacje |
Kod i nazwa formy własności | 215 - Własność prywatna krajowa pozostała |
Organ rejestrowy | SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO |
Rodzaj rejestru lub ewidencji | 139 - REJESTR STOWARZYSZEŃ, INNYCH ORGANIZACJI SPOŁECZNYCH I ZAWODOWYCH, FUNDACJI ORAZ SAMODZIELNYCH PUBLICZNYCH ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ |
Data wpisu do bazy REGON | 2014-06-12 |
Data wpisu do rejestru ewidencji | 2014-06-12 |
Data powstania | 2014-03-06 |
Data rozpoczęcia działalności | 2014-03-06 |
Kod PKD | Nazwa |
9499Z |
DZIAŁALNOŚĆ POZOSTAŁYCH ORGANIZACJI CZŁONKOWSKICH, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA Przeważające PKD |
5590Z | POZOSTAŁE ZAKWATEROWANIE |
6920Z | DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE |
8610Z | DZIAŁALNOŚĆ SZPITALI |
8622Z | PRAKTYKA LEKARSKA SPECJALISTYCZNA |
8690E | POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE OPIEKI ZDROWOTNEJ, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA |
8730Z | POMOC SPOŁECZNA Z ZAKWATEROWANIEM DLA OSÓB W PODESZŁYM WIEKU I OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH |
Dane zostaną pobrane i zaktualizowane w ciągu kilku minut.
W razie potrzeby prosimy o kontakt przez Formularz kontaktowy.