Podany adres e-mail nie jest powiązany
z żadnym zapytaniem.

FAMIX Sp. z o.o.

Wiadomość została wysłana

Trzymaj rękę na pulsie! Wykonawca
niedługo
powinien się z Tobą
skontaktować.

Wiadomość do:

O specjaliście

FAMIX Sp. z o.o. zarządza i administruje Wspólnotami Mieszkaniowymi. Realizujemy obsługę zarządzania najbardziej wymagających inwestycji. Pod naszą opieką są Spółdzielnie i Wspólnoty, będące pod nadzorem konserwatorskim.

#Działamy od 2002 roku
# Kompleksowo obsługujemy Wspólnoty Mieszkaniowe
#Naszym fundamentem jest zespół doświadczonych zarządców nieruchomości z licencją, administratorów, specjalistów ds. księgowo-ekonomicznych
#W zarządzaniu wykorzystujemy nowoczesne technologie, autorskie rozwiązania i procedury
#Rozliczenia oraz sprawozdania finansowe przygotowujemy w sposób niezwykle przejrzysty i zrozumiały

#Posiadamy polisę ubezpieczeniową OC Zarządcy Nieruchomości na kwotę 1 milion euro, w związku z prowadzona działalnością w zakresie zarządzania nieruchomościami

#W trosce o należyty przepływ informacji pomiędzy Zarządcą a Właścicielami lokali, prowadzimy internetową strefę klienta dla użytkowników lokali . Właściciele po wpisaniu własnego loginu i hasła mają dostęp do: dokumentów wspólnoty: umów, sprawozdań finansowych, uchwał; bieżących informacji; indywidualnych rozliczeń i bieżącego salda; elektronicznego oddawania głosów pod uchwałami

ZAPRASZAMY na naszą stronę internetową http://www.famix.waw.pl

Branża

Obszar działania

Mazowieckie

Opinie

Brak opinii 0 opinii

Jesteś zadowolonym Klientem firmy?

Dodaj opinię

Otrzymaj bezpłatną wycenę

od specjalistów takich jak FAMIX Sp. z o.o.
Co chcesz zlecić lub kupić?

Oferta

zarządzanie, admnistrowanie Wspólnotami i Spółdzielniami

Polska

obsługa: administracyjna, księgowa, windykacyjna, kadrowo-płacowa, konta bankowego obsługa w kooperacji ze sprawdzonymi partnerami: techniczna, prawna, ubezpieczeniowa

Kontakt

Formularz kontaktowy

captchaImage
Następny obraz
Klikając w przycisk „Wyślij” wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Oferteo S.A., która będzie ich Administratorem. Mamy siedzibę we Wrocławiu (50‑559) przy ul. Świeradowskiej 51‑57/102A. Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w celu zapewnienia komunikacji pomiędzy Tobą, a tym Dostawcą usług lub produktów, w tym poinformowania Dostawcy kto jest nadawcą wiadomości. Na wypadek rozstrzygania ewentualnych roszczeń lub sporów będziemy przechowywać Twoje dane przez 12 miesięcy. w ten sposób zabezpieczamy interesy Oferteo i wszystkich naszych Użytkowników. Gwarantujemy spełnienie Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO) tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, prawo wniesienia sprzeciwu, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji wyżej wymienionego celu. Więcej na temat sposobu, czasu przetwarzania i przekazywania Twoich danych osobowych oraz skarg, znajdziesz w Polityce Ochrony Prywatności.

Adres

Bartoszewicza 3 lok 3, 00-337 Warszawa

WWW

http://www.famix.waw.pl

Telefon

226 ••• ••• Pokaż numer

Fax

226 ••• ••• Pokaż numer

Dane rejestrowe

Firma

Nazwa firmy "FAMIX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Data rozpoczęcia działalności 2000-09-28
NIP 5262485716
Regon 016452847

Siedziba

Kraj Polska
Województwo LUBELSKIE
Powiat Lublin
Gmina Lublin
Miejscowość Lublin
Kod pocztowy 20074
Poczta Lublin
Ulica ul. Spokojna
Numer nieruchomości 2

Forma prawna

Kod i nazwa podstawowej formy prawnej 1 - Osoba prawna
Kod i nazwa szczegółowej formy prawnej 117 - Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością
Kod i nazwa formy własności 214 - Własność krajowych osób fizycznych

Rejestracja

Organ rejestrowy SĄD REJONOWY W LUBLIN-WSCHÓD W LUBLINIE Z SIEDZIBĄ W ŚWIDNIKU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Rodzaj rejestru lub ewidencji 138 - REJESTR PRZEDSIĘBIORCÓW
Data powstania 2000-09-28
Data rozpoczęcia działalności 2000-09-28

Zakres działalności (PKD)

Kod PKD Nazwa
6832Z ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WYKONYWANE NA ZLECENIE
Przeważające PKD
3320Z INSTALOWANIE MASZYN PRZEMYSŁOWYCH, SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA
3522Z DYSTRYBUCJA PALIW GAZOWYCH W SYSTEMIE SIECIOWYM
3600Z POBÓR, UZDATNIANIE I DOSTARCZANIE WODY
4110Z REALIZACJA PROJEKTÓW BUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH ZE WZNOSZENIEM BUDYNKÓW
4618Z DZIAŁALNOŚĆ AGENTÓW SPECJALIZUJĄCYCH SIĘ W SPRZEDAŻY POZOSTAŁYCH OKREŚLONYCH TOWARÓW
6820Z WYNAJEM I ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WŁASNYMI LUB DZIERŻAWIONYMI
7022Z POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA
8110Z DZIAŁALNOŚĆ POMOCNICZA ZWIĄZANA Z UTRZYMANIEM PORZĄDKU W BUDYNKACH
8220Z DZIAŁALNOŚĆ CENTRÓW TELEFONICZNYCH (CALL CENTER)

Dane zostaną pobrane i zaktualizowane w ciągu kilku minut.
W razie potrzeby prosimy o kontakt przez Formularz kontaktowy.