Szanowny Przedsiębiorco!
W ErgoTax za cenę taką, jak w innych biurach rachunkowych, otrzymasz więcej. Po prostu. Już najniższy pakiet usług obejmuje, oprócz kompleksowej obsługi księgowej, także podstawowe narzędzia controllingowe. Pozwalają one zrozumieć Klientowi, jak podejmowane decyzje wpływają na rentowność firmy, jej płynność finansową oraz wysokość płaconych podatków. Innymi słowy, pozwalają mądrzej zarządzać firmą.
Nie tylko księgowość, która patrzy wstecz. Także rachunkowość, która wspiera rozwój Klienta.
Dla nas księgowość, podatki oraz kadry i płace to wstęp do udzielania Klientowi kompleksowego i zaawansowanego wsparcia. Dlatego wszystkie pakiety usług skonstruowaliśmy tak, by jako księgowość być partnerem biznesu.
• Dostarczamy informacje finansowe, przydatne przy zarządzaniu firmą, wnioski, jakie wyciągnęliśmy z ich analizy i rekomendacje na przyszłość;
• Oprócz standardowych pakietów usług, proponujemy rozwiązania księgowe, kadrowe i finansowe indywidualnie dobrane do potrzeb;
• Wspieramy Klientów w przygotowaniu wniosków o kredyt, dotacje unijne, ocenie ryzyka inwestycji i innych finansowych kwestiach zawsze, kiedy tego potrzebują.
Wygoda Klienta to nasz priorytet.
Mając ją na względzie sami odbieramy od Klientów dokumenty księgowe. Umożliwiamy również pełną obsługę online, w ramach której Klient otrzymuje ciągły i nieograniczony dostęp do wszystkich danych księgowych i kadrowo-płacowych dotyczących jego firmy.
Jesteśmy kompletnym działem księgowości, finansów i controllingu.
Na zespół ErgoTax składają się ludzie z wieloletnim doświadczeniem w branży, którzy wierzą, że informacje płynące z rachunkowości zmieniają losy firm. Tworzą go:
• Bartosz – główny księgowy;
• Martyna – kierownik działu kadr i płac;
• Patrycja – samodzielna księgowa;
• Anna – samodzielna księgowa;
• Jakub – księgowy;
• Tomasz– księgowy;
• Wenesa – Specjalista do spraw kadr i płac;
• Marcin – informatyk.
Razem stanowimy kompletny dział księgowości, kadr i płac, finansów i controllingu, którego wysokie kompetencje doceniają już liczne firmy z takich branż jak produkcyjna, handlowa, logistyczna, hotelarska, restauracyjna, medyczna, informatyczna, ubezpieczeniowa i prawna.
Jeszcze nie zdecydowałeś, czy warto z nami pracować?
Współpraca z ErgoTax oznacza szerszy niż w innych biurach rachunkowych pakiet usług, który bezpośrednio przekłada się na optymalne decyzje finansowe i większe zyski. Do tego korzystne ceny, wygoda i wsparcie doradcze dla Klienta zawsze, kiedy tego potrzebuje. Po prostu bardzo dobra oferta.
Zachodniopomorskie, Warmińsko-mazurskie, Pomorskie, Kujawsko-pomorskie, Podlaskie, Opolskie, Świętokrzyskie, Podkarpackie, Łódzkie, Lubuskie, Małopolskie, Wielkopolskie, Mazowieckie, Śląskie, Dolnośląskie, Lubelskie
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe w GUS i to, że wskazana osoba reprezentuje tę firmę.
Specjalista z sukcesem ukończył szkolenie z zakresu profesjonalnej obsługi Klienta.
16 opinii
Jesteś Klientem firmy?
Zleciłem firmie Ergotax zestawienia i analizę kosztów operacyjnych w naszych ośrodkach. Zadanie zostało wykonane terminowo i profesjonalnie.
Z biurem rachunkowym Ergotax współpracujemy od blisko roku. Jesteśmy w 100% zadowoleni. Pełen profesjonalizm. Polecam.
Zespół Ergotax opiekuje się naszą spółką od ponad 2 lat. Z czystym sumieniem mogę polecić firmę jako profesjonalną, bardzo pomocną i cierpliwą - co szczególnie doceniamy przy rozwiązywaniu bieżących trudności. :)
Z Ergotax współpracuję od początku tego roku. Przeniesienie biura rachunkowego było dla mnie bardzo ważne, gdyż chciałem miłego i profesjonalnego wsparcia i doradztwa w sprawach finansowych. Ekipa Ergotax do tej pory ani razu mnie nie zawiodła. Bardzo często jestem w szoku szybkością odpowiedzi, profesjonalizmem i jakością. Polecam!
Bardzo dobry kontakt przy stałej współpracy. Duża wiedza i profesjonalizm kadry. Polecam!
Dzień dobry, z grupą księgowych z biura firmy ERGOTAX współpracujemy od ponad roku. Nasza współpraca przebiega pomyślnie, w bardzo miłej atmosferze, na księgowych można liczyć w każdym dniu, doradzają, pomagają, wspierają. Swoją życzliwością i uśmiechem, chęcią niesienia pomocy sprawiają, że wszystkie przeszkody można pokonać. Państwu dziękujemy za wyrozumiałość oraz za to że jesteście z nami nawet gdy macie urlopy ;) serdecznie pozdrawiamy całe grono Ergotax - Zarząd BUDOMAX JM Sp z o.o.
Z firmą Ergotax sp. z o.o. współpracuję od pół roku. Została mi polecona przez znajomego i przez ten okres ani razu się nie zawiodłem. Obsługa miła, profesjonalna, skupiona na kliencie. Dobry kontakt z kadrą zarządzającą i pozostałymi pracownikami. Polecam.
Wszystko bardzo szybko i profesjonalnie w niewygórowanej cenie, polecam.
Firma to przede wszystkim ludzie a tę stanowią profesjonaliści.Ponadto życzliwi, cierpliwi, otwarci na kontakty służący dobrą radą. Nasze doświadczenie to cała nasza współpraca. Polecamy szczerze firmę Ergotax.
Profesjonalna i miła obsługa. Zdecydowanie polecam!
Po prostu ludzie, którzy znają się na swojej robocie, przy czym zawsze panuje miła atmosfera. Polecam.
Solidna firma, godna zaufania, bardzo dobry kontakt. W pełni polecam.
Profesjonalna i szybka obsługa, fachowe doradztwo w zakresie prowadzonej działalności w dodatku świadczy kompleksowo usługi. Zmotywowany i sympatyczny zespół doświadczonych ludzi. Polecam.
Bardzo profesjonalna obsługa księgowa. Zawsze wszystko obliczone na czas. Bardzo dobry kontakt z pracownikami firmy. Gorąco polecam.
Powiązane produkty i usługi: Dotacje unijne, Kredyt, Kredyt hipoteczny, Kredyt konsolidacyjny, Księgowość Wrocław, Prawo cywilne Wrocław, Prawo spółek Wrocław, Ubezpieczenie na życie Wrocław
PAKIET „ROZLICZENIA JAZDY I EWIDENCJI CZASU PRACY KIEROWCÓW”
1. Za każdego pracownika z przedziału 1-5 160
2. Za każdego pracownika z przedziału 6-10 140
3. Za każdego pracownika z przedziału 11-25 120
4. Za każdego pracownika z przedziału 26-50 100
5. Powyżej 50 pracowników – oferta indywidualna
ANALIZA NARUSZEŃ KIEROWCÓW
1. Uzupełn...
PAKIET „TWÓJ SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC”
1. Umowa o pracę - prowadzenie kadr i płac 60 zł/os.
2. Umowa o pracę - prowadzenie płac 50 zł/os.
3. Umowy cywilnoprawne oskładkowane - prowadzenie płac 50 zł/os.
4.Umowy cywilnoprawne bez składkowe - prowadzenie płac 45 zł/os.
5. Umowa o pracę dla obcokrajowców - prowadzenie kadr i płac 65 zł/os.
...
PAKIET „TWÓJ KSIĘGOWY”
TWOJA KSIĘGOWOŚĆ
1. Poprowadzimy księgi Twojej firmy tak, jak wymaga tego Ustawa o Rachunkowości z uwzględnieniem polityki rachunkowości.
2. Będziemy nadzorować poprawność formalną dokumentów księgowych,
3. Będziemy prowadzić (na podstawie dowodów księgowych) księgi rachunkowe, ujmujące zapisy zdarzeń w porządku ...
Adres
Rysia 1A/435, 53-656 Wrocław
WWW
Telefon
Fax
https://www.facebook.com/Ergotax-Biuro-Rachunkowe-Kancelaria-Doradcy-Podatkowego-470910759779360/
https://www.instagram.com/ergotax_biuro_rachunkowe/?igshid=16hhe6girv9u1
Nazwa firmy | ERGOTAX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ |
Data rozpoczęcia działalności | 2016-01-15 |
NIP | 8961547198 |
Regon | 363532477 |
Kraj | Polska |
Województwo | DOLNOŚLĄSKIE |
Powiat | Wrocław |
Gmina | Wrocław-Fabryczna |
Miejscowość | Wrocław |
Kod pocztowy | 53656 |
Poczta | Wrocław |
Ulica | ul. Rysia |
Numer nieruchomości | 1A |
Telefon kontaktowy | 713459587 |
Kod i nazwa podstawowej formy prawnej | 1 - Osoba prawna |
Kod i nazwa szczegółowej formy prawnej | 117 - Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością |
Kod i nazwa formy własności | 225 - Własność mieszana w sektorze prywatnym z przewagą własności prywatnej krajowej pozostałej |
Organ rejestrowy | SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO |
Rodzaj rejestru lub ewidencji | 138 - REJESTR PRZEDSIĘBIORCÓW |
Data wpisu do bazy REGON | 2016-01-20 |
Data wpisu do rejestru ewidencji | 2016-01-20 |
Data powstania | 2016-01-15 |
Data rozpoczęcia działalności | 2016-01-15 |
Kod PKD | Nazwa |
6920Z |
DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE Przeważające PKD |
6201Z | DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z OPROGRAMOWANIEM |
6202Z | DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z DORADZTWEM W ZAKRESIE INFORMATYKI |
6203Z | DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ZARZĄDZANIEM URZĄDZENIAMI INFORMATYCZNYMI |
6209Z | POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE TECHNOLOGII INFORMATYCZNYCH I KOMPUTEROWYCH |
6411Z | DZIAŁALNOŚĆ BANKU CENTRALNEGO |
6419Z | POZOSTAŁE POŚREDNICTWO PIENIĘŻNE |
6420Z | DZIAŁALNOŚĆ HOLDINGÓW FINANSOWYCH |
6430Z | DZIAŁALNOŚĆ TRUSTÓW, FUNDUSZÓW I PODOBNYCH INSTYTUCJI FINANSOWYCH |
6491Z | LEASING FINANSOWY |
6492Z | POZOSTAŁE FORMY UDZIELANIA KREDYTÓW |
6499Z | POZOSTAŁA FINANSOWA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA, Z WYŁĄCZENIEM UBEZPIECZEŃ I FUNDUSZÓW EMERYTALNYCH |
6511Z | UBEZPIECZENIA NA ŻYCIE |
6512Z | POZOSTAŁE UBEZPIECZENIA OSOBOWE ORAZ UBEZPIECZENIA MAJĄTKOWE |
6520Z | REASEKURACJA |
6530Z | FUNDUSZE EMERYTALNE |
6611Z | ZARZĄDZANIE RYNKAMI FINANSOWYMI |
6612Z | DZIAŁALNOŚĆ MAKLERSKA ZWIĄZANA Z RYNKIEM PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH I TOWARÓW GIEŁDOWYCH |
6619Z | POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA USŁUGI FINANSOWE, Z WYŁĄCZENIEM UBEZPIECZEŃ I FUNDUSZÓW EMERYTALNYCH |
6621Z | DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z OCENĄ RYZYKA I SZACOWANIEM PONIESIONYCH STRAT |
6622Z | DZIAŁALNOŚĆ AGENTÓW I BROKERÓW UBEZPIECZENIOWYCH |
6629Z | POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA UBEZPIECZENIA I FUNDUSZE EMERYTALNE |
6630Z | DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ZARZĄDZANIEM FUNDUSZAMI |
6910Z | DZIAŁALNOŚĆ PRAWNICZA |
7010Z | DZIAŁALNOŚĆ FIRM CENTRALNYCH (HEAD OFFICES) I HOLDINGÓW, Z WYŁĄCZENIEM HOLDINGÓW FINANSOWYCH |
7021Z | STOSUNKI MIĘDZYLUDZKIE (PUBLIC RELATIONS) I KOMUNIKACJA |
7022Z | POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA |
7810Z | DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z WYSZUKIWANIEM MIEJSC PRACY I POZYSKIWANIEM PRACOWNIKÓW |
7820Z | DZIAŁALNOŚĆ AGENCJI PRACY TYMCZASOWEJ |
7830Z | POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z UDOSTĘPNIANIEM PRACOWNIKÓW |
8110Z | DZIAŁALNOŚĆ POMOCNICZA ZWIĄZANA Z UTRZYMANIEM PORZĄDKU W BUDYNKACH |
8121Z | NIESPECJALISTYCZNE SPRZĄTANIE BUDYNKÓW I OBIEKTÓW PRZEMYSŁOWYCH |
8122Z | SPECJALISTYCZNE SPRZĄTANIE BUDYNKÓW I OBIEKTÓW PRZEMYSŁOWYCH |
8129Z | POZOSTAŁE SPRZĄTANIE |
8130Z | DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENÓW ZIELENI |
8211Z | DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z ADMINISTRACYJNĄ OBSŁUGĄ BIURA |
8219Z | WYKONYWANIE FOTOKOPII, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW I POZOSTAŁA SPECJALISTYCZNA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE BIURA |
8220Z | DZIAŁALNOŚĆ CENTRÓW TELEFONICZNYCH (CALL CENTER) |
8230Z | DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ORGANIZACJĄ TARGÓW, WYSTAW I KONGRESÓW |
8291Z | DZIAŁALNOŚĆ ŚWIADCZONA PRZEZ AGENCJE INKASA I BIURA KREDYTOWE |
8292Z | DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z PAKOWANIEM |
8299Z | POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA |
Dane zostaną pobrane i zaktualizowane w ciągu kilku minut.
W razie potrzeby prosimy o kontakt przez Formularz kontaktowy.