O nas
Kancelaria Doradztwa Podatkowego Piotra Stróżyny prowadzi działalność od 1998 roku. Jesteśmy dla przedsiębiorcy doradcą strategicznym zarówno w kwestiach prawnych, jak i biznesowych. Z racji wyspecjalizowania się w swoim obszarze działalności, ściśle współpracujemy z kancelarią adwokacką, firmą pozyskującą dofinansowania oraz specjalistami z obszaru IT.
Reprezentujemy naszych klientów przed sądami administracyjnymi, jak również przed organami podatkowymi np. urząd skarbowy, izba administracji skarbowej. Dodatkowo poszerzyliśmy swoją działalność o szkolenia i wszystkie kwestie związane z ochroną danych osobowych (wdrożenia, doradztwo, audyty, usługi inspektora ochrony danych) lub nieruchomościami.
Co nas wyróżnia?
Doradca Podatkowy Piotr Stróżyna jest specjalistą w interpretowaniu trudnych do zrozumienia i zawiłych aktów prawnych, ich praktycznych zastosowań tak samo w przedsiębiorstwie, jak i życiu prywatnym. Świadczymy usługi związane z zewnętrznym Inspektorem Ochrony Danych, co również jest rzadko spotykaną usługą wśród doradców, tym samym podkreślając odpowiedzialność drzemiącą na naszych barkach.
O wszystkim na bieżąco informujemy na naszej witrynie internetowej oraz facebook'u!
https://www.facebook.com/doradcastrozyna/
http://strozyna.pl/
Wnikliwie analizujemy każdy element danej sprawy, z jaką przyszedł do nas Klient. Żadnej nie traktujemy tak samo, gdyż w nawet najbardziej podobnych przypadkach czyhają na nas różne pułapki.
Zapraszamy na konsultacje.
Reprezentujemy naszych klientów przed sądami administracyjnymi, jak również przed organami podatkowymi np. urząd skarbowy, izba administracji skarbowej. Dodatkowo poszerzyliśmy swoją działalność o szkolenia i wszystkie kwestie związane z ochroną danych osobowych (wdrożenia, doradztwo, audyty, usługi inspektora ochrony danych) lub nieruchomościami.
Co nas wyróżnia?
Doradca Podatkowy Piotr Stróżyna jest specjalistą w interpretowaniu trudnych do zrozumienia i zawiłych aktów prawnych, ich praktycznych zastosowań tak samo w przedsiębiorstwie, jak i życiu prywatnym. Świadczymy usługi związane z zewnętrznym Inspektorem Ochrony Danych, co również jest rzadko spotykaną usługą wśród doradców, tym samym podkreślając odpowiedzialność drzemiącą na naszych barkach.
O wszystkim na bieżąco informujemy na naszej witrynie internetowej oraz facebook'u!
https://www.facebook.com/doradcastrozyna/
http://strozyna.pl/
Wnikliwie analizujemy każdy element danej sprawy, z jaką przyszedł do nas Klient. Żadnej nie traktujemy tak samo, gdyż w nawet najbardziej podobnych przypadkach czyhają na nas różne pułapki.
Zapraszamy na konsultacje.
Sprawdzona Firma
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma sprawdzona w GUS
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS.
Opinie
Na Oferteo od 7 lat
5 gwiazdek 100%
4 gwiazdki 0%
3 gwiazdki 0%
2 gwiazdki 0%
1 gwiazdka 0%
Wszystkie
Doradztwo podatkowe
794567
markValuePositive
Roman
K
2023-11-07 15:10:54.721189
-1
false
Pan Piotr bardzo mi pomógł!
Odpowiada na moje pytania i nawet mnie dopytuje, mogę spokojnie spać.
Polecam.
false
false
109423
markValuePositive
Patrycja
R
2019-02-20 22:24:49.886665
-1
false
Doradztwo w zakresie RODO - szybko, profesjonalnie i skutecznie. Polecam!
false
false
107269
markValuePositive
Edyta
J
2019-02-12 00:58:10.002801
-1
false
W zakresie wdrożeń i szkoleń z Ochrony Danych Osobowych (rodo) mogę śmiało polecić kancelarię pana Piotra. Pomogli już nie jednej firmie, z jaką współpracujemy. Życzymy kolejnych sukcesów!
false
false
106988
markValuePositive
Michalina
K
2019-02-11 08:06:40.576397
-1
false
Pan Piotr to bardzo dobry doradca. Gorąco polecam!!
false
false
94388
markValuePositive
Piotr
2018-11-27 14:19:57.702293
-1
false
Rewelacyjny, super fachowiec. Gorąco polecam!
false
false
91446
markValuePositive
Martyna
K
2018-11-07 15:39:52.273001
-1
false
Rzetelna porada oparta na solidnych fundamentach znajomości przepisów, rzeczywiste wsparcie, indywidualne podejście.
W mojej opinii usługi pana Piotra można ze polecić znajomym i spać spokojnie, mając czyste sumienie.
false
false
97680
markValuePositive
Sylwia
L
2018-11-07 08:25:37.390678
2043429
Zapotrzebowanie na poradę w sprawie rozliczenia podatku, Częstochowa
false
Bardzo szybka reakcja na mój problem, konkretna i bardzo kontaktowa osoba. Odpowiedzi na moje pytanie w sprawie otrzymywałam nawet w niedziele . Polecam !!!
false
false
90935
markValuePositive
Lucyna
K
2018-11-02 23:29:46.065872
-1
false
Bardzo dobry fachowiec. W przypadku pilnej interpretacji odpowiedź w kilka godzin. Polecam.
false
false
89724
markValuePositive
Jarosław
B
2018-10-24 12:40:00.193187
-1
false
Polecam. Pan Piotr jest pomocnym doradcą w każdej kwestii podatkowej. Szkoda, że tylko jest 5 gwiazdek, bo zasługuje na więcej. Polecam szczerze.
Doradca Podatkowy Piotr Stróżyna
2018-10-29 16:42:32.390701
Dziękujemy za tak miłe słowa :)
Zespół Doradcy Podatkowego Piotra Stróżyny
90479
false
false
89375
markValuePositive
Paweł
D
2018-10-21 18:53:03.687714
-1
false
Merytorycznie, fachowo prowadzone szkolenia! Super organizacja, polecam każdemu, kto się wacha! Naprawdę warto!
false
false
88422
markValuePositive
Dave
N
2018-10-17 13:30:06.369862
-1
false
Uzyskałem poradę w sprawie, której nikt nie chciał się podjąć. Najwyższa jakość świadczonych usług - wszystko sprawnie i niezwykle rzetelnie. Super kontakt, polecam!
false
false
88387
markValuePositive
Damian
R
2018-10-17 11:51:45.916375
-1
false
Bardzo dobry doradca podatkowy, usługa zrealizowana profesjonalnie i szybko, polecam.
false
false
Specjaliści z Twojej okolicy
Oferty
Audyt zgodności systemu ochrony danych osobowych z przepisami
Polska
Audyty mają kolosalne znaczenie dla sprawdzenia zgodności z RODO przetwarzania danych osobowych przez administratora. Jest to wymóg RODO, a zatem bezwzględny obowiązek każdego administratora.
Sposób przeprowadzania audytu nie jest w RODO określony, lecz my stosujemy następujące formy:
• rozmowy z pracownikami i współpracownikami administratora, w... uzasadnionych przypadkach także z osobami, których dane osobowe przetwarza administrator,
• wypełnianie ankiet i tzw. check list,
• wizje lokalne i lustracja w pomieszczeniach, w których przetwarzane są dane osobowe,
• inwentaryzacja zasobów informatycznych,
• przeglądanie dokumentacji administratora dotyczącej ochrony danych osobowych, w tym rejestru czynności przetwarzania, rejestru naruszeń ochrony
• inne czynności niezbędne do stwierdzenia stanu zgodności z przepisami operacji przetwarzania danych osobowych przez administratora.
W ramach audytu będą sprawdzone m. in. następujące aspekty:
• sposób przeprowadzenia i udokumentowania szacowania ryzyka oraz oceny skutków ewentualnego ryzyka dla ochrony danych (DPIA),
• podstawy przetwarzania danych, niezbędność i adekwatność danych,
• przyjęte organizacyjne i techniczne środki bezpieczeństwa oraz sposób ich realizacji,
• przestrzeganie przepisów oraz przyjętych w organizacji procedur i instrukcji przez osoby przetwarzające dane,
• pozostałe elementy dokumentacji dotyczącej ochrony danych osobowych,
• analiza współpracy z podmiotami zewnętrznymi, w tym przetwarzającymi, analiza treści umów powierzenia,
• sprawdzenie imiennych upoważnień do przetwarzania,
• weryfikacja funkcjonujących klauzul zgody,
• sprawdzenie wypełnienia obowiązków informacyjnych administratora.
Efektem końcowym audytu będzie sprawozdanie dla administratora, w którym zostaną przedstawione wyniki przeprowadzonego audytu, oceny zgodności poszczególnych aspektów z RODO oraz ewentualne sugestie i propozycje działań zmierzających do poprawy stwierdzonego stanu ochrony danych osobowych.
Wdrożenie RODO
Polska
Nasza firma działająca od roku 1987, od 10 lat specjalizuje się w kompleksowym podejściu do wszelkich zagadnień związanych z wdrożeniem ochrony danych osobowych i co najważniejsze: optymalizujemy procesy przetwarzania pod kątem ochrony danych dla podmiotów o różnym profilu działalności i niezależnie od ich lokalizacji - zarówno dla mikroprzedsiębio...rstw, jak i korporacji, czy instytucji administracji publicznej.
Zakres naszej usługi wdrożeniowej RODO obejmuje (przewidujemy około 6 spotkań u klienta):
• instruktaż dla zespołu roboczego powołanego w celu rozpoczęcia procesu;
• szacowanie ryzyka i ocenę skutków przetwarzania (DPIA) z wykorzystaniem metod stosowanych w normach rodziny ISO 27 000 oraz 31 000;
• zastosowanie w przedsiębiorstwie odpowiednich zasad technicznych oraz organizacyjnych (w tym systemu informatycznego) zapewniających wymagany stopień bezpieczeństwa przepływu danych;
• wsparcie w opracowaniu dokumentacji procesów przetwarzania danych osobowych, umów powierzenia, klauzul zgody;
• pomoc przy spełnieniu obowiązku informacyjnego;
• szkolenie dla pracowników po wykonaniu usługi wdrożeniowej w celu zapoznania się z nowymi zasadami organizacyjnymi;
• darmowe konsultacje w trakcie współpracy;
• post-audyt zgodności przetwarzania i ochrony danych osobowych z przepisami
Dołączamy schemat blokowy dotyczący przejścia przez wszystkie etapy szacowania ryzyka.
Dodatkowo w ramach naszych działań oferujemy:
• regularne audyty;
• szkolenia wewnętrzne u klienta oraz zewnętrzne, zarówno dla pracowników jak i osób decyzyjnych z różnych obszarów naszej działalności;
• opracowujemy oraz sprawdzamy dokumentację z zakresu ochrony danych;
• pełnimy funkcje zewnętrznego inspektora ochrony danych.
Informacje dodatkowe:
W uzupełnieniu oferty chcemy zaznaczyć, że nasz ekspert jest czynnym doradcą podatkowym ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień ochrony danych osobowych. Posiada niezbędną wiedzę i umiejętności w tym zakresie:
• jest organizatorem oraz wykładowcą wielu szkoleń z zakresu ochrony danych osobowych,
• opracował procedury i dokumentację ochrony danych osobowych oraz nadzorował ich wdrożenie w wielu jednostkach o różnym charakterze (przykładowo: firmy szkoleniowe, biura rachunkowe, domy dziecka, firmy badawcze, spółdzielnie mieszkaniowe, firmy handlowe, produkcyjne i usługowe),
• sprawuje obowiązki zewnętrznego inspektora ochrony danych w kilku podmiotach.
Pragniemy też podkreślić, że z racji wykonywania zawodu doradcy podatkowego - przedstawiciela zawodu zaufania publicznego, mamy pewne szczególne obowiązki i rygory, które mogą mieć dla Państwa znaczenie, a mianowicie:
• obowiązuje nas kodeks etyki zawodowej nakładający silne wymagania odnośnie do jakości i rzetelności świadczonych usług,
• mamy ustawowy nakaz permanentnego podnoszenia swojej wiedzy i kwalifikacji zawodowych,
• obowiązuje nas tajemnica zawodowa,
• podlegamy odpowiedzialności dyscyplinarnej za zaniedbania przy wykonywaniu swoich czynności.
Jesteśmy elastyczni w kwestii formy współpracy, a co za tym idzie, pomożemy Państwu przygotować niezbędną i pełną dokumentację. Usługi świadczymy dostosowując się do Państwa potrzeb - na miejscu lub zdalnie. W ramach podjętej współpracy otrzymują Państwo opiekę posprzedażową, czyli:
- informujemy na bieżąco o zmianach w obszarze ochrony danych osobowych,
- zapewniamy konsultacje drogą mailowo - telefoniczną.
Na Państwa życzenie możemy przedstawić referencje związane z usługami w sferze ochrony danych osobowych.
W razie jakichkolwiek wątpliwości lub zapytań związanych z niniejszą ofertą – uprzejmie prosimy o kontakt, a chętnie służymy dalszymi wyjaśnieniami.
Szkolenia
Polska
Kancelaria Doradcy Podatkowego Piotra Stróżyny świadczy usługi szkoleniowe wewnętrzne, organizowane przez kancelarię oraz zewnętrzne, organizowane na rzecz innych podmiotów.
Tematyką prowadzonych przez nas szkoleń są wszystkie obszary naszej działalności, czyli szeroko pojęte doradztwo: w szczególności podatkowe, a także gospodarcze/biznesowe. Pon...adto ochrona danych osobowych, w której specjalizujemy się już prawie 10 lat!
Nie jest dla nas obca również tematyka z zakresu przeciwdziałania praniu pieniędzy i finansowanie terroryzmowi i wiele więcej.
Najczęściej organizowane są szkolenia z:
- Zmian przepisów podatkowych;
- Ochrony danych osobowych.
Szkolenia organizowane są najczęściej na terenie województwa śląskiego. W wymiarze krótkim 3-5 godzin lub całodniowych 6-8 godzin. Inne kryteria różnicujące szkolenia:
a) Podział ze względu na poziom wiedzy uczestników,
b) Podział ze względu na stanowisko służbowe lub branżę.
Nasz trener to doświadczony praktyk. Służy wiedzą i umiejętnościami, które stale poszerza i aktualizuje. Na co dzień zajmuje się omawianymi tematami, dlatego z łatwością przekazuje swoją wiedzę, podając wiele przejrzystych przykładów i żywo komunikując się z grupą:
- jest organizatorem oraz wykładowcą wielu szkoleń;
- opracował procedury i dokumentację ochrony danych osobowych oraz nadzorował ich wdrożenie w wielu jednostkach o różnym charakterze;
- posiada 7- letnie doświadczenie w pracy w charakterze nauczyciela akademickiego.
Zewnętrzny Inspektor Ochrony Danych
Polska
- Gliwice
Przedstawiamy ofertę usługi z zakresu ochrony danych osobowych polegającej na kompleksowym wsparciu merytorycznym w przygotowaniu się do wypełnienia obowiązków wynikających z pełnienia funkcji Inspektora Danych Osobowych (IOD) - następcę wcześniejszego ABI, czyli administratora bezpieczeństwa informacji.
WYMAGANIA W STOSUNKU DO IOD I GWARANCJE WYS...OKIEJ JAKOŚCI USŁUG ŚWIADCZONE PRZEZ FIRMĘ DORADCY PODATKOWEGO PIOTRA STRÓŻYNY:
Oświadczamy, że nasz inspektor spełnia wymogi formalne określone w RODO, a mianowicie:
• dysponuje niezbędnym zasobem wiedzy fachowej na temat prawa i praktyk w dziedzinie ochrony danych,
• posiada umiejętność wypełniania zadań IOD,
Wynika to z wieloletniego doświadczenia w wykonywaniu różnych usług z dziedziny ochrony danych osobowych, w tym wdrożenia systemu ochrony danych w wielu podmiotach o różnych branżach, prowadzenia wielu szkoleń i seminariów oraz sprawowania funkcji zewnętrznego administratora bezpieczeństwa informacji (ABI) – obecnie IOD.
Nie bez znaczenia jest także fakt, że był członkiem Stowarzyszenia Administratorów Bezpieczeństwa Informacji w Warszawie.
Ponadto inspektor:
• permanentnie pogłębia i doskonali swoja wiedzę fachową poprzez uczestnictwo w szkoleniach i warsztatach organizowanych przez wiodące w kraju firmy z branży ochrony danych,
• praktycznie wdraża przepisy RODO i doradza w tym zakresie w wielu firmach,
• prowadzi szkolenia z zakresu ochrony danych osobowych w ramach własnej działalności oraz we współpracy z innymi podmiotami organizującymi takie szkolenia,
• posiada także uprawnienia doradcy podatkowego.
ZADANIA I OBOWIĄZKI IOD:
Do podstawowych obowiązków Inspektora dotyczących niniejszej umowy wynikających bezpośrednio z zapisów art. 39 RODO należą:
• informowanie administratora, podmiotu przetwarzającego oraz pracowników, którzy przetwarzają dane osobowe, o obowiązkach spoczywających na nich na mocy RODO oraz innych przepisów Unii Europejskiej lub krajowych o ochronie danych i doradzanie im w tej sprawie:
(stosowanie zasad postępowania prowadzących do zgodności z przepisami RODO wynika nie tylko z samych przepisów, ale także z wyjaśnień i wytycznych Europejskiej Rady Ochrony Danych, a także Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Ponadto na różnych portalach internetowych oraz w mediach pojawiają się liczne opinie i komentarze w tej dziedzinie. IOD, mając dostateczną wiedzę i doświadczenie, potrafi wybrać z tych wszystkich materiałów te, które mają faktyczną wartość merytoryczną, odsiewając te, które wynikają z niezrozumienia zasad rządzących ochroną danych osobowych i wprowadzają w błąd, powodując niepokój i nieporozumienia. W związku z tym administrator i jego pracownicy otrzymują od IOD rzetelne poprawne merytorycznie informacje, które pozwalają im na właściwe postępowanie w sferze ochrony danych),
• monitorowanie przestrzegania przepisów RODO, innych przepisów Unii lub krajowych o ochronie danych oraz procedur i instrukcji administratora lub podmiotu przetwarzającego w dziedzinie ochrony danych osobowych, w tym:
o działania zwiększające świadomość:
(IOD może podejmować akcje i działania uświadamiające pracownikom i współpracownikom administratora wagę danych osobowych i konieczność przestrzegania przepisów w celu ich ochrony; wskazuje pracownikom te sytuacje i zdarzenia, na które powinni być szczególnie wyczuleni gdyż mogą one świadczyć o naruszeniu ochrony danych osobowych),
o szkolenia personelu uczestniczącego w operacjach przetwarzania:
(IOD może przeprowadzać zarówno krótkie instruktaże dla osób podejmujących współpracę z administratorem, jak i prowadzić regularne szkolenia dla kadry personelu zaangażowanego w przetwarzanie danych osobowych; regularne szkolenia nie tylko podnoszą wiedzę pracowników i zleceniobiorców administratora w dziedzinie ochrony danych, ale realnie przyczyniają się do zmniejszenia ryzyka naruszenia ochrony danych; świadczą także o dołożeniu należytej staranności ze strony administratora, co może mieć znaczenie w razie ewentualnej kontroli),
o audyty związane z ochroną danych osobowych:
(audyty przeprowadzane przez IOD mają kolosalne znaczenie dla sprawdzenia zgodności z RODO przetwarzania danych osobowych przez administratora; jest to wymóg RODO, a zatem bezwzględny obowiązek każdego administratora. Sposób przeprowadzania audytu nie jest w RODO określony, lecz my stosujemy następujące formy:
- rozmowy z pracownikami i współpracownikami administratora, w uzasadnionych przypadkach także z osobami, których dane osobowe przetwarza administrator,
- wypełnianie ankiet i tzw. check list,
- wizje lokalne i lustracja w pomieszczeniach, w których przetwarzane są dane osobowe,
- inwentaryzacja zasobów informatycznych,
- przeglądanie dokumentacji administratora dotyczącej ochrony danych osobowych, w tym rejestru czynności przetwarzania, rejestru naruszeń ochrony
- inne czynności niezbędne do stwierdzenia stanu zgodności z przepisami operacji przetwarzania danych osobowych przez administratora.
W ramach audytu będą sprawdzone m. in. następujące aspekty:
- sposób przeprowadzenia i udokumentowania szacowania ryzyka oraz oceny skutków ewentualnego ryzyka dla ochrony danych (DPIA),
- podstawy przetwarzania danych, niezbędność i adekwatność danych,
- przyjęte organizacyjne i techniczne środki bezpieczeństwa oraz sposób ich realizacji,
- przestrzeganie przepisów oraz przyjętych w organizacji procedur i instrukcji przez osoby przetwarzające dane,
- pozostałe elementy dokumentacji dotyczącej ochrony danych osobowych,
- analiza współpracy z podmiotami zewnętrznymi, w tym przetwarzającymi, analiza treści umów powierzenia,
- sprawdzenie imiennych upoważnień do przetwarzania,
- weryfikacja funkcjonujących klauzul zgody,
- sprawdzenie wypełnienia obowiązków informacyjnych administratora.
Efektem końcowym audytu będzie sprawozdanie dla administratora którym zostaną przedstawione wyniki przeprowadzonego audytu, oceny zgodności poszczególnych aspektów z RODO oraz ewentualne sugestie i propozycje działań zmierzających do poprawy stwierdzonego stanu ochrony danych osobowych).
• udzielanie na żądanie administratora zaleceń, co do oceny skutków dla ochrony danych oraz monitorowanie jej wykonania zgodnie z przepisami art. 35 RODO
(ocena skutków przetwarzania dla ochrony danych (DPIA) jest stosunkowo złożoną i trudną procedurą i nie wszyscy administratorzy potrafią dokonać tego samodzielnie bez wsparcia specjalisty, gdyż wymaga to sporej wiedzy i doświadczenia w tej kwestii. Pełniąc funkcję IOD, udzielam administratorowi wszelkiej niezbędnej pomocy w celu przeprowadzenia procesu DPIA poprzez dostarczenie informacji, formalnych narzędzi w postaci metody i arkuszy kalkulacyjnych, na których można technicznie przeprowadzić ten proces i wsparcia doradczego w formie konsultacji; Analogiczną pomocą służę w odniesieniu do monitorowania realizacji i skuteczności przeprowadzonego procesu DPIA),
• współpraca z PUODO oraz pełnienie funkcji punktu kontaktowego dla PUODO w kwestiach związanych z przetwarzaniem, w tym z ewentualnymi uprzednimi konsultacjami z PUODO oraz w stosownych przypadkach prowadzenie konsultacji we wszelkich innych sprawach (w koniecznych przypadkach).
Ponadto do obowiązków Inspektora będzie należało:
• pełnienie punktu kontaktowego dla osób, których dane dotyczą, we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem ich danych osobowych oraz z wykonywaniem praw przysługujących im na mocy RODO:
(administrator mając obowiązek zapewnienia osobom, których dane przetwarza, realizacji wszelkich ich praw wynikających z RODO, posiada w osobie IOD swego rodzaju pośrednika i „bufora”, z którym bezpośrednio kontaktują się osoby fizyczne we wszelkich sprawach dotyczących przetwarzania ich danych osobowych; zapewnia to załatwienie wszelkich ewentualnych zapytań, próśb i żądań na profesjonalnym poziomie, co umocni reputację administratora jako wiarygodnego podmiotu przetwarzającego dane osobowe zainteresowanych osób).
• prowadzenie w imieniu administratora rejestru czynności przetwarzania danych osobowych, o którym mowa w art. 30 RODO:
(w większości przypadków prowadzenie tego rejestru jest obowiązkiem administratora; w ramach sprawowania swojej IOD prowadzi ten rejestr w imieniu administratora, co zapewnia prowadzenie go zgodnie z przepisami i utrzymywanie w aktualności).
Inspektor przy wykonywaniu swoich obowiązków ma także prawo do inicjowania i podejmowania przedsięwzięć w zakresie doskonalenia systemu ochrony danych osobowych:
(IOD jako profesjonalny i niezależny podmiot ma zasadniczą rolę w poprawie systemu bezpieczeństwa danych osobowych administratora, dlatego też zgłasza do administratora wszelkie sugestie i propozycje mające na celu zwiększenie i poprawę bezpieczeństwa danych osobowych; zapewnia to administratorowi przetwarzanie danych zgodnie z prawem i minimalizuje ryzyko poniesienia negatywnych konsekwencji naruszenia przepisów w tym zakresie).
Niezależnie od powyższej usługi proponujemy także przeprowadzenie wstępnego audytu określającego stopień zgodności danej organizacji z wymogami RODO, co więcej, jeśli zajdzie taka potrzeba z Państwa strony, jesteśmy w stanie opracować kompleksową dokumentację wraz z szacowaniem ryzyka naruszenia praw lub wolności osób fizycznych oraz oceną skutków operacji przetwarzania dla ochrony danych osobowych (DPIA – data protection impact assessment), w oparciu o rodziny norm ISO 27000 i 31000. Nie ograniczamy się wyłącznie do analizy zagrożeń, gdyż jest to niewystarczające do pełnej oceny poziomu ryzyka w danej organizacji.
Jesteśmy elastyczni w kwestii formy współpracy, a co za tym idzie, pomożemy Państwu przygotować niezbędną i pełną dokumentację. Usługi świadczymy dostosowując się do Państwa potrzeb - na miejscu lub zdalnie. W ramach podjętej współpracy otrzymują też Państwo opiekę posprzedażową, czyli:
- informujemy na bieżąco o zmianach w obszarze ochrony danych osobowych,
- zapewniamy konsultacje drogą mailowo - telefoniczną.
Doradztwo podatkowe
Polska
- Gliwice
200.00 zł
Dzięki stałej obsłudze doradczej nie będą Państwo musieli śledzić na bieżąco zmian w przepisach,
a także stresować się kontrolami. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości zawsze będą Państwo mogli skonsultować się z wykwalifikowanym specjalistą, dzięki czemu będą Państwo mogli czuć się bezpiecznie.
Współpraca z doradcą podatkowym ogranicza ryzyko p...opełnienia błędu do minimum, wynika
to z wysokich kwalifikacji zawodowych doradcy, a także obowiązku ciągłego poszerzania wiedzy w związku z nieustającymi zmianami w przepisach.
Poniżej przedstawiam ramowy zakres swoich usług:
Doradztwo podatkowe – porady, opinie, bieżące konsultacje:
• wyjaśnienia praktycznego znaczenia bardziej złożonych przepisów, przytaczanie interpretacji przepisów - urzędowych dokonanych przez Ministra Finansów oraz stosowanych przez sądy administracyjne w uzasadnieniach wyroków, a także formułowanych w uchwałach podejmowanych przez Sąd Najwyższy,
• pomoc w rozwiązywaniu problemów podatkowych,
• sporządzanie opinii i ekspertyz podatkowych,
• przeprowadzanie kontroli wewnętrznych pod kątem poprawności wywiązywania się przez klienta
z obowiązków wynikających z przepisów,
• udzielanie porad podatkowych oraz z zakresu ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, a także prawa gospodarczego i prawa pracy.,
• szkolenia z tematyki prawa podatkowego i zagadnień pokrewnych,
• udostępnienie internetowego serwisu doradcy podatkowego,
• opracowywania dokumentacji podatkowej dla podmiotów powiązanych,
• pomoc w opracowaniu procedur wynikających z przepisów o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu,
• rozliczenia podatkowe, sporządzanie zeznań,
• opracowywanie dokumentacji ochrony danych osobowych.
Występowanie w imieniu podatnika w sprawach podatkowych:
• uczestnictwo w postępowaniu podatkowym, czynnościach sprawdzających, kontroli podatkowej
lub skarbowej jako pełnomocnik podatnika,
• sporządzanie odwołań od decyzji organów,
• sporządzanie zażaleń, podań i innych pism z zakresu postępowania administracyjnego,
• sporządzanie zapytań o interpretacje przepisów prawa podatkowego do biur informacji podatkowej,
• sporządzanie skarg do sądów administracyjnych,
• występowanie przed sądami administracyjnymi w sprawach podatkowych.
Stała obsługa doradcza:
• udzielanie bieżących informacji, porad i konsultacji z zakresu tematyki objętej umową,
• umożliwienie klientowi dostępu do internetowego forum doradcy z możliwością uczestniczenia
w dyskusjach oraz czytania wszystkich informacji (porad, opinii itp.) zamieszczanych na tym forum,
• bieżące informowanie o zmianach przepisów, które mają znaczenie dla prowadzonej przez klienta działalności, informacje te będą zawierały zwięzłe określenie istoty zmian, komentarz dotyczący ewentualnego wpływu tych zmian na działalność gospodarczą klienta oraz odniesienie do przepisów zmieniających stan prawny z podaniem ich źródła,
• pozostałe czynności z zakresu doradztwa – zgodnie z potrzebami klienta,
• udzielanie klientowi pierwszeństwa przy świadczeniu usług.
Dodatkowo, w ramach uiszczanej opłaty za obsługę doradczą będą Państwo mogli uczestniczyć
w grupowych szkoleniach, seminariach i spotkaniach konsultacyjnych organizowanych przez doradcę
oraz brać udział w dyskusjach na forum doradcy.
Ceny negocjowane i ustalane są indywidualnie.
Serdecznie zapraszam do współpracy
i dołączenia do grona zadowolonych klientów!
Co chcesz zlecić lub kupić?
Wybierz usługę, której potrzebujesz, aby złożyć zapytanie:
Doradztwo, audyt
Doradztwo finansowe
Doradztwo księgowe
Doradztwo podatkowe
Doradztwo gospodarcze
Inne usługi związane z audytami i doradztwem
Finanse
Doradztwo, pośrednictwo
Księgowość
Usługi podatkowe
Usługi prawne
Prawo spółek
Prawo karne
Pisma, wnioski, podania
Usługi IT
Bezpieczeństwo systemów
Powiązane produkty i usługi:
Biuro rachunkowe, Dotacje unijne, Ubezpieczenia, Kredyt hipoteczny, Pełna księgowość, Przyłącze elektryczne Gliwice
Kontakt
Adres
Ulica
Łużycka 16Kod pocztowy
44-100Miasto
GliwiceNIP
631-020-24-39Godziny pracy
Brak informacji
Preferowana forma kontaktu
e-mail, telefon
Obszar działania
Podlaskie, Lubelskie, Warmińsko-mazurskie, Łódzkie, Dolnośląskie, Zachodniopomorskie, Podkarpackie, Lubuskie, Opolskie, Małopolskie, Świętokrzyskie, Mazowieckie, Śląskie, Kujawsko-pomorskie, Wielkopolskie, Pomorskie, Afganistan, Albania, Andora, Arabia Saudyjska, Austria, Azerbejdżan, Belgia, Białoruś, Bośnia i Hercegowina, Bułgaria, Chiny, Chorwacja, Czarnogóra, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Grecja, Gruzja, Hiszpania, Holandia, Indie, Irak, Iran, Irlandia, Islandia, Kazachstan, Kirgistan, Liechtenstein, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Macedonia, Malta, Maroko, Mołdawia, Monako, Mongolia, Niemcy, Norwegia, Izrael, Portugalia, Rosja, Rumunia, Słowacja, Słowenia, Syria, Szwajcaria, Szwecja, Turcja, Turkmenistan, Ukraina, Uzbekistan, Węgry, Wielka Brytania, Włochy, Serbia, Kanada, Stany Zjednoczone, Cypr
Dane rejestrowe
Firma
Nazwa firmy
Doradca Podatkowy PIOTR STRÓŻYNA
Imię (pierwsze)
PIOTR
Nazwisko
STRÓŻYNA
Data rozpoczęcia działalności
1987-01-01
NIP
6310202439
Regon
003469016
Siedziba
Kraj
Polska
Województwo
ŚLĄSKIE
Powiat
Gliwice
Gmina
Gliwice
Miejscowość
Gliwice
Kod pocztowy
44100
Poczta
Gliwice
Ulica
ul. Łużycka
Numer nieruchomości
16
Zakres działalności (PKD)
Kod PKD
Nazwa
6920Z
DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE
Przeważające PKD
8559B
POZOSTAŁE POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE