Zobacz wszystkie (5)
O nas
Nazywam się Magdalena Głomska i prowadzę firmę Digital&Brand– agencję doradztwa marketingowego oraz firmę szkoleniową.
Marketingiem zajmuję się od 2010 roku. Wraz z zespołem doświadczonych Marketerów, gdzie każdy jest ekspertem w swojej dziedzinie, planujemy, piszemy i kreujemy strategie sprzedażowo-marketingowe oraz realizujemy jej poszczególne elementy.
Naszą misją jest realizacja certyfikowanych szkoleń branżowych i dedykowanych dla firm oraz jednoosobowych działalności gospodarczych, z dofinansowaniem ze środków europejskich oraz krajowych w wysokości do 100%. Zarówno na nasze usługi doradcze, szkoleniowe oraz marketingowe można otrzymać właśnie takie dofinansowanie.
O jakości naszych usług świadczą między innymi: uzyskany 𝗖𝗲𝗿𝘁𝘆𝗳𝗶𝗸𝗮𝘁 SUS 2.0 Standard Usług Szkoleniowo-Rozwojowych – Dekra Certyfication oraz Certyfikat członkostwa w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych - największej organizacji branżowej zrzeszającej firmy szkoleniowe i doradcze z całej Polski.
SUS 2.0 - jest standardem certyfikowanym, jego spełnienie potwierdza audyt przeprowadzony przez profesjonalną i niezależną organizację certyfikującą o międzynarodowej renomie, specjalizującą się w audytach systemów zarządzania – DEKRA Certification.
Dodatkowo posiadamy Akredytację dla Instytucji Otoczenia Biznesowego, wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych.
Wyznaczam główne kierunki działań, opracowuję cele operacyjne, KPI (cele) dla pracowników poszczególnych działów w strukturze firmy, tworzę media plany, kampanie marketingowe. Wdrażam nowe rozwiązania i optymalizuję bieżące kanały komunikacji i narzędzia marketingu online – w tym Social Media, content marketing, e-mail marketing, user generated content, Influencer marketing oraz wiele innych.
Przygotowywałam targi, warsztaty i konferencje współpracując z podwykonawcami. Tworzyłam strategie i plany marketingowe oraz zarządzałam budżetem przekraczającym 600 000 zł.
Zarządzanie sprzedażą nauczyło mnie najistotniejszej rzeczy. Pozwoliło zrozumieć fakt, że marketing jest nieodłącznym elementem sprzedaży. Poza realizacją podstawowej funkcji jaką jest zwiększanie rozpoznawalności i wizerunku marki, marketing musi mieć bezpośredni wpływ na wyniki sprzedaży. Sukces można osiągnąć mając doświadczenie w obu dziedzinach.
W Digital&Brand przyświeca nam przekonanie, że „marketing to nie wszystko”. Kluczowe jest jego przełożenie na wyniki sprzedażowe i w myśl tej zasady realizujemy nasze projekty.
Wiemy, jak ważną rolę odgrywa rozwój osobisty i zawodowy w życiu każdego z nas. Sami stale doskonalimy swoje umiejętności, bo nic nie robić to stać w miejscu. Wiemy też, jakie kompetencje należy podnosić, aby nadążać za trendami na rynku pracy. Nasza oferta szkoleniowa stale się rozwija, a liczba Trenerów rośnie.
Ponieważ sama odpowiadałam za ciężko wypracowane marże, wiem jak istotna jest odpowiednia alokacja budżetów marketingowych w działania, które będą przynosić konwersje oraz przyczynią się do sprzedaży.
Zapraszam do krótkiej rozmowy z naszym zespołem wykwalifikowanych doradców, którzy ustalą z Państwem jak możemy pomóc oraz wznieść Państwa firmę na wyższy poziom.
Marketingiem zajmuję się od 2010 roku. Wraz z zespołem doświadczonych Marketerów, gdzie każdy jest ekspertem w swojej dziedzinie, planujemy, piszemy i kreujemy strategie sprzedażowo-marketingowe oraz realizujemy jej poszczególne elementy.
Naszą misją jest realizacja certyfikowanych szkoleń branżowych i dedykowanych dla firm oraz jednoosobowych działalności gospodarczych, z dofinansowaniem ze środków europejskich oraz krajowych w wysokości do 100%. Zarówno na nasze usługi doradcze, szkoleniowe oraz marketingowe można otrzymać właśnie takie dofinansowanie.
O jakości naszych usług świadczą między innymi: uzyskany 𝗖𝗲𝗿𝘁𝘆𝗳𝗶𝗸𝗮𝘁 SUS 2.0 Standard Usług Szkoleniowo-Rozwojowych – Dekra Certyfication oraz Certyfikat członkostwa w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych - największej organizacji branżowej zrzeszającej firmy szkoleniowe i doradcze z całej Polski.
SUS 2.0 - jest standardem certyfikowanym, jego spełnienie potwierdza audyt przeprowadzony przez profesjonalną i niezależną organizację certyfikującą o międzynarodowej renomie, specjalizującą się w audytach systemów zarządzania – DEKRA Certification.
Dodatkowo posiadamy Akredytację dla Instytucji Otoczenia Biznesowego, wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych.
Wyznaczam główne kierunki działań, opracowuję cele operacyjne, KPI (cele) dla pracowników poszczególnych działów w strukturze firmy, tworzę media plany, kampanie marketingowe. Wdrażam nowe rozwiązania i optymalizuję bieżące kanały komunikacji i narzędzia marketingu online – w tym Social Media, content marketing, e-mail marketing, user generated content, Influencer marketing oraz wiele innych.
Przygotowywałam targi, warsztaty i konferencje współpracując z podwykonawcami. Tworzyłam strategie i plany marketingowe oraz zarządzałam budżetem przekraczającym 600 000 zł.
Zarządzanie sprzedażą nauczyło mnie najistotniejszej rzeczy. Pozwoliło zrozumieć fakt, że marketing jest nieodłącznym elementem sprzedaży. Poza realizacją podstawowej funkcji jaką jest zwiększanie rozpoznawalności i wizerunku marki, marketing musi mieć bezpośredni wpływ na wyniki sprzedaży. Sukces można osiągnąć mając doświadczenie w obu dziedzinach.
W Digital&Brand przyświeca nam przekonanie, że „marketing to nie wszystko”. Kluczowe jest jego przełożenie na wyniki sprzedażowe i w myśl tej zasady realizujemy nasze projekty.
Wiemy, jak ważną rolę odgrywa rozwój osobisty i zawodowy w życiu każdego z nas. Sami stale doskonalimy swoje umiejętności, bo nic nie robić to stać w miejscu. Wiemy też, jakie kompetencje należy podnosić, aby nadążać za trendami na rynku pracy. Nasza oferta szkoleniowa stale się rozwija, a liczba Trenerów rośnie.
Ponieważ sama odpowiadałam za ciężko wypracowane marże, wiem jak istotna jest odpowiednia alokacja budżetów marketingowych w działania, które będą przynosić konwersje oraz przyczynią się do sprzedaży.
Zapraszam do krótkiej rozmowy z naszym zespołem wykwalifikowanych doradców, którzy ustalą z Państwem jak możemy pomóc oraz wznieść Państwa firmę na wyższy poziom.
Sprawdzona Firma
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma sprawdzona w GUS
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS.
Opinie
Na Oferteo od 5 lat
5 gwiazdek 100%
4 gwiazdki 0%
3 gwiazdki 0%
2 gwiazdki 0%
1 gwiazdka 0%
395685
markValuePositive
Magda
D
2020-10-03 11:50:54.945151
-1
false
Polecam! Bardzo profesjonalnie. A przede wszystkim skutecznie ;)!
false
false
394230
markValuePositive
Krzysztof
S
2020-09-30 22:15:55.690116
-1
false
Rzetelna, konkretna współpraca w zakresie przygotowania i realizacji strategii marketingowej. Polecam
false
false
393992
markValuePositive
Bogumiła
W
2020-09-30 11:59:29.791002
-1
false
Profesjonalna firma.
Sprawna i szybka realizacja usługi.
Gorąco polecam.
false
false
393477
markValuePositive
Monika
S
2020-09-28 16:04:53.168487
-1
false
Pełen profesjonalizm, rzetelność oraz usługi na wysokim poziomie.
false
false
Specjaliści z Twojej okolicy
Oferty
Marketing tradycyjny i internetowy. Audyt i strategia sprzedażowo-marketingowa.
Polska
- Gdańsk
1.00 zł
DOŚWIADCZENIE I USŁUGI
Korzenie mojego doświadczenia wywodzą się z dziedziny sprzedaży, z którą związana jestem od ponad 15 lat. Marketingiem zajmuję się od 5 lat. Przez lata zarządzałam wieloosobowymi działami marketingu, a także współpracowałam z podwykonawcami w tej dziedzinie: grafikami, agencjami reklamowymi, domami mediowymi.
Przygotowywa...łam targi, warsztaty i konferencje współpracując z podwykonawcami. Tworzyłam strategie i plany marketingowe oraz zarządzałam budżetem przekraczającym 600 000 zł.
Zarządzanie sprzedażą nauczyło mnie najistotniejszej rzeczy. Pozwoliło zrozumieć fakt, że marketing jest nieodłącznym elementem sprzedaży. Poza realizacją podstawowej funkcji jaką jest zwiększanie rozpoznawalności i wizerunku marki, marketing musi mieć bezpośredni wpływ na wyniki sprzedaży. Sukces można osiągnąć mając doświadczenie w obu dziedzinach.
Ponieważ odpowiadałam za ciężko wypracowane marże, wiem jak istotna jest odpowiednia alokacja budżetów marketingowych w działania, które będą przynosić konwersje oraz przyczynią się do sprzedaży.
STRATEGIE MARKETINGOWE
W zakresie usług znajduje się: Tworzenie i definiowanie strategii marketingowych dla firm i marek. Wyznaczanie kierunków głównych kanałów komunikacji. Wdrażanie nowych rozwiązań i optymalizacja bieżących kanałów i narzędzi marketingu online . Tworzenie planu i budżetu marketingowego. Planowanie kampanii marketingowych.
Planowanie, wdrażanie i realizacja działań zwiększających rozpoznawalność, wizerunek.
Monitorowanie efektywności podjętych działań w odniesieniu do wyników sprzedaży oraz wykorzystanego budżetu. Współpraca z agencjami, grafikami, podwykonawcami.
Definiowanie zakresu odpowiedzialności oraz KPI działu marketingu.
STRATEGIE SPRZEDAŻOWE
W zakresie usług znajduje się: Tworzenie struktury asortymentowej. Tworzenie planów sprzedażowych. Ustalanie polityki cenowej oraz marżowej. Planowanie cyklu życia produktu, kampanie sprzedażowe. Promocje. Analiza i monitorowanie sprzedaży. Analiza rynku i konkurencji.
SZKOLENIA – online oraz stacjonarne. Program i poziom dobierany jest do poziomu i umiejętności klienta. Przykładowe tematy szkoleń:
Facebook. Instagram. BiznesPlan i ABC Marketingu. Fotografia na potrzeby Social Media. Podstawy fotografii ślubnej i marketing dla fotografa.
Strategia sprzedażowa. Strategia marketingowa.
FACEBOOK, INSTAGRAM, LINKEDIN
W zakresie usług znajduje się: Tworzenie identyfikacji i wizerunku. Menedżer firmy i menedżer reklam – konfiguracje, ustawienia. Planowanie i przeprowadzanie kampanii marketingowych. Tworzenie postów i relacji – copywritting, dobór lub tworzenie kreacji graficznych. Komunikacja z fanami marki, komunikacja kryzysowa.Tworzenie wydarzeń oraz przygotowanie FB Live. Planowanie legalnych konkursów, regulamin.
Budowanie relacji z odbiorcami – w tym pozyskanie user generated content. Moderowanie grupy strony. Działania kryzysowe na ban i blokadę Facebooka. Katalog produktów, konfiguracja ze sklepem online. Analiza konwersji, wnioski i statystyki.
SYSTEM REKLAMOWY FACEBOOK, INSTAGRAM, LINKEDIN
W zakresie usług znajduje się: Tworzenie kampanii reklamowych. Dobór celu, grupy docelowej, optymalizacja budżetu reklamowego. Praca na zaawansowanych formatach reklamowych. Tworzenie formularzy na pozyskanie kontaktów. Instalacja Facebook Piksel. Grupy niestandardowe, Lookalike. Kampanie remarketingu dynamicznego. Analiza konwersji, wnioski i statystyki.
CONTENT MARKETING, PR
Blogi firmowe, wirtualne biuro prasowe. Przygotowanie i tworzenie media planu. Przygotowanie wpisów i kreacji graficznych, obsługa programów. Analiza konwersji.
Co chcesz zlecić lub kupić?
Wybierz usługę, której potrzebujesz, aby złożyć zapytanie:
Szkolenia i kursy
Szkolenia ze sprzedaży
Szkolenia z zarządzania
Szkolenia z marketingu
Szkolenia interpersonalne
Marketing internetowy
Pozycjonowanie stron WWW
Loga i identyfikacja wizualna, e-marketing
Kampanie reklamowe online
Public relations w internecie
Strony internetowe
Tworzenie stron internetowych
Projektowanie stron internetowych
Obsługa stron internetowych
Sklepy internetowe
Inne usługi dotyczące sklepów internetowych
Marketing, reklama, teksty
Badania rynku
Budowa, rozwój marki
Loga i identyfikacja wizualna offline
Projekty graficzne
Marketing bezpośredni
Copywriting
Skład tekstu, przepisywanie
Reklamy w mediach
Public relations
Inne usługi związane z marketingiem
Kontakt
Adres
Ulica
Jana Pawła, 6aKod pocztowy
80-432Miasto
GdańskNIP
584-237-71-33Godziny pracy
Brak informacji
Preferowana forma kontaktu
e-mail, telefon
Obszar działania
Zachodniopomorskie, Pomorskie, Kujawsko-pomorskie, Mazowieckie, Lubelskie, Śląskie, Lubuskie, Dolnośląskie, Podlaskie, Małopolskie, Podkarpackie, Warmińsko-mazurskie, Łódzkie, Opolskie, Świętokrzyskie, Wielkopolskie
Dane rejestrowe
Firma
Nazwa firmy
DIGITAL BRAND Magdalena Głomska
Imię (pierwsze)
MAGDALENA
Nazwisko
GŁOMSKA
Data rozpoczęcia działalności
2019-05-21
NIP
5842377133
Regon
383416146
Siedziba
Kraj
Polska
Województwo
POMORSKIE
Powiat
Gdańsk
Gmina
Gdańsk
Miejscowość
Gdańsk
Kod pocztowy
80462
Ulica
Aleja Jana Pawła II
Numer nieruchomości
6a
Numer lokalu
3
Zakres działalności (PKD)
Kod PKD
Nazwa
7022Z
POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA
Przeważające PKD
4618Z
DZIAŁALNOŚĆ AGENTÓW SPECJALIZUJĄCYCH SIĘ W SPRZEDAŻY POZOSTAŁYCH OKREŚLONYCH TOWARÓW
4652Z
SPRZEDAŻ HURTOWA SPRZĘTU ELEKTRONICZNEGO I TELEKOMUNIKACYJNEGO ORAZ CZĘŚCI DO NIEGO
4791Z
SPRZEDAŻ DETALICZNA PROWADZONA PRZEZ DOMY SPRZEDAŻY WYSYŁKOWEJ LUB INTERNET
6311Z
PRZETWARZANIE DANYCH; ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI (HOSTING) I PODOBNA DZIAŁALNOŚĆ
6312Z
DZIAŁALNOŚĆ PORTALI INTERNETOWYCH
6391Z
DZIAŁALNOŚĆ AGENCJI INFORMACYJNYCH
6399Z
POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE INFORMACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
7021Z
STOSUNKI MIĘDZYLUDZKIE (PUBLIC RELATIONS) I KOMUNIKACJA
7311Z
DZIAŁALNOŚĆ AGENCJI REKLAMOWYCH
7312A
POŚREDNICTWO W SPRZEDAŻY CZASU I MIEJSCA NA CELE REKLAMOWE W RADIO I TELEWIZJI
7312B
POŚREDNICTWO W SPRZEDAŻY MIEJSCA NA CELE REKLAMOWE W MEDIACH DRUKOWANYCH
7312C
POŚREDNICTWO W SPRZEDAŻY MIEJSCA NA CELE REKLAMOWE W MEDIACH ELEKTRONICZNYCH (INTERNET)
7312D
POŚREDNICTWO W SPRZEDAŻY MIEJSCA NA CELE REKLAMOWE W POZOSTAŁYCH MEDIACH
7320Z
BADANIE RYNKU I OPINII PUBLICZNEJ
7420Z
DZIAŁALNOŚĆ FOTOGRAFICZNA
8230Z
DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ORGANIZACJĄ TARGÓW, WYSTAW I KONGRESÓW
8559B
POZOSTAŁE POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE
Jednostki lokalne
Regon
Nazwa
Adres
38341614600011
DIGITAL BRAND Magdalena Głomska
ul.Bitwy Oliwskiej
Gdańsk
POMORSKIE
Gdańsk
Gdańsk
POMORSKIE
Gdańsk