Outsourcing IT, Węgorzyno


Cena do uzgodnienia

Outsourcing IT to rozwiązanie, pozwalające zoptymalizować koszty i skupić się na efektywnym zarządzaniu przedsiębiorstwem. Zlecając usługi informatyczne zewnętrznej firmie, można więc tylko zyskać. Gdy eksperci zarządzają serwerami i urządzeniami sieciowymi oraz czuwają nad bezpieczeństwem danych, biznes szybciej się rozwija i prawidłowo funkcjonuje. Nasze usługi informatyczne kierujemy do Klientów z całego kraju, a głównym obszarem działania jest województwo zachodniopomorskie. Oferowana przez nas opieka informatyczna dla firm jest kompleksowa, a zakres usług zawsze ustalany indywidualnie z Klientem. Wsparcie informatyczne może obejmować takie czynności, jak tworzenie i modernizację sieci komputerowej, regularny serwis sprzętu czy przeciwdziałanie awariom systemu. Nasi informatycy stale pozostają do dyspozycji Klienta i służą pomocą – zdalnie lub na miejscu. Co więcej, pełna obsługa IT oznacza również stały nadzór nad oprogramowaniem, a co za tym idzie, natychmiastowe reagowanie w przypadku awarii. Powierzony nam outsourcing informatyczny to zaawansowane wsparcie IT dla firm, stawiających na dynamiczny rozwój.

Standardowy zakres usług
- cykliczny audyt legalności oprogramowania
- stała kontrola aktualności oprogramowania, z naciskiem na aktualizacje zapewniające stabilność i bezpieczeństwo pracy
- przygotowanie i wdrożenie zasad bezpieczeństwa i ograniczonego dostępu do zasobów sieci
- przygotowanie i wdrożenie systemu archiwizacji danych, chroniącego przed utratą, ważnych danych firmowych
- zabezpieczenie dostępu do danych firmowych przed osobami nieupoważnionymi, zarówno od strony intranetu (sieci wewnętrznej) jak i Internetu
- konserwacja sprzętu komputerowego i drukarek
- dobór sprzętu, materiałów eksploatacyjnych oraz oprogramowania
- pomoc w doborze rozwiązań informatycznych pozwalających podnieść wydajność informatyczną firmy
- projektowanie i budowa sieci informatycznych
- obsługa sieci telekomunikacyjnej firmy (centrale telefoniczne, technologia VoIP)


Formy stałej obsługi:
- Pomoc telefoniczna
- Interwencja u klienta (w związku z COVID-19 możliwa również pomoc zdalna)
- Wizyty profilaktyczne, mające na celu kontrolę działania systemów, aktualności oprogramowania, działania mechanizmów bezpieczeństwa oraz archiwizacji danych
- Całodobowy półautomatyczny dozór zdalny nad poprawnością działania urządzeń o kluczowym znaczeniu dla firmy

Polska, Węgorzyno
 
 


Liczba wyświetleń strony: 100