Nasza specjalność to obsługa rachunkowo-księgowa oraz kadrowo-płacowa podmiotów o różnym profilu działalności jak i formie prawnej.
Prowadzenie ksiąg handlowych
1.Prowadzenie podatkowych ksiąg przychodów i rozchodów.
2.Prowadzenie rejestrów sprzedaży i zakupów dla celów podatku od towarów i usług.
3.Prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz wyposażenia.
4. Reprezentowanie klienta w urzędach.
5.Sporządzanie miesięcznych deklaracji podatkowych.
6.Przygotowywanie i modyfikowanie zakładowych planów kont.
7.Sporządzanie i analizowanie bilansu, rachunku zysków i strat oraz przepływu środków pieniężnych.
8.Sporządzanie deklaracji wstępnych i ostatecznych z tytułu podatku dochodowego.
9.Sporządzanie sprawozdawczości do GUS.
Obsługa kadrowo-płacowa
1. Przygotowanie umów o pracę, wypowiedzeń i rozwiązanie stosunku pracy.
2.Przygotowanie świadectw pracy.
3.Przygotowanie list płac z uwzględnieniem: zwolnień lekarskich, urlopów , dodatków i potrąceń.
4.Obsługa umów cywilno-prawnych: zlecenia, o dzieło, innych.
5.Przygotowanie deklaracji ZUS.
6.Przygotowanie informacji dla pracowników na drukach ZUS IMIR.
7.Przygotowanie rocznych deklaracji podatkowych (PIT-4R).
7.Przygotowanie rocznych deklaracji podatkowych dla pracowników i osób zatrudnionych na podstawie innych umów. (PIT-11)
8.Doradztwo w sprawach kadrowo-płacowych.
Usługi doradcze
1. Porady i konsultacje dla osób fizycznych i prawnych w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej.
2. Doradztwo w zakresie podatków.
3. Przygotowanie dokumentów, formularzy rejestracyjnych i zgłoszeń (rejestracja spółek i działalności gospodarczej).
*pomoc w założeniu i prowadzeniu działalności gospodarczej w Polsce, na terenie województwo lubelskiego ( Lublin, Chełm, Zamość, Biała Podlaska, Puławy, Świdnik, Kraśnik, Lubartów, Krasnystaw, Łęczna..)
Lubelskie, Podkarpackie, Świętokrzyskie, Mazowieckie
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe w GUS i to, że wskazana osoba reprezentuje tę firmę.
Specjalista z sukcesem ukończył szkolenie z zakresu profesjonalnej obsługi Klienta.
7 opinii
Jesteś Klientem firmy?
Bardzo dobre biuro rachunkowe, rzetelnie i skrupulatnie. Kontakt z klientem świetny, polecam serdecznie!
bardzo dobra wspolpraca,profesionalizm ,mila obsluga
Wprawdzie dopiero zaczynamy naszą wspólną przygodę ale pierwsze wrażenie jest pozytywne.
Polecam biuro usług rachunkowych! Bardzo dobrze rozwiązana komunikacja między biurem a klientem (system BASECAMP). Wyszkolona kadra. Ładne biuro + darmowy parking dla klientów! Przystępne ceny (w porównaniu do innych biur rachunkowych), indywidualne podejście do klienta. 5/5!
Z punktu widzenia osoby prowadzącej jednoosobową działalność mogę stwierdzić, że Biuro Rachunkowe ALL-IN zapewnia obsługę na najwyższym poziomie. Wszystko jest zawsze na czas, bez żadnych problemów, a na wszelkie nurtujące mnie pytania zawsze otrzymuję rzetelną odpowiedź. Ponadto kontakt jest zawsze nader przyjemny :) Polecam!
Współpracuję z Biurem Rachunkowym od momentu rozpoczęcia własnej działalności gospodarczej. Od tego czasu Biuro świadczy dla mnie kompleksową obsługę z zakresu księgowości i rachunkowości. Wszelkie prace wykonywane są z dużym zaangażowaniem i terminowo. Biuro cechuje profesjonalizm i dbałość o szczegóły.
Powiązane produkty i usługi: Adwokat, Adwokat rozwodowy, Agencja nieruchomości, Doradca kredytowy, Ubezpieczenia Lublin, Kredyt Lublin, Prawo gospodarcze Lublin
Adres
CERAMICZNA 8, 20-150 Lublin
WWW
Telefon
https://www.facebook.com/allinlublin
Nazwa firmy | BIURO USŁUG RACHUNKOWYCH ALL-IN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ |
Data rozpoczęcia działalności | 2021-02-12 |
NIP | 7123414530 |
Regon | 388157608 |
Kraj | Polska |
Województwo | LUBELSKIE |
Powiat | Lublin |
Gmina | Lublin |
Miejscowość | Lublin |
Kod pocztowy | 20150 |
Poczta | Lublin |
Ulica | ul. Ceramiczna |
Numer nieruchomości | 8 |
Kod i nazwa podstawowej formy prawnej | 1 - Osoba prawna |
Kod i nazwa szczegółowej formy prawnej | 117 - Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością |
Organ rejestrowy | SĄD REJONOWY W LUBLIN-WSCHÓD W LUBLINIE Z SIEDZIBĄ W ŚWIDNIKU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO |
Rodzaj rejestru lub ewidencji | 138 - REJESTR PRZEDSIĘBIORCÓW |
Data wpisu do bazy REGON | 2021-02-12 |
Data wpisu do rejestru ewidencji | 2021-02-12 |
Data powstania | 2021-02-12 |
Data rozpoczęcia działalności | 2021-02-12 |
Kod PKD | Nazwa |
6920Z |
DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE Przeważające PKD |
7022Z | POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA |
8211Z | DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z ADMINISTRACYJNĄ OBSŁUGĄ BIURA |
Dane zostaną pobrane i zaktualizowane w ciągu kilku minut.
W razie potrzeby prosimy o kontakt przez Formularz kontaktowy.
Profesjonalne usługi księgowe dla firm. Wiedza i kompetencje a dodatkowo niezwykłe zrozumienie potrzeb Klienta oraz doradztwo z najwyższą troską o jego dobro. Przyjazna atmosfera komunikacji i współpracy. Polecam!