O nas
Tym, co wyróżnia Biuro Rachunkowe "Walor-X" Sp. z o. o. na tle innych biur rachunkowych w naszym regionie, to fakt, że biuro nie traktuje swojej pracy , jedynie jako źródło utrzymania, lecz stanowi
pasję i hobby w wykonywaniu kompleksowej obsługi ksiąg handlowych, obsługi kadrowej i płacowej o różnym profilu działalności wyłącznie dla spółek prawa handlowego. Biuro posiada umowę ubezpieczenia OC. Prokurent Spółki posiada Certyfikat księgowy na usługowe prowadzenie ksiąg rachunkowych nr. 10476/2005.
Wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu pełnej księgowości, rozwiązywanie różnych i zawiłych problemów księgowych, jakie stawia rachunkowość, czyli rzetelność, terminowość i skrupulatność a kontakt z klientami jest źródłem motywacji do lepszej pracy. To połączenie sprawi, że wasze dokumenty będą bezpieczne i księgowane na czas, a Klienci naszego biura odczują satysfakcję z obsługi na najwyższym poziomie. Jeżeli Państwo w życiu zawodowym kierujecie się podobnymi wartościami zapraszam do kontaktu z naszym biurem, a my uczynimy wszystko, aby nasza współpraca przyczyniła się do rozwoju Państwa firm.
I. ZAKRES USŁUGI PROWADZENIA PEŁNEJ KSIĘGOWOŚCI
między innymi:
Prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości
Prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z Międzynarodowymi Standardami Rachunkowości
Opracowywanie polityki rachunkowości
Opracowanie i dostosowanie do potrzeb przedsiębiorstwa, zakładowego planu kont
Bieżące ewidencjonowanie operacji gospodarczych
Prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,
prowadzenie ewidencji wyposażenia
Tabele amortyzacyjne
Bilansowa wycena aktywów i pasywów
Sporządzanie rocznych i okresowych sprawozdań finansowych zgodnie z Krajowymi Standardami Rachunkowości oraz Międzynarodowymi Standardami Sprawozdawczości Finansowej
Sporządzanie innych, przewidzianych prawem sprawozdań
Sporządzanie wszystkich wymaganych prawem deklaracji i rozliczeń podatkowych, oraz dokumentacji z tym związanych
Przygotowywanie okresowych raportów według wytycznych klienta
Przygotowywanie deklaracji statystycznych dla Głównego Urzędu Statystycznego oraz Narodowego Banku Polskiego
Pomoc przy połączeniu spółek
Reprezentowanie przed Urzędem Skarbowym i innymi organami
II. ZAKRES USŁUGI PROWADZENIA SPRAW KADROWO - PŁACOWYCH
Przygotowanie dokumentów zw z nawiązywaniem stosunku pracy/przygotowanie, dokumentów zw z rozwiązaniem stosunku pracy, aneksy do umów o pracę
Przygotowanie umowy zlecenia/ umowy o dzieło
Skierowania pracowników na badania lekarskie
Prowadzenie akt osobowych w/w pracowników oraz kartotek: urlopowych, ewidencji czasu pracy, ewidencji badań lekarskich
Przekazywanie elektroniczne do ZUS dokumentów rejestracyjnych i rozliczeniowych
Sporządzanie niezbędnych informacji i deklaracji dla pracowników i zleceniobiorców
Prowadzenie karty przychodów pracowników i zleceniobiorców
Sporządzanie listy płac i kartotek wynagrodzeń
Sporządzanie deklaracji rozliczeniowych do US
Wypełnianie formularzy GUS
III. Usługi kadrowo-płacowe dla firm- dodatkowe-ceny do uzgodnienia
Sporządzanie delegacji krajowych
Sporządzanie delegacji zagranicznych
Obsługa PPK
Dodatkowe usługi kadrowo-płacowe na wniosek klienta cena do uzgodnienia
IV. SPRAWOZDAWCZOŚĆ FINANSOWA
Sporządzanie sprawozdań finansowych
Sporządzanie sprawozdania dla celów GUS.
Sporządzanie wniosków i aktualizacja danych do Krajowego Rejestru Sądowego cena do uzgodnienia.
Dodatkowe usługi na wniosek klienta cena do uzgodnienia
V. DORADZTWO KSIĘGOWE- KONSULTACJE Z KLIENTEM
W ramach usług doradztwa księgowego proponujemy:
udzielanie wyjaśnień i porad
informacje i konsultacje księgowe
informacje i konsultacje kadrowo – płacowe
konsultacje telefoniczne
spotkania konsultacyjne
dostosowanie istniejących rozwiązań do wymogów prawa
ocena zaistniałych zdarzeń gospodarczych pod względem podatkowym i ich wpływ na wynik finansowy
W razie potrzeby oferujemy również współpracę z innymi doświadczonymi i cenionymi specjalistami:
specjalistą ds. BHP
doradcą kredytowym
ubezpieczycielem
radcą prawnym
pasję i hobby w wykonywaniu kompleksowej obsługi ksiąg handlowych, obsługi kadrowej i płacowej o różnym profilu działalności wyłącznie dla spółek prawa handlowego. Biuro posiada umowę ubezpieczenia OC. Prokurent Spółki posiada Certyfikat księgowy na usługowe prowadzenie ksiąg rachunkowych nr. 10476/2005.
Wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu pełnej księgowości, rozwiązywanie różnych i zawiłych problemów księgowych, jakie stawia rachunkowość, czyli rzetelność, terminowość i skrupulatność a kontakt z klientami jest źródłem motywacji do lepszej pracy. To połączenie sprawi, że wasze dokumenty będą bezpieczne i księgowane na czas, a Klienci naszego biura odczują satysfakcję z obsługi na najwyższym poziomie. Jeżeli Państwo w życiu zawodowym kierujecie się podobnymi wartościami zapraszam do kontaktu z naszym biurem, a my uczynimy wszystko, aby nasza współpraca przyczyniła się do rozwoju Państwa firm.
I. ZAKRES USŁUGI PROWADZENIA PEŁNEJ KSIĘGOWOŚCI
między innymi:
Prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości
Prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z Międzynarodowymi Standardami Rachunkowości
Opracowywanie polityki rachunkowości
Opracowanie i dostosowanie do potrzeb przedsiębiorstwa, zakładowego planu kont
Bieżące ewidencjonowanie operacji gospodarczych
Prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,
prowadzenie ewidencji wyposażenia
Tabele amortyzacyjne
Bilansowa wycena aktywów i pasywów
Sporządzanie rocznych i okresowych sprawozdań finansowych zgodnie z Krajowymi Standardami Rachunkowości oraz Międzynarodowymi Standardami Sprawozdawczości Finansowej
Sporządzanie innych, przewidzianych prawem sprawozdań
Sporządzanie wszystkich wymaganych prawem deklaracji i rozliczeń podatkowych, oraz dokumentacji z tym związanych
Przygotowywanie okresowych raportów według wytycznych klienta
Przygotowywanie deklaracji statystycznych dla Głównego Urzędu Statystycznego oraz Narodowego Banku Polskiego
Pomoc przy połączeniu spółek
Reprezentowanie przed Urzędem Skarbowym i innymi organami
II. ZAKRES USŁUGI PROWADZENIA SPRAW KADROWO - PŁACOWYCH
Przygotowanie dokumentów zw z nawiązywaniem stosunku pracy/przygotowanie, dokumentów zw z rozwiązaniem stosunku pracy, aneksy do umów o pracę
Przygotowanie umowy zlecenia/ umowy o dzieło
Skierowania pracowników na badania lekarskie
Prowadzenie akt osobowych w/w pracowników oraz kartotek: urlopowych, ewidencji czasu pracy, ewidencji badań lekarskich
Przekazywanie elektroniczne do ZUS dokumentów rejestracyjnych i rozliczeniowych
Sporządzanie niezbędnych informacji i deklaracji dla pracowników i zleceniobiorców
Prowadzenie karty przychodów pracowników i zleceniobiorców
Sporządzanie listy płac i kartotek wynagrodzeń
Sporządzanie deklaracji rozliczeniowych do US
Wypełnianie formularzy GUS
III. Usługi kadrowo-płacowe dla firm- dodatkowe-ceny do uzgodnienia
Sporządzanie delegacji krajowych
Sporządzanie delegacji zagranicznych
Obsługa PPK
Dodatkowe usługi kadrowo-płacowe na wniosek klienta cena do uzgodnienia
IV. SPRAWOZDAWCZOŚĆ FINANSOWA
Sporządzanie sprawozdań finansowych
Sporządzanie sprawozdania dla celów GUS.
Sporządzanie wniosków i aktualizacja danych do Krajowego Rejestru Sądowego cena do uzgodnienia.
Dodatkowe usługi na wniosek klienta cena do uzgodnienia
V. DORADZTWO KSIĘGOWE- KONSULTACJE Z KLIENTEM
W ramach usług doradztwa księgowego proponujemy:
udzielanie wyjaśnień i porad
informacje i konsultacje księgowe
informacje i konsultacje kadrowo – płacowe
konsultacje telefoniczne
spotkania konsultacyjne
dostosowanie istniejących rozwiązań do wymogów prawa
ocena zaistniałych zdarzeń gospodarczych pod względem podatkowym i ich wpływ na wynik finansowy
W razie potrzeby oferujemy również współpracę z innymi doświadczonymi i cenionymi specjalistami:
specjalistą ds. BHP
doradcą kredytowym
ubezpieczycielem
radcą prawnym
Sprawdzona Firma
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma sprawdzona w GUS
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS.
Profesjonalny Sprzedawca
Specjalista z sukcesem ukończył szkolenie z zakresu profesjonalnej obsługi Klienta.
Opinie
Na Oferteo od 4 lat
| 1 współpraca
5 gwiazdek 100%
4 gwiazdki 0%
3 gwiazdki 0%
2 gwiazdki 0%
1 gwiazdka 0%
1034475
markValuePositive
Sylwia
2025-09-08 10:47:57.040063
-1
false
Profesjonalne podejście do klienta. Jesteśmy zadowoleni z usług biura. Polecamy serdecznie.
false
false
1033666
markValuePositive
Tokei Holistic Beauty
2025-09-04 21:51:08.526206
-1
false
Z całego serca polecam współpracę z Panią Hanią!
Niesamowita kobieta, wszystko cierpliwie wyjaśni i wytłumaczy, prowadzenie firmy jest dużo łatwiejsze z taką księgową :)
Polecam Ania :)
false
false
631706
markValuePositive
Grzegorz
E
2022-08-11 16:19:51.825371
-1
false
Współpraca rzekłbym "w atmosferze rodzinnej".
false
false
615200
markValuePositive
Mirjalol
A
2022-06-21 20:13:27.069971
-1
false
Polecam Biuro Rachunkowe "Walor-X" Sp. z o. o. Wszystko jest rozliczane prawidłowo i na czas, a kwestie podatkowe i księgowe są rozwiązywane terminowo.
Pełen profesjonalizm, łatwość kontaktu.
false
false
609150
markValuePositive
Serhii
D
2022-05-31 10:59:58.460788
-1
false
Z pewnością polecam!
Pani Hanno - jest kompetentną, odpowiedzialną i zorganizowaną księgową.
Potrafi wytłumaczyć Ci wszystko w sposób jasny i zrozumiały, szybki czas przesłania interesujących dokumentów, a także możliwość kontaktu nie tylko do 17.00.
false
false
606739
markValuePositive
Monika
Z
2022-05-23 17:32:36.49655
-1
false
Jeżeli ktoś szuka profesjonalnego biura rachunkowego to polecam.
Pełen profesjonalizm, łatwość kontaktu, obsługa na najwyższym poziomie, oraz gotowość pomocy w wielu sytuacjach.
Polecam!
false
false
Specjaliści z Twojej okolicy
Oferty
Obsługa spółek kapitałowy i osobowych prawa handlowego
Polska
- Będzin
Prowadzenie pełnej księgowości dla;
1. Spółek z o. o
2. Spółek akcyjnych
3. Spółek komandytowych
4. Spółek komandytowo - akcyjnych
5. Pozostałe spółki będące na pełnej księgowości
6. Działalność gospodarcza na pełnej księgowości
Pkt. 5 i 6 po przekroczeniu obrotów 2 000 000 euro
Biuro Rachunkowe "Walor-X" Sp. z o. o.
Polska
- Będzin
Zakres działalności:
- usługi księgowe spółek kapitałowych i osobowych prawa handlowego
- usługi kadrowo-płacowe
- przygotowanie dokumentów do KRS
- doradztwo gospodarcze
- controlling finansowy
Co chcesz zlecić lub kupić?
Wybierz usługę, której potrzebujesz, aby złożyć zapytanie:
Księgowość
Kadry i płace
Pełna księgowość
Rejestracja spółek
Inne usługi księgowe
Doradztwo, audyt
Doradztwo księgowe
Powiązane produkty i usługi:
Adwokat, Adwokat rozwodowy, Kredyt, Prawo cywilne Będzin, Prawo pracy Będzin
O Firmie
Adres
Ulica
WSPÓLNA 7Kod pocztowy
42-500Miasto
BędzinNIP
6252480586Godziny pracy
Brak informacji
Preferowana forma kontaktu
czat, e-mail, telefon
Obszar działania
Śląskie, Małopolskie
Dane rejestrowe
Firma
Nazwa firmy
BIURO RACHUNKOWE"WALOR-X" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Data rozpoczęcia działalności
2022-01-03
NIP
6252480586
Regon
520881682
Siedziba
Kraj
Polska
Województwo
ŚLĄSKIE
Powiat
będziński
Gmina
Będzin
Miejscowość
Będzin
Kod pocztowy
42500
Poczta
Będzin
Ulica
ul. Wspólna
Numer nieruchomości
7
Zakres działalności (PKD)
Kod PKD
Nazwa
6920Z
DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE
Przeważające PKD
8219Z
WYKONYWANIE FOTOKOPII, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW I POZOSTAŁA SPECJALISTYCZNA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE BIURA