


O nas
Biuro Rachunkowe Paweł Tchórowski od 2007 roku nieprzerwanie świadczy kompleksowe usługi w zakresie obsługi księgowej i kadrowo-płacowej przedsiębiorstw, BHP, sporządzania deklaracji PFRON, pomocy przy zakładaniu działalności gospodarczej, a także rozliczania z urzędem skarbowym czy ZUS-em.
MIESIĘCZNIE OBSŁUGUJEMY OK. 500-600 FAKTUR VAT!
Obszar naszego działania obejmuje 4 powiaty, a mianowicie: międzyrzecki, sulęciński, słubicki i świebodziński, jednakże jeśli chcesz z nami współpracować, ale prowadzisz firmę w innym regionie Polski, możemy Ci wówczas zaoferować usługę pracy zdalnej (współpraca online). Bowiem każdy Klient jest dla nas ważny – jesteśmy otwarci na jednoosobowe działalności i spółki, mikro-, małe, średnie i duże przedsiębiorstwa. Miesięcznie przez nasze ręce przechodzi ok. 500-600 FV, a największa obsługiwana przez nas firma zatrudnia do 200 osób!
PROFESJONALIZM, DOŚWIADCZENIE, WIEDZA I PASJA
Biuro rachunkowe prowadzone jest przez Pawła Tchórowskiego, który dobrał do swojego zespołu profesjonalistów obsługujących przedsiębiorców z każdej branży. Właściciel firmy pasję i zamiłowanie do wykonywania zawodu wziął nie tylko z tradycji rodzinnych przekazywanych z pokolenia na pokolenie, ale także z dodatkowego samodzielnego nabierania doświadczenia jako główny księgowy. Każdemu z pracowników przede wszystkim zależy na tym, by cały czas się rozwijać, pogłębiać swoją wiedzę, m.in. co 1-2 miesiące biorąc udział w szkoleniach, np. jesteśmy stałymi uczestnikami szkoleń organizowanych przez Instytut Studiów Podatkowych Modzelewski i Wspólnicy. Oprócz tego posiadamy wiele certyfikatów, jak chociażby certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych wydany przez Ministra Finansów. Ponadto angażujemy się w różne inicjatywy społeczne i staramy się wspierać organizacje lokalnie i międzynarodowo (np. UNICEF).
DOBRO KLIENTA PRZEDE WSZYSTKIM!
Główne atuty naszej firmy to fachowość i terminowość. Najważniejszym dla nas zadaniem jest zadbać o dobro Klientów, ponieważ stali i zadowoleni Klienci są naszą najlepszą wizytówką! To właśnie przez nich jesteśmy cenieni za rzetelność, szybkość i kompetencję. Przykładowo, na tle konkurencji wyróżniamy się chociażby tym, że małe firmy nie muszą czekać aż kilku dni na rozliczenie, lecz są sprawnie obsługiwane i informowane nawet w ciągu 15-20 minut. Kolejnym naszym wyróżnikiem jest obsługa bardzo dużych firm z różnych branż, np. firmy zatrudniającej 200 osób. To też w pewien sposób pokazuje, jaki mamy potencjał i jakim zasobem wiedzy dysponujemy. Inne biura obawiają się rozliczać tego typu firmy bądź nie posiadają odpowiednich narzędzi czy umiejętności do ich rozliczania – i w takim przypadku my na tym polu z nimi wygrywamy.
OFERTA SZYTA NA MIARĘ
Oferta zawsze dopasowywana jest indywidualnie do potrzeb Klienta i zawsze podlega negocjacji. Wiąże się to też z tym, że za każdym razem staramy się sprostać oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających osób. Gwarantujemy atrakcyjne warunki współpracy, a w pisemnej umowie zawieramy informację o pełnej odpowiedzialności biura za powstałe nadużycia bądź niedociągnięcia ze strony wykonywania usługi. W przypadku jakichkolwiek pytań Klient może liczyć z naszej strony na fachową pomoc i merytoryczną wiedzę – odpowiedź zostaje udzielona natychmiast, bez zbędnej zwłoki lub w ciągu kilku godzin, jeśli kwestia wydaje się sporna lub wątpliwa i wymaga dogłębnego przeanalizowania. Jednakże na pewno zawsze Klient otrzyma odpowiedź wiążącą i kompetentną.
Zapraszamy do współpracy!
MIESIĘCZNIE OBSŁUGUJEMY OK. 500-600 FAKTUR VAT!
Obszar naszego działania obejmuje 4 powiaty, a mianowicie: międzyrzecki, sulęciński, słubicki i świebodziński, jednakże jeśli chcesz z nami współpracować, ale prowadzisz firmę w innym regionie Polski, możemy Ci wówczas zaoferować usługę pracy zdalnej (współpraca online). Bowiem każdy Klient jest dla nas ważny – jesteśmy otwarci na jednoosobowe działalności i spółki, mikro-, małe, średnie i duże przedsiębiorstwa. Miesięcznie przez nasze ręce przechodzi ok. 500-600 FV, a największa obsługiwana przez nas firma zatrudnia do 200 osób!
PROFESJONALIZM, DOŚWIADCZENIE, WIEDZA I PASJA
Biuro rachunkowe prowadzone jest przez Pawła Tchórowskiego, który dobrał do swojego zespołu profesjonalistów obsługujących przedsiębiorców z każdej branży. Właściciel firmy pasję i zamiłowanie do wykonywania zawodu wziął nie tylko z tradycji rodzinnych przekazywanych z pokolenia na pokolenie, ale także z dodatkowego samodzielnego nabierania doświadczenia jako główny księgowy. Każdemu z pracowników przede wszystkim zależy na tym, by cały czas się rozwijać, pogłębiać swoją wiedzę, m.in. co 1-2 miesiące biorąc udział w szkoleniach, np. jesteśmy stałymi uczestnikami szkoleń organizowanych przez Instytut Studiów Podatkowych Modzelewski i Wspólnicy. Oprócz tego posiadamy wiele certyfikatów, jak chociażby certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych wydany przez Ministra Finansów. Ponadto angażujemy się w różne inicjatywy społeczne i staramy się wspierać organizacje lokalnie i międzynarodowo (np. UNICEF).
DOBRO KLIENTA PRZEDE WSZYSTKIM!
Główne atuty naszej firmy to fachowość i terminowość. Najważniejszym dla nas zadaniem jest zadbać o dobro Klientów, ponieważ stali i zadowoleni Klienci są naszą najlepszą wizytówką! To właśnie przez nich jesteśmy cenieni za rzetelność, szybkość i kompetencję. Przykładowo, na tle konkurencji wyróżniamy się chociażby tym, że małe firmy nie muszą czekać aż kilku dni na rozliczenie, lecz są sprawnie obsługiwane i informowane nawet w ciągu 15-20 minut. Kolejnym naszym wyróżnikiem jest obsługa bardzo dużych firm z różnych branż, np. firmy zatrudniającej 200 osób. To też w pewien sposób pokazuje, jaki mamy potencjał i jakim zasobem wiedzy dysponujemy. Inne biura obawiają się rozliczać tego typu firmy bądź nie posiadają odpowiednich narzędzi czy umiejętności do ich rozliczania – i w takim przypadku my na tym polu z nimi wygrywamy.
OFERTA SZYTA NA MIARĘ
Oferta zawsze dopasowywana jest indywidualnie do potrzeb Klienta i zawsze podlega negocjacji. Wiąże się to też z tym, że za każdym razem staramy się sprostać oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających osób. Gwarantujemy atrakcyjne warunki współpracy, a w pisemnej umowie zawieramy informację o pełnej odpowiedzialności biura za powstałe nadużycia bądź niedociągnięcia ze strony wykonywania usługi. W przypadku jakichkolwiek pytań Klient może liczyć z naszej strony na fachową pomoc i merytoryczną wiedzę – odpowiedź zostaje udzielona natychmiast, bez zbędnej zwłoki lub w ciągu kilku godzin, jeśli kwestia wydaje się sporna lub wątpliwa i wymaga dogłębnego przeanalizowania. Jednakże na pewno zawsze Klient otrzyma odpowiedź wiążącą i kompetentną.
Zapraszamy do współpracy!
1 potwierdzona współpraca
Klient i Wykonawca potwierdzili współpracę pomiędzy sobą.
Polecają Nas
Firma posiada pozytywne opinie i jest polecana przez swoich Klientów oraz partnerów biznesowych. Ma również status Sprawdzonej Firmy. Dlatego została nagrodzona certyfikatem Polecają Nas Klienci.
Opinie
Na Oferteo od 6 lat
| 1 współpraca
5 gwiazdek 100%
4 gwiazdki 0%
3 gwiazdki 0%
2 gwiazdki 0%
1 gwiazdka 0%
377570
markValuePositive
Jarek
F
2020-07-29 11:06:40.501827
-1
Fachowa, kompetentna obsługa, usługi na wysokim poziomie w dobrej cenie.
false
false
Oferty

Doradztwo finansowe
Lubuskie
- Sulęcin
Dobro Klienta jest dla nas najważniejsze, dlatego jeśli masz jakiekolwiek pytania odnośnie do założenia działalności bądź obsługi księgowej swojej firmy, możesz je nam śmiało zadać! Zawsze udzielimy Ci odpowiedzi – od razu lub maksymalnie w ciągu kilku godzin, jeśli problem wymaga głębszej analizy. Na nas w każdej sytuacji możesz liczyć!

Kadry i płace
Lubuskie
- Sulęcin
Nasi pracownicy cały czas podnoszą swoje kwalifikacje m.in. po to, by sprostać nawet najbardziej wymagającym Klientom. Dzięki temu, że w naszych szeregach znajdują się sami profesjonaliści, jesteśmy w stanie miesięcznie obsłużyć ok. 500-600 faktur VAT i firmy zatrudniające nawet do 200 osób! Każda oferta podlega negocjacji, dlatego możesz liczyć na... naprawdę atrakcyjne warunki współpracy.

Profesjonalne biuro rachunkowe
Lubuskie
- Sulęcin
Jeśli prowadzisz firmę lub przymierzasz się do jej założenia i szukasz biura rachunkowego, które pomoże Ci przy zakładaniu działalności albo kompleksowo obsłuży księgowość już istniejącej firmy, to dobrze trafiłeś! Oferujemy usługi w zakresie obsługi księgowej i kadrowo-płacowej przedsiębiorstw, BHP, sporządzania deklaracji PFRON, pomocy przy zakła...daniu działalności gospodarczej, a także rozliczania z urzędem skarbowym czy ZUS-em.
Co chcesz zlecić lub kupić?
Wybierz usługę, której potrzebujesz, aby złożyć zapytanie:
Księgowość
Uproszczona księgowość
Usługi podatkowe
Kadry i płace
Pełna księgowość
Rejestracja spółek
Inne usługi księgowe
Doradztwo, audyt
Doradztwo finansowe
Doradztwo księgowe
Doradztwo podatkowe
Doradztwo gospodarcze
BHP, ppoż, bezpieczeństwo
Powiązane produkty i usługi:
Fundusze europejskie, Instalacje alarmowe, Instalacje elektryczne, Kredyt konsolidacyjny, Prawo budowlane, Elektryk Sulęcin, Usługi księgowe Sulęcin
Kontakt
Adres
Ulica
Osiedle Kopernika 11Kod pocztowy
69-200Miasto
SulęcinNIP
2810050315 Godziny pracy
Brak informacji
Preferowana forma kontaktu
czat, e-mail, telefon
Obszar działania
Lubuskie
Dane rejestrowe
Firma
Nazwa firmy
"BIURO RACHUNKOWE TCHÓROWSKI" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Data rozpoczęcia działalności
2008-01-01
NIP
2810050315
Regon
080211677
Siedziba
Kraj
Polska
Województwo
LUBUSKIE
Powiat
sulęciński
Gmina
Sulęcin
Miejscowość
Sulęcin
Kod pocztowy
69200
Poczta
Sulęcin
Ulica
Osiedle Kopernika
Numer nieruchomości
11
Zakres działalności (PKD)
Kod PKD
Nazwa
6920Z
DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE
Przeważające PKD