Biuro Rachunkowe Cento Luboń - Opinie, Kontakt
Otrzymaj oferty od specjalistów jak Biuro Rachunkowe Cento nawet w kilka minut
Chcę otrzymać ofertę

Biuro Rachunkowe Cento

O specjaliście

Biuro rozpoczęło działalność w 2018 roku. Posiadam wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu rachunkowości i spraw kadrowo-płacowych przedsiębiorstw o różnych rozmiarach i profilach działalności. Gwarantuję fachowe porady i zapewniam kompleksową obsługę. Specjalność to prowadzenie księgowości osób fizycznych, spółek z o. o.,spółek osobowych ( jawnych, komandytowych, partnerskich), obsługa kadrowo-płacowa, sporządzanie deklaracji podatkowych, sprawozdań finansowych. Działam na terenie województwa wielkopolskiego, zdalnie dla klientów z całej Polski. Możliwość dojazdu do klienta w celu odbioru dokumentów.

Branża

Biuro rachunkoweKadryPorady księgowe

Obszar działania

Wielkopolskie, Kujawsko-pomorskie

Weryfikacja Oferteo

Opinie

Gwiazdki opinii 6 opinii

Jesteś zadowolonym Klientem firmy ?

Dodaj swoje referencje!

Weronika B., 10 kwietnia 2020
Pozytywna opinia

Miła obsługa, zawsze profesjonalne podejście. Polecam.

Michał S., 27 września 2019
Pozytywna opinia

Pełen profesjonalizm. Fachowa, mila i rzetelna obsługa. Znajomość przepisów. Indywidualne podejscie do klienta. Polecam.

Katarzyna P., 27 września 2019
Pozytywna opinia

Bardzo rzetelna i profesjonalna firma z indywidualnym podejściem do klienta. Bezproblemowy kontakt, elastyczne godziny pracy. Polecam

pokaż więcej

Otrzymaj bezpłatną wycenę

od specjalistów takich jak Biuro Rachunkowe Cento

Powiązane produkty i usługi: Venture capital,  Anioły biznesu, Fundusz private equity, Umowy faktoringu,  Fundusz vc, Venture capital Poznań,  Anioły biznesu Poznań, Fundusz private equity Poznań, Umowy faktoringu Poznań,  Fundusz vc Poznań

Kontakt

Formularz kontaktowy

Następny obraz
Klikając w przycisk „Wyślij” wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Oferteo sp. z o.o., która będzie ich Administratorem. Mamy siedzibę we Wrocławiu (50‑559) przy ul. Świeradowskiej 51‑57/102A. Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w celu zapewnienia komunikacji pomiędzy Tobą, a tym Dostawcą usług lub produktów, w tym poinformowania Dostawcy kto jest nadawcą wiadomości. Na wypadek rozstrzygania ewentualnych roszczeń lub sporów będziemy przechowywać Twoje dane przez 12 miesięcy. w ten sposób zabezpieczamy interesy Oferteo i wszystkich naszych Użytkowników. Gwarantujemy spełnienie Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO) tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, prawo wniesienia sprzeciwu, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji wyżej wymienionego celu. Więcej na temat sposobu, czasu przetwarzania i przekazywania Twoich danych osobowych oraz skarg, znajdziesz w Polityce Ochrony Prywatności.

Adres

ul. Harcerska 12, Luboń

Telefon

509****** Pokaż numer

Telefon

509****** Pokaż numer

Osoba kontaktowa

Jolanta Wiśniewska

Dane rejestrowe

Firma

Nazwa firmy Biuro Rachunkowe Cento Jolanta Wiśniewska
Imię (pierwsze) JOLANTA
Drugie imię HALINA
Nazwisko WIŚNIEWSKA
Data rozpoczęcia działalności 2018-04-03
NIP 7841961345
Regon 300138798

Siedziba

Kraj Polska
Województwo WIELKOPOLSKIE
Powiat poznański
Gmina Luboń
Miejscowość Luboń
Kod pocztowy 62030
Poczta Luboń
Ulica ul. Harcerska
Numer nieruchomości 12

Forma prawna

Kod i nazwa podstawowej formy prawnej 9 - Osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą
Kod i nazwa szczegółowej formy prawnej 099 - Osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą
Kod i nazwa formy własności 214 - Własność krajowych osób fizycznych

Rejestracja

Data wpisu do bazy REGON 2018-04-04
Data powstania 2018-04-03
Data rozpoczęcia działalności 2018-04-03

Zakres działalności (PKD)

Kod PKD Nazwa
6920Z DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE
Przeważające PKD
8219Z WYKONYWANIE FOTOKOPII, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW I POZOSTAŁA SPECJALISTYCZNA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE BIURA
8211Z DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z ADMINISTRACYJNĄ OBSŁUGĄ BIURA
7022Z POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA

Dane zostaną pobrane i zaktualizowane w ciągu kilku minut.
W razie potrzeby prosimy o kontakt przez Formularz kontaktowy.