Jesteśmy ambitnymi ludźmi o różnych talentach i osobowościach. Mamy też wiele wspólnych cech.
Łączy nas dokładność, sumienność, skrupulatność, odpowiedzialność, szacunek do siebie i innych.
Wierzymy, że księgowość jest ważnym elementem każdej firmy. Wymaga dużej wiedzy, zaangażowania i dokładności.
Jak to robimy?
Dbamy o szczegóły na każdym etapie. Każde zadanie jest tak samo ważne i wymaga takiej samej dokładności i uważności.
Dlaczego to robimy?
Ponieważ ma to wpływ na pracę innych członków zespołu. Nie ma zadań ważniejszych i mniej ważnych. Wszystkie są równie ważne. Tylko takie podejście każdego członka zespołu daje możliwość osiągnięcia sukcesu.
Po co to robimy?
Byśmy czuli się bezpiecznie jako zespół. Jesteśmy zespołem, i każdy ponosi odpowiedzialność nie tylko za siebie, ale również za innych członków zespołu. ”Mam świadomość, że część mojej pracy ma wpływ na pracę innych. Jeśli wykonam ją dobrze to przyczyniam się do tego, by inni mogli wykonać swoją pracę dobrze”- cały zespół odnosi sukces.
Co to daje naszym klientom?
Dbałość o szczegóły na każdym etapie pozwala naszym klientom czuć się bezpiecznie i spokojnie.
Z dumą mówimy JAKOŚĆ, bo wiemy co ona oznacza dla nas i dla klienta. Jakość to nie puste słowo i nic nieznaczące zapewnienie.
To powtarzalny proces, który tworzymy, aktualizujemy i dbamy o niego, by nie było w nim luk i miejsca na pomyłki.
W czym możemy pomóc.
Przedsiębiorcom oferujemy pomoc we wdrożeniu rozwiązań optymalizujących czas poświęcany na księgowość w firmie. Dostarczamy nie tylko usługi, ale również narzędzia i rozwiązania outsourcingowe w dziedzinie księgowości. Chętnie dzielimy się wiedzą i pomysłami wspierając procesy księgowe przedsiębiorców.
Chcielibyśmy również poinformować, że oprócz usług księgowych i kadrowo-płacowych, oferujemy dodatkowe usługi, które mogą wesprzeć rozwój Państwa biznesu:
Dyrektor Finansowy w Abonamencie – profesjonalne wsparcie finansowe na najwyższym poziomie.
Biznesplany oraz Strategie Biznesowe – kompleksowa pomoc w opracowaniu planów i strategii dla Twojego biznesu.
Wsparcie Kadrowe – kompleksowe wsparcie obsługi kadrowo-płacowej
Asystentka w Abonamencie – wsparcie asystenckie dla efektywniejszego zarządzania Twoim biznesem.
Wirtualne Biuro – szeroki zakres usług związanych z wirtualnym biurem, obniżających koszty operacyjne.
Gwarancja i bezpieczeństwo
Calendaria legitymuje się Certyfikatem Księgowym wydanym przez Ministra Finansów RP. Firma posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej zgodne z obowiązującymi przepisami oraz ubezpieczenie dobrowolne, zawarte w Lloyd’s.
Kujawsko-pomorskie, Lubuskie, Łódzkie, Dolnośląskie, Śląskie, Warmińsko-mazurskie, Mazowieckie, Małopolskie, Podlaskie, Zachodniopomorskie, Lubelskie, Podkarpackie, Wielkopolskie, Opolskie, Świętokrzyskie, Pomorskie
3 opinie
Jesteś Klientem firmy?
Świetną pracę robią! Posprzątali mi syf po poprzednim biurze rachunkowym. Poza tym miło się współpracuje - zawsze dobry kontakt i sprawna obsługa!
Pierwszy raz księgowość, która rozmawia ze mną ludzkim językiem i jest terminowa.
Potwierdziliśmy tożsamość właściciela konta na podstawie jego dokumentów identyfikacyjnych.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Każda Sprawdzona Firma może zdobyć certyfikat Polecają Nas Klienci.
Firma posiada pozytywne opinie i jest polecana przez swoich Klientów oraz partnerów biznesowych. Ma również status Sprawdzonej Firmy. Dlatego została nagrodzona certyfikatem Polecają Nas Klienci.
Wykonawca potwierdził ekspercką wiedzę branżową publikując lub recenzując Artykuł Eksperta w Serwisie Oferteo. Więcej w Regulaminie.
Specjalista z sukcesem ukończył szkolenie z zakresu profesjonalnej obsługi Klienta.
Chcesz znaleźć się na liście? Załóż bezpłatne konto.
Kolejność na liście zależy m.in. od wykupienia przez firmę opcji promowania, liczby złożonych ofert, opinii poprzednich klientów oraz stopnia wypełnienia wizytówki. Dowiedz się więcej.
Zasady publikacji opinii w naszym
Serwisie sa opisane w Regulaminie
Tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Niestety nie udało nam się potwierdzić, że tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała
z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Klient i Wykonawca potwierdzili współpracę pomiędzy sobą.
Dbamy o bezpieczną realizację Twojego
zlecenia. Więcej informacji tutaj.
Powiązane produkty i usługi: Adwokat, Adwokat rozwodowy, Agencja marketingowa, Kredyt, Księgowy Wrocław, Prawo cywilne Wrocław, Upadłość konsumencka Wrocław
Nazwa firmy | IDEA.TM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ |
Data rozpoczęcia działalności | 2012-06-05 |
NIP | 8992735966 |
Regon | 021889856 |
Kraj | Polska |
Województwo | DOLNOŚLĄSKIE |
Powiat | Wrocław |
Gmina | Wrocław-Krzyki |
Miejscowość | Wrocław |
Kod pocztowy | 50570 |
Poczta | Wrocław |
Ulica | ul. Jerzego Kukuczki |
Numer nieruchomości | 5 |
Kod i nazwa podstawowej formy prawnej | 1 - Osoba prawna |
Kod i nazwa szczegółowej formy prawnej | 117 - Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością |
Kod i nazwa formy własności | 214 - Własność krajowych osób fizycznych |
Organ rejestrowy | SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO |
Rodzaj rejestru lub ewidencji | 138 - REJESTR PRZEDSIĘBIORCÓW |
Data wpisu do bazy REGON | 2012-06-05 |
Data powstania | 2012-05-23 |
Kod PKD | Nazwa |
6920Z |
DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE Przeważające PKD |
9521Z | NAPRAWA I KONSERWACJA ELEKTRONICZNEGO SPRZĘTU POWSZECHNEGO UŻYTKU |
6499Z | POZOSTAŁA FINANSOWA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA, Z WYŁĄCZENIEM UBEZPIECZEŃ I FUNDUSZÓW EMERYTALNYCH |
4743Z | SPRZEDAŻ DETALICZNA SPRZĘTU AUDIOWIZUALNEGO PROWADZONA W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH |
4532Z | SPRZEDAŻ DETALICZNA CZĘŚCI I AKCESORIÓW DO POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH, Z WYŁĄCZENIEM MOTOCYKLI |
3313Z | NAPRAWA I KONSERWACJA URZĄDZEŃ ELEKTRONICZNYCH I OPTYCZNYCH |
Dane zostaną pobrane i zaktualizowane w ciągu kilku minut.
W razie potrzeby prosimy o kontakt przez Formularz kontaktowy.
Od przeszło 16 lat mam przyjemność współpracować z Biurem Rachunkowym Calendaria, które świadczy usługi księgowe zarówno dla mojej działalności gospodarczej, jak i dla spółki, której jestem współwłaścicielem. Współpraca ta jest nieocenionym wsparciem w obszarze związanym z finansami moich firm. Profesjonalizm i doświadczenie zespołu jest nieocenione. Ich wiedza i umiejętność dostosowania się do specyficznych wymagań naszej działalności przyczyniły się do naszej stabilności finansowej. Szczególnie cenię sobie proaktywną postawę – zespół zawsze jest o krok do przodu, informując nas o zmieniających się przepisach i doradzając najlepsze rozwiązania księgowe. Dzięki temu mam pewność, że sprawy księgowe są zawsze zgodne z obowiązującym prawem. Przez cały okres naszej współpracy, Calendaria nieustannie udowadnia, że jest firmą godną zaufania. Ich transparentność, rzetelność i etyka zawodowa budzą moje najwyższe uznanie. Z pełnym przekonaniem polecam Calendarię każdemu, kto szuka niezawodnego partnera w zakresie usług księgowych. Ich wsparcie i wiedza są nieocenione, a długoterminowa współpraca tylko potwierdza, że moja ocena wynika z wieloletnich doświadczeń.