Oferujemy merytoryczną pomoc w dokonaniu wpisu do systemu BDO (Baza Danych Odpadowych) oraz prowadzenie uciążliwej dokumentacji związanej z gospodarką odpadami. Wspieramy małe firmy i niewielkie przedsiębiorstwa, które nie mają sztabu ludzi do prowadzenia dodatkowego rejestru.
Baza Danych Odpadowych to dla przedsiębiorców dodatkowy, dość uciążliwy, biurokratyczny element, który jest niezbędny do prawidłowego funkcjonowania firmy.
Jako partnerzy biznesowi rzetelnie przeprowadzimy analizę działalności i doradzimy jakie kroki należy przedsięwziąć, by uniknąć dotkliwych kar od 5 tys. do nawet miliona złotych grzywny.
W zakresie naszych usług znajduje się :
- Wpis do rejestru BDO
- Sprawozdania w systemie BDO
- Wyliczanie opłat produktowych
- Doradztwo
- Raporty Kobize
- Sprawozdania z zakresu korzystania ze środowiska
Zapraszamy do współpracy.
Śląskie, Kujawsko-pomorskie, Pomorskie, Zachodniopomorskie, Opolskie, Łódzkie, Lubelskie, Warmińsko-mazurskie, Podkarpackie, Lubuskie, Mazowieckie, Świętokrzyskie, Wielkopolskie, Dolnośląskie, Małopolskie, Podlaskie
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe w GUS i to, że wskazana osoba reprezentuje tę firmę.
Specjalista z sukcesem ukończył szkolenie z zakresu profesjonalnej obsługi Klienta.
14 opinii
Jesteś Klientem firmy?
FIRMA ESPERTO DI AFFARI na czele z Panią Beatą, z którą współpracujemy od 2019 roku wzorowo wywiązuje się ze wszystkich swoich obowiązków, dbając o wysoką jakość usług i wzajemnych relacji. Dzięki wsparciu specjalistów z ESPERTO DI AFFARI udało nam się wywiązać z prowadzenia ewidencji w zakresie ochrony środowiska i uniknąć jakichkolwiek nieprawidłowości i kar. Bardzo przyjazna Firma dba o nasze interesy, a my spokojnie śpimy. Polecam wszystkim usługi ESPERTO DI AFFARI, którzy podobnie jak my cenią sobie solidne partnerstwo w biznesie.
Indywidualne podejście do klienta, szybka i profesjonalna obsługa. Szczerze polecam.
Polecam współpracę z Panią Beatą. Duże doświadczenie w branży i pełen profesjonalizm.
Polecam współpracę, profesjonalne podejście do klienta, realizacja usług w terminie.
Sprawozdania BDO za zaległy okres wykonane bardzo szybko. Polecam!
Pani Beata jest bardzo konkretna, pomogła mi w krótkim czasie załatwić bardzo zawiłą sprawę w BDO. Obyło się bez zbędnych kosztów. Polecam!
Firma godna polecenia, współpracujemy od kilku lat i zawsze wszystko załatwione jak trzeba i na czas bez zbędnych pytań.
Szybka, rzetelna i profesjonalna pomoc. Polecam.
Jestem bardzo zadowolona ze współpracy. Profesjonalne podejście do klienta, pomoc na każdym etapie i rzetelne. Ekspresowa obsługa, jakość na najwyższym poziomie, świetny i zgrany zespół. Firma godna polecenia, współpracujemy od kilku lat i zawsze wszystko załatwione jak trzeba i na czas, bez zbędnych pytań.
Polecam współpracy z firmą. Bardzo profesjonalne oraz indywidualne podejście do klienta.
Współpraca z Esperto di affari w pełni spełniła moje oczekiwania, korzystając z abonamentu nie musiałam się martwić o BDO w swojej firmie ponieważ wszystko było robione na czas. Bezproblemowy kontakt, bardzo miła obsługa. Jak najbardziej polecam.
Pełen profesjonalizm, bardzo miła obsługa, serdecznie polecam.
Profesjonalna i szybka obsługa, polecam współpracę.
Potwierdziliśmy tożsamość właściciela konta na podstawie jego dokumentów identyfikacyjnych.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Każda Sprawdzona Firma może zdobyć certyfikat Polecają Nas Klienci.
Firma posiada pozytywne opinie i jest polecana przez swoich Klientów oraz partnerów biznesowych. Ma również status Sprawdzonej Firmy. Dlatego została nagrodzona certyfikatem Polecają Nas Klienci.
Wykonawca potwierdził ekspercką wiedzę branżową publikując lub recenzując Artykuł Eksperta w Serwisie Oferteo. Więcej w Regulaminie.
Specjalista z sukcesem ukończył szkolenie z zakresu profesjonalnej obsługi Klienta.
Chcesz znaleźć się na liście? Załóż bezpłatne konto.
Kolejność na liście zależy m.in. od wykupienia przez firmę opcji promowania, liczby złożonych ofert, opinii poprzednich klientów oraz stopnia wypełnienia wizytówki. Dowiedz się więcej.
Zasady publikacji opinii w naszym
Serwisie sa opisane w Regulaminie
Tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Niestety nie udało nam się potwierdzić, że tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała
z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Klient i Wykonawca potwierdzili współpracę pomiędzy sobą.
Dbamy o bezpieczną realizację Twojego
zlecenia. Więcej informacji tutaj.
Zgodnie z art. 75 ust. 1 ustawy o odpadach roczne sprawozdanie o wytwarzanych odpadach i o gospodarowaniu odpadami sporządza : 1. Wytwórca zobowiązny do prowadzenia ewidencji odpadów 2. Prowadzący działalność polegającą na gospodarowaniu odpadami
Za korzystanie ze środowiska pobiera się opłatę środowiskową. Twoja działalność podlega opłacie środowiskowej, jeśli powoduje:
wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza, na przykład:
z kotłowni
z procesów technologicznych, np.: malowanie, lakierowanie, spawanie, wędzenie
ze spalania paliw w silnikach spalinowych
z przeładunku benzyn silniko...
Obowiązek sporządzania raportu do KOBiZE (Krajowego Ośrodka Bilansowania i Zarządzania Emisjami) dotyczy wszystkich podmiotów, które podczas korzystania ze środowiska wprowadzają do powietrza gazy cieplarniane i inne substancje.
Nazwa firmy | Esperto di affari , Beata Szafran |
Imię (pierwsze) | BEATA |
Nazwisko | SZAFRAN |
Data rozpoczęcia działalności | 2020-01-04 |
NIP | 7123097756 |
Regon | 385197694 |
Kraj | Polska |
Województwo | LUBELSKIE |
Powiat | Lublin |
Gmina | Lublin |
Miejscowość | Lublin |
Kod pocztowy | 20283 |
Ulica | ul. Zygmunta Augusta |
Numer nieruchomości | 9 |
Numer lokalu | 1 |
kontakt@espertodiaffari.pl |
Organ rejestrowy | MINISTER ROZWOJU, PRACY I TECHNOLOGII |
Data powstania | 2020-01-04 |
Kod PKD | Nazwa |
8211Z |
DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z ADMINISTRACYJNĄ OBSŁUGĄ BIURA Przeważające PKD |
8219Z | WYKONYWANIE FOTOKOPII, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW I POZOSTAŁA SPECJALISTYCZNA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE BIURA |
7022Z | POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA |
6311Z | PRZETWARZANIE DANYCH; ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI (HOSTING) I PODOBNA DZIAŁALNOŚĆ |
4332Z | ZAKŁADANIE STOLARKI BUDOWLANEJ |
4339Z | WYKONYWANIE POZOSTAŁYCH ROBÓT BUDOWLANYCH WYKOŃCZENIOWYCH |
4675Z | SPRZEDAŻ HURTOWA WYROBÓW CHEMICZNYCH |
6202Z | DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z DORADZTWEM W ZAKRESIE INFORMATYKI |
6621Z | DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z OCENĄ RYZYKA I SZACOWANIEM PONIESIONYCH STRAT |
Dane zostaną pobrane i zaktualizowane w ciągu kilku minut.
W razie potrzeby prosimy o kontakt przez Formularz kontaktowy.
profesjonalne podejście do zagadnień, szybka realizacja zlecenia