O nas
Specjalizujemy się w rozwiązaniach wspierających sprzedaż, obsługę Klienta oraz zarządzanie relacjami i doświadczeniami Klientów.
Zmieniamy rynek usług doradztwa i szkoleń, oferując kompleksowe rozwiązania oparte wyłącznie na sprawdzonych narzędziach i zweryfikowanych wskaźnikach ich efektywności.
Nasze autorskie metody zostały wypracowane na bazie doświadczeń zebranych podczas tworzenia i rozwoju Alior Banku. Wyróżnia nas znajomość potrzeb biznesu, doświadczenie i czterdziestoosobowy zespół trenerów pracujących z nami na wyłączność.
Nasi trenerzy łamią dotychczasowe kanony współpracy. Zamiast stać, chodzą po sali. Zamiast opowiadać, zadają pytania. Zamiast przekazywać suchą wiedzę, dzielą się rzeczywistymi doświadczeniami.
Wszystkie studia przypadków i wdrożenia opierają na sprawdzonych narzędziach, które są przygotowane tak, aby mogły być zaimplementowane do rozwijanych organizacji dla których pracujemy.
Jako jedna z nielicznych firm w Polsce możemy się poszczycić czterdziestoosobowym zespołem trenerów i konsultantów, pracujących z nami na wyłączność.
Potwierdzeniem wysokich kompetencji usług oferowanych przez Alior Instytut Biznesu jest zwycięstwo naszego Trenera - Wojciecha Woźniczki w prestiżowym konkursie Polish National Sales Awards w kategorii najlepszy Trener Sprzedaży w Polsce w 2013 roku.
Zmieniamy rynek usług doradztwa i szkoleń, oferując kompleksowe rozwiązania oparte wyłącznie na sprawdzonych narzędziach i zweryfikowanych wskaźnikach ich efektywności.
Nasze autorskie metody zostały wypracowane na bazie doświadczeń zebranych podczas tworzenia i rozwoju Alior Banku. Wyróżnia nas znajomość potrzeb biznesu, doświadczenie i czterdziestoosobowy zespół trenerów pracujących z nami na wyłączność.
Nasi trenerzy łamią dotychczasowe kanony współpracy. Zamiast stać, chodzą po sali. Zamiast opowiadać, zadają pytania. Zamiast przekazywać suchą wiedzę, dzielą się rzeczywistymi doświadczeniami.
Wszystkie studia przypadków i wdrożenia opierają na sprawdzonych narzędziach, które są przygotowane tak, aby mogły być zaimplementowane do rozwijanych organizacji dla których pracujemy.
Jako jedna z nielicznych firm w Polsce możemy się poszczycić czterdziestoosobowym zespołem trenerów i konsultantów, pracujących z nami na wyłączność.
Potwierdzeniem wysokich kompetencji usług oferowanych przez Alior Instytut Biznesu jest zwycięstwo naszego Trenera - Wojciecha Woźniczki w prestiżowym konkursie Polish National Sales Awards w kategorii najlepszy Trener Sprzedaży w Polsce w 2013 roku.
Opinie
Wykonawca nie ma jeszcze opinii.
Specjaliści z Twojej okolicy
Oferty
Bo ludzie są różni - naucz się zarządzać osobowościami
Polska
479.70 zł
W programie szkolenia:
Jak trafnie określić typ osobowości? – typologia i wymiary osobowości według Carla Gustava Junga
Autodiagnoza typu osobowości
Charakterystyka typów osobowości pod kątem ich predyspozycji komunikacyjnych, podejmowania decyzji i motywacji do realizacji celów.
Jak efektywnie wykorzystać szanse płynące ze w...spółpracy z poszczególnymi typami osobowości
Znaczenie coachingu w miejscu pracy w rozwoju zawodowym Menadżera i pracownika
Wykorzystanie znajomości typologii osobowości w pracy coachingowej menadżera
Co zyskasz:
Będziesz potrafił zmotywować pracowników tak, by chętnie przychodzili do pracy i angażowali się w wykonanie celu zespołowego
Dowiesz się jak rozwijać swój zespół poprzez zastosowanie technik umożliwiających wykorzystanie potencjału każdego pracownika
Poznasz nowe narzędzia, które sprawią, ze Twoi ludzie będą pracowali chętniej i osiągali sukces
Przećwiczysz metody skutecznej komunikacji z pracownikami, które przełożą się na efektywną realizację celów
Nauczysz się jak podzielić zadania, by każdy chciał wziąć na siebie więcej i zrealizował to co ma do zrobienia
Wypracowane narzędzia:
Matryca technik motywacyjnych dopasowanych do danego typu osobowości
Mapa celów i zadań dostosowanych do danego typu osobowości
Arkusz rozpoznawania każdego z czterech typów
Customer Experience - zwięsz zyski Twojej firmy
Polska
1820.40 zł
W programie szkolenia:
Identyfikacja mocnych i słanych stron własnego obszaru kompetencji lub organizacji w kontekście gotowości do wdrożenia lub doskonalenia programu typu Głos Klienta (Voice of the Customer)
Wypracowanie indywidualnych założeń dotyczących wdrożenia lub doskonalenia programu typu VoC.
Wymiana doświadczeń między uc...zestnikami i omówienie dobrych praktyk stosowanych w ich organizacjach
Wypracowane narzędzia:
Arkusz ewaluacji mocnych i słabych stron w zakresie zarządzania informacją zwrotną od Klientów
Ramowy harmonogram działań i identyfikacja działań związanych z wdrożeniem lub doskonaleniem programu Głos Klienta
Slkuteczny standard sprzedaży
Polska
1205.40 zł
W programie szkolenia:
Sprawdzone sposoby podniesienia wydajności i efektywności sprzedawców – case study jednej z największych firm z branży finansowej
Korzyści ze stworzenia „usługowej linii sprzedażowej”
Skuteczna metoda na stworzenie samouczącej się organizacji sprzedażowej
Co zyskasz:
3 sprawdzone kroki do realizacji... celów sprzedażowych
Narzędzia wspierające podniesienie wydajności i efektywności pracy szefa i działu sprzedaży
Wypracowane narzędzia:
Standardy: telefonicznego umawiania spotkań i przygotowania do spotkania z Klientem
Check listy do monitorowania poziomu realizacji ww standardów
Realizuj cel sprzedażowy kompetentnym zespołem
Polska
1205.40 zł
W programie szkolenia:
Wprowadzenie do praktyki działań menedżerskich narzędzi diagnozy potencjału zawodowego oraz poziomu kompetencji specjalistów ds. sprzedaży i obsługi Klienta
Omówienie personalnych czynników kształtujących efektywność działań handlowych i obsługowych
Poznanie metod określania i pełnego wykorzystania predyspozy...cji / talentów w pracy handlowców i specjalistów ds. obsługi Klienta
Wdrożenie metod wspierania rozwoju zawodowego oraz budowania zaangażowania handlowców i specjalistów ds. obsługi Klienta
Co zyskasz:
Praktyczną wiedzę jak oprzeć sukces sprzedażowy na kompetencjach handlowców/ pracownikach obsługi Klienta
Analizę kompetencji menedżera zespołu handlowego / obsługi Klienta
Wsparcie w przygotowaniu do wdrożenia kluczowych elementów szkolenia w miejscu pracy
Sukces na targach - sptrawdzone metody pozyskiwania kontaktów
Polska
479.70 zł
W programie szkolenia
Jak efektywnie wykorzystać czas targowy/konferencyjny
Metody przyciągające Klientów
Efekt „WOW”- pozyskanie Klientów i Partnerów Biznesowych
Co robić aby wizytownik był pełen nowych kontaktów
Niezawodne techniki budowania relacji w trakcie rozmowy
Podnoszenie skuteczność biznesowej zawartych kon...taktów
Co zyskasz
Umiejętność nawiązywania efektywnych kontaktów biznesowych
Poznasz metody przyciągania Klientów
Skuteczność w zastosowaniu technik wywierania wpływu
Umiejętność przeprowadzenia profesjonalnej rozmowy z potencjalnym Klientem
Zostań mistrzem sprzedaży
Polska
1205.40 zł
W programie szkolenia:
Zasady, które wykreują Ciebie na Mistrza Sprzedaży:
Przekonania moje i Klientów
Komunikacja w sprzedaży oraz wykorzystywanie pretekstów
Umiejętna analiza potrzeb to połowa sukcesu! – jak ją przeprowadzać
Proces sprzedaży, od umówienia spotkania do negocjacji i zamknięcia prospektu
Co zyskasz:
... Umiejętność nawiązywania relacji i efektywnej współpracy z różnymi typami Klientów
Sprawdzone techniki umawiania spotkań z Klientami,
Wiedzę (i praktyczne ćwiczenia) z zakresu negocjacji i wywierania wpływu, które wykreują Ciebie na lidera sprzedaży
Możliwość poznania modelu zamykania sprzedaży opartego na systemowym podejściu do Klienta
Zasady mistrzów sprzedaży - bądź jednym z nich
Polska
479.70 zł
Zgłoś się jeśli chcesz:
Dowiedzieć się, jakie są czynniki sukcesu mistrzów sprzedaży
Poznać „Teoria dwóch światów” która przybliży Cię do odniesienia sukcesu w biznesie
Umiejętnie dobierać narzędzia komunikacji wykorzystując typologię osobowości
Wypracować metody wywierania wpływu na klientów o różnych typach osobowości
... Wypracować techniki efektywnego zamykania sprzedaży
W programie szkolenia:
Sprawdzone wskazówki jak budować długofalową współpracę opartą o zasady udanych negocjacji
Strategie ustępstw, gwarantujące najlepszy możliwy wynik
Doświadczanie emocji w negocjacjach i konsekwencje dotrzymywania i niedotrzymywania ustaleń
Co zyskasz:
Praktyczną wiedzę i narzędzia na temat zasad, którymi warto kierować się podczas negocjacji
Umiejętność budowania przewagi negocjacyjnej i uzyskiwania oczekiwanego efektu z każdej transakcji
Zdolność świadomego wybierania stylu negocjowania
Techniki sprzedaży relacyjnej
Polska
479.70 zł
W programie szkolenia:
Struktura profesjonalnej rozmowy handlowej
Przyczyny odchodzenia Klientów do konkurencji
Emocje człowieka a podejmowanie decyzji
Techniki prezentacji produktu
Komunikacja niewerbalna
Co zyskasz:
Wiedzę jak budować skuteczny proces sprzedaży
Umiejętność diagnozowania potrzeb Klientów
... Praktyczne techniki aktywnego słuchania i uzyskiwania informacji od Klienta
10 mocnych stron Twojej firmy i oferowanych produktów
Zarzuć sieć na Klienta w sieci
Polska
479.70 zł
W programie szkolenia:
Niestandardowe sposoby nawiązywania kontaktu z Klientami przez Internet
Media społecznościowe – które mechanizmy można praktycznie wykorzystać do pozyskiwania Klientów i jak to zrobić?
Warsztat jak wykorzystać Facebooka do tworzenia taktyki sprzedażowej
Rola komunikatu, jego treści i formy czyli jak przy...kuć uwagę Klienta
Prawdziwy ekspert w sieci – budowanie własnego wizerunku z wykorzystaniem blogów i serwisów zawodowych
Co zyskasz:
Praktyczną wiedzę jak wykorzystać Internet i jego możliwości do pozyskiwania Klientów
Skuteczną metodę stworzenia profesjonalnego profilu na Facebooku (fanpage)
Zestaw umiejętności niezbędnych do promowania swojej marki w Internecie
Przygotowaną w trakcie szkolenia taktykę aktywności online
Praktyczne warsztaty w trakcie, których zostaną przećwiczone zdobyte kompetencje
Sprzedaż ubezpieczeń czyli sztuka domykania transakcji
Polska
479.70 zł
W programie szkolenia
Skuteczne zarządzanie przebiegiem spotkania
Identyfikowanie i eliminowanie zjadaczy czasu
Metody dzięki, którym rozpoznasz kto kupi a kto zajmie Ci czas
Techniki optymalizacji pracy z różnym typem Klienta
Techniki prowadzenia skutecznej prezentacji produktów ubezpieczeniowych
Sprawdzone praktyki... wspierania Klienta w podejmowaniu decyzji
Budowanie długofalowych relacji
Co zyskasz
Umiejętność zarządzania i optymalnego wykorzystania czasu
Wiedzę jak wpływać na decyzje zakupu produktów ubezpieczeniowych
Umiejętność doboru technik zamykania sprzedaży do profilu Klienta
Przećwiczysz skuteczne metody zamykania sprzedaży
Poznasz metody budowania lojalności Klienta
Negocjajce w biznesie
Polska
479.70 zł
W programie szkolenia:
- Sprawdzone wskazówki jak budować długofalową współpracę opartą o zasady udanych negocjacji
- Strategie ustępstw, gwarantujące najlepszy możliwy wynik
- Doświadczanie emocji w negocjacjach i konsekwencje dotrzymywania i niedotrzymywania ustaleń
Co zyskasz:
- Praktyczną wiedzę i narzędzia na temat zasad, którymi ...warto kierować się podczas negocjacji
- Umiejętność budowania przewagi negocjacyjnej i
- Zdolność świadomego wybierania stylu negocjowania
Co chcesz zlecić lub kupić?
Wybierz usługę, której potrzebujesz, aby złożyć zapytanie:
Szkolenia i kursy
Szkolenia ze sprzedaży
Szkolenia z zarządzania
Doradztwo, audyt
Biznes plany, audyt i doradztwo
Doradztwo informacyjne, infobroking
Doradztwo marketingowe
Powiązane produkty i usługi:
Agencja reklamowa, Biuro rachunkowe, Doradztwo podatkowe, Firma szkoleniowa, Logo, Prowadzenie księgowości Warszawa, Szkolenia bhp Warszawa
O Firmie
Adres
Ulica
Łopuszańska 38DKod pocztowy
02-232Miasto
WarszawaNIP
701-032-26-25Godziny pracy
Brak informacji
Preferowana forma kontaktu
e-mail, telefon
Obszar działania
Małopolskie, Warmińsko-mazurskie, Dolnośląskie, Lubelskie, Kujawsko-pomorskie, Podlaskie, Podkarpackie, Pomorskie, Łódzkie, Lubuskie, Świętokrzyskie, Zachodniopomorskie, Opolskie, Wielkopolskie, Śląskie, Mazowieckie
Dane rejestrowe
Firma
Nazwa firmy
AIB INSTYTUT BIZNESU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Data rozpoczęcia działalności
2011-11-10
NIP
7010322625
Regon
145874471
Siedziba
Kraj
Polska
Województwo
MAZOWIECKIE
Powiat
Warszawa
Gmina
Ochota
Miejscowość
Warszawa
Kod pocztowy
02001
Poczta
Warszawa
Ulica
Aleje Jerozolimskie
Numer nieruchomości
89
Zakres działalności (PKD)
Kod PKD
Nazwa
8559B
POZOSTAŁE POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE
Przeważające PKD
5811Z
WYDAWANIE KSIĄŻEK
5813Z
WYDAWANIE GAZET
5819Z
POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WYDAWNICZA
7320Z
BADANIE RYNKU I OPINII PUBLICZNEJ
8211Z
DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z ADMINISTRACYJNĄ OBSŁUGĄ BIURA
8299Z
POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
8551Z
POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI SPORTOWEJ ORAZ ZAJĘĆ SPORTOWYCH I REKREACYJNYCH
8552Z
POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI ARTYSTYCZNEJ
8560Z
DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA EDUKACJĘ