Podany adres e-mail nie jest powiązany
z żadnym zapytaniem.
Powiedz jak możemy Ci pomóc

Accounting And More

Wiadomość została wysłana

Trzymaj rękę na pulsie! Wykonawca
niedługo
powinien się z Tobą
skontaktować.

Wiadomość do:

O specjaliście

1. usługi księgowe:

- prowadzenie ksiąg rachunkowych:

• opracowanie zakładowego planu kont;
• bieżące ewidencjonowanie operacji gospodarczych;
• sporządzanie deklaracji i rozliczeń w zakresie podatku dochodowego (CIT) oraz podatku od towarów i usług (VAT);
• prowadzenie ewidencji środków trwałych, wraz z miesięcznym naliczaniem amortyzacji;
• sporządzanie bilansów, rachunków wyników;
• okresowe opracowanie sprawozdań dla GUS;
• przygotowywanie niezbędnych zestawień, pomocnych w zarządzaniu jednostką dla Zarządu, Rady Nadzorczej itp.;
• przygotowywanie sprawozdań finansowych.- prowadzenie ksiąg przychodów i rozchodów:

• bieżące ewidencjonowanie operacji gospodarczych;
• sporządzanie deklaracji i rozliczeń w zakresie podatku dochodowego (PIT) oraz podatku od towarów i usług (VAT);
• prowadzenie ewidencji środków trwałych, wraz z miesięcznym naliczaniem amortyzacji oraz ewidencji wyposażenia;
• sporządzanie rozliczeń rocznych.

- ewidencja przychodów:

• miesięczne naliczanie podatku (PPE);
• bieżące prowadzenie ewidencji dla potrzeb podatku (VAT);
• sporządzanie rozliczeń rocznych.

- raportowanie:
• przekazywanie informacji rozliczeniowych i raportów specjalnych;

________________________________________

2. Usługi kadrowo-płacowe, w zakres których wchodzą:
- obsługa kadrowa:

• sporządzanie dokumentów, dotyczących nawiązywania i rozwiązywania stosunku pracy;
• prowadzenie akt osobowych pracownika;
• prowadzenie całości spraw związanych z kalendarzami pracowników (urlopy wypoczynkowe, chorobowe, urlopy macierzyńskie, ewidencja urlopów i inne);
• sporządzanie i wydawanie pracownikom niezbędnej dokumentacji, dotyczącej przebiegu zatrudnienia;
• prowadzenie i aktualizacja rejestru badań lekarskich i szkoleń BHP;
• kompletowanie dokumentacji pracowników w celu ustalenia kapitału początkowego;
• sporządzanie regulaminów wewnętrznych pracodawcy (regulamin pracy, regulamin zakładowego funduszu świadczeń socjalnych, siatka wynagrodzeń, systemy motywacyjne);
• obsługę zatrudnienia osób w ramach umów cywilnoprawnych (umowy zlecenia, umowy o dzieło);
• obsługa kontroli Państwowej Inspekcji Pracy i ZUS.

- obsługa płacowa:

• sporządzanie list płac z umów o pracę;
• sporządzanie list płac z umów cywilnoprawnych;
• sporządzanie druków ZUS RMUA;
• sporządzanie i przesyłanie do ZUS miesięcznych deklaracji rozliczeniowych, imiennych raportów miesięcznych;
• sporządzanie rocznych informacji o dochodach ( PIT-11, PIT-8B);
• sporządzanie rocznego obliczenia podatku ( PIT-4R).

Branża

Obszar działania

Małopolskie

Opinie

Brak opinii 0 opinii

Jesteś zadowolonym Klientem firmy?

Dodaj opinię

Otrzymaj bezpłatną wycenę

od specjalistów takich jak Accounting And More
Co chcesz zlecić lub kupić?

Kontakt

Formularz kontaktowy

captchaImage
Następny obraz
Klikając w przycisk „Wyślij” wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Oferteo S.A., która będzie ich Administratorem. Mamy siedzibę we Wrocławiu (50‑559) przy ul. Świeradowskiej 51‑57/102A. Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w celu zapewnienia komunikacji pomiędzy Tobą, a tym Dostawcą usług lub produktów, w tym poinformowania Dostawcy kto jest nadawcą wiadomości. Na wypadek rozstrzygania ewentualnych roszczeń lub sporów będziemy przechowywać Twoje dane przez 12 miesięcy. w ten sposób zabezpieczamy interesy Oferteo i wszystkich naszych Użytkowników. Gwarantujemy spełnienie Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO) tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, prawo wniesienia sprzeciwu, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji wyżej wymienionego celu. Więcej na temat sposobu, czasu przetwarzania i przekazywania Twoich danych osobowych oraz skarg, znajdziesz w Polityce Ochrony Prywatności.

Adres

zabierzów bocheński 573, 32-007 Zabierzów Bocheński

WWW

www.aam.net.pl

Telefon

505 ••• ••• Pokaż numer

Dane rejestrowe

Firma

Nazwa firmy BIURO RACHUNKOWE ACCOUNTING AND MORE IZABELA DĄBROWSKA
Imię (pierwsze) IZABELA
Drugie imię ANNA
Nazwisko DĄBROWSKA
Data rozpoczęcia działalności 2010-07-01
NIP 6792673550
Regon 121238995

Siedziba

Kraj Polska
Województwo MAŁOPOLSKIE
Powiat wielicki
Gmina Niepołomice
Miejscowość Zabierzów Bocheński
Kod pocztowy 32007
Poczta Zabierzów Bocheński
Numer nieruchomości 573

Forma prawna

Kod i nazwa podstawowej formy prawnej 9 - Osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą
Kod i nazwa szczegółowej formy prawnej 099 - Osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą
Kod i nazwa formy własności 214 - Własność krajowych osób fizycznych

Rejestracja

Data wpisu do bazy REGON 2010-06-08
Data powstania 2010-06-07
Data rozpoczęcia działalności 2010-07-01
Data zakończenia działalności 2018-05-31
Data skreślenia z regon 2018-05-06

Zakres działalności (PKD)

Kod PKD Nazwa
6920Z DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE
Przeważające PKD

Jednostki lokalne

Regon Nazwa Adres
12123899500025 BIURO RACHUNKOWE ACCOUNTING AND MORE IZABELA DĄBROWSKA Rynek
Niepołomice
MAŁOPOLSKIE
wielicki

Dane zostaną pobrane i zaktualizowane w ciągu kilku minut.
W razie potrzeby prosimy o kontakt przez Formularz kontaktowy.