1. usługi księgowe:
- prowadzenie ksiąg rachunkowych:
• opracowanie zakładowego planu kont;
• bieżące ewidencjonowanie operacji gospodarczych;
• sporządzanie deklaracji i rozliczeń w zakresie podatku dochodowego (CIT) oraz podatku od towarów i usług (VAT);
• prowadzenie ewidencji środków trwałych, wraz z miesięcznym naliczaniem amortyzacji;
• sporządzanie bilansów, rachunków wyników;
• okresowe opracowanie sprawozdań dla GUS;
• przygotowywanie niezbędnych zestawień, pomocnych w zarządzaniu jednostką dla Zarządu, Rady Nadzorczej itp.;
• przygotowywanie sprawozdań finansowych.- prowadzenie ksiąg przychodów i rozchodów:
• bieżące ewidencjonowanie operacji gospodarczych;
• sporządzanie deklaracji i rozliczeń w zakresie podatku dochodowego (PIT) oraz podatku od towarów i usług (VAT);
• prowadzenie ewidencji środków trwałych, wraz z miesięcznym naliczaniem amortyzacji oraz ewidencji wyposażenia;
• sporządzanie rozliczeń rocznych.
- ewidencja przychodów:
• miesięczne naliczanie podatku (PPE);
• bieżące prowadzenie ewidencji dla potrzeb podatku (VAT);
• sporządzanie rozliczeń rocznych.
- raportowanie:
• przekazywanie informacji rozliczeniowych i raportów specjalnych;
________________________________________
2. Usługi kadrowo-płacowe, w zakres których wchodzą:
- obsługa kadrowa:
• sporządzanie dokumentów, dotyczących nawiązywania i rozwiązywania stosunku pracy;
• prowadzenie akt osobowych pracownika;
• prowadzenie całości spraw związanych z kalendarzami pracowników (urlopy wypoczynkowe, chorobowe, urlopy macierzyńskie, ewidencja urlopów i inne);
• sporządzanie i wydawanie pracownikom niezbędnej dokumentacji, dotyczącej przebiegu zatrudnienia;
• prowadzenie i aktualizacja rejestru badań lekarskich i szkoleń BHP;
• kompletowanie dokumentacji pracowników w celu ustalenia kapitału początkowego;
• sporządzanie regulaminów wewnętrznych pracodawcy (regulamin pracy, regulamin zakładowego funduszu świadczeń socjalnych, siatka wynagrodzeń, systemy motywacyjne);
• obsługę zatrudnienia osób w ramach umów cywilnoprawnych (umowy zlecenia, umowy o dzieło);
• obsługa kontroli Państwowej Inspekcji Pracy i ZUS.
- obsługa płacowa:
• sporządzanie list płac z umów o pracę;
• sporządzanie list płac z umów cywilnoprawnych;
• sporządzanie druków ZUS RMUA;
• sporządzanie i przesyłanie do ZUS miesięcznych deklaracji rozliczeniowych, imiennych raportów miesięcznych;
• sporządzanie rocznych informacji o dochodach ( PIT-11, PIT-8B);
• sporządzanie rocznego obliczenia podatku ( PIT-4R).
Małopolskie
Potwierdziliśmy tożsamość właściciela konta na podstawie jego dokumentów identyfikacyjnych.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Każda Sprawdzona Firma może zdobyć certyfikat Polecają Nas Klienci.
Firma posiada pozytywne opinie i jest polecana przez swoich Klientów oraz partnerów biznesowych. Ma również status Sprawdzonej Firmy. Dlatego została nagrodzona certyfikatem Polecają Nas Klienci.
Wykonawca potwierdził ekspercką wiedzę branżową publikując lub recenzując Artykuł Eksperta w Serwisie Oferteo. Więcej w Regulaminie.
Specjalista z sukcesem ukończył szkolenie z zakresu profesjonalnej obsługi Klienta.
Chcesz znaleźć się na liście? Załóż bezpłatne konto.
Kolejność na liście zależy m.in. od wykupienia przez firmę opcji promowania, liczby złożonych ofert, opinii poprzednich klientów oraz stopnia wypełnienia wizytówki. Dowiedz się więcej.
Zasady publikacji opinii w naszym
Serwisie sa opisane w Regulaminie
Tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Niestety nie udało nam się potwierdzić, że tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała
z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Klient i Wykonawca potwierdzili współpracę pomiędzy sobą.
Dbamy o bezpieczną realizację Twojego
zlecenia. Więcej informacji tutaj.
Powiązane produkty i usługi: Doradca podatkowy, Firma konsultingowa, Kadry i płace, Kredyt, Kredyt dla firm Wieliczka, Pisanie biznes planu Wieliczka, Usługi księgowe Wieliczka
Nazwa firmy | BIURO RACHUNKOWE ACCOUNTING AND MORE IZABELA DĄBROWSKA |
Imię (pierwsze) | IZABELA |
Drugie imię | ANNA |
Nazwisko | DĄBROWSKA |
Data rozpoczęcia działalności | 2010-07-01 |
NIP | 6792673550 |
Regon | 121238995 |
Kraj | Polska |
Województwo | MAŁOPOLSKIE |
Powiat | wielicki |
Gmina | Niepołomice |
Miejscowość | Zabierzów Bocheński |
Kod pocztowy | 32007 |
Poczta | Zabierzów Bocheński |
Numer nieruchomości | 573 |
Kod i nazwa podstawowej formy prawnej | 9 - Osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą |
Kod i nazwa szczegółowej formy prawnej | 099 - Osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą |
Kod i nazwa formy własności | 214 - Własność krajowych osób fizycznych |
Data wpisu do bazy REGON | 2010-06-08 |
Data powstania | 2010-06-07 |
Data rozpoczęcia działalności | 2010-07-01 |
Data zakończenia działalności | 2018-05-31 |
Data skreślenia z regon | 2018-05-06 |
Kod PKD | Nazwa |
6920Z |
DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE Przeważające PKD |
Regon | Nazwa | Adres |
12123899500025 | BIURO RACHUNKOWE ACCOUNTING AND MORE IZABELA DĄBROWSKA | Rynek Niepołomice MAŁOPOLSKIE wielicki |
Dane zostaną pobrane i zaktualizowane w ciągu kilku minut.
W razie potrzeby prosimy o kontakt przez Formularz kontaktowy.