Zakład Kotlarski Tomasz Gielniak

ul. Kaliska 91
63-300  Pleszew, 
NIP: 617-118-41-22   

Jesteśmy w Oferteo od 5 lat!
Ostatnie logowanie: 2015-02-05 22:44

4.5 

Opinie


Pokaż: 
Komentarz od: PiotrK

Posiadam kilka kotłów z tej firmy i jestem bardzo zadowolony, kontakt bardzo dobry i bardzo profesjonalny, innych pieców nie chcę. Pozdrawiam cała załogę.

Klient:
Telefon:
E-mail:
Miejscowość:
Mosina
Dodano: 2013-09-25 21:32      Dotyczy: piece i dowóz...
Jakość: 
Komentarz od: PrzemysławK

witam!!! To będzie trzecia zima z kotłem firmy GIELNIAK z kotła jestem bardzo zadowolony.Kontakt z firmą wspaniały-podejście do klienta na najwyższym poziomie.FIRMA GODNA POLECENIA.

Klient:
Telefon:
E-mail:
Miejscowość:
radomsko
Dodano: 2012-10-14 21:02      Dotyczy: KOCIOŁ MIAŁOWY...
Jakość:  Komunikatywność:  Dotrzymanie umowy: 
komentarz zwrotny z dnia 2012-10-15 21:36

Dziękujemy bardzo! - Zadowolenie klienta jest dla nas najważniejsze.…

Komentarz od: Marzena N

Kocioł CO działa u mnie bez zarzutu drugi sezon,sprawuje sie rewelacyjnie,"ciągnie"więcej metrów niż powinien. Pełen profesjonalizm przy doradztwie,wykonaniu i kontaktach. Z całą pewnością polecam tę firmę.

Klient:
Telefon:
E-mail:
Miejscowość:
Pleszew
Dodano: 2011-02-23 17:48      Dotyczy: Kocioł c.o....
Jakość:  Komunikatywność:  Dotrzymanie umowy: 
komentarz zwrotny z dnia 2011-03-10 22:45

Dziękuję bardzo, gdyby była potrzebna rada - służymy pomocą!…

Komentarz od: P.H.U. " Senta "

Dokonałem zakupu kotła dla klienta. Po uruchomieniu kocioł przez tydzień spisywał się bez zarzutu. Po tym terminie zaczęły się przykre niespodzianki.Padło sterowanie. Pozytywem jest błyskawiczna reakcja firmy do podwykonawcy elektroniki. Serwis stwierdził usterkę, zapewnił że przyśle pocztą uszkodzoną część i tak się stało, lecz co z tego kiedy nowa zamienna część okazała się do kitu. Po kolejnej interwencji serwis zobowiązał się do przysłania całego nowego sterownika, ale... ja jako instalator mam dokonać wymiany , bo monter serwisowy może dopiero za miesiąc. Czy to nie są kpiny? Jest Październik a klient nie ma ciepłej wody i ogrzewania i ma uzasadnione pretensje dlaczego poleciłem taką ... firmę. Pozdrawiam ciepło Z.B.

Klient:
Telefon:
E-mail:
Miejscowość:
Poznań
Dodano: 2010-10-11 20:12      Dotyczy: Kocioł uniRETd 25 kW...
Jakość:  Komunikatywność:  Dotrzymanie umowy: 
komentarz zwrotny z dnia 2010-10-12 11:31

Jest mi bardzo przykro, że przez usterkę sterownika nasza firma a zarazem kocioł, który jest naprawdę dobrym produktem zyskał niezbyt miły komentarz! Jedyne co mogę napisać na swe usprawiedliwienie że to jedyna taka sztuka sterownika która się nie sprawdziła.…

Komentarz od: KatarzynaP

Jedyne zastrzeżenie mam co do dostawy. Kierowca był sam, co prawda miał paleciak do przetransportowania kotła z samochodu na miejsce instalacji,jednakże nie mógł sam zdjąć kotła z w/w samochodu,bo nie miał windy... I tu był problem,bo na mojej ulicy wszyscy sąsiedzi którzy mogliby pomóc zdjąć towar z samochodu byli w pracy. Przed dostawą poinformowałam firmę, że jestem osobą samotną i nie ma mi kto pomóc.

Klient:
Telefon:
E-mail:
Miejscowość:
Jelcz-Laskowice
Dodano: 2010-09-09 11:26      Dotyczy: Kocioł UK-GSM...
Jakość:  Komunikatywność:  Dotrzymanie umowy: 
komentarz zwrotny z dnia 2010-09-14 15:29

Dziękuję za wystawienie opinii! Samochód faktyczmie nie miał windy - jest nowy i firma zakładająca windę miała urlop!ale już ją ma co jest znacznym ułatwieniem!…

10747
Poinformujemy odpowiednie spośród 170 304 firm
Otrzymasz oferty od Firm z Twojej okolicy
Wypełnij formularz i oszczędź nawet 30%
Opisz czego potrzebujesz: Twoje dane kontaktowe:
* * *
*
*