Podany adres e-mail nie jest powiązany
z żadnym zapytaniem.
  • »
  • Akademia
  • »
  • Zaprezentuj firmę dzięki wizytówce oferteo

Zaprezentuj firmę dzięki wizytówce Oferteo

Pierwsze wrażenie w kontaktach biznesowych jest tak samo ważne jak w kontaktach osobistych. Dlatego warto zadbać o profesjonalną wizytówkę na Oferteo, ponieważ dla potencjalnego Klienta jest ona pierwszym źródłem informacji o firmie.

Jak zrobić dobre wrażenie

Wizytówka na Oferteo pełni funkcję informacyjną i promocyjną. To miejsce, gdzie można skutecznie zbudować wizerunek profesjonalnej, godnej zaufania firmy i pokazać się z najlepszej strony, czyli zaprezentować swoją ofertę, osiągnięcia, kompetencje i referencje. Odpowiednie wykorzystanie możliwości, jakie daje wizytówka, poskutkuje dobrym pierwszym wrażeniem i owocnym rozpoczęciem procesu sprzedaży.

Wizytówka Oferteo

Co zatem należy umieścić na wizytówce:

  • opis działalności - jakie usługi świadczy firma
  • doświadczenie - jak długo firma działa, jakich fachowców zatrudnia
  • opinie - potwierdzenie rzetelności i wiarygodności
  • posiadane certyfikaty i wyróżnienia - potwierdzenie jakości świadczonych usług
  • co wyróżnia firmę spośród innych oraz dodatkowe korzyści ze współpracy – informacje, dlaczego warto wybrać firmę
  • dane kontaktowe i dane firmy – informacje umożliwiające nawiązanie kontaktu.

Wypełnij wizytówkę swojej firmy »

Dodatkowe korzyści z posiadania wizytówki

Wizytówka Oferteo to dodatkowa, bezpłatna reklama, dzięki której można zaprezentować swoją ofertę szerokiej rzeszy potencjalnych Klientów. Firmowe wizytówki na Oferteo.pl są wysoko pozycjonowane, pozwalają zatem wyróżnić się w gronie wykonawców lub dostawców o podobnym profilu działalności. Najlepszym rozwiązaniem jest wizytówka i duża ilość pozytywnych opinii, które budują wizerunek wiarygodnego i rzetelnego kontrahenta.

Profesjonalna pomoc

Firmom, które chcą skorzystać z pomocy przy wypełnianiu swojej wizytówki, Oferteo proponuje profesjonalną pomoc. Na zlecenie firmy Doradca może wypełnić wizytówkę tak, aby jak najlepiej spełniała swoją funkcję wizerunkową, czyli łączyła funkcjonalny opis działalności z prezentacją zalet i korzyści ze współpracy.

Zobacz: Pomoc przy wypełnianiu wizytówki »