Sposoby pozyskiwania Klientów
Znanych jest wiele metod docierania do nowych Klientów. Dlatego warto sprawdzać różne podejścia i w zależności od potrzeb dobierać odpowiednie sposoby. Jeśli zależy nam na szybkich efektach, pozyskaniu Klientów zdecydowanych na zakup oraz na kontroli budżetu i efektów warto rozważyć Klientów z Oferteo.
Porównanie poszczególnych metod pozyskiwania Klientów
Dlaczego Oferteo?
Koszt pozyskania Klientów
W Oferteo firma płaci wyłącznie za Klienta, który aktualnie poszukuje dostawców na dany produkt lub usługę. W ten sposób dostawca może się skoncentrować na przedstawieniu oferty i samej sprzedaży. Firma sama decyduje, którzy Klienci ją interesują. Nie ponosi przy tym kosztów przygotowania kampanii reklamowych, uruchomienia i optymalizacji reklam, weryfikacji bazy Klientów, itp.
Łatwość oceny efektów
Oferteo pozwala na łatwą ocenę efektów sprzedażowych. Użytkownik ma dostęp do danych zbiorczych oraz jednostkowych, w tym do informacji historycznych.
Klienci aktywnie szukający produktu/usługi
Oferteo umożliwia firmom dostęp do Klientów, którzy w danej chwili aktywnie poszukują danego towaru lub usługi. Są to Klienci, którzy w tym celu samodzielnie skontaktowali się z Oferteo i oczekują kontaktu od dostawców lub wykonawców, którzy mogą spełnić ich wymagania.
Gotowość zakupowa Klientów
Dział Jakości Oferteo dba o to, aby firmy otrzymywały kontakty do Klientów gotowych na zakup danego produktu/usługi. Dzięki temu firmy minimalizują koszty kontaktów z potencjalnymi Klientami, którzy nie są jeszcze zdecydowani na zakup lub którzy nie są gotowi przeznaczyć na ten zakup odpowiednich środków.
Wyczerpująca informacja o Kliencie
Dane kontaktowe udostępniane przez Oferteo zawierają imię i nazwisko Klienta, numer telefonu, potwierdzony adres e-mail, miejsce dostawy oraz nazwę i jej adres w przypadku firmy. W przeważającej części zapytań dane kontaktowe są potwierdzane telefonicznie przez konsultantów Oferteo i oznaczone symbolem .
Wyczerpująca informacja o potrzebach Klienta
Dokładamy szczególnych starań, aby zakres informacji udostępniany w zapytaniach ofertowych był odpowiedni zarówno z punktu widzenia Klientów jak i dostawców. Zapytania o oferty zawierają informacje o wymaganiach Klienta, a w szczególności o wielkości zamówienia, parametrach produktu/usługi oraz terminie realizacji.
Czas uruchomienia kampanii
Dostęp do Klientów Oferteo można uzyskać nawet w ciągu 5 minut. Nie ma potrzeby przygotowywać kampanii reklamowych, projektować i uruchamiać reklam, testować metod, czy w końcu wyszukiwać Klientów rzeczywiście zainteresowanych zakupem. Wystarczy dołączyć do Dostawców i Wykonawców Oferteo i rozpocząć sprzedaż.