Podany adres e-mail nie jest powiązany
z żadnym zapytaniem.
  • »
  • Akademia
  • »
  • Oferta szkoleń ze sprzedaży i obsługi klienta

Oferta szkoleń ze sprzedaży i obsługi Klienta

Z ogromną przyjemnością zapraszamy Państwa do wzięcia udziału w szkoleniach otwartych i zamkniętych organizowanych przez Firmę Szkoleniową Greylime, przy współpracy z Oferteo.pl. Nasze szkolenia są prowadzone przez doświadczonych trenerów biznesu i specjalistów w szkolonych dziedzinach.

Szkolenia zamknięte

Zachęcamy do organizacji szkoleń zamkniętych dla Państwa pracowników. Przy zamówieniu szkolenia zamkniętego możecie Państwo liczyć na program szkolenia oparty o specyfikę działania Państwa Firmy. Szkolenie będzie miało charakter warsztatowy, co oznacza, że każdy uczestnik szkolenia, będzie brał udział w praktycznych ćwiczeniach, automatycznie rozwijających szkolone umiejętności.

Prosimy o określenie potrzeb szkolonej grupy, planowanej ilości uczestników (min 4 osoby), terminu szkolenia, a Firma Greylime, prześle do Państwa kompleksową ofertę. Zapraszamy!

Zamów szkolenie zamknięte

Szkolenia otwarte

Szkolenia otwarte to okazja do rozwoju umiejętności pracowników odpowiedzialnych za sprzedaż i obsługę Klientów, a także do wymiany doświadczeń z innymi uczestnikami zajmującymi podobne stanowiska.

Zachęcamy do zapoznania się z kalendarzem szkoleń i wyborem interesującej Państwa tematyki:

Termin i miejsce

  • 28-29 styczeń 2013 WROCŁAW
  • 28 luty – 1 marzec 2013 WARSZAWA

Temat szkolenia

  • EFEKTYWNE TECHNIKI SPRZEDAŻY- doskonalenie umiejętności sprzedaży doradczej

Zakres merytoryczny

Sprzedaż jest podstawą sukcesu każdej firmy. Fundamentem pomyślnej sprzedaży powinno być działanie zgodne z długookresowymi wytycznymi, w oparciu o coraz lepsze zdolności interpersonalne. Szkolenie pozwoli Państwu m. in. poznać motywy zakupu przez poszczególne typy Klientów i zwiększyć umiejętność dopasowania produktu w zależności od celu stawianego przez Klienta.

Zagadnienia poruszane na szkoleniu to między innymi:

  • struktura procesu sprzedaży – analiza,
  • pozytywne pierwsze wrażenie – jak się przygotować,
  • bariery komunikacyjne – jak się ich wystrzegać,
  • zorientowanie na sukces w sprzedaży,
  • jak przedstawić cenę,
  • pozytywna transakcja psychologiczna,
  • budowanie dobrego kontaktu z Klientem,
  • radzenie sobie z oporem Klienta na wstępie,
  • typy Klientów – jak dopasować propozycję do potrzeb Klienta,
  • trudności w rozmowie z Klientem – metody reakcji,
  • skuteczna sprzedaż z Oferteo.pl.

Czas realizacji szkolenia: 2 dni (16 godzin)

Preferencyjna cena: 890 zł netto za 1 uczestnika (1)

Zgłoś swoje uczestnictwo


Termin i miejsce

  • 26 kwietnia 2013 WROCŁAW

Temat szkolenia

  • SZTUKA PROSPECTINGU - czyli jak znaleźć, jak pozyskać i jak zatrzymać klienta dla organizacji

Zakres merytoryczny

Szkolenie kierowane jest do osób odpowiadających za pozyskanie i obsługę klientów dla organizacji. Dbałość o klienta jest największym zasobem firmy, jednak jeszcze ważniejsze jest znalezienie drogi dotarcia do klientów, którzy przyniosą organizacji oczekiwany zysk. Szkolenie pokaże Państwu, jaka postawa pracowników sprzedaży sprzyja nawiązaniu współpracy z klientem oraz co sprawia, że klient związuje się z nami na dłużej.

Zagadnienia poruszane na szkoleniu to między innymi:

  • mój klient docelowy,
  • istota prospectingu,
  • źródła pozyskiwania klientów,
  • referencja i rekomendacja, jako podstawowe źródło klientów,
  • efektywny system prospectingowy,
  • zasady sprzedaży skoncentrowanej na kliencie,
  • lojalność klienta a zyski zespołu,
  • przebieg i plan profesjonalnej rozmowy handlowej (rozmowa telefoniczna/ bezpośrednia),
  • skuteczna sprzedaż z Oferteo.pl.

Czas realizacji szkolenia: 1 dzień (8 godzin)

Preferencyjna cena: 490 zł netto za 1 uczestnika (1)

Zgłoś swoje uczestnictwo


(1) Cena nie zawiera – noclegów dla uczestników szkolenia, dojazdu uczestników szkolenia, płatności za parking (jeżeli jest konieczny), lunch'u.

W ramach udziału w szkoleniu otwartym, gwarantujemy Państwu:

  • indywidualne badanie potrzeb szkoleniowych (ankieta przedszkoleniowa),
  • szkolenie prowadzone przez profesjonalnego trenera biznesu,
  • grupy szkoleniowe od 4 do 12 osób,
  • materiały szkoleniowe, zawierające gotowe wskazówki do wykorzystania w pracy,
  • imienny certyfikat ukończenia szkolenia,
  • przerwy kawowe (przekąski, ciastka, woda, soki, kawa, herbata),
  • szkolenie prowadzone w komfortowej sali konferencyjnej,
  • artykuły biurowe do notowania.