Oferta szkoleń ze sprzedaży i obsługi Klienta
Z ogromną przyjemnością zapraszamy Państwa do wzięcia udziału w szkoleniach otwartych i zamkniętych organizowanych przez Firmę Szkoleniową Greylime, przy współpracy z Oferteo.pl. Nasze szkolenia są prowadzone przez doświadczonych trenerów biznesu i specjalistów w szkolonych dziedzinach.
Szkolenia zamknięte
Zachęcamy do organizacji szkoleń zamkniętych dla Państwa pracowników. Przy zamówieniu szkolenia zamkniętego możecie Państwo liczyć na program szkolenia oparty o specyfikę działania Państwa Firmy. Szkolenie będzie miało charakter warsztatowy, co oznacza, że każdy uczestnik szkolenia, będzie brał udział w praktycznych ćwiczeniach, automatycznie rozwijających szkolone umiejętności.
Prosimy o określenie potrzeb szkolonej grupy, planowanej ilości uczestników (min 4 osoby), terminu szkolenia, a Firma Greylime, prześle do Państwa kompleksową ofertę. Zapraszamy!
Szkolenia otwarte
Szkolenia otwarte to okazja do rozwoju umiejętności pracowników odpowiedzialnych za sprzedaż i obsługę Klientów, a także do wymiany doświadczeń z innymi uczestnikami zajmującymi podobne stanowiska.
Zachęcamy do zapoznania się z kalendarzem szkoleń i wyborem interesującej Państwa tematyki:
Termin i miejsce
- 28-29 styczeń 2013 WROCŁAW
- 28 luty – 1 marzec 2013 WARSZAWA
Temat szkolenia
- EFEKTYWNE TECHNIKI SPRZEDAŻY- doskonalenie umiejętności sprzedaży doradczej
Zakres merytoryczny
Sprzedaż jest podstawą sukcesu każdej firmy. Fundamentem pomyślnej sprzedaży powinno być działanie zgodne z długookresowymi wytycznymi, w oparciu o coraz lepsze zdolności interpersonalne. Szkolenie pozwoli Państwu m. in. poznać motywy zakupu przez poszczególne typy Klientów i zwiększyć umiejętność dopasowania produktu w zależności od celu stawianego przez Klienta.
Zagadnienia poruszane na szkoleniu to między innymi:
- struktura procesu sprzedaży – analiza,
- pozytywne pierwsze wrażenie – jak się przygotować,
- bariery komunikacyjne – jak się ich wystrzegać,
- zorientowanie na sukces w sprzedaży,
- jak przedstawić cenę,
- pozytywna transakcja psychologiczna,
- budowanie dobrego kontaktu z Klientem,
- radzenie sobie z oporem Klienta na wstępie,
- typy Klientów – jak dopasować propozycję do potrzeb Klienta,
- trudności w rozmowie z Klientem – metody reakcji,
- skuteczna sprzedaż z Oferteo.pl.
Czas realizacji szkolenia: 2 dni (16 godzin)
Preferencyjna cena: 890 zł netto za 1 uczestnika (1)
Termin i miejsce
- 26 kwietnia 2013 WROCŁAW
Temat szkolenia
- SZTUKA PROSPECTINGU - czyli jak znaleźć, jak pozyskać i jak zatrzymać klienta dla organizacji
Zakres merytoryczny
Szkolenie kierowane jest do osób odpowiadających za pozyskanie i obsługę klientów dla organizacji. Dbałość o klienta jest największym zasobem firmy, jednak jeszcze ważniejsze jest znalezienie drogi dotarcia do klientów, którzy przyniosą organizacji oczekiwany zysk. Szkolenie pokaże Państwu, jaka postawa pracowników sprzedaży sprzyja nawiązaniu współpracy z klientem oraz co sprawia, że klient związuje się z nami na dłużej.
Zagadnienia poruszane na szkoleniu to między innymi:
- mój klient docelowy,
- istota prospectingu,
- źródła pozyskiwania klientów,
- referencja i rekomendacja, jako podstawowe źródło klientów,
- efektywny system prospectingowy,
- zasady sprzedaży skoncentrowanej na kliencie,
- lojalność klienta a zyski zespołu,
- przebieg i plan profesjonalnej rozmowy handlowej (rozmowa telefoniczna/ bezpośrednia),
- skuteczna sprzedaż z Oferteo.pl.
Czas realizacji szkolenia: 1 dzień (8 godzin)
Preferencyjna cena: 490 zł netto za 1 uczestnika (1)
(1) Cena nie zawiera – noclegów dla uczestników szkolenia, dojazdu uczestników szkolenia, płatności za parking (jeżeli jest konieczny), lunch'u.
W ramach udziału w szkoleniu otwartym, gwarantujemy Państwu:
- indywidualne badanie potrzeb szkoleniowych (ankieta przedszkoleniowa),
- szkolenie prowadzone przez profesjonalnego trenera biznesu,
- grupy szkoleniowe od 4 do 12 osób,
- materiały szkoleniowe, zawierające gotowe wskazówki do wykorzystania w pracy,
- imienny certyfikat ukończenia szkolenia,
- przerwy kawowe (przekąski, ciastka, woda, soki, kawa, herbata),
- szkolenie prowadzone w komfortowej sali konferencyjnej,
- artykuły biurowe do notowania.