Zobacz wszystkie (6)
O nas
Doradztwo dla biznesu.
Kompleksowo pomagam przedsiębiorcom w rozwijaniu działalności biznesowej w Polsce i na świecie. Świadczę usługi m.in. z obszaru: doradztwa podatkowego, audytu, rachunkowości, wsparcia prawnego i inwestycyjnego a także szkolenia z zakresu podatków, ZUS, zarządzania, sprzedaży i komunikacji oraz z tzw. szkoleń twardych min. CNC, Excel, social media, Solid works itp. Pomagam przedsiębiorcom w uzyskaniu dofinansowań na szkolenia dla pracowników i pracodawców.
Kompleksowo pomagam przedsiębiorcom w rozwijaniu działalności biznesowej w Polsce i na świecie. Świadczę usługi m.in. z obszaru: doradztwa podatkowego, audytu, rachunkowości, wsparcia prawnego i inwestycyjnego a także szkolenia z zakresu podatków, ZUS, zarządzania, sprzedaży i komunikacji oraz z tzw. szkoleń twardych min. CNC, Excel, social media, Solid works itp. Pomagam przedsiębiorcom w uzyskaniu dofinansowań na szkolenia dla pracowników i pracodawców.
Sprawdzona Firma
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Najlepsi 2025
Klienci wysoko oceniają pracę tego wykonawcy.
Firma sprawdzona w GUS
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS.
Opinie
Na Oferteo od 7 lat
5 gwiazdek 100%
4 gwiazdki 0%
3 gwiazdki 0%
2 gwiazdki 0%
1 gwiazdka 0%
916050
markValuePositive
Dominika Majewska
M
2024-10-23 15:35:54.533455
-1
false
Serdecznie polecam Panią Zuzannę Popławską oraz jej firmę Business Advisory. Współpraca to czysta przyjemność, Pani Zuzanna dba o klienta i jego czas co jest dla mnie bardzo ważne jako dla przedsiębiorcy. Jak tylko będzie okazja to ponownie skorzystam z usług! :)
false
false
813832
markValuePositive
Barbara
S
2024-01-15 09:53:24.912801
-1
false
bardzo dobrze przeprowadzone szkolenie, polecana współpraca
false
false
812995
markValuePositive
Michał
D
2024-01-12 15:44:27.626525
-1
false
Pełen Profesjonalizm. Jesteśmy bardzo zadowoleni z współpracy !
false
false
734238
markValuePositive
Dominika
P
2023-05-04 07:48:00.567718
-1
false
Współpraca z Panią Zuzanną to czysta przyjemność! Bardzo polecam skorzystanie z usług firmy.
false
false
733097
markValuePositive
Marzena
K
2023-05-01 12:18:29.694602
-1
false
Polecam bardzo Panią Zuzannę - pełen profesjonalizm!
false
false
730519
markValuePositive
Katarzyna
B
2023-04-27 07:39:48.57329
-1
false
Współpraca z Panią Zuzanną 100% profesjonalizmu.
false
false
728926
markValuePositive
Agnieszka
B
2023-04-24 09:37:36.891991
-1
false
Profesjonalne podejście do Klienta, miła obsługa, rzetelnie i fachowo zrealizowane zlecenie.
false
false
728882
markValuePositive
Przemysław
W
2023-04-24 08:25:01.086559
-1
false
Polecam Panią Zuzannę idealnie wpasowała się do pomocy w naszej organizacji.
false
false
627121
markValuePositive
Janusz
B
2022-07-29 08:47:55.107317
-1
false
Merytoryczne i fachowe podejście do tematów szkoleń, punktualność.
false
false
596132
markValuePositive
Anna
N
2022-04-23 22:28:44.236707
-1
false
Możliwość rozwoju w pozytywnej atmosferze, dobra organizacja pracy.
false
false
589632
markValuePositive
Anna
S
2022-04-14 13:24:59.04478
-1
false
Szkolenie było przeprowadzone w sposób profesjonalny zgodnie z moimi oczekiwaniami. Dobrze prowadzone. Duża ilość informacji.
false
false
587604
markValuePositive
Kamila
N
2022-04-07 11:46:13.512423
-1
false
Pani Zuzanna to wspaniała osoba, pomogła uzyskać dofinansowanie do szkolenia, z którego jesteśmy bardzo zadowoleni.
Serdecznie Panią pozdrawiam.
false
false
188443
markValuePositive
RYSZARD
K
2020-04-07 13:07:59.209349
-1
false
Bogaty zasób wiedzy, bardzo dobra forma przekazania.
false
false
128719
markValuePositive
Sylwia
K
2019-06-04 12:25:10.202172
-1
false
kompetentnie, sprawnie, sympatycznie, ogólnie bez zarzutu.
false
false
128715
markValuePositive
Artur
O
2019-06-04 12:02:35.134405
-1
false
Zrealizowaliśmy z firmą SMG/KRC szkolenie ze sprzedaży oraz komunikacji.
Jesteśmy bardzo zadowoleni!
Dziękujemy Pani Zuzannie za pomoc oraz przemiłą obsługę.
false
false
Specjaliści z Twojej okolicy
Oferty
Dofinansowane szkolenia z Krajowego Funduszu Szkoleniowego na 2023 r.
do 1 zł
Zrób sobie i swoim pracownikom prezent! 🎅🎁
Cenisz swoich pracowników i chcesz dać im możliwość do rozwoju?
Złóż wniosek do Krajowego Funduszu Szkoleniowego i zyskaj:
✨ do 100% dofinansowania ze środków KFS na szkolenia,
✨ możliwość rozwoju twoich pracowników, a tym samym firmy,
✨ okazję do rozwoju kompetencji twojego zespołu,
✨ lepszą kom...unikację w zespole pracowniczym,
✨ uśmiech na twarzach, motywacje i zapał pracowników,
✨ wizerunek nowoczesnej firmy, dbającej o rozwój zatrudnionych.
Budżet dofinansowania przewidziany na rok 2023 to aż 219 752 tys. zł! 💰
Do priorytetów wydatkowania środków zaliczono:
1. Wsparcie kształcenia ustawicznego skierowane do pracodawców zatrudniających cudzoziemców.
2. Wsparcie kształcenia ustawicznego w związku z zastosowaniem w firmach nowych procesów, technologii i narzędzi pracy.
3. Wsparcie kształcenia ustawicznego w zidentyfikowanych w danym powiecie lub województwie zawodach deficytowych.
4. Wsparcie kształcenia ustawicznego dla nowozatrudnionych osób (lub osób, którym zmieniono zakres obowiązków) powyżej 50 roku życia.
5. Wsparcie kształcenia ustawicznego osób powracających na rynek pracy po przerwie związanej ze sprawowaniem opieki nad dzieckiem oraz osób będących członkami rodzin wielodzietnych.
6. Wsparcie kształcenia ustawicznego osób poniżej 30 roku życia w zakresie umiejętności cyfrowych oraz umiejętności związanych z branżą energetyczną i gospodarką odpadami.
Nie wiesz jak złożyć wniosek? Pomożemy we wszystkich formalnościach!
Skontaktuj się z nami w celu uzyskania więcej informacji:
https://businessadvisory.pl/dofinansowania/
Szkolenie online: VAT w wewnątrzwspólnotowym obrocie towarowym z częścią warsztatową
Polska
- Katowice
450.00 zł
Polskie firmy sukcesywnie rozwijają sprzedaż na rynkach europejskich, w szczególności wewnątrz unijnym. Rosnące wolumeny sprzedaży będące efektem tej ekspansji przekładają się na zwiększenie ryzyk podatkowych związanych z rozliczeniami VAT w wewnątrz wspólnotowym obrocie towarowym.
Celem niniejszego szkolenia jest kompleksowe i praktyczne omówien...ie rozliczeń w obszarze podatku VAT związanych z wewnątrz wspólnotowymi dostawami towarów oraz wewnątrz wspólnotowym nabyciem towarów. Pozwoli to na weryfikację procesów ewidencyjno-rozliczeniowych w zakresie podatku VAT zdarzeń gospodarczych zachodzących w Państwa firmach (firmach Państwa Klientów), ewentualne korekty oraz redukowanie ryzyk
w przyszłości.
Szkolenie posiada rozbudowaną część warsztatową, w ramach których uczestnicy, na otrzymanych wcześniej arkuszach, rozwiązują przygotowane zadania. Następnie każde z zadań jest omawiane przez trenera. Pozwala to na wykształcenie praktycznych umiejętności w obszarze rozliczeń transakcji WDT i WNT.
Korzyści:
kompleksowe przedstawienie kluczowych aspektów w zakresie towarowych transakcji wewnątrzwspólnotowych
rozbudowana część warsztatowa
przejrzyste i proste omówienie nadchodzących zmian
aktualna praktyka sądów administracyjnych oraz organów podatkowych,
praktyczne przykłady i wskazówki,
zrozumiały język,
maksymalnie interaktywna formuła, w tym pełna swoboda zadawania pytań.
ZARZĄDZANIE ZAPASAMI
Polska
- Katowice
1. Podstawowe pojęcia w łańcuchu dostaw.
• przepływy informacji i materiału w łańcuchu dostaw
• zagrożenie suboptymalizacją
2. Przepływy materiałów i zapasy
• planowanie w łańcuchu dostaw
• proces planowania przepływu materiałów w przedsiębiorstwie,
• planowanie i prognozowanie potrzeb materiałowych,
• planowanie zapasów, analiza i odtwarzan...ie stanów magazynowych
• systemy planowania zamówień i dostaw,
3. Planowanie i organizacja procesu zaopatrzenia i przepływu materiałów:
• analiza procesu zaopatrzenia,
• organizacja zaopatrzenia - strategie wyboru dostawców
• procedura kwalifikacji, kryteria selekcji i metody oceny dostawców,
• Kompleksowa ocena kosztów współpracy z dostawcą - ćwiczenie z analizy TCO dostawcy
4. Czynniki kształtowania zapasów:
• podział zapasów,
• metody sterowania zapasami
• czynniki wpływające na strukturę i wielkość zapasów
• pull i push w zapasach
5. Prognozowanie w zarządzaniu zapasami
• cele i zadania prognozowania,
• metody wykorzystywane w prognozowaniu
• prognozowanie krótkoterminowe, średnio- i długoterminowe,
• prognozowanie sezonowe
6. Analiza poziomów (wielkości) zapasów:
• czynniki wpływające na wielkość zapasów poszczególnych pozycji asortymentowych,
• wielkość zapasów bieżących,
• poziom zapasów bezpieczeństwa,
• wielkość zapasów bezpieczeństwa w odniesieniu do miejsc składowania, ocena punktu złożenia zamówienia,
• wpływ poziomu obsługi klienta na wielkość utrzymywanych zapasów.
7. Mierniki i wskaźniki zapasów:
• podział mierników i wskaźników wykorzystywanych w ocenie zapasów,
• wskaźniki rotacji zapasów magazynowych, produkcyjnych i innych,
• możliwości i potrzeby oceny struktury i poziomów zapasów.
8. Analiza i ocena wariantów rozwiązań w zakresie gospodarowania zapasami:
• usprawnienie procesu przepływu zapasów,
• wdrożenie wariantów rozwiązań w zarządzaniu zapasami
Warsztat: zarządzanie zapasami w warunkach zmiennego popytu i zakłóceń dostaw, gra – symulacja w czasie której uczestnicy w praktyce realizują zagadnienia omawiane w czasie szkolenia oraz sprawdzają skuteczność poznanych narzędzi.
Pricing, polityka cenowa. Metody ustalania cen
Polska
- Katowice
1. WPROWADZENIE DO TEMATYKI PRICINGU
• Cena z punktu widzenia biznesu, klienta i otoczenia
• Cena jako komunikat
2. POLITYKA CENOWA
• Fundamenty polityki cenowej
• Kreatorzy polityki cenowej
• Etapy ustalania polityki cenowej
• Inteligentne polityki cenowe
3. CZYNNIKI KSZTAŁTOWANIA CEN
• Czynniki kształtowania cen z perspektywy ró...żnych podmiotów rynkowych
• Metody ustalania cen
• Case study – ustalanie ceny dla wybranego produktu
4. METODA WARTOŚCI POSTRZEGANEJ
• Istota metody – na czym polega, korzyści
• Jak przygotować się do stosowania metody wartości postrzeganej
• Sposoby zwiększania wartości dla klienta
• Zastosowanie narzędzia – Krajobraz cen do analizy i przewidywania zachowań konkurencji i klientów
• Pozycjonowanie produktu/marki i rozwój asortymentu vs polityka cenowa
• Odbiór decyzji cenowych przez rynek
5. STRATEGIE CENOWE
• Strategie w oparciu o klienta (penetracyjna, pakietowa, promocyjna, strategia cen linii produktów, itp.)
• Strategie w oparciu o konkurencję (rabunkowa, dostosowawcza, strategia niskich cen, itp.)
• Case studies – spektakularne przykłady strategii cenowych
6. ZARZĄDZANIE CENAMI
• Stosowanie rabatów, kiedy ma to sens
• Zmiany cen
• Różnicowanie cen
• Postępowanie z ceną w fazie schyłkowej produktu
• Przejęcie marki przez nowego właściciela – zmiany w pozycjonowaniu cenowym
6. WOJNY CENOWE
• Czym jest wojna cenowa
• Sposoby postępowania podczas wojny cenowej
• Skutki wojen cenowych
7. CZYNNIKI PSYCHOLOGICZNE W KSZTAŁTOWANIU CEN, m.in.
• Magiczny środek
• 2 drogie produkty
• Ceny kotwice
• Ceny od
NEGOCJACJE ZAKUPOWE I SPRZEDAŻOWE
Polska
- Katowice
CELE SZKOLENIA:
Celem szkolenia jest doskonalenie umiejętności negocjacyjnych zespołów sprzedażowych i zakupowych
KORZYŚCI (EFEKTY SZKOLENIA):
W wyniku realizacji szkolenia uczestnicy:
1) uzyskają:
o wiedzę na temat procesu negocjacji.
o Sposoby planowania negocjacji – sposób planowania kluczowych elementów.
• wiedzę na temat stylów ne...gocjacyjnych i sposobów wykorzystania w trakcie rozmowy,
• świadomość swojego oddziaływania na rozmówcę,
• praktyczne techniki prowadzenia negocjacji.
• Wiedzę jak istotna jest z punktu widzenia zyskowności firmy walka o każda transakcje i marżę.
2) będą potrafili :
• określić znaczenie czynników wpływających właściwe prowadzenie negocjacji,
• świadomie używać właściwego stylu negocjacji,
• prowadzenia negocjacji przez wykorzystanie technik negocjacyjnych,
• opracować strategię prowadzenia negocjacji – przygotowanie planu negocjacji w celu uzyskania najlepszych warunków zakupu lub sprzedaży.
• Ustalić ostateczną cenę zakupu lub sprzedaży, która będzie składową ceny zakupu, kosztów bezpośrednich i pośrednich sprzedaży. Cena ta jest granicą negocjacji, która jest nieprzekraczalna.
• Analizować i wykorzystywać wszystkie kluczowe elementy oferty w trakcie negocjacji z klientem.
• Wykorzystać w trakcie negocjacji wszystkie poza cenowe elementy oferty.
METODY PRACY:
Szkolenie będzie prowadzone aktywnymi metodami warsztatowymi, pozwalającymi uczestnikom zrozumieć, doświadczyć i ćwiczyć wybrane umiejętności.
Metoda warsztatowa zakłada maksymalny i aktywny udział uczestników przy zminimalizowaniu tradycyjnych sposobów przekazywania wiedzy. Swoją wyjątkową skuteczność zawdzięcza:
• uczeniu się przez doświadczenie
• wytworzeniu osobistego zaangażowania
Warsztat bazuje na dynamice grupy i wykorzystaniu potencjału jej uczestników.
Podczas szkolenia wykorzystywane będą następujące techniki:
• ćwiczenia (np. gry, mini symulacje), wprowadzające do tematu,
• większe struktury ćwiczeniowe - dłuższe symulacje integrujące szereg umiejętności,
• krótkie wykłady, wprowadzające i podsumowujące zagadnienie, systematyzujące pojęcia,
• kwestionariusze autodiagnozy pozwalające scharakteryzować się w dyskutowanych wymiarach,
• analizy przypadków - dyskutowane w małych grupach i/lub na forum,
• symulacje i scenki rozwijające konkretne umiejętności,
• plenarne dyskusje grupowe analizujące działania i ich możliwe konsekwencje.
MATERIAŁY:
Uczestnicy otrzymują skrypt zawierający informacje poruszane na szkoleniu i materiały do pracy w trakcie zajęć.
CZAS TRWANIA SZKOLENIA:
16 godzin realizowanych w czasie 2 dni.
Dodatkowe 2 dni pracy z trenerem do wykorzystania przez grupę w celu rozwiązania rzeczywistych problemów i przypadków życia codziennego. Dodatkowe dwa dni mogą odbyć się w siedzibie firmy w czasie normalnego dnia pracy.
ZAGADNIENIA W PROGRAMIE:
Czynnik wpływające na proces negocjacji
• Co to są negocjacje i w jakich sytuacjach należy stosować.
• Co ma wpływ na negocjacje.
• Gra strategiczna
Techniki i style negocjacyjne
• Style negocjacyjne – wykład.
• Techniki komunikacyjne.
• Techniki i przykłady wykorzystania.
Wykorzystania podstawowych technik negocjacyjnych – ćwiczenia w grupach.
Podsumowanie najważniejszych technik negocjacyjnych.
Praktyczne rady w procesie negocjacji
Ćwiczenie umiejętności negocjacyjnych
Zarządzanie ludźmi (kierowanie)
Polska
- Katowice
Grupa docelowa: Kadra Menedżerska
Cele szkolenia: Celem podstawowym szkolenia jest praktyczny aspekt pracy menedżerskiej, pozwalający wyznaczać i realizować cele w organizacji, z uwzględnieniem podstawowego zakresu czynności menedżerów.
Uczestnicy szkolenia dowiedzą się:
Jak budować i wzmacniać autorytet
Jak organizować pracę na stanowi...skach menedżerskich
Jakie narzędzia zarządzania wspomagają pracę współczesnych menedżerów
Uczestnicy szkolenia nabędą umiejętności:
Planowania procesów związanych z zarządzaniem
Stosowania narzędzi współczesnego menedżera
Efektywnego komunikowania się z zespołem
Uczestnicy uświadomią sobie:
Jak stosując narzędzia menedżerskie realizować cele organizacji
W jaki sposób właściwe zarządzanie wpływa na efektywność zespołu
Jaki wpływ na zarządzanie ma obowiązująca w organizacji kultura organizacyjna
HARMONOGRAM SZKOLENIA:
1. Menedżer w organizacji – Autorytet menedżera
Ćwiczenie: Film – uczestnicy analizują sceny z filmu pod kątem budowania autorytetu, a
następnie w trakcie panelu dyskusyjnego wskazują na obszary, szczególnie ważne z punktu
widzenia budowania autorytetu menedżera.
• Autorytet menedżera i jego wpływ na efektywność zespołu
• Pojęcie autorytetu
• Funkcje i atrybuty autorytetu
• Funkcje menedżerskie a zadania przywódcy
2. Doskonalenie umiejętności kierowniczych
Ćwiczenie: Wieża – uczestnicy otrzymują do realizacji zadanie, które realizować będą w różnych rolach zespołowych.
• Model Herseya i Blancharda
• Zarządzanie sytuacyjne i jego wpływ na efektywność zespołu
• Dopasowanie stylu kierowania do dojrzałości zespołu
Test „Przywództwo sytuacyjne a efektywność zespołu.”
3. Rola menedżera w budowaniu zespołu
Ćwiczenie „Brygada antyterrorystyczna” – celem podstawowym ćwiczenia będzie przeanalizowanie zachowań przywódczych pod silną presją oraz omówienie procesu grupowego i roli menedżera na tle tegoż procesu.
• Wizja zespołu
• Grupa a zespół
• Etapy formowania się zespołu
• Ustalanie relacji w zespole
• Ocena potencjału zespołu i dostosowanie do niego stylu zarządzania
• Czego mogę się spodziewać po pracownikach i zespole (role grupowe, SWOT zespołu)
Case studies: trudne przypadki z pracownikami – uczestnicy szkolenia analizują trudne przypadki z własnego podwórka, a następnie dopasowują adekwatne do sytuacji reakcje.
4. Komunikacja w zarządzaniu zespołem
• Znaczenie komunikacji pionowej i poziomej w organizacji
• Komunikowanie wizji i celu
• „Kretowisko”, czyli bariery w komunikacji zespołowej i sposoby ich eliminowania
Ćwiczenie „Moje expose” - uczestnicy otrzymają zadanie wygłoszenia krótkiego expose przed nowo przyjętymi pracownikami.
5. Jak budować efektywność pracy zespołu?
Panel dyskusyjny: Zadania zespołowe, jako specyficzny rodzaj celu
• Ocena możliwości wykonania zadań
• Organizowanie pracy zespołu
• Angażowanie zespołu w życie organizacji
6. Delegowanie zadań
Ćwiczenie: „Problemy Marcina z delegowaniem – uczestnicy analizują studium przypadku
dotyczące błędów i ich konsekwencji w obszarze delegowania zadań.
• Kontrola realizacji zadań i egzekwowanie wymagań stawianych przed pracownikami
• Wpływ zakończenia zadania na motywację do pracy
• Badanie przyczyn niepowodzeń
• Delegowanie a odpowiedzialność
Ćwiczenie: warsztat symulacyjny – delegowanie w praktyce.
7. Efektywna komunikacja podstawowym narzędziem szefa.
• Ocenianie podwładnych (pozytywne informacje zwrotne, negatywne informacje zwrotne, komunikaty typu TY i typu JA)
• Komunikacja asertywna w kontakcie z pracownikami
• Dobry przepływ informacji w grupie pracowników
Warsztat praktyczny: Specyficzne sytuacje komunikacyjne (zebrania z pracownikami, komunikacja z pracownikiem a komunikacja z zespołem)
8. Rozwój osobisty przywódcy
• Źródła autorytetu menedżera
• Autodiagnoza własnych umiejętności liderskich
Ćwiczenie: Określenie obszarów indywidualnego rozwoju
9. Podsumowanie szkolenia
• Błędy w kierowaniu i ich konsekwencje
• Zebranie najlepszych praktyk
• Zadania na przyszłość
10. FOLLOW UP
• Uczestnicy pracują na własnych problemach zdefiniowanych od ostatniego szkolenia
• Definiują problemy, a następnie omawiają, w jaki sposób sobie z nimi poradzili
• Trener udziela informacji zwrotnej
PROPONOWANE METODY SZKOLENIOWE:
Celem zwiększenia zaangażowania uczestników, proponujemy zastosowanie aktywnych metod treningowych, pozwalających na zwiększenie efektu przyswajania wiedzy.
Techniki niekonwencjonalne
- gry symulacyjne z udziałem uczestników,
- case study / studia przypadku,
- ćwiczenia indywidualne i zespołowe,
Dyskusje problemowe pozwalające na
- odzwierciedlenie własnych zachowań z przeprowadzonych ćwiczeń,
- skuteczne wykorzystanie osiągnięć wypracowanych na treningu.
Wykład / prezentacja
- prezentacja zagadnień z dyskusją problemową – aktywny kontakt z uczestnikami poprzez wspólne odnoszenie się do zagadnień merytorycznych
Testy
- dostosowane do zagadnień programowych
KOMUNIKACJA W ZESPOLE DLA MANAGERÓW I KADRY ZARZĄDZAJĄCEJ
Polska
- Katowice
CELE SZKOLENIA:
Zwiększenie świadomości własnego sposobu komunikacji w pracy zespołowej oraz różnic osobowościowych w tym zakresie.
Rozwój umiejętności właściwej identyfikacji utrudnień w porozumiewaniu się.
Rozwój umiejętności stosowania technik komunikacyjnych skutecznych w pracy zespołowej
Rozwój umiejętności stosowania komunikatów asertyw...nych, pozytywnych oraz nastawionych na przełamywanie barier komunikacyjnych i zwiększanie nastawienia na współpracę.
Poznanie metod radzenia sobie z sytuacjami konfliktowymi oraz zastosowanie technik komunikacyjnych w tych sytuacjach.
Poznanie technik w sytuacji konieczności przeprowadzenia:
• Rozmowy motywującej
• Rozmowy korygującej
• Rozmowy oceniającej
• Rozmowy dyscyplinującej
• Zwolnienia pracownika
PRZYKŁADOWY PROGRAM:
Szkolenie realizowane w 4 blokach szkoleniowych każdy po 2 dni na Sali x 2 grupy (17 osób).
Dodatkowo każdy uczestnik w trakcie trwania szkolenia po każdym z modułów uczestniczy 2 razy po 3 godziny w spotkaniach indywidualnych w celu omówienia sposobów zastosowania wiedzy nabytej na szkoleniu.
W trakcie trwania szkolenia dla 2 grup proponujemy po dwóch i następnie w 4 bloku spotkanie w całej grupie celem wymiany doświadczeń i wiedzy między uczestnikami.
Blok I
Komunikacja zespołowa
• Wewnętrzne i zewnętrzne czynniki mające wpływ na Twoją komunikację i komunikację w zespole.
• Sposoby na usprawnienie komunikacji
• Podstawowe błędy komunikacyjne
Techniki doskonalenia komunikacji
• Dopasowanie intencji i rezultatów w komunikacji
• Język - sztuka budowania wypowiedzi jasnych i jednoznacznych
• Metodyka słuchania i stawiania konstruktywnych pytań
• Co mówić i w jaki sposób, aby mieć pewność jasności i przejrzystości sytuacji
Typy osobowości determinujące zachowania
• Jakie cechy indywidualne różnicują zespół ze względu na komunikację
• Jak odbierane i interpretowane są komunikaty i jak reagują różne typy osób
• Sposoby na komunikację z zespołem wykorzystując – Typy osobowości
Blok II
Przełamywanie blokad informacyjnych i komunikacyjnych
• Jak radzić sobie z sytuacją atakowania osoby, a nie argumentów?
• Jak radzić sobie z atakiem, skupianiem się na rzeczach nieistotnych, odchodzeniem od tematu, reakcjami obronnymi?
• Komunikacja oparta na emocjach a komunikacja oparta na faktach
Techniki asertywności i oddziaływania na innych
• Język - sztuka budowania wypowiedzi jasnych i jednoznacznych
• Budowanie argumentacji - jakość i spójność
• Asertywność - techniki wyrażania potrzeb, opinii, myśli, uczuć
• Techniki wywierania wpływu
Rozwiązywanie sytuacji konfliktowych
• W jaki sposób reagujemy, a jak reagują inni na sytuacje konfliktowe
• Jak wpływać na zmianę sposobu postrzegania sytuacji konfliktowej
• W jaki sposób rozmawiać o konflikcie i w konflikcie
• Sposoby minimalizowania sytuacji konfliktowych a niebezpieczeństwa unikania konfliktów
Blok III
Rola managera w zespole
• Ustalanie celów i zadań
• Delegowanie zadań
• Sposoby na sprawdzenie wyników
• Korygowanie pracy zespołu
• Rozmowa motywująca
• Spotkania zespołu – o czym i jak prowadzić spotkanie.
Rozmowa w sprawie wyznaczanie celów i zadań
• Schemat prowadzenia rozmowy
• Pułapki w trakcie rozmowy
• Rozwiązywanie konfliktów w trakcie rozmowy
• Jak spowodować aby pracownik wyszedł z rozmowy zmotywowany
Rozmowa sprawdzająca wyznaczone cele
• Schemat prowadzenia rozmowy
• Pułapki w trakcie rozmowy
• Rozwiązywanie konfliktów w trakcie rozmowy
• Jak spowodować aby pracownik wyszedł z rozmowy zmotywowany
Rozmowa motywująca pracownika
• Schemat prowadzenia rozmowy
• Pułapki w trakcie rozmowy
• Rozwiązywanie konfliktów w trakcie rozmowy
• Jak spowodować aby pracownik wyszedł z rozmowy zmotywowany
Blok IV
Rozmowy z pracownikami obarczone emocjami i stresem
Rozmowa korygująca – wtedy kiedy chcemy zwrócić uwagę i oczekujemy zmiany zachowania
• Schemat prowadzenia rozmowy
• Pułapki w trakcie rozmowy
• Rozwiązywanie konfliktów w trakcie rozmowy
• Jak spowodować aby pracownik wyszedł z rozmowy zmotywowany
Rozmowa w celu ustalenia planu naprawczego – dajemy ostatnią szanse
• Schemat prowadzenia rozmowy
• Pułapki w trakcie rozmowy
• Rozwiązywanie konfliktów w trakcie rozmowy
• Jak spowodować aby pracownik wyszedł z rozmowy zmotywowany
Zwolnienie pracownika
• Schemat prowadzenia rozmowy
• Pułapki w trakcie rozmowy
• Rozwiązywanie konfliktów w trakcie rozmowy
Spotkanie zespołu
• Cel spotkania
• Role na spotkaniu
• Prowadzenie spotkania
• Czas trwania
• Konflikty na spotkaniu
• Rozwiązywanie konfliktów w trakcie spotkania
• Podsumowanie spotkania
Techniki prowadzenia szkolenia:
• Wykłady
• Dyskusje z uczestnikami
• Case study
• Ćwiczenia uczestników moderowane przez trenera
ODPOWIEDZIALNE PRZYWÓDZTWO
Polska
- Gliwice
Cele szczegółowe warsztatów – rozwój wiedzy:
Co to jest przywództwo
Cechy przywódców
Lider / kierownik / przywódca – różnice
Istota efektywności zespołu
Rola przywódcy w zespole
Otwarta komunikacja w zespole a autorytet przywódcy
Budowanie wzajemnego zaufania w zespole
Kreatywność w pracy zespołowej
Role zespołowe wg FRIS...
Grupa a zespół
Cele szczegółowe warsztatów – doskonalenie praktycznych umiejętności
ABC wspinania jako rozwój kompetencji przywódczych,
BHP wspinania jako rozwój bezpieczeństwa w grupie i zespole
Jak budować autorytet lidera
Jak sprawnie delegować zadania
Delegowanie a kontrolowanie
Jak zadbać o otwartą komunikację w zespole
Jak pobudzać kreatywność w zespole
Przeistacznie się grupy w zespół
Standaryzacja pracy , 5S , TPM , SMED, narzędzia efektywnej i bezpiecznej pracy zespołowej
Mapowanie procesów
Do kogo skierowane są warsztaty:
Liderów
Menedżerów wysokiego szczebla
Osób zarządzających istniejącymi zespołami
Osób budujących nowe zespoły
Osób, które chcą rozwijać kompetencje menedżerskie w czasach dużej zmienności (VUCA)
O SZKOLENIU:
Ściana wspinaczkowa – miejsce szkolenia Gliwice
Warsztaty realizowane są na ściance wspinaczkowej ponieważ wspinaczka jest w mojej opinii metaforą dynamicznej sytuacji w każdej organizacji. Jeśli będziemy stać i patrzeć na to co się wydarza prędzej czy później doprowadzi to do pogorszenia sytuacji. Ściana wspinaczkowa wymaga od nas reakcji w tu i teraz i podejmowania decyzji na każdym kroku mając na uwadze otoczenie i innych.
Sala szkoleniowa – miejsce szkolenia w siedzibie Firmy
Druga część warsztatów odbywa się na sali szkoleniowej gdzie zdobytą wiedzę przekuwamy na praktyczne działania mające zastosowanie w organizacji. W tym dniu wykorzystujemy metodologię Lean Management.
Zarządzanie zespołem i komunikacja wewnętrzna.
Polska
- Katowice
Dzień I
Kompetencje społeczne Managera
Znajomość technik komunikacyjnych sprzyjających zapobieganiu i rozwiązywaniu konfliktów
Umiejętność zapobiegania trudnym sytuacjom w zespole
Znajomość kluczowych zasad postępowania z konfliktami interpersonalnymi w zespole
Budowanie autorytetu
Czego Twoi ludzie oczekują od Ciebie?
Techniki um...iejętnego motywowanie i inspirowanie,
Sposoby egzekwowania efektów pracy,
Udzielanie informacji zwrotnej,
Tworzenie przyjaznego środowiska pracy opartego o szacunek i zaufanie.
Dzień II
Zarządzanie zespołem - błędy, które powodują utratę zaufania
Przywództwo Sytuacyjne
4 poziomy gotowości pracownika do wykonania zadania – umiejętne diagnozowanie,
4 style przywództwa – jak szef powinien się zachować w przypadku każdego z czterech poziomów gotowości podwładnego,
trening w oparciu o specjalnie przygotowane scenariusze.
Cele i zadania zespołu
jak cele zespołu wiążą się ze strategią firmy,
określenie oczekiwań wobec członków zespołu,
wystąpienia/expose szefa – trening.
Organizacja i zarządzanie pracą zdalną z wykorzystaniem dostępnych technologii i narzędzi
Polska
- Zawiercie
0.01 zł
Zapraszam na darmowe szkolenie online Organizacja i zarządzanie pracą zdalną z wykorzystaniem dostępnych technologii i narzędzi (24h) dla osób pracujących / mieszkających w miastach i powiatach subregionu centralnego województwa śląskiego.
Więcej informacji:
zpoplawska@businessadvisory.pl
Tworzenie i rozwój rozwiązań chmurowych - szkolenie online darmowe
Polska
- Zawiercie
0.01 zł
Zapraszam na darmowe szkolenie online Tworzenie i rozwój rozwiązań chmurowych (24h) dla osób pracujących / mieszkających w miastach i powiatach subregionu centralnego województwa śląskiego.
Więcej informacji:
zpoplawska@businessadvisory.pl
Zarządzanie obiegiem dokumentów elektronicznych w trybie pracy zdalnej - online darmowe
Polska
- Zawiercie
0.01 zł
Zapraszam na darmowe szkolenie online "Zarządzanie obiegiem dokumentów elektronicznych w trybie pracy zdalnej" (24h) dla osób pracujących / mieszkających w miastach i powiatach subregionu centralnego województwa śląskiego.
Więcej informacji:
zpoplawska@businessadvisory.pl
Motywacja zespołu, czyli jak obniżyć rotację pracowników
Polska
Tworzenie fascynującej wizji i kierunku ma zasadnicze znaczenie dla pasji zespołu. W końcu właściwa relacja z współpracownikami i menedżerami ma kluczowe znaczenie. Posiadanie odpowiedniego środowiska pracy ułatwia motywację i chęć rozwoju. Wszystkie powyższe mogą służyć jako wzmacniacze pasji.
Ale czy pracownicy słyszą, że ich chwalisz?
Jak moty...wować zespół, aby praca była dla nich prawdziwą pasją?
Czy wiesz jak zatrzymać bądź zmniejszyć rotację Twojego zespołu?
Zapraszam na autorski program szkoleniowy:
„Motywacja zespołu, czyli jak skutecznie obniżyć rotację pracowników”
Skorzystaj z okazji i uzyskaj 80% dofinansowania dla działań rozwojowych w Twojej firmie
Co chcesz zlecić lub kupić?
Wybierz usługę, której potrzebujesz, aby złożyć zapytanie:
Szkolenia i kursy
Szkolenia ze sprzedaży
Szkolenia z zarządzania
Szkolenia z marketingu
Szkolenia interpersonalne
Szkolenia kadrowe
Szkolenia z ekonomii i finansów
Szkolenia prawnicze
Szkolenia z informatyki i komputerów
Doskonalenie zawodowe
Powiązane produkty i usługi:
Agencja interaktywna, Dotacje unijne, Kurs pierwszej pomocy, Copywriter, Usługi informatyczne Rybnik
O Firmie
Adres
Ulica
Majątkowa 11aKod pocztowy
44-207Miasto
RybnikNIP
6421691631Godziny pracy
Brak informacji
Preferowana forma kontaktu
czat, e-mail, telefon
Obszar działania
Kujawsko-pomorskie, Mazowieckie, Śląskie, Opolskie, Lubuskie, Łódzkie, Małopolskie, Podlaskie, Zachodniopomorskie, Świętokrzyskie, Wielkopolskie, Warmińsko-mazurskie, Lubelskie, Podkarpackie, Dolnośląskie, Pomorskie
Dane rejestrowe
Firma
Nazwa firmy
Zuzanna Popławska Business Advisory
Imię (pierwsze)
ZUZANNA
Drugie imię
MAGDALENA
Nazwisko
POPŁAWSKA
Data rozpoczęcia działalności
2022-05-02
NIP
6421691631
Regon
278264278
Siedziba
Kraj
Polska
Województwo
ŚLĄSKIE
Powiat
Rybnik
Gmina
Rybnik
Miejscowość
Rybnik
Kod pocztowy
44207
Poczta
Rybnik
Ulica
ul. Majątkowa
Numer nieruchomości
11A
Zakres działalności (PKD)
Kod PKD
Nazwa
8559B
POZOSTAŁE POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE
Przeważające PKD
7810Z
DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z WYSZUKIWANIEM MIEJSC PRACY I POZYSKIWANIEM PRACOWNIKÓW
8211Z
DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z ADMINISTRACYJNĄ OBSŁUGĄ BIURA
8230Z
DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ORGANIZACJĄ TARGÓW, WYSTAW I KONGRESÓW
8560Z
DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA EDUKACJĘ