O nas
Yetiz Interactive - jesteśmy zespołem z wieloletnim doświadczeniem w budowaniu w Internecie komunikacji opartej o modele konwersji. Entuzjazm i stale poszerzane kompetencje potwierdzone są zarówno wieloletnim zaufaniem klientów, jak i certyfikatami branżowymi.
Kręci nas konwersja!
To hasło, z którym szczerze się utożsamiamy. Wierzymy, że konwersja to synonim sukcesu w internecie. Generujemy pomysły i koncepcje, które zaangażują klientów w interakcję z marką i sprawią, że uwierzą w jej prawdziwość i wartości, a następnie... skonwertują.
Konwersja jest dla nas kluczowa, bo dzięki niej możemy ocenić rzeczywisty wpływ podjętych działań na pozycję marki na rynku.
Kręci nas konwersja!
To hasło, z którym szczerze się utożsamiamy. Wierzymy, że konwersja to synonim sukcesu w internecie. Generujemy pomysły i koncepcje, które zaangażują klientów w interakcję z marką i sprawią, że uwierzą w jej prawdziwość i wartości, a następnie... skonwertują.
Konwersja jest dla nas kluczowa, bo dzięki niej możemy ocenić rzeczywisty wpływ podjętych działań na pozycję marki na rynku.
Opinie
Wykonawca nie ma jeszcze opinii.
Specjaliści z Twojej okolicy
Specjaliści z branży
Oferty
MARKETING AUTOMATION - Automatyzacja Marketingu
Polska
- Gdańsk
4000.00 zł
Czym jest MARKETING AUTOMATION?
Jest to technologia umożliwiająca dostarczenie odpowiedniej wiadomości, do odpowiedniej osoby i w odpowiednim czasie. Poprawnie wdrożony proces marketing automation ułatwia zarządzanie ruchem, który znajduje się na stronie oraz pomaga w zdobywaniu leadów poprzez wysyłkę spersonalizowanej komunikacji.
Co możesz rob...ić dzięki MARKETINGAUTOMATION?
- Tworzyć i wysyłać spersonalizowane newslettery.
- Segmentować bazę swoich odbiorców na podstawie różnych czynników (np. częstotliwości/kwoty zakupów) lub tym, jak zachowują się na stronie.
- Planować i wdrażać scenariusze automatycznych wysyłek np. lead nurturing (kierowanie użytkownika przez etapy lejka sprzedażowego, aż do momentu zrealizowania akcji).
- Przypisywać punkty za każdą interakcję Klienta z firmą.
- Analizować na bieżąco skuteczność działań.
- Komunikować się wieloma kanałami: prócz e-maili, wiele systemów marketing automation obsługuje takie kanały jak np.: web pushe, wiadomości sms, czy personalizowane pop-upy.
Jak możemy Ci pomóc przy wdrożeniu Marketing Automation?
- Wybierzemy narzędzie MA, które będzie najlepiej dopasowane do Twojego biznesu i potrzeb.
- Pomożemy w integracji systemu z Twoją stroną www oraz z innymi źródłami danych, które posiadasz (np. system CRM).
- Ustalimy grupy docelowe oraz sposoby dotarcia do tych grup.
- W oparciu o ustalone cele biznesowe zaproponujemy scenariusze, które są warte wdrożenia.
- Wprowadzimy scenariusze Marketing Automation i będziemy czuwać nad ich optymalizacją (ocena efektów i wnioskowanie).
- Przygotujemy kreacje graficzne i tekstowe do newsletterów, wiadomości sms i web pushy.
- W formie przejrzystego raportu będziemy przekazywać najważniejsze informacje, statystyki i wnioski o podejmowanych działaniach.
Czy narzędzie MA sprawdzi się w Twoim biznesie?
Niezależnie od tego jaki biznes prowadzisz, narzędzie do automatyzacji marketingu znajdzie w nim zastosowanie. Dobieramy rozwiązania indywidualnie do potrzeb i oczekiwanych rezultatów, opracowujemy strategię i całościowo zajmujemy się wdrożeniem.
- Marketing Automation dla B2B
Sprzedaż w modelu B2B opiera się głównie na budowaniu relacji. Proces podejmowania decyzji jest stosunkowo długi, a Klienci potrzebują wielu potwierdzeń wartości marki, aby ostatecznie dokonać zakupu. Przy pomocy narzędzia MA zaprojektujemy ścieżkę przejrzystej komunikacji, dzięki której wizerunek marki zostanie wzmocniony, a założone cele biznesowe osiągnięte.
- Marketing Automation w e-commerce
W rozwiązaniach dla e-commerce skupiamy się głównie na scenariuszach, które mają za zadanie pobudzić Klientów do dokonywania zakupów. Przykładowymi scenariuszami są: scenariusz porzuconego koszyka, scenariusz retencji (przywracanie Klienta do sklepu po długiej nieobecności), scenariusze oparte o analizę RFM (Ile czasu od ostatniego zakupu? Jak często Klient robi zakupy? Za jaką kwotę?), scenariusze lojalizujące Klienta (np. obsługa programu lojalnościowego), scenariusze cross- i up-sellingowe (dosprzedaż produktów) i wiele innych.
- Marketing Automation w w usługach B2C
Obsługujemy także Klientów, którzy działają w modelu B2C, ale nie sprzedają bezpośrednio online. Zestaw działań dobieramy indywidualnie do potrzeb i wspólnie ustalamy cele. Najczęściej działania z zakresu MA bazują na edukowaniu Klientów nt. oferty oraz scenariuszach typu lead nurturing, dzięki którym potencjalny Klient może przejść wszystkie etapy lejka sprzedażowego. Dzięki integracji narzędzi jesteśmy w stanie reagować komunikacją online na wydarzenia dotyczące ścieżki klienta zachodzące również poza internetem.
Co chcesz zlecić lub kupić?
Wybierz usługę, której potrzebujesz, aby złożyć zapytanie:
Marketing internetowy
Loga i identyfikacja wizualna, e-marketing
Kampanie reklamowe online
Usługi motoryzacyjne
Oklejanie samochodów
Marketing, reklama, teksty
Kampanie reklamowe offline
Reklamy w mediach
Public relations
Budowa, rozwój marki
Usługi IT
Konsulting IT
Marketing IT
Powiązane produkty i usługi:
Agencja interaktywna, Copywriter, Naprawa komputerów, Pozycjonowanie, Tworzenie sklepów internetowych
Kontakt
Adres
Ulica
Ul. Doki 1/119Kod pocztowy
80-224Miasto
GdańskNIP
851-289-29-22Godziny pracy
Brak informacji
Preferowana forma kontaktu
e-mail, telefon
Obszar działania
Świętokrzyskie, Dolnośląskie, Warmińsko-mazurskie, Opolskie, Łódzkie, Lubelskie, Podlaskie, Mazowieckie, Wielkopolskie, Małopolskie, Zachodniopomorskie, Kujawsko-pomorskie, Pomorskie, Lubuskie, Podkarpackie, Śląskie
Dane rejestrowe
Firma
Nazwa firmy
YETIZ INTERACTIVE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Data rozpoczęcia działalności
2004-09-29
NIP
8512892922
Regon
812725217
Siedziba
Kraj
Polska
Województwo
POMORSKIE
Powiat
Gdańsk
Gmina
Gdańsk
Miejscowość
Gdańsk
Kod pocztowy
80863
Poczta
Gdańsk
Ulica
ul. Doki
Numer nieruchomości
1
Zakres działalności (PKD)
Kod PKD
Nazwa
7311Z
DZIAŁALNOŚĆ AGENCJI REKLAMOWYCH
Przeważające PKD
5829Z
DZIAŁALNOŚĆ WYDAWNICZA W ZAKRESIE POZOSTAŁEGO OPROGRAMOWANIA
6201Z
DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z OPROGRAMOWANIEM
6202Z
DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z DORADZTWEM W ZAKRESIE INFORMATYKI
6311Z
PRZETWARZANIE DANYCH; ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI (HOSTING) I PODOBNA DZIAŁALNOŚĆ
6312Z
DZIAŁALNOŚĆ PORTALI INTERNETOWYCH
6399Z
POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE INFORMACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
7021Z
STOSUNKI MIĘDZYLUDZKIE (PUBLIC RELATIONS) I KOMUNIKACJA
7022Z
POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA
7312C
POŚREDNICTWO W SPRZEDAŻY MIEJSCA NA CELE REKLAMOWE W MEDIACH ELEKTRONICZNYCH (INTERNET)