O nas
Rozpoczęliśmy działalność w 1999 roku. Nasza specjalność to zarządzanie, administrowanie nieruchomościami, na terenie Warszawa.
Opinie
Na Oferteo od 5 lat
5 gwiazdek 100%
4 gwiazdki 0%
3 gwiazdki 0%
2 gwiazdki 0%
1 gwiazdka 0%
495466
markValuePositive
Anna
M
2021-06-15 15:26:34.791486
-1
false
Wszystko na czas, współpraca bardzo dobra. Polecam
false
false
Oferty
Oferta administrowania / zarządzania nieruchomościami
Polska
- Warszawa
0.75 zł
Zarządca / administrator nieruchomości 06/1999 do obecnie
Własna działalność gospodarcza - Pobyłkowo Małe
Samodzielnie zajmuję się obsługą nieruchomości. Do moic obowiązków
należy:
1. Nadzór i kontrola wszelkich dostawców i umów Wspólnoty dot. bieżącej
eksploatacji i zapewnienia bezpieczeństwa budynku Wspólnoty, w
szczególności: 1.1. Nadzór nad rea...lizacją wszystkich umów; 1.2. Określenie
możliwego do ubezpieczenia ryzyka związanego z nieruchomością,
rekomendacja ubezpieczenia i monitorowanie go; 1.3. Opracowywanie i
projektowanie umów zawieranych, aneksowanych i rozwiązywanych przez
Zarząd Wspólnoty w imieniu i na rzecz Wspólnoty; 1.4. Zapewnienie bieżącej
obsługi eksploatacyjnej nieruchomości poprzez wyszukiwanie
usługodawców, zbieranie ofert, negocjowanie warunków zawieranych umów i
kontrolę ich wykonania; 1.5. Odczyty liczników mediów (ciepła woda, zimna
woda, c. ogrzewanie, itp.); 1.6. Kierowanie i nadzorowanie, bezpośrednio lub
przez innych, wynajętymi firmami usługowymi na terenie nieruchomości, w
tym: 1.6.1. Kontrola utrzymania porządku i czystości w nieruchomości
wspólnej, 1.6.2. Kontrola utrzymania porządku i czystości na terenie
otaczającym nieruchomość, 1.6.3. Rozliczanie dostawców usług z materiałów
powierzonych przez Wspólnotę oraz z udostępnianych lub wynajmowanych
pomieszczeń Wspólnotę 1.6.4. Nadzorowanie pomieszczeń gospodarczych
będących w dyspozycji Wspólnotę, np. magazynu części zamiennych i
materiałów eksploatacyjnych.
2. Wspieranie Zarządu Wspólnoty w komunikacji z mieszkańcami,
właścicielami lokali mieszkań, w szczególności: 2.1. Udzielanie każdemu z
właścicieli lokali, na każde jego życzenie wyczerpujących informacji w zakresie
spraw związanych z utrzymaniem nieruchomości; 2.2. Dystrybucja pism do
właścicieli i współwłaścicieli lokali;
3. Wsparcie Zarządu Wspólnoty w usprawnianiu bieżącej eksploatacji
nieruchomości i utrzymania budynków: 3.1. Analizowanie comiesięcznej
realizacji planów gospodarczych i raportowanie do Zarządu, wraz z
rekomendacjami usprawnień bieżącej eksploatacji i utrzymania budynków;
3.2. Opracowywanie raz w roku zaleceń, co do usprawnień bieżącej
eksploatacji i utrzymania nieruchomości pod kątem poprawy efektywności
DOŚWIADCZENIE
ADMINISTRATOR ZARZĄDZANIA BUDYNKIEM I
INFRASTRUKTURĄ
Doświadczony specjalista ds. zarządzania o szczególnych umiejętnościach w
zakresie tworzenia znakomitych relacji z klientami, pracownikami, dostawcami
i podwykonawcami.
Szukam pracy w firmie na niepełny etat.
MariuszNesteruk
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez [nazwa firmy] w
celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.
01/1989 do 01/1994
lub poprawy, jakości nieruchomości. Zalecenia powinny być opracowane w
terminie i formie umożliwiającej ich wykorzystanie w opracowaniu planu
rzeczowo – finansowego w zakresie zarządzania nieruchomością; 3.3.
Przygotowywanie niezbędnych informacji w zakresie eksploatacji
nieruchomości dla projektów rocznych planów gospodarczych w formie
planu rzeczowo – finansowego w zakresie zarządzania nieruchomością
wspólną i lokalami użytkowymi, w tym wydatków z funduszy remontowo –
inwestycyjnych. 3.4. Organizacja Zebrań Wspólnoty Mieszkaniowej,
przygotowywanie niezbędnych dokumentów, dystrybucja zawiadomień o
zebraniu.
4. Zapewnienie prawidłowego użytkowania budynku i instalacji, urządzeń, a w
szczególności: 4.1. Zapewnienie zgodności funkcjonowania nieruchomości z
przepisami prawa, przepisami ochrony środowiska i doradzanie zarządowi
Wspólnoty w zakresie potrzeby zasięgania opinii eksperta, 4.2. Prowadzenie
książki obiektu budowlanego oraz dokumentacji nieruchomości wspólnej
wymaganej przez przepisy prawa budowlanego oraz wszelkiej dokumentacji
technicznej powstającej w trakcie eksploatacji budynku, w tym dokumentacji
usuwania usterek zgłaszanych przez członków Wspólnoty; 4.3. Zlecanie i
nadzór nad kontrolami technicznymi i okresowymi przeglądami
nieruchomości i urządzeń stanowiących ich wyposażenie zgodnie z
wymogami prawa; 4.4. Zapewnienie bieżącej obsługi technicznej
nieruchomości poprzez wyszukiwanie podwykonawców, negocjowanie
warunków zawieranych umów i kontrolę wykonywanych umów; 4.5.
Występowanie do właścicieli lokali z wnioskiem o zezwolenie na wstęp do
lokalu, ilekroć jest to niezbędne do przeprowadzania konserwacji, remontu,
albo usunięcia awarii w nieruchomości wspólnej, a także w celu wyposażenia
budynku, jego części lub innych lokali w dodatkowe instalacje zgodnie z
uchwałą Wspólnoty; 4.6. Interwencję na otrzymane informacje przekazane
Administratorowi przez Wspólnotę w formie pisemnej na adres siedziby
Wspólnoty lub mailowej na adres nesteruk@nestor-administracja.pl. oraz
telefonicznie na numer 0-; 4.7. Egzekwowanie gwarancji i rękojmi;
4.8. Zapewnienie warunków bezpieczeństwa w zakresie ochrony
przeciwpożarowej; 4.9. Konstruowanie i wdrażanie programu konserwacji
zapobiegawczej dla nieruchomości; 4.10. Opracowanie wdrażanie lub
zatwierdzanie programu zabezpieczeń i ochrony przyjętego przez Wspólnotę;
4.11. Zlecanie wykonywania drobnych napraw i konserwacji, w tym wymiany
żarówek i innego oświetlenia; 4.12. Zlecanie drobnych czynności na
nieruchomości, np. wieszanie i zdejmowanie flag w sytuacjach uzasadnionych,
… itd.
5. Zapewnienie sprawnej komunikacji oraz korespondencji pomiędzy
Zarządem Wspólnoty oraz właścicielami, a firmą prowadzącą ewidencję
księgowa. W szczególności: 5.1. Informowanie na bieżąco Zarząd Wspólnoty o
stanie finansowym Wspólnoty, rozrachunkach pomiędzy kontrahentami oraz
współwłaścicielami, 5.2. Na każde życzenie informowanie właścicieli o ich
stanie płatności, 5.3. Przekazywanie korespondencji księgowej pomiędzy
Wspólnotą, a firmą prowadzącą ewidencję księgową włączając ewidencję w
ramach rozliczeń dotyczących spłat zaciągniętych kredy
Co chcesz zlecić lub kupić?
Wybierz usługę, której potrzebujesz, aby złożyć zapytanie:
Finanse
Zarządzanie nieruchomościami
Powiązane produkty i usługi:
Agencja nieruchomości, Kredyt, Kredyt hipoteczny, Kupno mieszkania, Remonty, Remonty mieszkań Warszawa, Sprzątanie Warszawa, Sprzątanie biur Warszawa, Sprzątanie po remontach Warszawa, Wykończenia wnętrz Warszawa
O Firmie
Adres
Ulica
Popiełuszki 8Kod pocztowy
00-001Miasto
WarszawaNIP
525-225-27-03Godziny pracy
Brak informacji
Preferowana forma kontaktu
e-mail, telefon
Obszar działania
Lubelskie, Mazowieckie
Dane rejestrowe
Firma
Nazwa firmy
WSPÓLNOTA MIESZKANIOWA KS.J.POPIEŁUSZKI 8
Data rozpoczęcia działalności
2003-01-01
NIP
5252252703
Regon
015289629
Siedziba
Kraj
Polska
Województwo
MAZOWIECKIE
Powiat
Warszawa
Gmina
Żoliborz
Miejscowość
Warszawa
Kod pocztowy
01501
Poczta
Warszawa
Ulica
ul. ks. Jerzego Popiełuszki
Numer nieruchomości
8
Zakres działalności (PKD)
Kod PKD
Nazwa
6832Z
ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WYKONYWANE NA ZLECENIE
Przeważające PKD