O nas
Rozpoczęliśmy działalność w 1998 roku. Nasza specjalność to zarządzanie, administrowanie nieruchomościami, na terenie Warszawa.
Sprawdzona Firma
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma sprawdzona w GUS
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS.
Opinie
Wykonawca nie ma jeszcze opinii.
Oferty
Administrowanie nieruchomościami
Polska
- Warszawa
1000.00 zł
KIM JESTEŚMY?
Warszawska Grupa Nieruchomości to grupa ludzi, którzy pasjonują się zarządzaniem nieruchomościami oraz znają potrzeby i wymagania właścicieli lokali.
Dlatego dziś spotykamy się tutaj w zupełnie nowym standardzie i z zupełnie nowym spojrzeniem na zarządzanie.
Doświadczenie na rynku nieruchomości zdobywaliśmy od 1998 roku, zaraz po... wejściu w życie ustawy o własności lokali. W tamtym czasie, tak jak wszyscy, uczyliśmy się zarządzania w zgodzie z jej zapisami. W chwili obecnej posiadamy już kilkunastoletnią praktykę, która pozwala nam być profesjonalistami w tej dziedzinie.
Przy realizacji zadań współpracujemy wyłącznie ze staranie wyselekcjonowanymi partnerami, mającymi doświadczenie i dobrą opinię wśród usługobiorców na rynku nieruchomości. Stanowi to gwarancję wysokiego poziomu naszych usług.
Artur Wrzosek zgodnie z licencją zawodową zarządcy nieruchomości o numerze 16520 jest uprawniony do wykonywania działalności zawodowej w zakresie zarządzania nieruchomościami. Świadectwo zostało wydane przez Ministra Infrastruktury.
NASZE MOTTO
Zarządzanie to nasza pasja.
ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI
Organizacja Wspólnoty Mieszkaniowej (uzyskanie Regonu, Numeru NIP, otwarcie rachunku bankowego)
Odbiór dokumentacji i protokolarne przejęcie nieruchomości od poprzedniego Administratora / Zarządcy
Weryfikacja stanu prawnego nieruchomości
Prowadzenie ewidencji lokali i właścicieli lokali
Monitoring opłat publicznoprawnych
Przygotowanie i obsługa zebrań Właścicieli
Udzielanie pełnej informacji właścicielom telefonicznie, e-mailowo oraz w ustalonym terminie w siedzibie firmy
Monitoring terminów ubezpieczenia nieruchomości
Raportowanie spraw związanych z nieruchomością
Negocjowanie oraz zawieranie w imieniu wspólnoty umów z dostawcami mediów oraz firmami świadczącymi usługi, kontrola ich realizacji
Reprezentowanie Wspólnoty w stosunkach pomiędzy właścicielami, oraz przed organami administracji państwowej i samorządowej
Przygotowywanie i ocena merytoryczna projektów uchwał, regulaminów i statutów
Opracowywanie rocznych planów gospodarczych i remontowych
Prowadzenie i aktualizacja rejestru właścicieli
Organizacja usuwania awarii i usterek w nieruchomości
Nadzór nad utrzymaniem czystości i porządku w nieruchomości i w jej obrębie
Kontrola nad pracą firm odpowiedzialnych za konserwacje i naprawy
Archiwizowanie dokumentów Wspólnoty
Organizacja okresowych przeglądów stanu technicznego budynku i jego instalacji wewnętrznych
Kontrola stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego
Monitoring terminów legalizacji urządzeń pomiarowych
Terminowa realizacja zaplanowanych remontów i inwestycji
Prowadzenie tablic informacyjnych na holach klatek schodowych z informacjami na temat bieżącego funkcjonowanie nieruchomości
Wydawanie odpowiednich poświadczeń bądź zaświadczeń właścicielom lokali
Dyżury administratora na terenie nieruchomości Wspólnoty w ustalonym z Zarządem terminie
Pozyskiwanie dodatkowych przychodów z tytułu najmu powierzchni na cele użytkowe i reklamowe
Odczytywanie liczników co pół roku, oraz wykonywanie analizy zużycia wszystkich mediów wraz z aktualizacją stawek
Przygotowywanie materiałów i wypełnienia wniosków na pozyskanie dotacji (nieruchomości zabytkowe)
Stała współpraca ze Stołecznym Konserwatorem Zabytków oraz innymi jednostkami organizacyjnymi m. st. Warszawy
OBSŁUGA KSIĘGOWA
Prowadzenie pozaksięgowej ewidencji przychodów i kosztów Wspólnoty zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
Naliczanie opłat eksploatacyjnych zgodnie z zatwierdzonym planem gospodarczym
Prowadzenie windykacji należności
Kontrola faktur pod względem merytorycznym i rachunkowym, oraz terminowa realizacja płatności
Obsługa rachunków bankowych wspólnoty
Tworzenie lokat bankowych ze środków zgromadzonych na rachunkach
Rozliczanie zaliczek na poczet kosztów utrzymania nieruchomości wspólnej, oraz na pokrycie indywidualnych kosztów zużycia mediów
Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych
Przygotowywanie deklaracji i rozliczenie z Urzędem Skarbowym
Udzielanie aktualnych informacji finansowych
OBSŁUGA TECHNICZNA
Prowadzenie dokumentacji technicznej nieruchomości w tym książki obiektu budowlanego zgodnie z wymogami prawa budowlanego
Wprowadzenie harmonogramu przeglądów i konserwacji dla nieruchomości, zgodnie z przepisami ustawy prawo budowlane
Przygotowanie rocznego lub długofalowego programu remontów budynku, powiązanego z możliwościami fundusz remontowego
OBSŁUGA PRAWNA
Współpraca z kancelarią prawną przy dochodzeniu roszczeń z tytułu zaległych zaliczek
Opiniowanie umów, uchwał oraz innych dokumentów Wspólnoty
Przytoczony powyżej zakres wykonywanych czynności jest tylko minimum, które powinien wykonywać profesjonalny zarządca nieruchomości. My realizujemy wszystkie zadania i rozwiązujemy wszystkie problemy które napotykamy. Każdą nieruchomością traktujemy indywidualnie i dlatego też zakres oferowanych przez nas usług jest dostosowywany bezpośrednio do Państwa potrzeb. Dbamy o to aby współpraca odbywała się na partnerskich zasadach i przyjaznych relacjach, a wszystkie propozycje podejmowanych działań są szczegółowo omawiane i dyskutowane z Zarządem Wspólnoty.
Co chcesz zlecić lub kupić?
Wybierz usługę, której potrzebujesz, aby złożyć zapytanie:
Finanse
Zarządzanie nieruchomościami
Powiązane produkty i usługi:
Agencja nieruchomości, Doradca kredytowy, Kredyt, Kredyt hipoteczny, Kupno mieszkania, Remonty Warszawa, Remonty mieszkań Warszawa, Sprzątanie Warszawa, Sprzątanie biur Warszawa, Wykończenia wnętrz Warszawa
O Firmie
Adres
Ulica
Aleja Stanów Zjednoczonych 51 lok 320AKod pocztowy
04-028Miasto
WarszawaNIP
1131868024Godziny pracy
Brak informacji
Preferowana forma kontaktu
e-mail, telefon
Obszar działania
Mazowieckie
Dane rejestrowe
Firma
Nazwa firmy
Warszawska Grupa Nieruchomości Artur Wrzosek
Imię (pierwsze)
ARTUR
Drugie imię
BARTŁOMIEJ
Nazwisko
WRZOSEK
Data rozpoczęcia działalności
2012-04-01
NIP
1131868024
Regon
017414620
Siedziba
Kraj
Polska
Województwo
MAZOWIECKIE
Powiat
Warszawa
Gmina
Praga-Południe
Miejscowość
Warszawa
Kod pocztowy
04026
Poczta
Warszawa
Ulica
ul. Ostrobramska
Numer nieruchomości
126
Numer lokalu
31
Zakres działalności (PKD)
Kod PKD
Nazwa
6832Z
ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WYKONYWANE NA ZLECENIE
Przeważające PKD
6512Z
POZOSTAŁE UBEZPIECZENIA OSOBOWE ORAZ UBEZPIECZENIA MAJĄTKOWE
6622Z
DZIAŁALNOŚĆ AGENTÓW I BROKERÓW UBEZPIECZENIOWYCH
6810Z
KUPNO I SPRZEDAŻ NIERUCHOMOŚCI NA WŁASNY RACHUNEK
6820Z
WYNAJEM I ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WŁASNYMI LUB DZIERŻAWIONYMI
7021Z
STOSUNKI MIĘDZYLUDZKIE (PUBLIC RELATIONS) I KOMUNIKACJA
7022Z
POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA
7311Z
DZIAŁALNOŚĆ AGENCJI REKLAMOWYCH
7312A
POŚREDNICTWO W SPRZEDAŻY CZASU I MIEJSCA NA CELE REKLAMOWE W RADIO I TELEWIZJI
7312B
POŚREDNICTWO W SPRZEDAŻY MIEJSCA NA CELE REKLAMOWE W MEDIACH DRUKOWANYCH
7312C
POŚREDNICTWO W SPRZEDAŻY MIEJSCA NA CELE REKLAMOWE W MEDIACH ELEKTRONICZNYCH (INTERNET)
7312D
POŚREDNICTWO W SPRZEDAŻY MIEJSCA NA CELE REKLAMOWE W POZOSTAŁYCH MEDIACH
7320Z
BADANIE RYNKU I OPINII PUBLICZNEJ
8110Z
DZIAŁALNOŚĆ POMOCNICZA ZWIĄZANA Z UTRZYMANIEM PORZĄDKU W BUDYNKACH
8121Z
NIESPECJALISTYCZNE SPRZĄTANIE BUDYNKÓW I OBIEKTÓW PRZEMYSŁOWYCH
8122Z
SPECJALISTYCZNE SPRZĄTANIE BUDYNKÓW I OBIEKTÓW PRZEMYSŁOWYCH
8129Z
POZOSTAŁE SPRZĄTANIE
8130Z
DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENÓW ZIELENI