O nas
Marka Veray Interactive należy do Spółki Veray Interactive Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie i Nowym Sączu jako agencja interaktywna działająca na rynku nowych mediów. Jednym z głównych obszarów naszej działalności jest realizowanie indywidualnych projektów z zakresu: grafiki, programowania, marketingu, e-marketingu i nowoczesnych technologii internetowych oraz budowania wizerunku marki.
W naszych działaniach łączymy doświadczenie z nowymi technologiami, wiedzę z kreatywnością, rozwiązania integracyjne IT z nowymi technikami marketingowymi. Kreujemy wizerunki korporacji i marek, pomagamy uruchomić nowe kanały sprzedaży, obniżyć koszty działania firm oraz ułatwić współpracę z partnerami biznesowymi.
Zespół Veray tworzą młodzi, kreatywni ludzie. Wszyscy są w pełni zaangażowani w realizowane projekty. Każdy nasz Klient traktowany jest indywidualnie, dążymy do realizacji wyznaczonych nam celów, staramy się by każdy projekt był inny, przyniósł zamierzony przez Klienta rezultat.
Dostarczamy kompleksowe rozwiązania interaktywne dla firm, instytucji i e-sklepów. Od stworzenia strategii e-marketingowej, przez opracowanie narzędzi i dedykowany hosting, po badania usability, które zwiększą skuteczność Twojej marki w sieci.
Celem firmy jest skuteczna realizacja wizji naszych Klientów oraz dostarczenie im kompletnego portfela usług z zakresu technologii internetowych i multimedialnych. Nie tylko projektujemy i wdrażamy konkretne rozwiązania, ale również planujemy i pracujemy nad kompletną strategią obecności firmy w Internecie. Istniejemy by kreować nowy świat reklamy, przyjazny, skuteczniejszy oraz ciekawszy pod wieloma względami.
W naszych działaniach łączymy doświadczenie z nowymi technologiami, wiedzę z kreatywnością, rozwiązania integracyjne IT z nowymi technikami marketingowymi. Kreujemy wizerunki korporacji i marek, pomagamy uruchomić nowe kanały sprzedaży, obniżyć koszty działania firm oraz ułatwić współpracę z partnerami biznesowymi.
Zespół Veray tworzą młodzi, kreatywni ludzie. Wszyscy są w pełni zaangażowani w realizowane projekty. Każdy nasz Klient traktowany jest indywidualnie, dążymy do realizacji wyznaczonych nam celów, staramy się by każdy projekt był inny, przyniósł zamierzony przez Klienta rezultat.
Dostarczamy kompleksowe rozwiązania interaktywne dla firm, instytucji i e-sklepów. Od stworzenia strategii e-marketingowej, przez opracowanie narzędzi i dedykowany hosting, po badania usability, które zwiększą skuteczność Twojej marki w sieci.
Celem firmy jest skuteczna realizacja wizji naszych Klientów oraz dostarczenie im kompletnego portfela usług z zakresu technologii internetowych i multimedialnych. Nie tylko projektujemy i wdrażamy konkretne rozwiązania, ale również planujemy i pracujemy nad kompletną strategią obecności firmy w Internecie. Istniejemy by kreować nowy świat reklamy, przyjazny, skuteczniejszy oraz ciekawszy pod wieloma względami.
Opinie
Wykonawca nie ma jeszcze opinii.
Specjaliści z Twojej okolicy
Oferty
Redesign www-oferta
Polska
- Kraków,Nowy Sącz
Redesign www-oferta
Jeżeli uważasz, że Twoja strona wymaga poprawek, odnowienia lub pozbycia się występujących na niej błędów nasza oferta jest skierowana właśnie do Ciebie. Redesign projektu graficznego strony www oraz dopasowanie go do potrzeb obecnego rynku internetowego staje się dziś koniecznością, aby wyróżniać się wśród konkurencji.
Ab...y utrzymać standardy nowoczesności stronę internetową należy modernizować mniej więcej co 2 - 3 lata. Odnowienie strony internetowej pomoże utrzymać pozytywny wizerunek Twojej działalności. Modernizacja stron internetowych jest czynnością niezbędną, jeżeli zależy Tobie na utrzymaniu jej świeżości, stylu i nowoczesności. Przy modernizacji strony zawsze staramy się do istniejącej funkcjonalności dołożyć nowoczesny wygląd, przejrzysty układ oraz zachęcającą i miłą dla oka oprawę graficzną spełniającą wszystkie standardy profesjonalnego serwisu internetowego.
Nasza oferta obejmuję również propozycję przebudowy Twojej strony pod względem układu, kodu oraz kompozycji. Przebudowa strony internetowej polega na zbadaniu przez nas jej użyteczności oraz zastosowaniu technik dostosowania jej budowy do wymogów użyteczności dla człowieka. Prawidłowo zbudowana strona nie odstrasza a zachęca użytkownika do pozostania na niej i polecania jej znajomym.
identyfikacja wizualna-oferta
Polska
- Kraków,Nowy Sącz
Identyfikacja wizualna a wizerunek firmy
Tożsamość wizualna firmy stanowi niezwykle ważny element jej funkcjonowania. Tożsamość stanowi podstawę do właściwego spostrzegania firmy przez otoczenie. Bez ukształtowanej tożsamości (identyfikacja wizualna) firma nie byłaby zauważana. Często w krzywdzący sposób pojęcie tożsamość wizualna mylone jest z... wizerunkiem firmy. Ciężko jest oddzielić te dwa pojęcia - tożsamość a wizerunek - w zawiłym świecie reklamy i strategii marketingowych, wbrew pozorom nie jest to wcale takie trudne.
Identyfikacja wizualna, barnding marki
jest substytutem postrzegania firmy przez otoczenie, jest porównywalna do osobowości człowieka. Nie od dzisiaj wiadomo , że ludzie o silnej osobowości odnoszą sukcesy, zatem
firma o silnej identyfikacji wizualnej (tożsamości wizualnej
) będzie firmą odnoszącą sukcesy na rynku. Ukierunkowanie i ukształtowanie osobowości działalności wymaga czasu, jak dorastający człowiek, którego wizja postrzeganego świata kształtuje się latami i zmienia wraz z otoczeniem. Jeśli uda sie już wytworzyć i określić tożsamość wizualną firmy, należy na bieżąco ją kontrolować, aby mieć ciągłe poczucie celu i sprecyzowany kierunek w jakim zmierza nasze przedsiębiorstwo.
Identyfikacja a wizerunek firmy - podobieństwa i różnice pojęciowe
Zamienne stosowanie pojęć
wizerunku firmy i identyfikacja wizualna firmy
wynika z istniejących współzależności, natomiast podstawowa różnica opiera się na postrzeganiu.
Wizerunek jest czymś zewnętrznym
wobec firmy, czymś na co firma może jedynie starać się wpływać i kształtować wobec własnych potrzeb. To obraz, widziany oczami odbiorców, jest myślą i zarazem lista oczekiwań wobec firmy. Identyfikacja wizualna / tożsamość wizualna firmy natomiast stanowi nieodłączny element firmy, o którym można w pełni decydować. Jest tym, jak firma chce być odbierana, w jaki sposób odczytywana z czym kojarzona. Jeśli już uświadomimy sobie różnice pomiędzy tymi 2 pojęciami, będzie nam łatwiej zastosować różne ich kombinacje. Przy czym, faktem jest, iż najbardziej pożądaną kombinacją byłoby
posiadanie wyrazistej tożsamości / identyfikacji wizualnej i mocnego wizerunku firmy
. Jak tego dokonać? Na szczęście rzadko występują skrajne połączenia, zazwyczaj wyrazistość tożsamości ma wpływ na obrys wizerunku firmy.
Walory wyrazistej identyfikacji wizualnej
Każda firma, a bynajmniej ich większość posiada własną siedzibę, co za tym idzie pomieszczenia w których funkcjonuje. Współtworzy ją zespół pracowników, którzy są w określony sposób ubrani, flota samochodów, zestaw dokumentów firmowych. Każda firma ma również nazwę i własną ofertę czyli produkty. Te wszystkie elementy, są najczęściej spotykane przez klientów. Każdy z nas buduje sobie zdanie, obraz, własne wyobrażenie o danym przedsiębiorstwie na podstawie tego co widzą i własnych spostrzeżeń. Dlatego tak ważne jest posiadanie wyrazistej identyfikacji wizualnej, na podstawie której można będzie oprzeć odpowiedni wizerunek firmy. Wzrost pozytywnych relacji z klientami oraz zysk ekonomiczny, który potrafi szybko wzrosnąć nie są jedynymi motywami skłaniającymi do kształtowania
identyfikacji wizualnej (tworzenie identyfikacji wizualnej.
Dodatkowo posiadanie jednolitego wizerunku sprzyja identyfikowaniu się pracowników z firmą, zadowolenie z pracy, tym samym zwiększenie wydajności i ułatwia nabór nowych pracowników.
Identyfikacja wizualna firm metodą na wyróżnienie...
Na zakończenie silne podkreślenie czym jest
identyfikacja wizualna (silne, wyrazisty projekt logo firmy) - tożsamość firmy
to niepowtarzalny zestaw cech, pozwalający wyróżnić firmę z otoczenia, uczynić ją łatwą do rozpoznania i jedyną w swoim rodzaju. Istotę tworzenia tożsamości firmy stanowi jej osobowość, czyli ujednolicone wzorce postępowania i wzorce komunikacyjne. Składają się na nią: styl zarządzania, strategia, historia, filozofia, kultura, reputacja, zachowania pracowników...jak określa U. Wernera i J. Wolfa.
"TOŻSAMOŚĆ JEST TYM, CZYM JESTEŚCIE W ISTOCIE.
ZEWNĘTRZNYM WYRAZEM TEJ RZECZYWISTOŚCI JEST WASZ IMAGE, WASZ WIZERUNEK".
"TOŻSAMOŚĆ FIRMY JEST ORYGINAŁEM I PRZYCZYNĄ, IMAGE JEST ODZWIERCIEDLENIEM I EFEKTEM".
social media-oferta
Polska
- Kraków,Nowy Sącz
SOCIAL MEDIA
Social media czyli media społecznościowe, dostępne przede wszystkim w Internecie i urządzeniach mobilnych, umożliwiające wymianę informacji między użytkownikami. To media, które łączą technologię, telekomunikację, interakcje społeczne z obrazem, tekstem i dźwiękiem. Sposób interakcji i prezentowania informacji zależy od punktu wid...zenia użytkowników oraz treści, którymi wymieniają się społeczności (historie i doświadczenia).
Dlaczego Facebook?
Facebook® jest największą i najlepiej postrzeganą wśród internautów platformą społecznościową. Według raportu magazynu Internet Standard z 2010 roku Facebook® posiada przeszło osiem milionów aktywnych użytkowników. Przeciętny użytkownik Facebook®'a spędza na nim około godziny dziennie i posiada powyżej setkę znajomych w swoim profilu. W ciągu miesiąca jest autorem blisko 20 komentarzy, zostaje fanem czterech stron, przyłącza się do kilkunastu grup, „lubi” kilkanaście elementów (zdjęć, statusów, aktywności).
Dodatkowe opcje
Podejmowane działania w Social Mediach są sprawa bardzo indywidualną kwestią, dlatego proponowane pakiety jak i ostateczna cena, podlegają modyfikacjom po konsultacji z Klientem. Facebook to nie tylko wpisy, to również angażujące się w życie marki aplikacje, ciekawe galerie zdjęć produktów czy wydarzeń w których firma brała udział, rzetelne i sprawnie przeprowadzane konkursy, głośne i wyraźne kampanie reklamowe w serwisie, dopasowane do grupy docelowej strategie komunikacyjne, tak aby zawartość strony firmowej była nie tylko miła dla oka, ale i dla duszy. Poza przyjemna i kreatywna praca, prowadzenie działań w Social Mediach to również badanie, analizowanie i raportowanie naszych działań
aplikacja mobilna-oferta
Polska
- Kraków,Nowy Sącz
APLIKACJA MOBILNA
Oferujemy wykonanie dowolnego oprogramowania na urządzenia przenośne - telefony komórkowe, smartfony, palmtopy, konsole. Usługa obejmuje następujące formy oprogramowania:
• aplikacje samodzielne - działające na urządzeniu bez potrzeby dostępu do internetu,
• aplikacje klienckie - łączące się przez Internet (wifi/gprs/3g) ...z aplikacją na serwerze,
• aplikacje internetowe - w postaci strony WWW dostosowanej do małego ekranu,
• gry na komórki i konsole.
Aplikacje mogą być przeznaczone zarówno do użytku wewnętrznego firmy (np. wsparcie sprzedaży, komunikacji, czy innych procesów biznesowych), jak też do dalszej odsprzedaży klientom masowym.
Podstawowe typy aplikacji mobilnych
Należy wyróżnić trzy podstawowe typy aplikacji mobilnych ze względu na możliwości wykorzystywania zasobów sprzętowych (jak np. wbudowany aparat), koszt wytworzenia oraz czas potrzebny na wprowadzanie modyfikacji:
aplikacje natywne - przeznaczone do zainstalowania na docelowym urządzeniu, rozpowszechniane poprzez portale App Store lub Google Play. Uruchamiane bezpośrednio przez system operacyjny urządzenia umożliwiają wykorzystanie zasobów sprzętowych takich jak: GPS, aparat, wi-fi, akcelerometr, kompas, bluetooth, mikrofon, głośniki, przestrzeń dyskową itd...
aplikacje webowe - dostosowane do urządzeń mobilnych strony lub aplikacje internetowe. Pozwalają na wygodne przeglądanie zawartości na smartfonach oraz tabletach. Do uruchomienia takiej aplikacji wystarczy zainstalowana na urządzeniu przeglądarka internetowa (np. Safari dla iPhone). Aplikacje webowe nie mogą wykorzystywać całej gamy wbudowanych zasobów sprzętowych jak miało to miejsce w przypadku aplikacji natywnych.
aplikacje hybrydowe - połączenia aplikacji natywnej, w której za część funkcjonalności opowiada wbudowany komponent webowy. Aplikacje hybrydowe wykorzystują to co najlepsze w aplikacjach natywnych - dostęp do zasobów sprzętowych urządzenia oraz to co niesie za sobą technologia webowa - niższy koszt wytarzania aplikacji, możliwość szybkiego wprowadzania zmian.
Technologie
Zależnie od potrzeb aplikacje mobilne tworzymy w jednej z poniższych technologii:
• Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch,
• Google Android OS - smartfony Samsung, HTC, LG, Motorola, Sony,
• Symbian OS (Anna, Belle, ^3, S60) - telefony i smartfony Nokia,
• Windows Phone 7,
• BlackBerry OS,
Wycena
Koszt realizacji aplikacji mobilnej jest uzależniony od wielu czynników - od zakresu funkcjonalnego, użytej technologii, stopnia wykorzystania zaawansowanych funkcji sprzętowych. W celu uzyskania dokładnej wyceny i czasu realizacji prosimy o kontakt - zazwyczaj jesteśmy w stanie przygotować ofertę w ciągu 2-3 dni. Przygotowanie oferty jest bezpłatne.
sklep internetowy-oferta
Polska
- Kraków,Nowy Sącz
SKLEP INTERNETOWY
Sklep internetowy to doskonały i nowoczesny wybór pozwalający trafić do ogromnej grupy konsumentów a przy tym ograniczyć koszty prowadzenia działalności handlowej. Nasza firma tworzy dedykowane oprogramowanie do prowadzenia sklepów internetowych charakteryzujące się wysoką wydajnością, unikalnym wyglądem oraz bezpieczeństwem....
Każdy sklep internetowy posiada zaprojektowany przez nas przejrzysty wygląd. Dbamy o to, aby interfejs był jak najbardziej przyjazny dla użytkownika. Nie bez znaczenie w przypadku sklepu internetowego jest jego optymalizacja pod względem wyszukiwarek. To z wyszukiwarek klienci dowiedzą się o Twoim sklepie. Oprócz samej usługi pozycjonowania, oprogramowanie, które tworzymy jest zoptymalizowane pod wyszukiwarki.
Tańsza alternatywa?
W naszej ofercie znajduje się również przystosowywanie sklepów Open Source do potrzeb klienta. Korzystanie z rozwiązań open source takich jak Magento, OsCommerce czy PrestaShop pozwala obniżyć koszty. Jeśli posiadają już Państwo sklep internetowy możemy zaproponować przejście na naszą platformę (z zaimportowaniem towarów), lub odświeżyć zupełnie wygląd istniejącego sklepu.
Podstawowe funkcjonalności sklepu internetowego
W ramach realizacji sklepu internetowego otrzymują Państwo bogaty zestaw funkcjonalności, które zapewniają możliwość samodzielnego prowadzenia sklepu internetowego oraz dokonywania zakupów. Sklep w wersji podstawowej jest w pełni funkcjonalnym narzędziem do prowadzenia sprzedaży on-line.
Edytor WYSIWYG, zarządzanie serwisem, wsparcie międzynarodowe, wsparcie, optymalizacja dla SEO, obsługa dowolnej ilości wersji językowych, wystawianie faktur (do pobrania w pliku PDF), zarządzanie dostawami i płatnościami, płatności np. kartą kredytową, PayPal, Przelewy24 itp. praca na wielu walutach (możliwość przeliczania kursów walut w trybie rzeczywistym), zarządzanie zamówieniami, obsługa klienta, zarządzanie katalogiem produktów, obsługa kanałów RSS, Newsletter, tagowanie produktów i chmurka tagów, śledzenie przesyłki, powiadomienia przez SMS, obsługa kodów kreskowych, przyjazne adresy URL / Odnośniki bezpośrednie
wyszukiwanie produktów, porównanie cech kilku produktów jednocześnie, import danych.
Podstawowe funkcjonalności sklepu internetowego
W ramach realizacji sklepu internetowego otrzymują Państwo bogaty zestaw funkcjonalności, które zapewniają możliwość samodzielnego prowadzenia sklepu internetowego oraz dokonywania zakupów. Sklep w wersji podstawowej jest w pełni funkcjonalnym narzędziem do prowadzenia sprzedaży on-line.
Edytor WYSIWYG, zarządzanie serwisem, wsparcie międzynarodowe, wsparcie, optymalizacja dla SEO, obsługa dowolnej ilości wersji językowych, wystawianie faktur (do pobrania w pliku PDF), zarządzanie dostawami i płatnościami, płatności np. kartą kredytową, PayPal, Przelewy24 itp. praca na wielu walutach (możliwość przeliczania kursów walut w trybie rzeczywistym), zarządzanie zamówieniami, obsługa klienta, zarządzanie katalogiem produktów, obsługa kanałów RSS, Newsletter, tagowanie produktów i chmurka tagów, śledzenie przesyłki, powiadomienia przez SMS, obsługa kodów kreskowych, przyjazne adresy URL / Odnośniki bezpośrednie
wyszukiwanie produktów, porównanie cech kilku produktów jednocześnie, import danych.
strona www-oferta
Polska
- Kraków,Nowy Sącz
STRONA WWW
Podczas tworzenia stron www jesteśmy zawsze na bieżąco z aktualnymi trendami i standardami. Tworzone przez nas strony internetowe są zorientowane na użytkowników, a realizacje są jednocześnie przyjazne w obsłudze jak i atrakcyjne wizualnie. Do każdego projektu podchodzimy indywidualnie. Gotowy produkt posiada swój unikatowy charakter ...i dopasowany jest do potrzeb użytkowników. Projektowanie stron internetowych wymaga ciągłego doskonalenia umiejętności. Działalność na rynku międzynarodowym gwarantuje, że jesteśmy na bieżąco z najnowszymi rozwiązaniami .
Dlaczego VERAY?
Budowa serwisu internetowego w VERAY zaczyna się na pierwszym spotkaniu z klientem. Dokładnie badamy jego cele i doradzamy takie rozwiązania, które pozwolą osiągnąć dobre wyniki przy rozsądnych kosztach.
Oferujemy:
- serwisy internetowe oparte na autorskim systemie CMS, systemie WordPress oraz rozwiązania dedykowane,
- atrakcyjne projekty graficzne tworzone przez kreatywnych grafików o wieloletnim doświadczeniu,
- serwisy oparte na technologii Flash przejrzyste i przyjazne użytkownikowi projekty architektury serwisu,
- wdrożenie elementów optymalizujących serwis pod kątem wyszukiwarek,
- badania użyteczności serwisu,
- dostosowany do specyfiki zamówienia model zarządzania projektem i bieżącą asystę project managera
Kodowanie zgodne ze standardami
Budujemy strony www z wykorzystaniem najnowszych rozwiązań. Jesteśmy dumni z faktu, że pisany przez nas kod jest czysty, semantyczny i zgodny ze standardami W3C. Niezależnie od tego czy jest to mała strona czy zaawansowana, dedykowana aplikacja dajemy z siebie wszystko aby dostarczyć w pełni dostępny, użyteczny i zoptymalizowany produkt.
W naszym portfolio znajdziesz przykłady zarówno przejrzystych stron korporacyjnych jak również duże portale. Zakres naszych usług jest naprawdę szeroki - od projektowania i kodowania po wsparcie powdrożeniowe i aktualizacje. W procesie tworzenia stron i aplikacji internetowych wykorzystujemy głównie następujące technologie: HTML, CSS, PHP, JavaScript (jQuery), ale także Python (Django), Flash lub Flex. Podążanie za standardami W3C gwarantuje wysoką jakość naszych projektów.
Co chcesz zlecić lub kupić?
Wybierz usługę, której potrzebujesz, aby złożyć zapytanie:
Marketing internetowy
Pozycjonowanie stron WWW
Komputery, telefony, internet, usługi
Rejestracja domen
Strony internetowe
Tworzenie stron internetowych
Projektowanie stron internetowych
Obsługa stron internetowych
Inne usługi dotyczące stron internetowych
Sklepy internetowe
Obsługa sklepów internetowych
Projektowanie sklepów internetowych
Tworzenie sklepów internetowych
Inne usługi dotyczące sklepów internetowych
Usługi IT
Systemy CMS
Analiza i projektowanie systemów IT
Programowanie
Powiązane produkty i usługi:
Agencja interaktywna, Agencja marketingowa, Logo, Reklama internetowa, Grafik komputerowy Kraków, Usługi informatyczne Kraków
Kontakt
Adres
Ulica
ul.Kalwaryjska 69/9Kod pocztowy
30-504Miasto
KrakówNIP
677-235-88-45Godziny pracy
Brak informacji
Preferowana forma kontaktu
e-mail, telefon
Obszar działania
Zachodniopomorskie, Pomorskie, Kujawsko-pomorskie, Mazowieckie, Lubelskie, Śląskie, Lubuskie, Dolnośląskie, Podlaskie, Małopolskie, Podkarpackie, Warmińsko-mazurskie, Łódzkie, Opolskie, Świętokrzyskie, Wielkopolskie
Dane rejestrowe
Firma
Nazwa firmy
ADPOLAND TECHNOLOGIES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Data rozpoczęcia działalności
2011-05-25
NIP
6772358845
Regon
121536221
Siedziba
Kraj
Polska
Województwo
MAŁOPOLSKIE
Powiat
Kraków
Gmina
Kraków
Miejscowość
Kraków
Zakres działalności (PKD)
Kod PKD
Nazwa
6312Z
DZIAŁALNOŚĆ PORTALI INTERNETOWYCH
Przeważające PKD
7410Z
DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE SPECJALISTYCZNEGO PROJEKTOWANIA
7312D
POŚREDNICTWO W SPRZEDAŻY MIEJSCA NA CELE REKLAMOWE W POZOSTAŁYCH MEDIACH
7312C
POŚREDNICTWO W SPRZEDAŻY MIEJSCA NA CELE REKLAMOWE W MEDIACH ELEKTRONICZNYCH (INTERNET)
7311Z
DZIAŁALNOŚĆ AGENCJI REKLAMOWYCH