O nas
Universal Property Zarządzanie - kompleksowe zarządzanie i administrowanie nieruchomościami
Oferujemy zarządzanie nieruchomością zarówno zlecone (administrowanie) jak i w przypadku, gdy nie ma osób chętnych do pełnienia funkcji członków zarządu, powierzone w myśl art.18 ust.1 Uowl. Zachęcamy do skorzystania z naszej oferty. Po otrzymaniu zapytania, przygotujemy ofertę dedykowaną dla Państwa nieruchomości.Poniżej znajduje się nasz poglądowy zakres usług. Czynności związane z technicznym utrzymaniem nieruchomości wspólnej:
- Prowadzenie książki obiektu budowlanego oraz dokumentacji technicznej nieruchomości wymaganej przez przepisy prawa budowlanego;
- Zlecanie kontroli technicznych i okresowych przeglądów nieruchomości i urządzeń stanowiących ich wyposażenie techniczne zgodnie z wymaganiami prawa budowlanego;
- Kontrola nad zapewnieniem dla nieruchomości dostaw energii elektrycznej , wody, gazu , odprowadzania ścieków i wywozu śmieci;
- Kontrola nad utrzymaniem w należytym stanie porządku i czystości pomieszczeń oraz terenów służących do wspólnego użytku właścicieli lokali;
- Kontrola nad pracą firm odpowiedzialnych za konserwacje instalacji technicznych w budynku;
- Kontrola nad innymi usługami związanymi z funkcjonowaniem nieruchomości;
- Kontrola nad usuwaniem awarii i ich skutków;
- Zbieranie ofert dotyczących umów o dostawy, roboty bądź usługi związane z utrzymaniem nieruchomości;
- Pełnienie funkcji komunikacyjnej pomiędzy firmami zewnętrznymi a właścicielami i użytkownikami nieruchomości;
Czynności związane z obsługą Wspólnoty Mieszkaniowej i jej członków:
- Organizację Wspólnoty Mieszkaniowej – wystąpienie o nadanie nr NIP, Regon, założenie konta bankowego;
- Protokolarne przejęcie nieruchomości;
Weryfikowanie stanu formalnego i faktycznego nieruchomości, prowadzenie wykazu lokali i właścicieli lokali;
- Nadzór nad opłacaniem podatków i innych opłat publicznoprawnych przypadających od nieruchomości wspólnych, chyba że są pokrywane bezpośrednio przez właścicieli poszczególnych lokali;
- Monitorowanie ubezpieczeń związanych z nieruchomością wspólną;
- Przygotowywanie i obsługa obowiązkowego zebrania właścicieli nieruchomości;
- Wizytacje nieruchomości;
- Udzielanie informacji właścicielom oraz użytkownikom lokali poprzez telefon 24h, e-mail oraz w uzgodnionych terminach podczas dyżurów na terenie nieruchomości (do ustalenia podczas negocjacji);
- Dyżury telefoniczne działu księgowości. Internetowy podgląd kartoteki właściciela lokalu po zalogowaniu się na stronie (dostęp ograniczony dla właścicieli lokali, dostęp pełny dla Zarządu WM);
- Dostęp przez www do strefy mieszkańców, w tym m.in. dostęp do salda i wirtualnej tablicy ogłoszeniowej
- Comiesięczne raportowanie na temat kondycji finansowej i spraw w realizacji
Czynności związane z gospodarką ekonomiczno-finansową Wspólnoty Mieszkaniowej:
- Prowadzenie pozaksięgowej ewidencji kosztów i przychodów zgodnie z obowiązującymi przepisami;
- Przygotowywanie projektów planów gospodarczych (w formie planów rzeczowo – finansowych) i korekt tych planów;
- Przygotowywanie naliczeń na podstawie uchwał Wspólnoty;
- Przygotowywanie rozliczeń planów gospodarczych;
- Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych;
- Przygotowywanie comiesięcznych informacji o poniesionych kosztach utrzymania nieruchomości oraz przychodach;
- Analizowanie i nadzór nad windykacją należności z tytułu pożytków i innych przychodów z nieruchomości. Windykacja przedsądowa;
- Analizowanie i nadzór nad windykacją należności od właścicieli lokali w nieruchomości. Windykacja przedsądowa;
- Rozliczanie z właścicielami lokali opłat z tytułu kosztów utrzymania nieruchomości, kosztów zużytych mediów /odczyty liczników oraz rozliczanie kosztów zużytych mediów co 6 miesięcy/, funduszu remontowego;
- Wydawanie poświadczeń bądź zaświadczeń właścicielom lokali;
- Przygotowywanie przelewów. Dokonywanie rozliczeń poprzez rachunek bankowy właścicieli nieruchomości z zastrzeżeniem konieczności uzyskania podpisów członków Zarządu Wspólnoty Mieszkaniowej;
Czynności związane z aktywnym doradztwem oraz planowaniem działań:
- Ustalanie i wprowadzanie procedur operacyjnych zgodnych z celami Właścicieli Nieruchomości;
- Analizowanie, doradzanie i według potrzeb opracowywanie koncepcji działania dostawców usług dla nieruchomości;
- Analizowanie i doradztwo w zakresie kosztów dotyczących nieruchomości oraz sugerowanie działań optymalizacyjnych;
- Analizowanie ofert dotyczących umów o dostawy, roboty bądź usługi związane z utrzymaniem nieruchomości oraz doradztwo w w/w zakresie;
- Przygotowywanie i negocjowanie umów o dostawy, roboty bądź usługi związane z utrzymaniem nieruchomości;
- Porady prawne związane z bieżącym utrzymaniem nieruchomości wspólnej;
- Egzekwowanie uprawnień właścicieli z tytułu gwarancji i rękojmi na części wspólne nieruchomości oraz innych zobowiązań dotyczących części wspólnych nieruchomości;
Oferujemy zarządzanie nieruchomością zarówno zlecone (administrowanie) jak i w przypadku, gdy nie ma osób chętnych do pełnienia funkcji członków zarządu, powierzone w myśl art.18 ust.1 Uowl. Zachęcamy do skorzystania z naszej oferty. Po otrzymaniu zapytania, przygotujemy ofertę dedykowaną dla Państwa nieruchomości.Poniżej znajduje się nasz poglądowy zakres usług. Czynności związane z technicznym utrzymaniem nieruchomości wspólnej:
- Prowadzenie książki obiektu budowlanego oraz dokumentacji technicznej nieruchomości wymaganej przez przepisy prawa budowlanego;
- Zlecanie kontroli technicznych i okresowych przeglądów nieruchomości i urządzeń stanowiących ich wyposażenie techniczne zgodnie z wymaganiami prawa budowlanego;
- Kontrola nad zapewnieniem dla nieruchomości dostaw energii elektrycznej , wody, gazu , odprowadzania ścieków i wywozu śmieci;
- Kontrola nad utrzymaniem w należytym stanie porządku i czystości pomieszczeń oraz terenów służących do wspólnego użytku właścicieli lokali;
- Kontrola nad pracą firm odpowiedzialnych za konserwacje instalacji technicznych w budynku;
- Kontrola nad innymi usługami związanymi z funkcjonowaniem nieruchomości;
- Kontrola nad usuwaniem awarii i ich skutków;
- Zbieranie ofert dotyczących umów o dostawy, roboty bądź usługi związane z utrzymaniem nieruchomości;
- Pełnienie funkcji komunikacyjnej pomiędzy firmami zewnętrznymi a właścicielami i użytkownikami nieruchomości;
Czynności związane z obsługą Wspólnoty Mieszkaniowej i jej członków:
- Organizację Wspólnoty Mieszkaniowej – wystąpienie o nadanie nr NIP, Regon, założenie konta bankowego;
- Protokolarne przejęcie nieruchomości;
Weryfikowanie stanu formalnego i faktycznego nieruchomości, prowadzenie wykazu lokali i właścicieli lokali;
- Nadzór nad opłacaniem podatków i innych opłat publicznoprawnych przypadających od nieruchomości wspólnych, chyba że są pokrywane bezpośrednio przez właścicieli poszczególnych lokali;
- Monitorowanie ubezpieczeń związanych z nieruchomością wspólną;
- Przygotowywanie i obsługa obowiązkowego zebrania właścicieli nieruchomości;
- Wizytacje nieruchomości;
- Udzielanie informacji właścicielom oraz użytkownikom lokali poprzez telefon 24h, e-mail oraz w uzgodnionych terminach podczas dyżurów na terenie nieruchomości (do ustalenia podczas negocjacji);
- Dyżury telefoniczne działu księgowości. Internetowy podgląd kartoteki właściciela lokalu po zalogowaniu się na stronie (dostęp ograniczony dla właścicieli lokali, dostęp pełny dla Zarządu WM);
- Dostęp przez www do strefy mieszkańców, w tym m.in. dostęp do salda i wirtualnej tablicy ogłoszeniowej
- Comiesięczne raportowanie na temat kondycji finansowej i spraw w realizacji
Czynności związane z gospodarką ekonomiczno-finansową Wspólnoty Mieszkaniowej:
- Prowadzenie pozaksięgowej ewidencji kosztów i przychodów zgodnie z obowiązującymi przepisami;
- Przygotowywanie projektów planów gospodarczych (w formie planów rzeczowo – finansowych) i korekt tych planów;
- Przygotowywanie naliczeń na podstawie uchwał Wspólnoty;
- Przygotowywanie rozliczeń planów gospodarczych;
- Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych;
- Przygotowywanie comiesięcznych informacji o poniesionych kosztach utrzymania nieruchomości oraz przychodach;
- Analizowanie i nadzór nad windykacją należności z tytułu pożytków i innych przychodów z nieruchomości. Windykacja przedsądowa;
- Analizowanie i nadzór nad windykacją należności od właścicieli lokali w nieruchomości. Windykacja przedsądowa;
- Rozliczanie z właścicielami lokali opłat z tytułu kosztów utrzymania nieruchomości, kosztów zużytych mediów /odczyty liczników oraz rozliczanie kosztów zużytych mediów co 6 miesięcy/, funduszu remontowego;
- Wydawanie poświadczeń bądź zaświadczeń właścicielom lokali;
- Przygotowywanie przelewów. Dokonywanie rozliczeń poprzez rachunek bankowy właścicieli nieruchomości z zastrzeżeniem konieczności uzyskania podpisów członków Zarządu Wspólnoty Mieszkaniowej;
Czynności związane z aktywnym doradztwem oraz planowaniem działań:
- Ustalanie i wprowadzanie procedur operacyjnych zgodnych z celami Właścicieli Nieruchomości;
- Analizowanie, doradzanie i według potrzeb opracowywanie koncepcji działania dostawców usług dla nieruchomości;
- Analizowanie i doradztwo w zakresie kosztów dotyczących nieruchomości oraz sugerowanie działań optymalizacyjnych;
- Analizowanie ofert dotyczących umów o dostawy, roboty bądź usługi związane z utrzymaniem nieruchomości oraz doradztwo w w/w zakresie;
- Przygotowywanie i negocjowanie umów o dostawy, roboty bądź usługi związane z utrzymaniem nieruchomości;
- Porady prawne związane z bieżącym utrzymaniem nieruchomości wspólnej;
- Egzekwowanie uprawnień właścicieli z tytułu gwarancji i rękojmi na części wspólne nieruchomości oraz innych zobowiązań dotyczących części wspólnych nieruchomości;
Opinie
Wykonawca nie ma jeszcze opinii.
Co chcesz zlecić lub kupić?
Wybierz usługę, której potrzebujesz, aby złożyć zapytanie:
Finanse
Zarządzanie nieruchomościami
Nieruchomości
Pomoc w zakupie nieruchomości
Pomoc w sprzedaży nieruchomości
Wynajem nieruchomości
Powiązane produkty i usługi:
Budowa domów, Doradca finansowy, Kredyt, Kredyt dla firm, Kredyt hipoteczny, Remonty mieszkań Warszawa, Sprzątanie Warszawa, Sprzątanie biur Warszawa
Kontakt
Adres
Ulica
Karola Dickensa 27 lok.63Kod pocztowy
02-382Miasto
WarszawaNIP
524-26-78-346Godziny pracy
Brak informacji
Preferowana forma kontaktu
e-mail, telefon
Obszar działania
Mazowieckie
Dane rejestrowe
Firma
Nazwa firmy
UNIVERSAL PROPERTY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W LIKWIDACJI
Data rozpoczęcia działalności
2009-05-28
NIP
5242678346
Regon
141863401
Siedziba
Kraj
Polska
Województwo
MAZOWIECKIE
Powiat
Warszawa
Gmina
Mokotów
Miejscowość
Warszawa
Kod pocztowy
02765
Poczta
Warszawa
Ulica
Aleja Wilanowska
Numer nieruchomości
89A
Zakres działalności (PKD)
Kod PKD
Nazwa
4110Z
REALIZACJA PROJEKTÓW BUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH ZE WZNOSZENIEM BUDYNKÓW
Przeważające PKD
4649Z
SPRZEDAŻ HURTOWA POZOSTAŁYCH ARTYKUŁÓW UŻYTKU DOMOWEGO
4651Z
SPRZEDAŻ HURTOWA KOMPUTERÓW, URZĄDZEŃ PERYFERYJNYCH I OPROGRAMOWANIA
4652Z
SPRZEDAŻ HURTOWA SPRZĘTU ELEKTRONICZNEGO I TELEKOMUNIKACYJNEGO ORAZ CZĘŚCI DO NIEGO
4661Z
SPRZEDAŻ HURTOWA MASZYN I URZĄDZEŃ ROLNICZYCH ORAZ DODATKOWEGO WYPOSAŻENIA
4662Z
SPRZEDAŻ HURTOWA OBRABIAREK
4663Z
SPRZEDAŻ HURTOWA MASZYN WYKORZYSTYWANYCH W GÓRNICTWIE, BUDOWNICTWIE ORAZ INŻYNIERII LĄDOWEJ I WODNEJ
4665Z
SPRZEDAŻ HURTOWA MEBLI BIUROWYCH
4666Z
SPRZEDAŻ HURTOWA POZOSTAŁYCH MASZYN I URZĄDZEŃ BIUROWYCH
4669Z
SPRZEDAŻ HURTOWA POZOSTAŁYCH MASZYN I URZĄDZEŃ