Zobacz wszystkie (5)
O nas
Jako agencja marketingowa tworzymy piękne strony internetowe i efektywny marketing on-line.
Tworzymy sklepy internetowe (e-commerce), platformy vod, a także zwykłe proste i piękne strony www (wizytówki).
Nasz drugi dział tworzy kampanie reklamowe w mediach społecznościowych (facebook ads i google ads, linkedin ads, tiktok).
Jako agencja interaktywna, tworzeniem stron internetowych i kilkoma rzeczami z zakresu marketingu zajmujemy się od wielu lat. Z dziedziny marketingu specjalizujemy się w prowadzeniu kampanii reklamowych, prowadzenie profili w social media (facebook, instagram, linkedin, twitter czy Google Business). Tworzymy również lejki sprzedażowe np. kampanie webinarowe czy lead magnet.
Tworzymy sklepy internetowe (e-commerce), platformy vod, a także zwykłe proste i piękne strony www (wizytówki).
Nasz drugi dział tworzy kampanie reklamowe w mediach społecznościowych (facebook ads i google ads, linkedin ads, tiktok).
Jako agencja interaktywna, tworzeniem stron internetowych i kilkoma rzeczami z zakresu marketingu zajmujemy się od wielu lat. Z dziedziny marketingu specjalizujemy się w prowadzeniu kampanii reklamowych, prowadzenie profili w social media (facebook, instagram, linkedin, twitter czy Google Business). Tworzymy również lejki sprzedażowe np. kampanie webinarowe czy lead magnet.
Sprawdzona Firma
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma sprawdzona w GUS
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS.
Opinie
Wykonawca nie ma jeszcze opinii.
Specjaliści z Twojej okolicy
Oferty
Reklamy Facebook Ads
od 500 do 1000 zł
Reklama na Facebook to narzędzie umożliwiające dotarcie do dużego grona osób odwiedzających profil Twojej firmy. Dzięki Facebook Ads możesz dotrzeć do ściśle określonej grupy osób zainteresowanych Twoją branżą.
Kampanie reklamowe tego rodzaju nie ograniczają się tylko i wyłącznie do wyświetlania okienek na Facebooku. Obejmują też Instagrama, Mes...sengera i sieć Audience Network. Dzięki temu docierasz do znacznie większej liczby podobnych odbiorców.
Reklama na Facebook – Dlaczego warto?
Reklama Facebook Ads to jedna z najlepszych możliwości na dzisiejszym rynku reklamowym. Facebook aktualnie zgromadził największą ilość osób spośród wszystkich Social Media, i gromadzi również bardzo dużą bazę danych na nas temat (nawet przewiduje nasze zainteresowania). Mamy więc niesamowitą możliwość dotrzeć do wybranych osób na tym portalu w stosunkowo niskiej cenie.
Precyzyjne targetowanie klientów
Jedną z nich jest targetowanie. Facebook to chyba największa baza danych na temat każdej grupy odbiorców. Dysponuje m. in. informacjami na temat lokalizacji użytkowników, danymi demograficznymi czy zainteresowaniami. Wie, gdzie jeżdżą na wakacje, jakie miejsca najchętniej odwiedzają i które z reklam najczęściej klikają. Dzięki temu reklamodawca może skutecznie pomóc dotrzeć do odpowiedniej grupy osób.
Wiele formatów reklam
Reklama Facebook Ads może mieć wiele różnych formatów. Możemy tworzyć kampanie które zawierają filmy, grafiki, karuzele (pokaz slajdów), formaty wielkoekranowe (na telefony), a także kampanie z produktów naszego sklepu. Dodatkowo możemy kierować ruch na określone cele np. Ruch na stronę, konwersja na stronie (sprzedaż, lead), na wydarzenia, polubienia fanpage czy aktywność względem posta. To wszystko pozwala nam na zaangażowanie naszych odbiorców, w zależności jaki cel reklamy wybierzemy.
Remarketing / Retargeting (reklamy śledzące)
Reklamy na facebooku to również skuteczne narzędzie do remarketingu. Osoby, które wykonują określone czynności na Twoim profilu (np. oglądają filmy czy reagują na posty) zostawiają po sobie ślad. Dokładnie tak samo dzieje się z aktywnościami na Twojej stronie. Jeśli potencjalny klient ogląda Twoje produkty, ale ich nie kupuje, to jesteśmy w stanie dotrzeć dokładnie do tej grupy osób.
Dzięki temu, że użytkownicy sami wskazali co ich interesuje, to możemy im wyświetlić reklamę ściśle dopasowaną do tego co potrzebują, dodatkowo jest ona zdecydowanie tańsza.
Raporty i analiza
Reklama na Facebook pozwalają na otrzymywanie czytelnych raportów i ocenę skuteczności naszych działań. Jedną z najważniejszych czynności jest sprawdzanie naszych wyników, analiza działań i optymalizacja tych działań. Dzięki temu możemy odpowiednio dostosowywać swoje działania do celów kampanii i specyfiki klientów, zwiększając jej skuteczność.
Chcesz prowadzić skuteczne kampanie reklamowe w social mediach? Poszukujesz kogoś, kto stworzy dla Ciebie skuteczne reklamy na Facebooku? Zapraszamy do współpracy! Dołożymy wszelkich starań, aby wyniki Twoich kampanii były zadowalające, a liczba klientów systematycznie wzrastała!
Skontaktuj się z nami
Zapraszamy do współpracy! Warto.
Skontaktuj się z nami, a przedstawimy Ci dedykowany plan współpracy, czas realizacji i ceny naszych usług. Doradzimy również jak wypromować Twoją firmę w sieci i udzielimy wszystkich informacji.
Tworzenie indywidualnej strony internetowej
od 3000 do 20000 zł
01. Szukasz agencji, która tworzy profesjonalne strony internetowe?
Jako agencja tworzymy strony internetowe od 2015 roku i od tego czasu mamy na swoim koncie ponad 300 indywidualnych projektów dla ponad 200 Klientów.
Z doświadczenia wiemy, że dzięki sprawdzonym strategiom, strony internetowe nie tylko mogą stanowić wizytówkę firmy, a być skute...cznym handlowcem generującym wyniki w sieci.
Strony internetowe, które tworzymy są dostosowane do potrzeb i problemów, które mają Twoi klienci. Budują one zaufanie i poczucie zrozumienia. To znacząco wpływa na ich konwersję i ilość pozyskanych kontaktów w internecie.
Gwarantujemy profesjonalne usługi, wysoką jakość… wszystko w rozsądnej cenie inwestycji.
Tworzenie stron internetowych może być łatwe i przyjemne! Zaopiekujemy się całym procesem! Sprawdź jak to robimy!
02. Jak wygląda proces tworzenia profesjonalnej strony internetowej
Zlecenie wykonania strony www naszej agencji to gwarancja, że zostanie ona zaprojektowana od A do Z zgodnie z Twoimi oczekiwaniami. Projektowanie stron internetowych to dla nas chleb powszedni i wiemy jak robić to dobrze!
Etap 1: Projektowanie prototypu (UX)
Pierwszym etapem tworzenia stron www jest przygotowanie prototypu.
Na początku pomożemy Ci w stworzeniu koncepcji Twojej strony internetowej. Poprosimy Cię o wypełnienie prostego briefa, po którym projektujemy prototyp (makietę) całej strony www. W ten sposób zobaczysz projekt witryny i dowiesz się jak będzie wyglądać jej struktura sekcji, rozłożenie zakładek i podstron.
Na tym etapie ustalimy ścieżki poruszania się użytkowników po stronie. Tworzymy to w taki sposób, aby było to możliwie najbardziej intuicyjne i wygodne w obsłudze dla potencjalnego klienta.
Strony Internetowe - Tworzenie makiet prototypów stron www - Two Colours
Prototyp jest przedstawiany i omawiany w trakcie prezentacji on-line. Internetowe spotkania pozwolą nam dobrze dopracować projekt.
Na tym etapie zaproponujemy Ci również wstępne sugestie tekstów na hasła i nagłówki oraz wskażemy jakich treści potrzebujemy. Oczywiście chętnie pomożemy Ci w napisaniu tekstów na Twoją stronę internetową. Wśród naszych usług znajduje się copywriting… bo w końcu tworzenie stron www to nie tylko grafika i kod, a dobre treści.
Etap 2: Projektowanie graficzne (UI)
Po zatwierdzeniu projektu prototypu jesteśmy w stanie przejść do kolejnego etapu jakim jest projektowanie graficzne. Strony internetowe projektujemy za pomocą najlepszego programu graficznego na rynku – Figma.
Projekt jest przygotowywany w zgodzie z najnowszy trendami graficznymi oraz estetyką Twojej marki.
Etap ten jest rozbity na dwa mniejsze podpunkty – w pierwszym powstanie strona główna , a potem projektujemy resztę zakładek strony internetowej. Każdy krok jest z Tobą konsultowany, a to gwarancja, że wszystko będzie dostosowane do Twoich potrzeb… oraz potrzeb Twoich Klientów.
Etap 3: Kodowanie strony www na WordPress
Stronę www tworzymy wykorzystując CMS WordPress. Jest to jeden z najpopularniejszych CMS (Content Management System) dających olbrzymie możliwości. Możemy stworzyć tu naprawdę wszystko!
Strona www może być tworzona na dwa sposoby. Z wykorzystaniem Page Buildera (edytora graficznego) lub Custom Code (dedykowanego kodu). Sposób jej zakodowania zależy od Twojego celu, budżetu i potrzeb.
Nie zapominamy również o urządzeniach mobilnych! Strona musi być responsywna (RWD – Responsive Web Design), aby wyświetlała się dobrze na każdym wyświetlaczu. Idziemy za trendem „Mobile First”, w którym to pierwsze powinniśmy zatroszczyć się o użytkowników mobilnych i dostosować wszystkie strony www naszej witryny pod ekrany telefonów i tabletów.
Dbamy również o dodanie koniecznych regulaminów, zgód i paska cookies sygnalizującego o polityce cookies.
Czym jest Page Builder (edytor graficzny)
Stronę internetową możemy wykonać m.in. za pomocą Page Buildera. Jest to opcja przeznaczona dla Klientów, którym zależy na dobrej cenie, szybkości realizacji i możliwości samodzielnej edycji każdego elementu. Rozwiązanie to jest idealne dla małych firm, marek osobistych, blogów, projektów landing page lub jeśli chcesz zbudować mały sklep internetowy. Za jego pomocą możesz tworzyć samodzielnie strony pod konkretne akcje marketingowe! Jedynym wyzwaniem tego rozwiązania jest optymalizacja szybkości ładowania w teście Google – w szczególności dla urządzeń mobilnych. Natomiast dzięki specjalnej wtyczce optymalizacyjnej, jesteśmy w stanie uzyskać najlepsze wyniki szybkości strony stworzonej za pomocą kreatora graficznego.
Etap 4: Uzupełnianie treści strony i jej tekstów
Na początku strona będzie wypełniona treściami wypełniającymi. To ułatwia przedstawienie tego jakie teksty potrzebuje strona www. Na ich podstawie należy napisać teksty.
Teksty można napisać samodzielnie lub zlecić je nam, aby mieć pewność, że zostaną napisane zgodnie z zasadami SEO (zasadami, wg których Google wyświetla propozycje stron w wyszukiwarce) oraz miękkiej perswazji. Odpowiednie teksty w największej mierze wpływają na pozycjonowanie strony.
Strona powinna mieć takie teksty, aby zbudować zaufanie wśród Klientów, zaprezentować im swoją ofertę i doprowadzić do konwersji (czyli osiągnięcia naszego celu biznesowego).
Strona będzie prosta w obsłudze i łatwo Ci będzie później edytować treści i dodawać teksty.
Etap 5: Optymalizacja strony www i przeniesienie na Twój serwer
Jednym z ostatnich etapów budowy strony www jest jej optymalizacja. Strony internetowe optymalizuje się pod kątem szybkości, Google oraz pod kątem SEO technicznego (on site SEO). Optymalizacja może być rutynowym działaniem pokrywającym ogólne działania lub długotrwałym procesem. Stopień optymalizacji zależy w głównej mierze od ceny projektu oraz budżetu Klienta.
Zanim jednak to nastąpi, przenosimy strony internetowe na serwery naszych Klientów.
Etap 6: Obsługa techniczna strony www
Tak samo jak samochody, strony internetowe należy co jakiś czas serwisować.
Dzięki takiej obsłudze masz pewność w związku z bezpieczeństwem strony oraz jej poprawnemu działaniu.
Jak widzisz tworzenie stron internetowych to złożony proces. Ale nie martw się! Jesteśmy po to, żeby przeprowadzić Cię za rękę do Twojej wymarzonej strony internetowej!
Projektowanie stron to nasza pasja. Skontaktuj się z nami i poznaj naszą ofertę.
03. Po co mi strona internetowa?
Strona internetowa może pełnić wiele funkcji w marketingu Twojej firmy.
Widzisz, promocja firmy w dzisiejszych czasach w bardzo dużej mierze przeniósa się do Internetu. Szacuje się, że w roku 2020 rynek sprzedaży internetowej w Polsce wzrósł o do rekordowego poziomu 43,5 mld złotych, a prognozy wskazują, że do 2023 roku będzie to 58 mld złotych (dane z portalu statista.com).
W szczególności w czasach pandemii i COVID-19 coraz więcej firm decyduje się na sprzedaż on-line. Twoja firma nie może pozostać w tyle. To kluczowa sprawa jeżeli chodzi o przetrwanie biznesu.
Do czego potrzebujesz strony internetowej?
Prezentacja oferty
Na stronie powinna znaleźć się Twoja oferta jaką możesz świadczyć klientom. Mogą to być na przykład usługi Twojej firmy. Powinniśmy zadbać również o pozycjonowanie każdej nich, dlatego najlepiej stworzyć oddzielne zakładki pod wszystkie usługi.
Prezentacja unikalności firmy
Co sprawia, że Klienci kupują od Ciebie? Twoja unikalność. Coś, co im zapewniasz, czego nie doświadczyliby gdzie indziej. Może to być składowa wielu zalet, które składają się na indywidualność Twojej firmy.
Pozyskiwanie leadów i zapytań z internetu
Dzięki formularzowi kontaktowemu nie tylko możesz zbudować stronę kontaktu, ale stworzyć możliwość na zapisanie się na bezpłatną konsultację. Dzięki temu zwiększysz rangę kontaktu z Twoją firmą, gdzie bezpłatna konsultacja zastępuje rozmowę sprzedażową.
Możesz stworzyć również dedykowany landing page z dopasowanym przekazem marketingowym i formularzem kontaktowym. W ten sposób pozyskuje się leady w internecie.
Budowa landing page dla produktów lub usługi
Landing page to najlepsza forma na skoncentrowaniu uwagi Twojego Klienta na Twój produkt lub usługę. Dzięki dedykowanej stronie poświęconej jednemu celowi zwiększamy konwersje.
Celem landing page może być sprzedaż produktu, zapis do bazy mailingowej, pozyskanie kontaktu do zainteresowanego klienta lub przekierowanie na inną stronę w Internecie.
Budowa ekspertyzy w artykułach na blogu
CMS WordPress jest wyposażony w funkcjonalność bloga, który umożliwia w łatwy sposób dodawać artykuły na stronę. Dzielenie się swoją wiedzą pozycjonuje Twoją firmę na pozycji eksperta. To świetne miejsce, aby pochwalić się realizacjami, zbudować relację z Klientem i sykać zaufanie.
Artykuły na blogu mogą również świetnie pozycjonować stronę www!
Chcesz wyposażyć swoją firmę w profesjonalną stronę?
Indywidualny Projekt Logo
do 2000 zł
Dlaczego warto zainwestować w projekt logo?
Pamiętaj, że Twoje logo pójdzie za Tobą wszędzie. A dodatkowo – jeśli projekt będzie dobrze wykonany, może zyskać na wartości. Dlatego też warto zadbać o to, aby tworzył spójną całość z pozostałymi elementami identyfikacji wizualnej. Logo firmy musi więc mieć określoną kolorystykę, a także współgrać z ud...ostępnianymi materiałami reklamowymi, drukami czy stroną internetową.
Na co zwracać uwagę wykonując projekt logo?
Dobre logo to duży krok do sukcesu. Utożsamia Twoje działania z Twoją firmą, pomaga w budowaniu silnej marki, a niejednokrotnie ma wpływ na cenę produktu. Dlatego też podczas wykonywania projektu logo trzeba zwrócić uwagę na kilka podstawowych elementów.
Prostota
Logo powinno z jednej strony przyciągać uwagę klienta, a z drugiej być uniwersalne i czytelne. Jeśli projekt logo będzie zawierał zbyt wiele szczegółów, to wówczas będą one rozpraszać klientów i utrudniać im zapamiętanie znaku. Uwzględniając te fakty sprawisz, że logo będzie łatwiejsze do zapamiętania, dzięki czemu Twoja marka stanie się bardziej rozpoznawalna.
Dopasowanie do specyfiki firmy i klientów
Projekt logo powinien być dostosowany do potrzeb Twoich i osób, które korzystają z usług Twojej firmy. Dlatego też warto zlecić tworzenie logo grafikowi. Powinien on dokładnie poznać specyfikę nie tylko Twojej firmy, ale też wszystkich firm konkurencyjnych. Projektowanie logo wymaga też znajomości grupy docelowej i celów biznesowych. Jeśli chcesz osiągnąć jeszcze lepszy efekt, to warto wczuć się w rolę klienta i spojrzeć na logotyp z jego perspektywy. Z czym będzie mu się kojarzył Twój projekt logo? Jakie będzie wzbudzał emocje? Czy będzie zgodny ze zwyczajami klientów i ich wyobrażeniami na temat Twojej marki?
Funkcjonalność
Tworzenie logo, które zastosowane w zbyt małym rozmiarze będzie nieczytelne, całkowicie mija się z celem. Trzeba tez zwrócić uwagę na to, jak logotyp będzie wyglądał, gdy go powiększymy. Czy dalej będzie sprawiał przyjemne wrażenie i budził pozytywne emocje? Czy nie zostanie zaburzona jego estetyka?
Funkcjonalność projektu logo decyduje o tym, czy będziesz miał możliwość zamieszczania swojego znaku na bannerach, ulotkach, wizytówkach, gadżetach albo plakatach. Bo przecież o to Ci chodzi, prawda?
Kolorystyka
Kolorowy misz-masz nigdzie nie jest dobrym pomysłem. Na Twoim znaku logo też nie. Dlatego warto pamiętać o jednej prostej zasadzie: maksymalnie 3 kolory! W przeciwnym razie możesz stworzyć wizerunek marki, która… nie ma konkretnego wizerunku! Albo ma niezbyt profesjonalny. A poza tym stosując zbyt wiele kolorów odbierasz sobie niezwykle obiecującą możliwość – stworzenia znaku firmy z samych barw. Odpowiedni logotyp może bowiem sprawić, że po jakimś czasie Twoja marka będzie rozpoznawalna dzięki samemu układowi określonych kolorów.
Oryginalność
Podstawowym zadaniem projektu logo jest wyróżnienie Twojej firmy spośród konkurencji. Dlatego też musisz zadbać o to, aby Twój znak był z jednej strony dopasowany do zwyczajów klientów i panujących trendów, a z drugiej miał ponadczasowy charakter.
Elementy logo
Każdy projekt logo zawiera elementy graficzne i tekstowe. Element graficzny to tzw. sygnet. Jego barwy powinny być odpowiednio dostosowane, tzn. bez rażących lub ponurych kolorów, które mogą wzbudzać niemiłe odczucia.
Oprócz znaku graficznego logo zawiera również element tekstowy. Jest to logotyp, czyli interpretacja brzmienia nazwy marki, lub tagline – slogan, który będzie się kojarzył z Twoją firmą. Albo jedno i drugie.
Sygnet może być też stosowany samodzielnie, jak to ma miejsce w przypadku firm, których rozpoznawalność jest już na tyle duża, że ich logo nie musi zawierać nazwy.
Jak stworzyć dobry logotyp?
Projektowanie logotypu wymaga zastosowania odpowiedniej czcionki. Obecnie najpowszechniej stosowana jest helvetica, stworzona przez Maxa Miedingera.
Projektowanie logo to ważne zadanie. Jeśli chcesz, aby zostało dobrze wykonane, to nasza agencja chętnie Ci w tym pomoże. Tworzymy proste i oryginalne projekty logo, które nie tylko wzbudzą w klientach pozytywne emocje, ale też zostaną w ich pamięci na dłużej!
Skontaktuj się z nami
Co chcesz zlecić lub kupić?
Wybierz usługę, której potrzebujesz, aby złożyć zapytanie:
Marketing internetowy
Kampanie reklamowe online
Strony internetowe
Tworzenie stron internetowych
Projektowanie stron internetowych
Obsługa stron internetowych
Inne usługi dotyczące stron internetowych
Marketing, reklama, teksty
Reklamy w mediach
Loga i identyfikacja wizualna offline
Powiązane produkty i usługi:
Agencja interaktywna, Agencja marketingowa, Pozycjonowanie stron, Usługi informatyczne Kraków
O Firmie
Adres
Ulica
Kuźnicy Kołłątajowskiej 23G/48Kod pocztowy
31-234Miasto
KrakówNIP
5482712930Godziny pracy
Brak informacji
Preferowana forma kontaktu
e-mail, telefon
Obszar działania
Lubelskie, Łódzkie, Podlaskie, Lubuskie, Wielkopolskie, Kujawsko-pomorskie, Podkarpackie, Warmińsko-mazurskie, Mazowieckie, Świętokrzyskie, Małopolskie, Opolskie, Śląskie, Dolnośląskie, Zachodniopomorskie, Pomorskie
Dane rejestrowe
Firma
Nazwa firmy
TWO COLOURS AGENCY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Data rozpoczęcia działalności
2018-12-21
NIP
5482712930
Regon
382113461
Siedziba
Kraj
Polska
Województwo
MAŁOPOLSKIE
Powiat
Kraków
Gmina
Kraków-Krowodrza
Miejscowość
Kraków
Kod pocztowy
31234
Poczta
Kraków
Ulica
ul. Kuźnicy Kołłątajowskiej
Numer nieruchomości
23G
Zakres działalności (PKD)
Kod PKD
Nazwa
6312Z
DZIAŁALNOŚĆ PORTALI INTERNETOWYCH
Przeważające PKD
6311Z
PRZETWARZANIE DANYCH; ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI (HOSTING) I PODOBNA DZIAŁALNOŚĆ
6391Z
DZIAŁALNOŚĆ AGENCJI INFORMACYJNYCH
6399Z
POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE INFORMACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
7311Z
DZIAŁALNOŚĆ AGENCJI REKLAMOWYCH
7320Z
BADANIE RYNKU I OPINII PUBLICZNEJ
7420Z
DZIAŁALNOŚĆ FOTOGRAFICZNA
7430Z
DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z TŁUMACZENIAMI
8552Z
POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI ARTYSTYCZNEJ
8560Z
DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA EDUKACJĘ