Firma zajmuje się sprzedażą produktów bądź usług firm zewnętrznych w systemie Call Center. W dzisiejszych czasach sprzedaż przez telefon powoduje znaczne przyspieszenie sprzedaży produktu/usługi. Firma posiada wysoko wykształconą kadrę zarządzającą, która szkoli pracowników firmy z zakresu przeprowadzania rozmów z klientami, strategii komunikacyjnych oraz technik sprzedaży. Kadra zarządzająca przeprowadza spotkania firmowe coaching-owe w celu poprawy wydajności pracownika.
Jesteśmy w stanie sprzedać każdy produkt bądź usługę ponieważ nasi telemarketerzy dzwonią w całym kraju.
Firma zajmuje się również interdyscyplinarnymi szkoleniami z zakresu prawa, psychologii, rehabilitacji, pedagogiki (tyflo, oligofreno, surdo). Owe szkolenia głównie dotyczą urzędów państwowych oraz rodzin osób niepełnosprawnych.
Prowadzimy również szkolenia na wolnym rynku z zakresu min: psychologii, pedagogiki, prawa, zarządzania, technik oraz strategii komunikacyjnych, technik zarządzania sobą w czasie oraz technik zarządzania personelem.
Dolnośląskie, Podlaskie, Kujawsko-pomorskie, Małopolskie, Pomorskie, Opolskie, Lubelskie, Podkarpackie, Lubuskie, Śląskie, Wielkopolskie, Zachodniopomorskie, Łódzkie, Mazowieckie, Warmińsko-mazurskie, Świętokrzyskie
Potwierdziliśmy tożsamość właściciela konta na podstawie jego dokumentów identyfikacyjnych.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Każda Sprawdzona Firma może zdobyć certyfikat Polecają Nas Klienci.
Firma posiada pozytywne opinie i jest polecana przez swoich Klientów oraz partnerów biznesowych. Ma również status Sprawdzonej Firmy. Dlatego została nagrodzona certyfikatem Polecają Nas Klienci.
Wykonawca potwierdził ekspercką wiedzę branżową publikując lub recenzując Artykuł Eksperta w Serwisie Oferteo. Więcej w Regulaminie.
Specjalista z sukcesem ukończył szkolenie z zakresu profesjonalnej obsługi Klienta.
Chcesz znaleźć się na liście? Załóż bezpłatne konto.
Kolejność na liście zależy m.in. od wykupienia przez firmę opcji promowania, liczby złożonych ofert, opinii poprzednich klientów oraz stopnia wypełnienia wizytówki. Dowiedz się więcej.
Zasady publikacji opinii w naszym
Serwisie sa opisane w Regulaminie
Tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Niestety nie udało nam się potwierdzić, że tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała
z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Klient i Wykonawca potwierdzili współpracę pomiędzy sobą.
Dbamy o bezpieczną realizację Twojego
zlecenia. Więcej informacji tutaj.
Powiązane produkty i usługi: Agencja reklamowa, Firma it, Szkolenia menedżerskie, Terapia uzależnień, Tworzenie portali internetowych, Usługi informatyczne Elbląg
Nasza firma oferuje sprzedaż usług lub produktów firm zewnętrznych z użyciem technologii telekomunikacyjnych.
Nazwa firmy | TTC Training and Telemarketing Center - Mateusz Jemczura |
Imię (pierwsze) | MATEUSZ |
Nazwisko | JEMCZURA |
Data rozpoczęcia działalności | 2012-12-02 |
NIP | 5782792525 |
Regon | 281450805 |
Kraj | Polska |
Województwo | WARMIŃSKO-MAZURSKIE |
Powiat | Elbląg |
Gmina | Elbląg |
Miejscowość | Elbląg |
Kod pocztowy | 82300 |
Poczta | Elbląg |
Ulica | ul. Legionów |
Numer nieruchomości | 28 |
Numer lokalu | 16 |
Kod i nazwa podstawowej formy prawnej | 9 - Osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą |
Kod i nazwa szczegółowej formy prawnej | 099 - Osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą |
Kod i nazwa formy własności | 214 - Własność krajowych osób fizycznych |
Data wpisu do bazy REGON | 2012-12-03 |
Data powstania | 2012-11-29 |
Data rozpoczęcia działalności | 2012-12-02 |
Data zawieszenia działalności | 2013-03-28 |
Data wznowienia działalności | 2013-05-01 |
Data zakończenia działalności | 2015-11-04 |
Data skreślenia z regon | 2015-04-11 |
Kod PKD | Nazwa |
8220Z |
DZIAŁALNOŚĆ CENTRÓW TELEFONICZNYCH (CALL CENTER) Przeważające PKD |
7022Z | POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA |
Dane zostaną pobrane i zaktualizowane w ciągu kilku minut.
W razie potrzeby prosimy o kontakt przez Formularz kontaktowy.