Spółka TOOBEECO powstała w 2010 roku. Specjalizuje się głównie w usługach księgowych i doradztwie finansowym.
To wynik połączenia zawodowych doświadczeń i wiedzy, popartych certyfikatem
Naszą pracą jest dbanie o dostarczanie Państwu usług księgowych i finansowych na najwyższym poziomie. Nasz czas i umiejętności są po to, aby ułatwić Państwu założenie, prowadzenie i rozwój własnych firm. Jesteśmy do Państwa dyspozycji, zawsze służymy pomocą i radą.
Nasze usługi:
Zakładanie i rejestracja spółek
Oferujemy szybką i skuteczną rejestrację spółek prawa handlowego w Krajowym Rejestrze Sądowym w systemie S24.
Rejestrujemy też spółki zakładane metodą tradycyjną.
Pomożemy przy wyborze optymalnej opcji prowadzenia działalności gospodarczej, w sporządzaniu umów, rejestracji w KRS, załatwieniu pozostałych formalności urzędowych oraz poprowadzimy księgowość nowo powstałych spółek.
Wirtualne Biuro
Wirtualne Biuro oferuje adres niezbędny do rejestracji Firmy co jest akceptowane przez wszystkie urzędy i instytucje.
W naszych pakietach po za odbieraniem poczty przychodzącej i przekazywaniu jej dalej (tradycyjnie lub elektronicznie) znajdziecie Państwo prowadzenie wirtualnego sekretariatu, przestrzeń konferencyjną oraz możliwość wykorzystania adresu w materiałach marketingowych.
Dzięki temu będą mogli Państwo mieć zawsze wgląd w aktualne zagadnienia własnej firmy
Rozpoczęcie działalności
–zakładanie indywidualnej działalności oraz spółek
–opracowanie umowy spółki w zgodzie z systemem prawnym RP
–zapewnienie obsługi notarialnej i prawnej na zamówienie klienta
–reprezentowanie w urzędach i instytucjach
–sporządzenie dokumentacji i zgłoszenie wniosków w odpowiednich urzędach
Usługi księgowe
–prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z Ustawą o rachunkowości
–prowadzenie rozliczeń w formie Książki Przychodów i Rozchodów
–prowadzeni rozliczeń w formie Ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych
–rozliczenie VAT
–dekretacja i sporządzeni deklaracji PIT, CIT, VAT miesięcznych i rocznych
–sporządzanie sprawozdań finansowych rocznych
–prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych
–reprezentowanie w Urzędach i instytucjach (US, ZUS itp.)
Kadry i płace
–zatrudnianie pracowników – umowy, świadectwa pracy
–zgłaszanie i wyrejestrowywanie z ubezpieczeń
–prowadzenie dokumentacji kadrowej
–obliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac
–sporządzanie i przesyłanie miesięcznych raportów z tytułu podatków i ZUS
Usługi finansowe
–sporządzanie analizy rentowności przedsięwzięć
–biznes plany i prognozy finansowe do celów kredytowych
–pomoc w wypełnianiu wniosków kredytowych
Lubelskie, Kujawsko-pomorskie, Śląskie, Lubuskie, Łódzkie, Podlaskie, Zachodniopomorskie, Dolnośląskie, Małopolskie, Świętokrzyskie, Podkarpackie, Warmińsko-mazurskie, Pomorskie, Mazowieckie, Wielkopolskie, Opolskie
Potwierdziliśmy tożsamość właściciela konta na podstawie jego dokumentów identyfikacyjnych.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Każda Sprawdzona Firma może zdobyć certyfikat Polecają Nas Klienci.
Firma posiada pozytywne opinie i jest polecana przez swoich Klientów oraz partnerów biznesowych. Ma również status Sprawdzonej Firmy. Dlatego została nagrodzona certyfikatem Polecają Nas Klienci.
Wykonawca potwierdził ekspercką wiedzę branżową publikując lub recenzując Artykuł Eksperta w Serwisie Oferteo. Więcej w Regulaminie.
Specjalista z sukcesem ukończył szkolenie z zakresu profesjonalnej obsługi Klienta.
Chcesz znaleźć się na liście? Załóż bezpłatne konto.
Kolejność na liście zależy m.in. od wykupienia przez firmę opcji promowania, liczby złożonych ofert, opinii poprzednich klientów oraz stopnia wypełnienia wizytówki. Dowiedz się więcej.
Zasady publikacji opinii w naszym
Serwisie sa opisane w Regulaminie
Tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Niestety nie udało nam się potwierdzić, że tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała
z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Klient i Wykonawca potwierdzili współpracę pomiędzy sobą.
Dbamy o bezpieczną realizację Twojego
zlecenia. Więcej informacji tutaj.
Powiązane produkty i usługi: Agencja marketingowa, Doradca finansowy, Doradca podatkowy, Kredyt, Kredyt dla firm Wołomin, Obsługa prawna firm Wołomin, Pisanie tekstów Wołomin, Usługi księgowe Wołomin
Nazwa firmy | TOOBEECO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ |
Data rozpoczęcia działalności | 2010-08-20 |
NIP | 1251578234 |
Regon | 142512419 |
Kraj | Polska |
Województwo | MAZOWIECKIE |
Powiat | wołomiński |
Gmina | Marki |
Miejscowość | Marki |
Kod pocztowy | 05270 |
Poczta | Marki |
Ulica | ul. Podleśna |
Numer nieruchomości | 2 |
Kod i nazwa podstawowej formy prawnej | 1 - Osoba prawna |
Kod i nazwa szczegółowej formy prawnej | 117 - Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością |
Kod i nazwa formy własności | 214 - Własność krajowych osób fizycznych |
Organ rejestrowy | SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO |
Rodzaj rejestru lub ewidencji | 138 - REJESTR PRZEDSIĘBIORCÓW |
Data wpisu do bazy REGON | 2010-08-16 |
Data wpisu do rejestru ewidencji | 2010-08-16 |
Data powstania | 2010-08-12 |
Data rozpoczęcia działalności | 2010-08-20 |
Kod PKD | Nazwa |
6920Z |
DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE Przeważające PKD |
4339Z | WYKONYWANIE POZOSTAŁYCH ROBÓT BUDOWLANYCH WYKOŃCZENIOWYCH |
5621Z | PRZYGOTOWYWANIE I DOSTARCZANIE ŻYWNOŚCI DLA ODBIORCÓW ZEWNĘTRZNYCH (KATERING) |
7022Z | POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA |
7733Z | WYNAJEM I DZIERŻAWA MASZYN I URZĄDZEŃ BIUROWYCH, WŁĄCZAJĄC KOMPUTERY |
7810Z | DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z WYSZUKIWANIEM MIEJSC PRACY I POZYSKIWANIEM PRACOWNIKÓW |
8211Z | DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z ADMINISTRACYJNĄ OBSŁUGĄ BIURA |
8219Z | WYKONYWANIE FOTOKOPII, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW I POZOSTAŁA SPECJALISTYCZNA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE BIURA |
8559B | POZOSTAŁE POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE |
8810Z | POMOC SPOŁECZNA BEZ ZAKWATEROWANIA DLA OSÓB W PODESZŁYM WIEKU I OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH |
Dane zostaną pobrane i zaktualizowane w ciągu kilku minut.
W razie potrzeby prosimy o kontakt przez Formularz kontaktowy.